Материалдар / Ашық сабақ Жазық фигураларды модельдеу 2 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ Жазық фигураларды модельдеу 2 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
бастауыш сынып мұғалімдеріне
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
02 Мамыр 2019
463
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
1.3.2.3 жазық фигуралардың модельдерінен және бөліктерінен композиция құрастыру .Оқу мақсаттары: 1.жазық фигуралардың түрл

1 слайд
1.3.2.3 жазық фигуралардың модельдерінен және бөліктерінен композиция құрастыру .Оқу мақсаттары: 1.жазық фигуралардың түрлерін айыру және анықтай білу. 2.жазық фигуралардың модельдерін жасау және тұтас бір композиция құрастыру. 3. Жасалған композицияны аппликациялау. 1.3.2.3 жазық фигуралардың модельдерінен және бөліктерінен композиция құрастыру . Тілдік мақсат: Ж азық фигуралардың модельдері, композиция. Пәнаралық байланыс: көркем еңбек “ Жаса, үйрен, дәлелде” , “Орындап көр!” жұмыстары Бағалау критерийі: 1. Жазық фигуралардың түрлерін ажырата біледі. 2. Түрлі түсті жұмсақ және қатты қағаздардан жазық фигуралардың модельдерін жасайды, композиция құрастырады. 3. Жасалған композизицияны аппликациялайды. № 33 ҚОЖББМ Даулетова Гаухар Конысбаевна Жазық фигураларды модельдеу Мақсаты:

1 слайд

1.3.2.3 жазық фигуралардың модельдерінен және бөліктерінен композиция құрастыру .Оқу мақсаттары: 1.жазық фигуралардың түрлерін айыру және анықтай білу. 2.жазық фигуралардың модельдерін жасау және тұтас бір композиция құрастыру. 3. Жасалған композицияны аппликациялау. 1.3.2.3 жазық фигуралардың модельдерінен және бөліктерінен композиция құрастыру . Тілдік мақсат: Ж азық фигуралардың модельдері, композиция. Пәнаралық байланыс: көркем еңбек “ Жаса, үйрен, дәлелде” , “Орындап көр!” жұмыстары Бағалау критерийі: 1. Жазық фигуралардың түрлерін ажырата біледі. 2. Түрлі түсті жұмсақ және қатты қағаздардан жазық фигуралардың модельдерін жасайды, композиция құрастырады. 3. Жасалған композизицияны аппликациялайды. № 33 ҚОЖББМ Даулетова Гаухар Конысбаевна Жазық фигураларды модельдеу Мақсаты:

Жұмбақ шешу Шуақ шашқан күнге ұқсаймын көбірек, Менің атым .... (дөңгелек) Барлық шатыр ұқсайды тек өзіме, Бірден білер құлақ

2 слайд
Жұмбақ шешу Шуақ шашқан күнге ұқсаймын көбірек, Менің атым .... (дөңгелек) Барлық шатыр ұқсайды тек өзіме, Бірден білер құлақ асқан сөзіме. (үшбұрыш) Теледидар таныс екен баршаға, Ал пішіні ұқсайды ғой .... (шаршыға). Жазық фигуралар модельдерінен композиция құрастырады. Ш и р а т у1. Жазық фигуралардың түрлерін ажырата біледі. Ұ Ж «Ұқсастығы неде?» әдісі Дескриптор: 1.Суреттерде берілген заттар мен геометриялық фигуралардың ұқсастығын табады. 2.Салыстыру арқылы жазық фигуралардың түрлерін ажыратады.Үш шапалақ арқылы ұжымды қолпаштау (ЖЖ) «Артығын тап?» әдісі Дескриптор: 1.Әрбір жолдағы берілген жазық фигураларды қарайды. 2.Салыстыру арқылы жазық фигуралардың түрлерін ажыратады 3. Артық фигураны тауып, бояйды. Бас бармақ арқылы өз жұмысын бағалайды .

2 слайд

Жұмбақ шешу Шуақ шашқан күнге ұқсаймын көбірек, Менің атым .... (дөңгелек) Барлық шатыр ұқсайды тек өзіме, Бірден білер құлақ асқан сөзіме. (үшбұрыш) Теледидар таныс екен баршаға, Ал пішіні ұқсайды ғой .... (шаршыға). Жазық фигуралар модельдерінен композиция құрастырады. Ш и р а т у1. Жазық фигуралардың түрлерін ажырата біледі. Ұ Ж «Ұқсастығы неде?» әдісі Дескриптор: 1.Суреттерде берілген заттар мен геометриялық фигуралардың ұқсастығын табады. 2.Салыстыру арқылы жазық фигуралардың түрлерін ажыратады.Үш шапалақ арқылы ұжымды қолпаштау (ЖЖ) «Артығын тап?» әдісі Дескриптор: 1.Әрбір жолдағы берілген жазық фигураларды қарайды. 2.Салыстыру арқылы жазық фигуралардың түрлерін ажыратады 3. Артық фигураны тауып, бояйды. Бас бармақ арқылы өз жұмысын бағалайды .

1. Түрлі түсті жұмсақ және қатты қағаздардан жазық фигуралардың модельдерін жасайды, композиция құрастырады. (Қайшымен жұмыс

3 слайд
1. Түрлі түсті жұмсақ және қатты қағаздардан жазық фигуралардың модельдерін жасайды, композиция құрастырады. (Қайшымен жұмыс жасау кезіндегі қауіпсіздік ережесін есте сақтау.) (ТЖ) «Жаса, үйрен, дәлелде» әдісі Дескриптор: 1. Түрлі түсті жұмсақ қағаздан жазық фигуралардың моделін жасайды. 2 . Жасалған фигуралардан композиция құрастырады. Саралау «қарқын» бойынша жүргізіледі. Бағдаршам көздері арқылы бағалау Сергіту сәті “Пішіндер әні”

3 слайд

1. Түрлі түсті жұмсақ және қатты қағаздардан жазық фигуралардың модельдерін жасайды, композиция құрастырады. (Қайшымен жұмыс жасау кезіндегі қауіпсіздік ережесін есте сақтау.) (ТЖ) «Жаса, үйрен, дәлелде» әдісі Дескриптор: 1. Түрлі түсті жұмсақ қағаздан жазық фигуралардың моделін жасайды. 2 . Жасалған фигуралардан композиция құрастырады. Саралау «қарқын» бойынша жүргізіледі. Бағдаршам көздері арқылы бағалау Сергіту сәті “Пішіндер әні”

Жасалған композизициядан аппликация құрастырады . . «Орындап көр!» әдісі. Дескриптор: 1.Әр топ әр түрлі тақырыпта алдын-ала

4 слайд
Жасалған композизициядан аппликация құрастырады . . «Орындап көр!» әдісі. Дескриптор: 1.Әр топ әр түрлі тақырыпта алдын-ала дайындалған шаблон алады. 2. Берілген фигуралардан пішінін, көлемін, түсін сәйкестендіре таңдай отырып, берілген композицияны аппликациялайды. Бағдаршам көздері арқылы бағалау.

4 слайд

Жасалған композизициядан аппликация құрастырады . . «Орындап көр!» әдісі. Дескриптор: 1.Әр топ әр түрлі тақырыпта алдын-ала дайындалған шаблон алады. 2. Берілген фигуралардан пішінін, көлемін, түсін сәйкестендіре таңдай отырып, берілген композицияны аппликациялайды. Бағдаршам көздері арқылы бағалау.

Тренер пікіріБолашақта Әріптестер пікірі Рефлексия Алдағы уақытта белсенді оқыту әдістерін тиімді пайдаланып, мұғалім мен

5 слайд
Тренер пікіріБолашақта Әріптестер пікірі Рефлексия Алдағы уақытта белсенді оқыту әдістерін тиімді пайдаланып, мұғалім мен оқушы арасындағы бірлескен әрекетті тиімді ұйымдастырамын.Әріптестерімнің берген кері байланысы нәтижесінде бағалау түрлерін өзгерттім. Тренердің берген кері байланысы бойынша саралаудың тәсілдерін қайта қарадым.

5 слайд

Тренер пікіріБолашақта Әріптестер пікірі Рефлексия Алдағы уақытта белсенді оқыту әдістерін тиімді пайдаланып, мұғалім мен оқушы арасындағы бірлескен әрекетті тиімді ұйымдастырамын.Әріптестерімнің берген кері байланысы нәтижесінде бағалау түрлерін өзгерттім. Тренердің берген кері байланысы бойынша саралаудың тәсілдерін қайта қарадым.