Ашық сабақ Жазық фигураларды модельдеу 2 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ Жазық фигураларды модельдеу 2 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
бастауыш сынып мұғалімдеріне
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
1.3.2.3 жазық фигуралардың модельдерінен және бөліктерінен композиция құрастыру .Оқу мақсаттары: 1.жазық фигуралардың түрл

#1 слайд
1.3.2.3 жазық фигуралардың модельдерінен және бөліктерінен композиция құрастыру .Оқу мақсаттары: 1.жазық фигуралардың түрлерін айыру және анықтай білу. 2.жазық фигуралардың модельдерін жасау және тұтас бір композиция құрастыру. 3. Жасалған композицияны аппликациялау. 1.3.2.3 жазық фигуралардың модельдерінен және бөліктерінен композиция құрастыру . Тілдік мақсат: Ж азық фигуралардың модельдері, композиция. Пәнаралық байланыс: көркем еңбек “ Жаса, үйрен, дәлелде” , “Орындап көр!” жұмыстары Бағалау критерийі: 1. Жазық фигуралардың түрлерін ажырата біледі. 2. Түрлі түсті жұмсақ және қатты қағаздардан жазық фигуралардың модельдерін жасайды, композиция құрастырады. 3. Жасалған композизицияны аппликациялайды. № 33 ҚОЖББМ Даулетова Гаухар Конысбаевна Жазық фигураларды модельдеу Мақсаты:

1 слайд

1.3.2.3 жазық фигуралардың модельдерінен және бөліктерінен композиция құрастыру .Оқу мақсаттары: 1.жазық фигуралардың түрлерін айыру және анықтай білу. 2.жазық фигуралардың модельдерін жасау және тұтас бір композиция құрастыру. 3. Жасалған композицияны аппликациялау. 1.3.2.3 жазық фигуралардың модельдерінен және бөліктерінен композиция құрастыру . Тілдік мақсат: Ж азық фигуралардың модельдері, композиция. Пәнаралық байланыс: көркем еңбек “ Жаса, үйрен, дәлелде” , “Орындап көр!” жұмыстары Бағалау критерийі: 1. Жазық фигуралардың түрлерін ажырата біледі. 2. Түрлі түсті жұмсақ және қатты қағаздардан жазық фигуралардың модельдерін жасайды, композиция құрастырады. 3. Жасалған композизицияны аппликациялайды. № 33 ҚОЖББМ Даулетова Гаухар Конысбаевна Жазық фигураларды модельдеу Мақсаты:

Жұмбақ шешу Шуақ шашқан күнге ұқсаймын көбірек, Менің атым .... (дөңгелек) Барлық шатыр ұқсайды тек өзіме, Бірден білер құлақ

#2 слайд
Жұмбақ шешу Шуақ шашқан күнге ұқсаймын көбірек, Менің атым .... (дөңгелек) Барлық шатыр ұқсайды тек өзіме, Бірден білер құлақ асқан сөзіме. (үшбұрыш) Теледидар таныс екен баршаға, Ал пішіні ұқсайды ғой .... (шаршыға). Жазық фигуралар модельдерінен композиция құрастырады. Ш и р а т у1. Жазық фигуралардың түрлерін ажырата біледі. Ұ Ж «Ұқсастығы неде?» әдісі Дескриптор: 1.Суреттерде берілген заттар мен геометриялық фигуралардың ұқсастығын табады. 2.Салыстыру арқылы жазық фигуралардың түрлерін ажыратады.Үш шапалақ арқылы ұжымды қолпаштау (ЖЖ) «Артығын тап?» әдісі Дескриптор: 1.Әрбір жолдағы берілген жазық фигураларды қарайды. 2.Салыстыру арқылы жазық фигуралардың түрлерін ажыратады 3. Артық фигураны тауып, бояйды. Бас бармақ арқылы өз жұмысын бағалайды .

2 слайд

Жұмбақ шешу Шуақ шашқан күнге ұқсаймын көбірек, Менің атым .... (дөңгелек) Барлық шатыр ұқсайды тек өзіме, Бірден білер құлақ асқан сөзіме. (үшбұрыш) Теледидар таныс екен баршаға, Ал пішіні ұқсайды ғой .... (шаршыға). Жазық фигуралар модельдерінен композиция құрастырады. Ш и р а т у1. Жазық фигуралардың түрлерін ажырата біледі. Ұ Ж «Ұқсастығы неде?» әдісі Дескриптор: 1.Суреттерде берілген заттар мен геометриялық фигуралардың ұқсастығын табады. 2.Салыстыру арқылы жазық фигуралардың түрлерін ажыратады.Үш шапалақ арқылы ұжымды қолпаштау (ЖЖ) «Артығын тап?» әдісі Дескриптор: 1.Әрбір жолдағы берілген жазық фигураларды қарайды. 2.Салыстыру арқылы жазық фигуралардың түрлерін ажыратады 3. Артық фигураны тауып, бояйды. Бас бармақ арқылы өз жұмысын бағалайды .

1. Түрлі түсті жұмсақ және қатты қағаздардан жазық фигуралардың модельдерін жасайды, композиция құрастырады. (Қайшымен жұмыс

#3 слайд
1. Түрлі түсті жұмсақ және қатты қағаздардан жазық фигуралардың модельдерін жасайды, композиция құрастырады. (Қайшымен жұмыс жасау кезіндегі қауіпсіздік ережесін есте сақтау.) (ТЖ) «Жаса, үйрен, дәлелде» әдісі Дескриптор: 1. Түрлі түсті жұмсақ қағаздан жазық фигуралардың моделін жасайды. 2 . Жасалған фигуралардан композиция құрастырады. Саралау «қарқын» бойынша жүргізіледі. Бағдаршам көздері арқылы бағалау Сергіту сәті “Пішіндер әні”

3 слайд

1. Түрлі түсті жұмсақ және қатты қағаздардан жазық фигуралардың модельдерін жасайды, композиция құрастырады. (Қайшымен жұмыс жасау кезіндегі қауіпсіздік ережесін есте сақтау.) (ТЖ) «Жаса, үйрен, дәлелде» әдісі Дескриптор: 1. Түрлі түсті жұмсақ қағаздан жазық фигуралардың моделін жасайды. 2 . Жасалған фигуралардан композиция құрастырады. Саралау «қарқын» бойынша жүргізіледі. Бағдаршам көздері арқылы бағалау Сергіту сәті “Пішіндер әні”

Жасалған композизициядан аппликация құрастырады . . «Орындап көр!» әдісі. Дескриптор: 1.Әр топ әр түрлі тақырыпта алдын-ала

#4 слайд
Жасалған композизициядан аппликация құрастырады . . «Орындап көр!» әдісі. Дескриптор: 1.Әр топ әр түрлі тақырыпта алдын-ала дайындалған шаблон алады. 2. Берілген фигуралардан пішінін, көлемін, түсін сәйкестендіре таңдай отырып, берілген композицияны аппликациялайды. Бағдаршам көздері арқылы бағалау.

4 слайд

Жасалған композизициядан аппликация құрастырады . . «Орындап көр!» әдісі. Дескриптор: 1.Әр топ әр түрлі тақырыпта алдын-ала дайындалған шаблон алады. 2. Берілген фигуралардан пішінін, көлемін, түсін сәйкестендіре таңдай отырып, берілген композицияны аппликациялайды. Бағдаршам көздері арқылы бағалау.

Тренер пікіріБолашақта Әріптестер пікірі Рефлексия Алдағы уақытта белсенді оқыту әдістерін тиімді пайдаланып, мұғалім мен

#5 слайд
Тренер пікіріБолашақта Әріптестер пікірі Рефлексия Алдағы уақытта белсенді оқыту әдістерін тиімді пайдаланып, мұғалім мен оқушы арасындағы бірлескен әрекетті тиімді ұйымдастырамын.Әріптестерімнің берген кері байланысы нәтижесінде бағалау түрлерін өзгерттім. Тренердің берген кері байланысы бойынша саралаудың тәсілдерін қайта қарадым.

5 слайд

Тренер пікіріБолашақта Әріптестер пікірі Рефлексия Алдағы уақытта белсенді оқыту әдістерін тиімді пайдаланып, мұғалім мен оқушы арасындағы бірлескен әрекетті тиімді ұйымдастырамын.Әріптестерімнің берген кері байланысы нәтижесінде бағалау түрлерін өзгерттім. Тренердің берген кері байланысы бойынша саралаудың тәсілдерін қайта қарадым.

Файл форматы:
pptx
02.05.2019
575
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі