Материалдар / Ашық сабақ "Жазық фигуралардың модельдері" 1 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ "Жазық фигуралардың модельдері" 1 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
«Өзім туралы» ортақ тақырып аясында математика пәнінен «Жазық фигуралардың модельдері» тақырыбындағы қысқа мерзімді жоспар. Оқу мақсаты: 1.3.2.3 Жазық фигуралардың модельдерінен және бөліктерінен композиция жасау. Сабақ оқушылардың әртүрлі жазық фигураларды және олардың бөліктерін қолданып, композиция жасай білу дағдысын қалыптастыруға бағытталған.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
30 Қаңтар 2018
368
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
«Өрлеу» біліктілікті арттыру ұлттық орталығы АҚ филиалы Шығыс Қазақстан облысы бойынша педагогикалық қызметкерлердің

1 слайд
«Өрлеу» біліктілікті арттыру ұлттық орталығы АҚ филиалы Шығыс Қазақстан облысы бойынша педагогикалық қызметкерлердің біліктілігін арттыру институты Пән: Математика Сынып: 1 Тақырыбы: «Жазық фигуралардың модельдері» «Өзім туралы» ортақ тақырып аясында Оқу мақсаты: 1.3.2.3. Композицияларды жазық фигуралардың үлгілерінен және олардың бөліктерінен жасау. Бағалау критерийі Барлығы: Жазық фигуралардың модельдерінен және бөліктерінен композиция құрастырады. Көбі: Қандай жазық фигураларды құрастырғанын таныстырады. Кейбірі: Құрастырған жазық фигураларды талқылайды. Жазық фигуралардың модельдерінен және бөліктерінен композиция құрастырады. Сабақтың мақсаты: «Көкпекті орта мектебі» КММ Бастауыш сынып мұғалімі Аубакирова Балжан Сайлаубековна Көкпекті, 2017 жыл

1 слайд

«Өрлеу» біліктілікті арттыру ұлттық орталығы АҚ филиалы Шығыс Қазақстан облысы бойынша педагогикалық қызметкерлердің біліктілігін арттыру институты Пән: Математика Сынып: 1 Тақырыбы: «Жазық фигуралардың модельдері» «Өзім туралы» ортақ тақырып аясында Оқу мақсаты: 1.3.2.3. Композицияларды жазық фигуралардың үлгілерінен және олардың бөліктерінен жасау. Бағалау критерийі Барлығы: Жазық фигуралардың модельдерінен және бөліктерінен композиция құрастырады. Көбі: Қандай жазық фигураларды құрастырғанын таныстырады. Кейбірі: Құрастырған жазық фигураларды талқылайды. Жазық фигуралардың модельдерінен және бөліктерінен композиция құрастырады. Сабақтың мақсаты: «Көкпекті орта мектебі» КММ Бастауыш сынып мұғалімі Аубакирова Балжан Сайлаубековна Көкпекті, 2017 жыл

Жұмбақтың шешуін табады.Аюдың суретіне қарап қандай геометриялық фигуралардан құрастырылғанын анықтайды.Тапсырма арқылы

2 слайд
Жұмбақтың шешуін табады.Аюдың суретіне қарап қандай геометриялық фигуралардан құрастырылғанын анықтайды.Тапсырма арқылы оқушының есте сақтау қабілеттері артады және геометриялық фигуралардан композиция құрастыруға болатынын түсінеді. Геометриялық фигуралардан бақаның,мысықтың,балапанның модельін құрастырады. Композицияиқұрастыру арқылы оқушылардың топта ұйымшылдықпен жұмыс істей алу, талқылау, ұсыну,түсіну, зерттеу дағдылары қалыптасады. Геометриялық фигураларды бөліктерге бөледі.Жазық геом. фигуралардың бөліктерінен композиция жасайды. (шырша,саңырауқұлақ). Тапсырма орындау арқылы оқушылар жазық геометриялық фигуралардың бөліктерінен композиция құрастырып үйренеді. Сынып бөлмесіндегі геометриялық фигуралардан жасалған заттарды табады.Оларды атайды.Өмірде қалай және не үшін қолданылатынын талқылайды. Фигураларды қоршаған орта заттарымен сәйкестендіреді. (Ұ) «Ойлан, тап!» (Т) Мозайка (Ж) Композиция құрастыр (Ұ) «Тауып көр» (Т) Сәйкестендір Өзін-өзі және бірін- бірі бағалайды

2 слайд

Жұмбақтың шешуін табады.Аюдың суретіне қарап қандай геометриялық фигуралардан құрастырылғанын анықтайды.Тапсырма арқылы оқушының есте сақтау қабілеттері артады және геометриялық фигуралардан композиция құрастыруға болатынын түсінеді. Геометриялық фигуралардан бақаның,мысықтың,балапанның модельін құрастырады. Композицияиқұрастыру арқылы оқушылардың топта ұйымшылдықпен жұмыс істей алу, талқылау, ұсыну,түсіну, зерттеу дағдылары қалыптасады. Геометриялық фигураларды бөліктерге бөледі.Жазық геом. фигуралардың бөліктерінен композиция жасайды. (шырша,саңырауқұлақ). Тапсырма орындау арқылы оқушылар жазық геометриялық фигуралардың бөліктерінен композиция құрастырып үйренеді. Сынып бөлмесіндегі геометриялық фигуралардан жасалған заттарды табады.Оларды атайды.Өмірде қалай және не үшін қолданылатынын талқылайды. Фигураларды қоршаған орта заттарымен сәйкестендіреді. (Ұ) «Ойлан, тап!» (Т) Мозайка (Ж) Композиция құрастыр (Ұ) «Тауып көр» (Т) Сәйкестендір Өзін-өзі және бірін- бірі бағалайды

Геометриялық фигуралардан композиция құрастырады,неше геометриялық фигуралардан тұратынын санайды. Берілген композиц

3 слайд
Геометриялық фигуралардан композиция құрастырады,неше геометриялық фигуралардан тұратынын санайды. Берілген композицияларды таныстырады,айырмашылы ғын табады. Жасаған композициялардан сюжетті (мазмұнды) сурет құрастырады. Талдайды.Қайда қолданатынын ұсынады Блум таксономиясы бойынша саралу

3 слайд

Геометриялық фигуралардан композиция құрастырады,неше геометриялық фигуралардан тұратынын санайды. Берілген композицияларды таныстырады,айырмашылы ғын табады. Жасаған композициялардан сюжетті (мазмұнды) сурет құрастырады. Талдайды.Қайда қолданатынын ұсынады Блум таксономиясы бойынша саралу

4 слайд

4 слайд

Оқу бағдарламас ы Оқу бағдарламасы Белсенді оқу әдістері Критериалды бағалау Блум таксономиясы бойынша сарал

5 слайд
Оқу бағдарламас ы Оқу бағдарламасы Белсенді оқу әдістері Критериалды бағалау Блум таксономиясы бойынша саралау Спиральді оқу бағдарламасы Зерттеуге негізделген оқу Дескриптор құрастыру Ықшам сабақтар нәтижесінде қол жеткізген жетістіктерім:

5 слайд

Оқу бағдарламас ы Оқу бағдарламасы Белсенді оқу әдістері Критериалды бағалау Блум таксономиясы бойынша саралау Спиральді оқу бағдарламасы Зерттеуге негізделген оқу Дескриптор құрастыру Ықшам сабақтар нәтижесінде қол жеткізген жетістіктерім: