Материалдар / Ашық сабақ жоспары 3 сынып Үй жануарлары жанды табиғат
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ жоспары 3 сынып Үй жануарлары жанды табиғат

Материал туралы қысқаша түсінік
Ұстаздарға көмек ретінде пайдалану
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
19 Қараша 2019
532
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
№ 24 жалпы орта б i лім берет i н мектеп Баймуратова Самал Баймуратовна П әні : Қазақ т i л i Сыныбы: 3-сынып

1 слайд
№ 24 жалпы орта б i лім берет i н мектеп Баймуратова Самал Баймуратовна П әні : Қазақ т i л i Сыныбы: 3-сынып А 3 .2.1.1. тақырыпқа қатысты сөздерді табу және сөйлеу барысында қолдану SMART мақсаты: Тақырыпқа қатысты сөздерді тауып, оларды қолдана алады Пәндік ерекшелігі: айтылым дағдысын дамытуға арналған Бөлімі: Тірі табиғат. Сабақтың тақырыбы: «Үй жануарлары - жанды табиғат» Оқу мақсатын жүзеге асыру үшін пәннің ерекшеліктері мен оқушылардың жас ерекшеліктерін ескере отырып, сабақ мақсаттары анықталады. Сабақ мақсаттары: Оқушылардың барлығы: - ж анды табиғатқа қатысты сөздерді табады. Оқушылардың көпш i л i г i : - жанды табиғатқа қатысты суреттерді сөздерге айналдырып, сөйлем құрастырады. Оқушылардың кейб i реулер i : - ж анды табиғатқа жататын жануарлардың ерекшеліктерін ажырата алады.Жүзеге асатын оқу мақсаттары

1 слайд

№ 24 жалпы орта б i лім берет i н мектеп Баймуратова Самал Баймуратовна П әні : Қазақ т i л i Сыныбы: 3-сынып А 3 .2.1.1. тақырыпқа қатысты сөздерді табу және сөйлеу барысында қолдану SMART мақсаты: Тақырыпқа қатысты сөздерді тауып, оларды қолдана алады Пәндік ерекшелігі: айтылым дағдысын дамытуға арналған Бөлімі: Тірі табиғат. Сабақтың тақырыбы: «Үй жануарлары - жанды табиғат» Оқу мақсатын жүзеге асыру үшін пәннің ерекшеліктері мен оқушылардың жас ерекшеліктерін ескере отырып, сабақ мақсаттары анықталады. Сабақ мақсаттары: Оқушылардың барлығы: - ж анды табиғатқа қатысты сөздерді табады. Оқушылардың көпш i л i г i : - жанды табиғатқа қатысты суреттерді сөздерге айналдырып, сөйлем құрастырады. Оқушылардың кейб i реулер i : - ж анды табиғатқа жататын жануарлардың ерекшеліктерін ажырата алады.Жүзеге асатын оқу мақсаттары

Оқытудың белсенді әдістері ҰЖ. «Сурет галереясы» әд i с i ТЖ. «ТКО» тәс i л iЖЖ. «Сөздер банкісі» әд i с i Өткен тақырыпты

2 слайд
Оқытудың белсенді әдістері ҰЖ. «Сурет галереясы» әд i с i ТЖ. «ТКО» тәс i л iЖЖ. «Сөздер банкісі» әд i с i Өткен тақырыпты пысықтау, оқушылардың қызығушылығын ояту мақсатында суреттер ұсынылады Бұрыннан білетін және бүгінгі тақырыпқа қатысты берілген сөздерді жанды және жансыз табиғатқа бөліңіз Берілген суреттерді қатыстырып, сөйлем құрастырыңыз Бұл әдіс мына мақсатқа жетуге көмектеседі: барлығы жанды табиғатқа қатысты сөздерді табады. Бұл әдіс сабағымның мына мақсатына жеткізеді: жанды табиғатқа қатысты суреттерді сөздерге айналдырып, оқушылардың көпш i л i г i сөйлем құрастырады, кейб i реулер i жанды табиғатқа жататын жануарлардың ерекшелігін ажыратадыБұл әдістің көмегімен жанды және жансыз табиғат туралы алған білімдерін пысықтаймын

2 слайд

Оқытудың белсенді әдістері ҰЖ. «Сурет галереясы» әд i с i ТЖ. «ТКО» тәс i л iЖЖ. «Сөздер банкісі» әд i с i Өткен тақырыпты пысықтау, оқушылардың қызығушылығын ояту мақсатында суреттер ұсынылады Бұрыннан білетін және бүгінгі тақырыпқа қатысты берілген сөздерді жанды және жансыз табиғатқа бөліңіз Берілген суреттерді қатыстырып, сөйлем құрастырыңыз Бұл әдіс мына мақсатқа жетуге көмектеседі: барлығы жанды табиғатқа қатысты сөздерді табады. Бұл әдіс сабағымның мына мақсатына жеткізеді: жанды табиғатқа қатысты суреттерді сөздерге айналдырып, оқушылардың көпш i л i г i сөйлем құрастырады, кейб i реулер i жанды табиғатқа жататын жануарлардың ерекшелігін ажыратадыБұл әдістің көмегімен жанды және жансыз табиғат туралы алған білімдерін пысықтаймын

Саралау әд i стері Оқушылардың қабілеті ескеріліп, тапсырма сараланып беріледі және әрбір білім алушының мақсаттарға жетуіне

3 слайд
Саралау әд i стері Оқушылардың қабілеті ескеріліп, тапсырма сараланып беріледі және әрбір білім алушының мақсаттарға жетуіне ықпал жасалады. Саралау әрбір оқушыға өзінің жеке қабілетін көрсетуге мүмкіндік береді .А д е ң г е й • Берілге н суретте рді қатыст ыра отырып мына сұрақта рға жауап береді: Сиырды ң сурет i кімде бар? Қойдың сурет i кімде бар? Үй жануар лары қандай табиға тқа жатад ы? Осы сұрақта рға жауап бере отырып , сөйле у барысы нда жан ды та биғ ат қа қа ты ст ы сөздерд і пайдал анады. В д е ң г е й • Суретт ерге сүйен i п, өздер i сөйлем құрайд ы С д е ң г е й • Жұмсақ ойыншы қтар арқылы үй жануары ның образына ен iп, әр жануард ың ерекшелі гін сипаттай ды Тапсырма . Берілген суреттерді қатыстырып, сөйлем құрастырыңыз . Дескриптор: 1. Сұрақ бойынша сөйлем құрастырады. 2. Суретке сүйеніп өз бетінше сөйлем құрастырады. 3. Үй жануарларының ерекшелігін сипаттайды.

3 слайд

Саралау әд i стері Оқушылардың қабілеті ескеріліп, тапсырма сараланып беріледі және әрбір білім алушының мақсаттарға жетуіне ықпал жасалады. Саралау әрбір оқушыға өзінің жеке қабілетін көрсетуге мүмкіндік береді .А д е ң г е й • Берілге н суретте рді қатыст ыра отырып мына сұрақта рға жауап береді: Сиырды ң сурет i кімде бар? Қойдың сурет i кімде бар? Үй жануар лары қандай табиға тқа жатад ы? Осы сұрақта рға жауап бере отырып , сөйле у барысы нда жан ды та биғ ат қа қа ты ст ы сөздерд і пайдал анады. В д е ң г е й • Суретт ерге сүйен i п, өздер i сөйлем құрайд ы С д е ң г е й • Жұмсақ ойыншы қтар арқылы үй жануары ның образына ен iп, әр жануард ың ерекшелі гін сипаттай ды Тапсырма . Берілген суреттерді қатыстырып, сөйлем құрастырыңыз . Дескриптор: 1. Сұрақ бойынша сөйлем құрастырады. 2. Суретке сүйеніп өз бетінше сөйлем құрастырады. 3. Үй жануарларының ерекшелігін сипаттайды.

Критериалды бағалау Мақсаттары Бағалау критерийі 1 .Жанды табиғатқа қатысты суреттерді сөздерге айналдырып

4 слайд
Критериалды бағалау Мақсаттары Бағалау критерийі 1 .Жанды табиғатқа қатысты суреттерді сөздерге айналдырып, сөйлем құрастырады. 2.Жанды табиғатқа жататын жануарлардың ерекшеліктерін ажырата алады. 1. Сөйлеу барысында жанды табиғатқа қатысты сөздерді қолданады. Дескриптор: 1. Жанды табиғатты білдіретін сөздерді табады. 2. Жансыз табиғатты білдіретін сөздерді табады. 3. Жаңа сөздерді жанды, жансыз табиғатқа бөледі. Д ескриптор: 1. Сұрақ бойынша сөйлем құрастырады. 2. Суретке сүйеніп өз бетінше сөйлем құрастырады. 3. Үй жануарларының ерекшелігін сипаттай ды. 1-тапсырма Бұрыннан білетін және бүгінгі тақырыпқа қатысты берілген сөздерді жанды және жансыз табиғатқа бөліңіз. 2-тапсырма Берілген суреттерді қатыстырып, сөйлем құрастырыңыз . ҚБ. “Геометриялық фигуралар” әдісі арқылы жұптар өзара бірін бірі бағалайды ҚБ. “Екі жұлдыз, бір тілек” әдісі арқылы топтар өзара бірін бірі бағалайдыЖанды табиғат Сөздер Жансыз табиғат гүл жылқы түйе Мақсаты Бағалау критерийі 1. Жанды табиғатқа қатысты сөздерді табады. 1. Берілген тақырыпқа қатысты сөздерді анықтайды.

4 слайд

Критериалды бағалау Мақсаттары Бағалау критерийі 1 .Жанды табиғатқа қатысты суреттерді сөздерге айналдырып, сөйлем құрастырады. 2.Жанды табиғатқа жататын жануарлардың ерекшеліктерін ажырата алады. 1. Сөйлеу барысында жанды табиғатқа қатысты сөздерді қолданады. Дескриптор: 1. Жанды табиғатты білдіретін сөздерді табады. 2. Жансыз табиғатты білдіретін сөздерді табады. 3. Жаңа сөздерді жанды, жансыз табиғатқа бөледі. Д ескриптор: 1. Сұрақ бойынша сөйлем құрастырады. 2. Суретке сүйеніп өз бетінше сөйлем құрастырады. 3. Үй жануарларының ерекшелігін сипаттай ды. 1-тапсырма Бұрыннан білетін және бүгінгі тақырыпқа қатысты берілген сөздерді жанды және жансыз табиғатқа бөліңіз. 2-тапсырма Берілген суреттерді қатыстырып, сөйлем құрастырыңыз . ҚБ. “Геометриялық фигуралар” әдісі арқылы жұптар өзара бірін бірі бағалайды ҚБ. “Екі жұлдыз, бір тілек” әдісі арқылы топтар өзара бірін бірі бағалайдыЖанды табиғат Сөздер Жансыз табиғат гүл жылқы түйе Мақсаты Бағалау критерийі 1. Жанды табиғатқа қатысты сөздерді табады. 1. Берілген тақырыпқа қатысты сөздерді анықтайды.

Критериалды бағалау Бағалау критерийлері 1. Берілген тақырыпқа қатысты сөздерді анықтайды. 2. Сөйлеу бары

5 слайд
Критериалды бағалау Бағалау критерийлері 1. Берілген тақырыпқа қатысты сөздерді анықтайды. 2. Сөйлеу барысында жанды табиғатқа қатысты сөздерді қолданады. Дескриптор: 1. Жанды табиғатты білдіретін сөздерді табады. 2. Жансыз табиғатты білдіретін сөздерді табады. 3. Жаңа сөздерді жанды, жансыз табиғатқа бөледі. Д ескриптор: 1. Сұрақ бойынша сөйлем құрастырады. 2. Суретке сүйеніп өз бетінше сөйлем құрастырады. 3. Үй жануарларының ерекшелігін сипаттай ды. 1-тапсырма Бұрыннан білетін және бүгінгі тақырыпқа қатысты берілген сөздерді жанды және жансыз табиғатқа бөліңіз. 2-тапсырма Берілген суреттерді қатыстырып, сөйлем құрастырыңыз . “ Геометриялық фигуралар” әдісі арқылы жұптар өзара бірін бірі бағалайды “ Екі жұлдыз, бір тілек” әдісі арқылы топтар өзара бірін бірі бағалайдыЖанды табиғат Сөздер Жансыз табиғат гүл жылқы түйе Мақсаты 3.2.1.1. Берілген тақырыпқа қатысты сөздерді табу және сөйлеу барысында қолдану.

5 слайд

Критериалды бағалау Бағалау критерийлері 1. Берілген тақырыпқа қатысты сөздерді анықтайды. 2. Сөйлеу барысында жанды табиғатқа қатысты сөздерді қолданады. Дескриптор: 1. Жанды табиғатты білдіретін сөздерді табады. 2. Жансыз табиғатты білдіретін сөздерді табады. 3. Жаңа сөздерді жанды, жансыз табиғатқа бөледі. Д ескриптор: 1. Сұрақ бойынша сөйлем құрастырады. 2. Суретке сүйеніп өз бетінше сөйлем құрастырады. 3. Үй жануарларының ерекшелігін сипаттай ды. 1-тапсырма Бұрыннан білетін және бүгінгі тақырыпқа қатысты берілген сөздерді жанды және жансыз табиғатқа бөліңіз. 2-тапсырма Берілген суреттерді қатыстырып, сөйлем құрастырыңыз . “ Геометриялық фигуралар” әдісі арқылы жұптар өзара бірін бірі бағалайды “ Екі жұлдыз, бір тілек” әдісі арқылы топтар өзара бірін бірі бағалайдыЖанды табиғат Сөздер Жансыз табиғат гүл жылқы түйе Мақсаты 3.2.1.1. Берілген тақырыпқа қатысты сөздерді табу және сөйлеу барысында қолдану.

Ықшамсабақтың сабақ жоспарлауға ықпалы Ықшамсабақ сабақты жоспарлауда оқу мақсаттарына жеткізетін «Сурет галереясы», «ТКО»,

6 слайд
Ықшамсабақтың сабақ жоспарлауға ықпалы Ықшамсабақ сабақты жоспарлауда оқу мақсаттарына жеткізетін «Сурет галереясы», «ТКО», «Сөздер банкісі» атты тиімді әдіс-тәсілдерді таңдауды үйрендім.Қосымша оқулық ресурстары мен zkoipk.kz п а йдаландым. Ықшамсабақ өткізу кезінде тренер ім Рауан Бақытқызы сабақ мақсаттарымның оқу мақсатына сай келмейтінін айтып, мақсаттарымды жүйеге келтіру бойынша ұсыныс берді. Алған тапсырмаларымның балаларға қызық болатынын айта кетіп,оларды оқушылардың деңгейіне сай жеңілдетуімді, мақсаттарға жеткізетін басқа әдістерді қарастыруымды айтып кері байланыс жасады. Әріптесім Гүлназ оқушыларды сөйлесім әрекетіне түсіру үшін ТКО тәсілі тиімді екеніне бағыт берді .Алдағы уақытта өз тәжірибемде ұзақ және қысқа мерзімді жоспарларды, сондай ақ нұсқаулықтарды басшылыққа ала отырып, сабағымды жоспарлауда белсенді және саралау әдістерін тиімді қолдануды және zkoipk . kz, smk . edu . kz сайттарымен жұмыс жасауды жоспарладым. 6

6 слайд

Ықшамсабақтың сабақ жоспарлауға ықпалы Ықшамсабақ сабақты жоспарлауда оқу мақсаттарына жеткізетін «Сурет галереясы», «ТКО», «Сөздер банкісі» атты тиімді әдіс-тәсілдерді таңдауды үйрендім.Қосымша оқулық ресурстары мен zkoipk.kz п а йдаландым. Ықшамсабақ өткізу кезінде тренер ім Рауан Бақытқызы сабақ мақсаттарымның оқу мақсатына сай келмейтінін айтып, мақсаттарымды жүйеге келтіру бойынша ұсыныс берді. Алған тапсырмаларымның балаларға қызық болатынын айта кетіп,оларды оқушылардың деңгейіне сай жеңілдетуімді, мақсаттарға жеткізетін басқа әдістерді қарастыруымды айтып кері байланыс жасады. Әріптесім Гүлназ оқушыларды сөйлесім әрекетіне түсіру үшін ТКО тәсілі тиімді екеніне бағыт берді .Алдағы уақытта өз тәжірибемде ұзақ және қысқа мерзімді жоспарларды, сондай ақ нұсқаулықтарды басшылыққа ала отырып, сабағымды жоспарлауда белсенді және саралау әдістерін тиімді қолдануды және zkoipk . kz, smk . edu . kz сайттарымен жұмыс жасауды жоспарладым. 6

Ықшамсабақтың сабақ жоспарлауға ықпалы Ықшамсабақ сабақты жоспарлауда оқу мақсаттарына жеткізетін «Сурет галереясы», «ТКО»,

7 слайд
Ықшамсабақтың сабақ жоспарлауға ықпалы Ықшамсабақ сабақты жоспарлауда оқу мақсаттарына жеткізетін «Сурет галереясы», «ТКО», «Сөздер банкісі» атты тиімді әдіс-тәсілдерді таңдауды үйрендім.Қосымша оқулық ресурстары мен zkoipk.kz п а йдаландым. Ықшамсабақ өткізу кезінде тренер ім Рауан Бақытқызының оқу мақсатынан шығатын сабақ мақсаттарымды жүйелеу керек деген ұсынысын қабылдап жоспарыма енгіздім. Әріптесім Гүлназ оқушыларды сөйлесім әрекетіне түсіру үшін ТКО тәсілі тиімді екеніне бағыт берді.Алдағы уақытта өз тәжірибемде ұзақ және қысқа мерзімді жоспарларды, сондай ақ нұсқаулықтарды басшылыққа ала отырып, сабағымды жоспарлауда белсенді және саралау әдістерін тиімді қолдануды және zkoipk . kz, smk . edu . kz сайттарымен жұмыс жасауды жоспарладым. 7

7 слайд

Ықшамсабақтың сабақ жоспарлауға ықпалы Ықшамсабақ сабақты жоспарлауда оқу мақсаттарына жеткізетін «Сурет галереясы», «ТКО», «Сөздер банкісі» атты тиімді әдіс-тәсілдерді таңдауды үйрендім.Қосымша оқулық ресурстары мен zkoipk.kz п а йдаландым. Ықшамсабақ өткізу кезінде тренер ім Рауан Бақытқызының оқу мақсатынан шығатын сабақ мақсаттарымды жүйелеу керек деген ұсынысын қабылдап жоспарыма енгіздім. Әріптесім Гүлназ оқушыларды сөйлесім әрекетіне түсіру үшін ТКО тәсілі тиімді екеніне бағыт берді.Алдағы уақытта өз тәжірибемде ұзақ және қысқа мерзімді жоспарларды, сондай ақ нұсқаулықтарды басшылыққа ала отырып, сабағымды жоспарлауда белсенді және саралау әдістерін тиімді қолдануды және zkoipk . kz, smk . edu . kz сайттарымен жұмыс жасауды жоспарладым. 7

Назарларыңызға рахмет!

8 слайд
Назарларыңызға рахмет!

8 слайд

Назарларыңызға рахмет!