Материалдар / Ашық сабақ Команда бойынша
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ Команда бойынша

Материал туралы қысқаша түсінік
мұғалімдерге әдістемелік көмек үшін. Сабаққа қатысты материалдармен танысады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
11 Маусым 2019
312
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Дінмұхамед Ахметұлы Қонаев атындағы Ойық ауылы орта мектебі Информатика пәнінің мұғалімі: Демесинова Жанар ДжексенқызыҰзақ мерз

1 слайд
Дінмұхамед Ахметұлы Қонаев атындағы Ойық ауылы орта мектебі Информатика пәнінің мұғалімі: Демесинова Жанар ДжексенқызыҰзақ мерзімді жоспардың тарауы: 5.3.Біздің өміріміздегі алгоритмдер Сабақтың тақырыбы: Команда бойынша Оқу мақсаты: 5.3.2.1-алгоритм анықтамасын тұжырымдау Сабақ мақсаттары Алгоритмді сөз түрінде ұсына алады , Команда жүйесін қолдана отырып сөздік алгоритм жазады, Өмірден алгоритмдерге мысалдар келтіре алады.

1 слайд

Дінмұхамед Ахметұлы Қонаев атындағы Ойық ауылы орта мектебі Информатика пәнінің мұғалімі: Демесинова Жанар ДжексенқызыҰзақ мерзімді жоспардың тарауы: 5.3.Біздің өміріміздегі алгоритмдер Сабақтың тақырыбы: Команда бойынша Оқу мақсаты: 5.3.2.1-алгоритм анықтамасын тұжырымдау Сабақ мақсаттары Алгоритмді сөз түрінде ұсына алады , Команда жүйесін қолдана отырып сөздік алгоритм жазады, Өмірден алгоритмдерге мысалдар келтіре алады.

Бағалау критерийлері Алгоритмнің анықтамасын тұжырымдайды, Алгоритмді сөз түрінде ұсына алады Тілдік мақсат

2 слайд
Бағалау критерийлері Алгоритмнің анықтамасын тұжырымдайды, Алгоритмді сөз түрінде ұсына алады Тілдік мақсат O қылым жән e ж a зылым. Пәнд i к л e к c ик a жән e т ep мин o л o гия: Алгоритм, командалар орындаушысы, командалар жүйесі Ди a л o г құруға / жазылымға қажетті сөздер Алгоритм- бұл.... Алгоритмдерді.... Түрлерінде үсынуға болады. Командалар орындаушысы- бұл.... Командалар жүйесі-бұл.... .. Құндылықтарға баулу Құрмет, ынтымақтастақ- тық, ашықтық, қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілік Пәнаралық байланыстар Математикада есептеулерде, геометриялық фигураларды қолданған кезде байланысқан. Қазақ тілі мен орыс тілінің бағдарламалық сөздерде байланысқан

2 слайд

Бағалау критерийлері Алгоритмнің анықтамасын тұжырымдайды, Алгоритмді сөз түрінде ұсына алады Тілдік мақсат O қылым жән e ж a зылым. Пәнд i к л e к c ик a жән e т ep мин o л o гия: Алгоритм, командалар орындаушысы, командалар жүйесі Ди a л o г құруға / жазылымға қажетті сөздер Алгоритм- бұл.... Алгоритмдерді.... Түрлерінде үсынуға болады. Командалар орындаушысы- бұл.... Командалар жүйесі-бұл.... .. Құндылықтарға баулу Құрмет, ынтымақтастақ- тық, ашықтық, қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілік Пәнаралық байланыстар Математикада есептеулерде, геометриялық фигураларды қолданған кезде байланысқан. Қазақ тілі мен орыс тілінің бағдарламалық сөздерде байланысқан

• Ұйымдастыру кезеңі, зейінін шоғырландыру • «Шаттық шеңбер» • « Бір минуттық әңгіме» әдісі арқылы арқылы үй тапсырмасы с

3 слайд
• Ұйымдастыру кезеңі, зейінін шоғырландыру • «Шаттық шеңбер» • « Бір минуттық әңгіме» әдісі арқылы арқылы үй тапсырмасы сұралады. « Бас бармақ» әдісі арқылы бағаланады. • “ Ребус ” әдісі арқылы сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтау. • Жетелеуші сұрақтар арқылы сабақтың мәнін ашу. • Өмірде кездесетін және өздеріңе белгілі қандай алгоритмдерді білесіңдер? • Алгоритм орындаушы дегенімізді қалай түсінесіңдер? Сабақтың басы: Жаңа тақырыпты «Үштік» әдісі арқылы тақырыпты оқуға тапсырмалар беремін.Топқа тапсырма беріледі. Мақсаты: Оқушылар ойына келген жауаптар немесе идеяларды барынша көп жазу арқылы, кейін өз идеяларымен бөліседі (ҚБ) Мадақтау арқылы бағаланады. «Галереяны шарлау» әдісі арқылы пікірін сараптайды, талқылайды, сұрақтарға жауап береді және қорытынды жасайды (ҚБ) Мадақтау арқылы бағаланады. «Барлық оқушылармен жұмыс” әдісі ,алгоритмді ретімен орналастырады ” Кинометафора” әдісінде алгоритм құрастырады , ондағы мақсат оқушының ой-өрісін, ойлау қабілетін дамыту «Айнымалы бекет » әдісі нде “ Ағашты өсіру” алгоритмнінің реттілігін орналастырады (ҚБ) дескриптор және «Бас бармақ» бағалауБелсенді оқу әдістері

3 слайд

• Ұйымдастыру кезеңі, зейінін шоғырландыру • «Шаттық шеңбер» • « Бір минуттық әңгіме» әдісі арқылы арқылы үй тапсырмасы сұралады. « Бас бармақ» әдісі арқылы бағаланады. • “ Ребус ” әдісі арқылы сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтау. • Жетелеуші сұрақтар арқылы сабақтың мәнін ашу. • Өмірде кездесетін және өздеріңе белгілі қандай алгоритмдерді білесіңдер? • Алгоритм орындаушы дегенімізді қалай түсінесіңдер? Сабақтың басы: Жаңа тақырыпты «Үштік» әдісі арқылы тақырыпты оқуға тапсырмалар беремін.Топқа тапсырма беріледі. Мақсаты: Оқушылар ойына келген жауаптар немесе идеяларды барынша көп жазу арқылы, кейін өз идеяларымен бөліседі (ҚБ) Мадақтау арқылы бағаланады. «Галереяны шарлау» әдісі арқылы пікірін сараптайды, талқылайды, сұрақтарға жауап береді және қорытынды жасайды (ҚБ) Мадақтау арқылы бағаланады. «Барлық оқушылармен жұмыс” әдісі ,алгоритмді ретімен орналастырады ” Кинометафора” әдісінде алгоритм құрастырады , ондағы мақсат оқушының ой-өрісін, ойлау қабілетін дамыту «Айнымалы бекет » әдісі нде “ Ағашты өсіру” алгоритмнінің реттілігін орналастырады (ҚБ) дескриптор және «Бас бармақ» бағалауБелсенді оқу әдістері

Саралау Тапсырма тәсілі Қарқын тәсілі Бағалау Басбармақ Мадақтау Стикер Фигуралар Дескриптор Бағдаршам Денсаулық және қауі

4 слайд
Саралау Тапсырма тәсілі Қарқын тәсілі Бағалау Басбармақ Мадақтау Стикер Фигуралар Дескриптор Бағдаршам Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау Мұның құрамына білім деңгейлері әртүрлі оқушыларға тапсырмалар кіреді. Бұл әдісті “Сәйкесін тап” ойынында қолдандым.Алгоритм орындаушысын тауып, сәйкестендіріңдер. Басқаларына қарағанда жылдам жұмыс істейтін білім алушыларға «Жасырын сөзді тап»» әдісін қолдандым Алгоритм анықтамасын құрыңыз. Алгоритм – берілген ...... шешу үшін орындалатын амалдар тізбегі.  Алгоритм ұғымы араб математигі ...... есімімен байланысты.  Алгоритм жазудың ...... түрлі формасы бар. Компьютерді қолдану барысында денсаулық пен қауіпсіздікке баса назар аударамын. Көзге арналған жаттығулар, сергіту сәті

4 слайд

Саралау Тапсырма тәсілі Қарқын тәсілі Бағалау Басбармақ Мадақтау Стикер Фигуралар Дескриптор Бағдаршам Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау Мұның құрамына білім деңгейлері әртүрлі оқушыларға тапсырмалар кіреді. Бұл әдісті “Сәйкесін тап” ойынында қолдандым.Алгоритм орындаушысын тауып, сәйкестендіріңдер. Басқаларына қарағанда жылдам жұмыс істейтін білім алушыларға «Жасырын сөзді тап»» әдісін қолдандым Алгоритм анықтамасын құрыңыз. Алгоритм – берілген ...... шешу үшін орындалатын амалдар тізбегі.  Алгоритм ұғымы араб математигі ...... есімімен байланысты.  Алгоритм жазудың ...... түрлі формасы бар. Компьютерді қолдану барысында денсаулық пен қауіпсіздікке баса назар аударамын. Көзге арналған жаттығулар, сергіту сәті