Ашық сабақ "Жазық фигуралардың модельдері" 1 сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
«Өрлеу» біліктілікті арттыру ұлттық орталығы АҚ филиалы
Шығыс Қазақстан облысы бойынша педагогикалық
қызметкерлердің біліктілігін арттыру институты
Пән: Математика
Сынып: 1
Тақырыбы: «Жазық фигуралардың модельдері»
«Өзім туралы» ортақ тақырып аясында
Оқу мақсаты:
1.3.2.3. Композицияларды жазық
фигуралардың үлгілерінен және олардың
бөліктерінен жасау.
Бағалау критерийі
Барлығы:
Жазық
фигуралардың
модельдерінен
және
бөліктерінен
композиция
құрастырады.
Көбі: Қандай
жазық
фигураларды
құрастырғанын
таныстырады.
Кейбірі:
Құрастырған
жазық
фигураларды
талқылайды.
Жазық фигуралардың
модельдерінен және бөліктерінен
композиция құрастырады.
Сабақтың мақсаты:
«Көкпекті орта мектебі» КММ
Бастауыш сынып мұғалімі
Аубакирова Балжан
Сайлаубековна
Көкпекті, 2017 жыл
1 слайд
«Өрлеу» біліктілікті арттыру ұлттық орталығы АҚ филиалы Шығыс Қазақстан облысы бойынша педагогикалық қызметкерлердің біліктілігін арттыру институты Пән: Математика Сынып: 1 Тақырыбы: «Жазық фигуралардың модельдері» «Өзім туралы» ортақ тақырып аясында Оқу мақсаты: 1.3.2.3. Композицияларды жазық фигуралардың үлгілерінен және олардың бөліктерінен жасау. Бағалау критерийі Барлығы: Жазық фигуралардың модельдерінен және бөліктерінен композиция құрастырады. Көбі: Қандай жазық фигураларды құрастырғанын таныстырады. Кейбірі: Құрастырған жазық фигураларды талқылайды. Жазық фигуралардың модельдерінен және бөліктерінен композиция құрастырады. Сабақтың мақсаты: «Көкпекті орта мектебі» КММ Бастауыш сынып мұғалімі Аубакирова Балжан Сайлаубековна Көкпекті, 2017 жыл
2 слайд
Жұмбақтың шешуін табады.Аюдың суретіне қарап қандай
геометриялық фигуралардан құрастырылғанын анықтайды.Тапсырма
арқылы оқушының есте сақтау қабілеттері артады және геометриялық
фигуралардан композиция құрастыруға болатынын түсінеді.
Геометриялық фигуралардан бақаның,мысықтың,балапанның
модельін құрастырады. Композицияиқұрастыру арқылы
оқушылардың топта ұйымшылдықпен жұмыс істей алу, талқылау,
ұсыну,түсіну, зерттеу дағдылары қалыптасады.
Геометриялық фигураларды бөліктерге бөледі.Жазық геом.
фигуралардың бөліктерінен композиция жасайды.
(шырша,саңырауқұлақ). Тапсырма орындау арқылы оқушылар
жазық геометриялық фигуралардың бөліктерінен композиция
құрастырып үйренеді.
Сынып бөлмесіндегі геометриялық фигуралардан жасалған
заттарды табады.Оларды атайды.Өмірде қалай және не үшін
қолданылатынын талқылайды.
Фигураларды қоршаған орта заттарымен
сәйкестендіреді.
(Ұ)
«Ойлан,
тап!»
(Т)
Мозайка
(Ж)
Композиция
құрастыр
(Ұ)
«Тауып
көр»
(Т)
Сәйкестендір
Өзін-өзі
және бірін-
бірі
бағалайды
2 слайд
Жұмбақтың шешуін табады.Аюдың суретіне қарап қандай геометриялық фигуралардан құрастырылғанын анықтайды.Тапсырма арқылы оқушының есте сақтау қабілеттері артады және геометриялық фигуралардан композиция құрастыруға болатынын түсінеді. Геометриялық фигуралардан бақаның,мысықтың,балапанның модельін құрастырады. Композицияиқұрастыру арқылы оқушылардың топта ұйымшылдықпен жұмыс істей алу, талқылау, ұсыну,түсіну, зерттеу дағдылары қалыптасады. Геометриялық фигураларды бөліктерге бөледі.Жазық геом. фигуралардың бөліктерінен композиция жасайды. (шырша,саңырауқұлақ). Тапсырма орындау арқылы оқушылар жазық геометриялық фигуралардың бөліктерінен композиция құрастырып үйренеді. Сынып бөлмесіндегі геометриялық фигуралардан жасалған заттарды табады.Оларды атайды.Өмірде қалай және не үшін қолданылатынын талқылайды. Фигураларды қоршаған орта заттарымен сәйкестендіреді. (Ұ) «Ойлан, тап!» (Т) Мозайка (Ж) Композиция құрастыр (Ұ) «Тауып көр» (Т) Сәйкестендір Өзін-өзі және бірін- бірі бағалайды
3 слайд
Геометриялық фигуралардан
композиция құрастырады,неше
геометриялық фигуралардан
тұратынын санайды.
Берілген композицияларды
таныстырады,айырмашылы
ғын табады.
Жасаған
композициялардан
сюжетті (мазмұнды)
сурет құрастырады.
Талдайды.Қайда
қолданатынын ұсынады
Блум таксономиясы
бойынша саралу
3 слайд
Геометриялық фигуралардан композиция құрастырады,неше геометриялық фигуралардан тұратынын санайды. Берілген композицияларды таныстырады,айырмашылы ғын табады. Жасаған композициялардан сюжетті (мазмұнды) сурет құрастырады. Талдайды.Қайда қолданатынын ұсынады Блум таксономиясы бойынша саралу
4 слайд
4 слайд
5 слайд
Оқу
бағдарламас
ы
Оқу
бағдарламасы
Белсенді
оқу әдістері
Критериалды
бағалау
Блум
таксономиясы
бойынша
саралау
Спиральді оқу
бағдарламасы
Зерттеуге
негізделген
оқу
Дескриптор
құрастыру
Ықшам сабақтар нәтижесінде қол жеткізген жетістіктерім:
5 слайд
Оқу бағдарламас ы Оқу бағдарламасы Белсенді оқу әдістері Критериалды бағалау Блум таксономиясы бойынша саралау Спиральді оқу бағдарламасы Зерттеуге негізделген оқу Дескриптор құрастыру Ықшам сабақтар нәтижесінде қол жеткізген жетістіктерім: