Ашық сабақ Кеңес одағы 9-сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ Кеңес одағы 9-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалім мен оқушыға керек.
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
2 Казахста н KAZ 1181736 XXVIII қысқы Дүниежүзілік универсиада

#1 слайд
2 Казахста н KAZ 1181736 XXVIII қысқы Дүниежүзілік универсиада

1 слайд

2 Казахста н KAZ 1181736 XXVIII қысқы Дүниежүзілік универсиада

“Шеңбердегі доп” Оқушылар шеңберлене отырып бір – біріне кішкене допты / сағат тілі бойынша/ жүгіртеді. Доп қолына тиген оқу

#2 слайд
“Шеңбердегі доп” Оқушылар шеңберлене отырып бір – біріне кішкене допты / сағат тілі бойынша/ жүгіртеді. Доп қолына тиген оқушы өткен үй тапсырмасы бойынша бір сөйлем айтады.

2 слайд

“Шеңбердегі доп” Оқушылар шеңберлене отырып бір – біріне кішкене допты / сағат тілі бойынша/ жүгіртеді. Доп қолына тиген оқушы өткен үй тапсырмасы бойынша бір сөйлем айтады.

«Портреттер”.Осылайша тәуелсіз топтарға бөлінудің арқасында әртүрлі оқушылар бір топтың астына бірігеді.

#3 слайд
«Портреттер”.Осылайша тәуелсіз топтарға бөлінудің арқасында әртүрлі оқушылар бір топтың астына бірігеді.

3 слайд

«Портреттер”.Осылайша тәуелсіз топтарға бөлінудің арқасында әртүрлі оқушылар бір топтың астына бірігеді.

11.03.2017ж Тақырыбы: Кеңес Одағы.

#4 слайд
11.03.2017ж Тақырыбы: Кеңес Одағы.

4 слайд

11.03.2017ж Тақырыбы: Кеңес Одағы.

“БІРІН БІРІ ОҚЫТУ” ”ҮЙРЕТЕ ОТЫРЫП, ҮЙРЕНЕМІН” ҚАҒИДАСЫН ЖҮЗЕГЕ АСЫРАДЫ.

#5 слайд
“БІРІН БІРІ ОҚЫТУ” ”ҮЙРЕТЕ ОТЫРЫП, ҮЙРЕНЕМІН” ҚАҒИДАСЫН ЖҮЗЕГЕ АСЫРАДЫ.

5 слайд

“БІРІН БІРІ ОҚЫТУ” ”ҮЙРЕТЕ ОТЫРЫП, ҮЙРЕНЕМІН” ҚАҒИДАСЫН ЖҮЗЕГЕ АСЫРАДЫ.

“РАУНДРОБИН” ЖАЗБАША ДӨҢГЕЛЕК ҮСТЕЛ І-топ Жылымық (жетістіктері мен кеІмшіліктері) І ІІ-топ Тоқырау жылдары ІІІ-топ Қайта құ

#6 слайд
“РАУНДРОБИН” ЖАЗБАША ДӨҢГЕЛЕК ҮСТЕЛ І-топ Жылымық (жетістіктері мен кеІмшіліктері) І ІІ-топ Тоқырау жылдары ІІІ-топ Қайта құру (жетістіктері мен кемшіліктері) 1-топ Жылымық (жетістіктері, кемшіліктері) 2-топ Тоқырау жылдары(жетістіктері, кемшіліктері) 3-топ Қайта құру (жетістіктері мен кемшіліктері)

6 слайд

“РАУНДРОБИН” ЖАЗБАША ДӨҢГЕЛЕК ҮСТЕЛ І-топ Жылымық (жетістіктері мен кеІмшіліктері) І ІІ-топ Тоқырау жылдары ІІІ-топ Қайта құру (жетістіктері мен кемшіліктері) 1-топ Жылымық (жетістіктері, кемшіліктері) 2-топ Тоқырау жылдары(жетістіктері, кемшіліктері) 3-топ Қайта құру (жетістіктері мен кемшіліктері)

“ВЕЕР” әдісі

#7 слайд
“ВЕЕР” әдісі

7 слайд

“ВЕЕР” әдісі

6. Киев Русі қай жылы христиан дінін қабылдады? а) 1086 ж ә) 988 ж б) 1008ж 7. Рыцарь атану үшін үміткердің несі болуы керек?

#8 слайд
6. Киев Русі қай жылы христиан дінін қабылдады? а) 1086 ж ә) 988 ж б) 1008ж 7. Рыцарь атану үшін үміткердің несі болуы керек? а) аты ә) қару - жарағы б) жер үлесі 8. Әскери іспен айналысқан феодалдар қалай аталды? а) виконт ә) рыцарь б) граф 9. Францияда басыбайлы шарулар қалай аталды? а) сервтер ә) виконттар б) вилландар 10. Жеке басы ерікті шаруалар Англияда қалай аталды? а) сервтер ә) виконттар б) вилландар ОЖСБ-ны ұмытпа. Тест тапсырмалары: 1. Тоталитарлық коммунистік режимге тән белгі. А) Рыноктік қатынас Ә) Көппікірлік Б) Жоспарлы шаруашылық 2. Ресей үшін «Ливон» соғысының негізгі міндеті А) Украинаны Польшадан азат ету. Ә) Каспий теңізінде ықпалын күшейту. Б) Ресейдің Балтық теңізіне шығуы. 3. 1853-1856 жылдары Ресей мен Осман арасындағы Қырым соғысындағы ең қатты шайқас болған қала? А) Симферополь Ә) Одесса Б) Севастополь 4. КСРО-да халық шаруашылығын дамытудың жеті жылдық бағдарламасын жүзеге асырған жыл. А) 1960 - 1967 жж Ә) 1954 -1960 жж Б) 1961 -1967 жж 5. Л.И.Брежнев КОКП ОК бас хатшысы болған жылдар? А) 1966 -1982 жж Ә) 1982 -1984 жж Б) 1985 -1991 жж

8 слайд

6. Киев Русі қай жылы христиан дінін қабылдады? а) 1086 ж ә) 988 ж б) 1008ж 7. Рыцарь атану үшін үміткердің несі болуы керек? а) аты ә) қару - жарағы б) жер үлесі 8. Әскери іспен айналысқан феодалдар қалай аталды? а) виконт ә) рыцарь б) граф 9. Францияда басыбайлы шарулар қалай аталды? а) сервтер ә) виконттар б) вилландар 10. Жеке басы ерікті шаруалар Англияда қалай аталды? а) сервтер ә) виконттар б) вилландар ОЖСБ-ны ұмытпа. Тест тапсырмалары: 1. Тоталитарлық коммунистік режимге тән белгі. А) Рыноктік қатынас Ә) Көппікірлік Б) Жоспарлы шаруашылық 2. Ресей үшін «Ливон» соғысының негізгі міндеті А) Украинаны Польшадан азат ету. Ә) Каспий теңізінде ықпалын күшейту. Б) Ресейдің Балтық теңізіне шығуы. 3. 1853-1856 жылдары Ресей мен Осман арасындағы Қырым соғысындағы ең қатты шайқас болған қала? А) Симферополь Ә) Одесса Б) Севастополь 4. КСРО-да халық шаруашылығын дамытудың жеті жылдық бағдарламасын жүзеге асырған жыл. А) 1960 - 1967 жж Ә) 1954 -1960 жж Б) 1961 -1967 жж 5. Л.И.Брежнев КОКП ОК бас хатшысы болған жылдар? А) 1966 -1982 жж Ә) 1982 -1984 жж Б) 1985 -1991 жж

1. Б 2. Б 3. Б 4. Ә 5. А 6. Ә. 7. Б 8. Ә 9. А 10. Б.

#9 слайд
1. Б 2. Б 3. Б 4. Ә 5. А 6. Ә. 7. Б 8. Ә 9. А 10. Б.

9 слайд

1. Б 2. Б 3. Б 4. Ә 5. А 6. Ә. 7. Б 8. Ә 9. А 10. Б.

РЕФЛЕКСИЯ Қандай ой пайда болды? Не сезіндім? Не ұнады? Не қиын болды?

#10 слайд
РЕФЛЕКСИЯ Қандай ой пайда болды? Не сезіндім? Не ұнады? Не қиын болды?

10 слайд

РЕФЛЕКСИЯ Қандай ой пайда болды? Не сезіндім? Не ұнады? Не қиын болды?

Үйге: §23 КСРО. ТМД-ның құрылуы.

#11 слайд
Үйге: §23 КСРО. ТМД-ның құрылуы.

11 слайд

Үйге: §23 КСРО. ТМД-ның құрылуы.

Критерий БаллДескрипторлар А 1Мәтінді жартылай игерді 2КОКП басшыларын тани білді 3Сұрақ бойынша жауап қай

#12 слайд
Критерий БаллДескрипторлар А 1Мәтінді жартылай игерді 2КОКП басшыларын тани білді 3Сұрақ бойынша жауап қайтарады

12 слайд

Критерий БаллДескрипторлар А 1Мәтінді жартылай игерді 2КОКП басшыларын тани білді 3Сұрақ бойынша жауап қайтарады

КритерийБаллДескрипторлар В 1 Берілген тапсырмаларда жетістіктері мен кемшіліктері толық ашылмаған 2 Еңбектері ме

#13 слайд
КритерийБаллДескрипторлар В 1 Берілген тапсырмаларда жетістіктері мен кемшіліктері толық ашылмаған 2 Еңбектері мен авторларын дұрыс таба білді. 3 Дағдарыс пен ұлтаралық қақтығыстарға баға бере алды. 4 Барлық тапсырмалар қамтылған, қасындағыларға көмек көрсеткен көрсеткен

13 слайд

КритерийБаллДескрипторлар В 1 Берілген тапсырмаларда жетістіктері мен кемшіліктері толық ашылмаған 2 Еңбектері мен авторларын дұрыс таба білді. 3 Дағдарыс пен ұлтаралық қақтығыстарға баға бере алды. 4 Барлық тапсырмалар қамтылған, қасындағыларға көмек көрсеткен көрсеткен

критерий балл дескрипторлар 1 Барлық жұмыстар қамтылған, қасындағыларға көмек көрсеткен с 2 “Пир

#14 слайд
критерий балл дескрипторлар 1 Барлық жұмыстар қамтылған, қасындағыларға көмек көрсеткен с 2 “Пирамида құру”өзіндік түсінік және пікір қалыптасқан, өз идеясымен бөліседі 3 “Төрт сөйлем” пікір, дәлел, мысал, қорытынды жасайды

14 слайд

критерий балл дескрипторлар 1 Барлық жұмыстар қамтылған, қасындағыларға көмек көрсеткен с 2 “Пирамида құру”өзіндік түсінік және пікір қалыптасқан, өз идеясымен бөліседі 3 “Төрт сөйлем” пікір, дәлел, мысал, қорытынды жасайды

«5»- 9-10 балл (85%-100%) «4»- 7-8 балл (70%-80%) «3»- 3-7 балл (55%-65%)

#15 слайд
«5»- 9-10 балл (85%-100%) «4»- 7-8 балл (70%-80%) «3»- 3-7 балл (55%-65%) «2»- 0-2 балл (50%төмен) Бағалау шкаласы

15 слайд

«5»- 9-10 балл (85%-100%) «4»- 7-8 балл (70%-80%) «3»- 3-7 балл (55%-65%) «2»- 0-2 балл (50%төмен) Бағалау шкаласы

Файл форматы:
pptx
04.12.2018
658
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі