Материалдар / Ашық сабақ. Компьютердің құрылғылары.Ш.Уәлиханов атындағы жалпы орта мектебі
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ашық сабақ. Компьютердің құрылғылары.Ш.Уәлиханов атындағы жалпы орта мектебі

Материал туралы қысқаша түсінік
Жас мамандарға,мұғалімдерге
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
20 Қырқүйек 2019
326
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Информатика пәнінің мұғалімі: Төрегелдиева Әлия Сыныбы: 3 Пәні: Инф

1 слайд
Информатика пәнінің мұғалімі: Төрегелдиева Әлия Сыныбы: 3 Пәні: Информатика «Ш.Уәлиханов атындағы жалпы орта мектеп» коммуналдық мемлекеттік мекемесі

С абақтың тақырыбы: Компьютердің құрылғылары Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары: Сабақ мақсаттары: 3.1.

2 слайд
С абақтың тақырыбы: Компьютердің құрылғылары Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары: Сабақ мақсаттары: 3.1.1.1. енгізу (тінтуір пернетақта) және шығару құрылғыларын (монитор мен принтер) ажырату; 3.1.2.1 компьютерлік программалар қолданушының міндеттерін шешу үшін қажет екенін түсіндіру; Бағалау критерийі *Енгізу(тінтуір пернетақта) және шығару құрылғыларын (монитор мен принтер) ажыратады. *Сандық құрылғылар туралы білімді меңгереді. *Компьютердің негізгі құрылғыларымен танысады.  

Ойлау дағдыларының деңгейі Б ілу, түсіну,талдау Тілдік мақсаттар Жүйелі блок, манитор, пернетақта, принтер Құндылықтарға баул

3 слайд
Ойлау дағдыларының деңгейі Б ілу, түсіну,талдау Тілдік мақсаттар Жүйелі блок, манитор, пернетақта, принтер   Құндылықтарға баулу Сабаққа жауапкершілік,білу қасиеттерін бойына сіңіру Пәнаралық байланыс Бейнелеу Алдыңғы білім   Қауіпсіздік техникасы Сабақ барысы Сабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері   Ресурстар Сабақтың басы 3 минут Сәлемдесу Оқушыларды түгелдеу « Супермаркет » әдісі арқылы психологиялық ахуал туғызамын.Оқушылар ортаға жиналып , шеңбер құрып тұрады . Әр оқушы өз есімінен басталатын зат сатып алу қажет. Оқушыларды« Сурет қиқыны» әдісі сурет қиындыларын құрастыру арқылы 1«Компьютер» және 2«монитор» деген екі топқа бөліп аламыз. «Кір жайғыш » әдісі Суреттердің артында жасырынған сұрақтарға жауап беру арқылы үй тапсырмасын сұраймын. Әр топ өзінің сұрақтарына жауап бере отырып, өткен сабақ пысықталады. 1. Ақпарат дегеніміз не? 2. Ақпараты қайдан аламыз? ҚБ: Смайликтер арқылы бағалау.  

Сергіту жаттығуы. «Көз жаттығуы». Оқушылар барлығы бірге көзге арналған жаттығу жасайды. ОҢҒА ЕКІ РЕТ, СОЛҒА ЕКІ РЕТ ҚОЗҒАЛТУ.

4 слайд
Сергіту жаттығуы. «Көз жаттығуы». Оқушылар барлығы бірге көзге арналған жаттығу жасайды. ОҢҒА ЕКІ РЕТ, СОЛҒА ЕКІ РЕТ ҚОЗҒАЛТУ. ЖОҒАРЫ-ТӨМЕН, КӨЗДІ ЖЫПЫЛЫҚТАТАДЫ. 1-Тапсырма. «Постер қорғау» әдісі. топтық жұмыс (білу, түсіну) 1-топ Компьютердің енгізу құрылғылары туралы мәлімет береді. 2-топ Компьютердің шығару құрылғылары туралы мәлімет береді. Дескриптор:Әр топ өзіне тиісті енгізу және шығару құрылғылары туралы мәлімет береді. 2-тапсырма «Қабырғадағы рөл» әдісі: Бұл әдісте оқушылар компьютердің негізгі және қосымша құрылғыларын көрсетеді.             Дескриптор : Негізгі және қосымша құрылғыларын көрседі. «Бас бармақ» арқылы бағалау

1 атауы Бағыт Көрінісі Қызыме тін ата Монитор 2 принтер 3 тінтуір 4 жүйелік блок 3-тапсырма. Жаңа тақырыпты пысықт

5 слайд
  1 атауы Бағыт Көрінісі Қызыме тін ата Монитор     2 принтер   3 тінтуір   4 жүйелік   блок  3-тапсырма. Жаңа тақырыпты пысықтау мақсатында жеке жұмыс (Қолдану) Кестені толтыр. Дескриптор: Құрылғылардың міндетін, суретін және атауын бағытын көрсетеді ,жазады. Смайлик арқылы бағалау . Үй тапсырмасы Дербес компьютердің негізгі және қосымша құрылғылары Рефлексия 2 жұлдыз- оқушыларға жұмыс істеген кезде оларға ерекше ұнаған 2 нәрсе. 1 ұсыныс- бұл сабақты оданда жақсы етуге болатын ұсыныс.

Шаттық шеңберҰйымдастыру кезеңі “ Супермаркет” әдісі Үй тапсырмасын тексеру “ кір жайғыш” әдісі

6 слайд
Шаттық  шеңберҰйымдастыру  кезеңі “ Супермаркет”   әдісі Үй  тапсырмасын  тексеру “ кір  жайғыш”  әдісі  

Психологиялы қ дайындық «Супермаркет» әдісі Әр оқушы өз есімінен басталатын зат сатып алу қажет

7 слайд
Психологиялы қ дайындық «Супермаркет» әдісі Әр оқушы өз есімінен басталатын зат сатып алу қажет

Компьютер Принтер

8 слайд
Компьютер Принтер

«Кір жайғыш» әдісіҮЙ ТАПСЫРМАСЫН СҰРАУ.

9 слайд
«Кір жайғыш» әдісіҮЙ ТАПСЫРМАСЫН СҰРАУ.

10 слайд

11 слайд

Постер қорғау. Компьютердің негізгі құрылғыларын ажыратыңдар Компьютердің қосымша құрылғыларын ажыратыңдарI топ II

12 слайд
Постер қорғау. Компьютердің негізгі   құрылғыларын  ажыратыңдар Компьютердің  қосымша   құрылғыларын  ажыратыңдарI топ II топ

13 слайд

Күтілетін нәтиже: Күтілетін нәтиже: Мұғалім мен оқушы оқыту үдерісін басқаруды және көшбасшылық жасауды біледі.

14 слайд
        Күтілетін   нәтиже: Күтілетін нәтиже: Мұғалім мен оқушы оқыту үдерісін басқаруды және көшбасшылық жасауды біледі. Үй тапсырмасы

15 слайд
Саралау  әдістері: Кейбір  оқушыға  тапсырманы  орындау  барысында   оқушыларды  ойланту  үшін  немесе  жан-жақты  әрі  нақты   көмек  беру  үшін  саралаудың   диалог  және  қолдау   көрсету   тәсілін,  кейбір  оқушылар  басқаларына   қарағанда  жылдам  жұмыс  істейді  немесе  көп  күш   жұмсауды  талап  ететіндіктен  саралаудың   қарқын   тәсілін   қолданамын Бағалау  әдістері: “ Екі  жұлдыз,бір  тілек”,  “Бас  бармақ”,  “Смайликтер   арқылы”

16 слайд