Ашық сабақ Карбон қышқылы 9-сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Макенова
Назерке
Қайратқызы
№ 69 орта
мектебі
Оқу мақсаты : 9.4.3.22. Карбон қышқылдарының құрамын білу және сірке
қышқылының химиялық қасиеттері мен қолданылуын сипаттау
Сабақтың мақсаттары: Барлық оқушылар: Карбон қышқылдарының жеке өкілдерін біледі;
Жалпы формуласы мен құрамын атайды;
Сірке қышқылының химиялық қасиеттері мен қолданылуын анықтайды.
Басым көпшілігі : Карбон қышқылдарының қасиеттерін салыстырады
Кейбір оқушылар : Карбон қышқылының молекулалық формуласын есептеп анықтай аладыТақырыбы: Карбон қышқылдары
Құндылықтармен байланыс: Топтық жұмыс барысында карбон қышқылдарының
қасиеттерін анықтауда бір-бірінің пікіріне құрметпен қарауға,ынтымақтастықта
жұмыс жасауға, жеке жұмыс аясында карбон қышылының химиялық қасиеттерін
жазуда жауапкершілікті сезінуге, өмір бойы білім алуға баулу. Химия 9-сынып
Смарт форматында яғни
нақты, шынайы, қолжетімді,
өлшемді, уақытқа сай.
1 слайд
Макенова Назерке Қайратқызы № 69 орта мектебі Оқу мақсаты : 9.4.3.22. Карбон қышқылдарының құрамын білу және сірке қышқылының химиялық қасиеттері мен қолданылуын сипаттау Сабақтың мақсаттары: Барлық оқушылар: Карбон қышқылдарының жеке өкілдерін біледі; Жалпы формуласы мен құрамын атайды; Сірке қышқылының химиялық қасиеттері мен қолданылуын анықтайды. Басым көпшілігі : Карбон қышқылдарының қасиеттерін салыстырады Кейбір оқушылар : Карбон қышқылының молекулалық формуласын есептеп анықтай аладыТақырыбы: Карбон қышқылдары Құндылықтармен байланыс: Топтық жұмыс барысында карбон қышқылдарының қасиеттерін анықтауда бір-бірінің пікіріне құрметпен қарауға,ынтымақтастықта жұмыс жасауға, жеке жұмыс аясында карбон қышылының химиялық қасиеттерін жазуда жауапкершілікті сезінуге, өмір бойы білім алуға баулу. Химия 9-сынып Смарт форматында яғни нақты, шынайы, қолжетімді, өлшемді, уақытқа сай.
2 слайд
Ұжымдық жұмыс Белсенді оқу әдістері:
Тыңдалым бойынша
ұсыныстар:
1.Карбон
қышқылдары-........................
.........
2.Құмырсқа
қышқылы ..................... ,
карбон қышқылдарының
арасындағы
мейлінше ...................
« Көмірсулар»
тақырыбында бейне
жазба көрсетіледі (АКТ)
1.Бейне жазбадан нені
тамашаладыңыздар?
2.Құрамында бір немесе
бірнеше карбрксил тобы
бар көмірсутектердің
туындыларын не деп
айтамыз?
3.Суда жақсы еритін
мейлінше күшті қышқылды
атаңыз? Топтық жұмыс Жұптық жұмыс Жеке жұмыс
Топтық жұмыс.
Мәтінмен
танысады(жеке әр
оқушы оқиды).
Жұпта,топта
талқылайды.
1 топ Сірке
қышқылы
2 топ Құмырсқа
қышқылы
Ойлан,жұптас,бөліс
әдісі арқылы
Топта қорғап әр
оқушы өздеріне
ролдерін бөліп
алады.Сонда барлық
оқушы оқуға
жұмылдырылады. Жұптық жұмыс Венн
диаграмассы Қалыптастырушы
бағалау тапсырмасы
I. Ұйымдастыру кезеңі ( Сәлемдесу,түгелдеу, назарларын
сабаққа аудару)
IІ . Үй тапсырмасын сұрау
« Зымыран » әдісі арқылы сұрақтарға жауап беру
1 Спирттер дегеніміз не?
2 Спирттер гидроксил тобына қарай нешеге бөлінеді ?
3 Спирттерді атағанда қандай жұрнақ жалғанады ?
ҚБ: Оқушылардың дұрыс жауаптары фишка тарату арқылы
бағаланады.
ІІІ .Оқушылар қима қағаздар арқылы 2 топқа
біріктіру(сірке қышқылы , құмырсқа қышқылы сөздері
бар құрастырмалармен топтастырылады ).
І-топ:Сірке қышқылы
ІІ-топ:Құмырсқа қышқылы
•
Балалар неліктен осылай топтастық?
•
Құрастырылған сөздер нені білдіреді?
•
Ендеше бүгінгі тақырып не туралы болмақ?
Сынып оқушыларына жаңа тақырып,оқу мақсаты және
бағалау критерийлері таныстырылады.
2 слайд
Ұжымдық жұмыс Белсенді оқу әдістері: Тыңдалым бойынша ұсыныстар: 1.Карбон қышқылдары-........................ ......... 2.Құмырсқа қышқылы ..................... , карбон қышқылдарының арасындағы мейлінше ................... « Көмірсулар» тақырыбында бейне жазба көрсетіледі (АКТ) 1.Бейне жазбадан нені тамашаладыңыздар? 2.Құрамында бір немесе бірнеше карбрксил тобы бар көмірсутектердің туындыларын не деп айтамыз? 3.Суда жақсы еритін мейлінше күшті қышқылды атаңыз? Топтық жұмыс Жұптық жұмыс Жеке жұмыс Топтық жұмыс. Мәтінмен танысады(жеке әр оқушы оқиды). Жұпта,топта талқылайды. 1 топ Сірке қышқылы 2 топ Құмырсқа қышқылы Ойлан,жұптас,бөліс әдісі арқылы Топта қорғап әр оқушы өздеріне ролдерін бөліп алады.Сонда барлық оқушы оқуға жұмылдырылады. Жұптық жұмыс Венн диаграмассы Қалыптастырушы бағалау тапсырмасы I. Ұйымдастыру кезеңі ( Сәлемдесу,түгелдеу, назарларын сабаққа аудару) IІ . Үй тапсырмасын сұрау « Зымыран » әдісі арқылы сұрақтарға жауап беру 1 Спирттер дегеніміз не? 2 Спирттер гидроксил тобына қарай нешеге бөлінеді ? 3 Спирттерді атағанда қандай жұрнақ жалғанады ? ҚБ: Оқушылардың дұрыс жауаптары фишка тарату арқылы бағаланады. ІІІ .Оқушылар қима қағаздар арқылы 2 топқа біріктіру(сірке қышқылы , құмырсқа қышқылы сөздері бар құрастырмалармен топтастырылады ). І-топ:Сірке қышқылы ІІ-топ:Құмырсқа қышқылы • Балалар неліктен осылай топтастық? • Құрастырылған сөздер нені білдіреді? • Ендеше бүгінгі тақырып не туралы болмақ? Сынып оқушыларына жаңа тақырып,оқу мақсаты және бағалау критерийлері таныстырылады.
3 слайд
қарқын бойынша саралау тәсілі орын аладыСабақтың
мақсаттары:
Барлық оқушылар:
оқушылар: Карбон
қышқылдарының
жеке өкілдерін
біледі;
жалпы формуласы
мен құрамын
атайды;
Сірке қышқылының
химиялық қасиеттері
мен қолданылуын
анықтайды.
Басым көпшілігі :
Жалпы формуласы
мен құрамын
атайды;
Карбон
қышқылдарының
қасиеттерін
салыстырады.
Кейбір оқушылар :
Карбон
қышқылының
молекулалық
формуласын есептеп
анықтай алады Топтық жұмыс . Мәтінмен
танысады(жеке әр оқушы
оқиды).
Жұпта,топта талқылайды.
1 топ Сірке қышқылы
2 топ Құмырсқа қышқылы
Ойлан,жұптас,бөліс әдісі
арқылы
Сараланған тапсырма (аса қабілетті оқушылар үшін)
•
Құрамында 4,35% сутек,26,09 % көміртек және 69,56% оттек болатын
карбон қышқылының молекулалық формуласын есептеп шығарыңдар. Саралау әдістері
Сірке
қышқыл
ы Ортақ
қасиеті Құмырс
қа
қышқы
лыВенн диаграммасы Берілетін тапсырма
бірдей,бірақ
жұмыстың орындау
нәтижесі әр түрлі
болады.
Сондықтан
қорытынды, қолдау
көрсету саралау
тәсілдері орын алады.Әр топқа тапсырма
түрлендіріліп беріледі. Кейбір
оқушылар күрделі ресурстармен
жұмыс жасайды.
Сондықтан дереккөздер
бойынша саралау тәсілі орын
алады.
3 слайд
қарқын бойынша саралау тәсілі орын аладыСабақтың мақсаттары: Барлық оқушылар: оқушылар: Карбон қышқылдарының жеке өкілдерін біледі; жалпы формуласы мен құрамын атайды; Сірке қышқылының химиялық қасиеттері мен қолданылуын анықтайды. Басым көпшілігі : Жалпы формуласы мен құрамын атайды; Карбон қышқылдарының қасиеттерін салыстырады. Кейбір оқушылар : Карбон қышқылының молекулалық формуласын есептеп анықтай алады Топтық жұмыс . Мәтінмен танысады(жеке әр оқушы оқиды). Жұпта,топта талқылайды. 1 топ Сірке қышқылы 2 топ Құмырсқа қышқылы Ойлан,жұптас,бөліс әдісі арқылы Сараланған тапсырма (аса қабілетті оқушылар үшін) • Құрамында 4,35% сутек,26,09 % көміртек және 69,56% оттек болатын карбон қышқылының молекулалық формуласын есептеп шығарыңдар. Саралау әдістері Сірке қышқыл ы Ортақ қасиеті Құмырс қа қышқы лыВенн диаграммасы Берілетін тапсырма бірдей,бірақ жұмыстың орындау нәтижесі әр түрлі болады. Сондықтан қорытынды, қолдау көрсету саралау тәсілдері орын алады.Әр топқа тапсырма түрлендіріліп беріледі. Кейбір оқушылар күрделі ресурстармен жұмыс жасайды. Сондықтан дереккөздер бойынша саралау тәсілі орын алады.
4 слайд
Оқу мақсаты Критериалды бағалау
9.4.3.22. Карбон қышқылдарының құрамын білу және
сірке қышқылының химиялық қасиеттері мен
қолданылуын сипаттау
Бағалау критерийлері Карбон қышқылдарының жеке өкілдерін біледі;
Жалпы формуласы мен құрамын атайды;
Сірке қышқылының химиялық қасиеттері мен қолданылуын
анықтайды.
1.Карбон қышқылының жалпы формуласы ------------------------
Карбон қышқылының құрамына қандай элементтер кіреді?-
Қарапайым өкілдерін
атаңыз----------------------------------------------------------------------------------------------------
----------------------------------------------------------------------------------
2.Кестені толтырыңыз
Физикалық
қасиеті Химиялық
қасиеті Қолданылуы
Сірке
қышқылы
Құмырсқа
қышқылы
Қалыптастырушы бағалау оқуды қолдайды Дескриптор:
- Карбон қышқылдарының
формуласын жазады;
- Карбон қышқылдарының
өкілдеріне мысал келтіреді;
- Карбон қышқылының
құрамына кіретін
элементтерді көрсетеді
4 слайд
Оқу мақсаты Критериалды бағалау 9.4.3.22. Карбон қышқылдарының құрамын білу және сірке қышқылының химиялық қасиеттері мен қолданылуын сипаттау Бағалау критерийлері Карбон қышқылдарының жеке өкілдерін біледі; Жалпы формуласы мен құрамын атайды; Сірке қышқылының химиялық қасиеттері мен қолданылуын анықтайды. 1.Карбон қышқылының жалпы формуласы ------------------------ Карбон қышқылының құрамына қандай элементтер кіреді?- Қарапайым өкілдерін атаңыз---------------------------------------------------------------------------------------------------- ---------------------------------------------------------------------------------- 2.Кестені толтырыңыз Физикалық қасиеті Химиялық қасиеті Қолданылуы Сірке қышқылы Құмырсқа қышқылы Қалыптастырушы бағалау оқуды қолдайды Дескриптор: - Карбон қышқылдарының формуласын жазады; - Карбон қышқылдарының өкілдеріне мысал келтіреді; - Карбон қышқылының құрамына кіретін элементтерді көрсетеді