Ашық сабақ. Компьютердің құрылғылары.Ш.Уәлиханов атындағы жалпы орта мектебі

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ. Компьютердің құрылғылары.Ш.Уәлиханов атындағы жалпы орта мектебі

Материал туралы қысқаша түсінік
Жас мамандарға,мұғалімдерге
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Информатика пәнінің мұғалімі: Төрегелдиева Әлия Сыныбы: 3 Пәні: Инф

#1 слайд
Информатика пәнінің мұғалімі: Төрегелдиева Әлия Сыныбы: 3 Пәні: Информатика «Ш.Уәлиханов атындағы жалпы орта мектеп» коммуналдық мемлекеттік мекемесі

1 слайд

Информатика пәнінің мұғалімі: Төрегелдиева Әлия Сыныбы: 3 Пәні: Информатика «Ш.Уәлиханов атындағы жалпы орта мектеп» коммуналдық мемлекеттік мекемесі

С абақтың тақырыбы: Компьютердің құрылғылары Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары: Сабақ мақсаттары: 3.1.

#2 слайд
С абақтың тақырыбы: Компьютердің құрылғылары Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары: Сабақ мақсаттары: 3.1.1.1. енгізу (тінтуір пернетақта) және шығару құрылғыларын (монитор мен принтер) ажырату; 3.1.2.1 компьютерлік программалар қолданушының міндеттерін шешу үшін қажет екенін түсіндіру; Бағалау критерийі *Енгізу(тінтуір пернетақта) және шығару құрылғыларын (монитор мен принтер) ажыратады. *Сандық құрылғылар туралы білімді меңгереді. *Компьютердің негізгі құрылғыларымен танысады.  

2 слайд

С абақтың тақырыбы: Компьютердің құрылғылары Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары: Сабақ мақсаттары: 3.1.1.1. енгізу (тінтуір пернетақта) және шығару құрылғыларын (монитор мен принтер) ажырату; 3.1.2.1 компьютерлік программалар қолданушының міндеттерін шешу үшін қажет екенін түсіндіру; Бағалау критерийі *Енгізу(тінтуір пернетақта) және шығару құрылғыларын (монитор мен принтер) ажыратады. *Сандық құрылғылар туралы білімді меңгереді. *Компьютердің негізгі құрылғыларымен танысады.  

Ойлау дағдыларының деңгейі Б ілу, түсіну,талдау Тілдік мақсаттар Жүйелі блок, манитор, пернетақта, принтер Құндылықтарға баул

#3 слайд
Ойлау дағдыларының деңгейі Б ілу, түсіну,талдау Тілдік мақсаттар Жүйелі блок, манитор, пернетақта, принтер   Құндылықтарға баулу Сабаққа жауапкершілік,білу қасиеттерін бойына сіңіру Пәнаралық байланыс Бейнелеу Алдыңғы білім   Қауіпсіздік техникасы Сабақ барысы Сабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері   Ресурстар Сабақтың басы 3 минут Сәлемдесу Оқушыларды түгелдеу « Супермаркет » әдісі арқылы психологиялық ахуал туғызамын.Оқушылар ортаға жиналып , шеңбер құрып тұрады . Әр оқушы өз есімінен басталатын зат сатып алу қажет. Оқушыларды« Сурет қиқыны» әдісі сурет қиындыларын құрастыру арқылы 1«Компьютер» және 2«монитор» деген екі топқа бөліп аламыз. «Кір жайғыш » әдісі Суреттердің артында жасырынған сұрақтарға жауап беру арқылы үй тапсырмасын сұраймын. Әр топ өзінің сұрақтарына жауап бере отырып, өткен сабақ пысықталады. 1. Ақпарат дегеніміз не? 2. Ақпараты қайдан аламыз? ҚБ: Смайликтер арқылы бағалау.  

3 слайд

Ойлау дағдыларының деңгейі Б ілу, түсіну,талдау Тілдік мақсаттар Жүйелі блок, манитор, пернетақта, принтер   Құндылықтарға баулу Сабаққа жауапкершілік,білу қасиеттерін бойына сіңіру Пәнаралық байланыс Бейнелеу Алдыңғы білім   Қауіпсіздік техникасы Сабақ барысы Сабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері   Ресурстар Сабақтың басы 3 минут Сәлемдесу Оқушыларды түгелдеу « Супермаркет » әдісі арқылы психологиялық ахуал туғызамын.Оқушылар ортаға жиналып , шеңбер құрып тұрады . Әр оқушы өз есімінен басталатын зат сатып алу қажет. Оқушыларды« Сурет қиқыны» әдісі сурет қиындыларын құрастыру арқылы 1«Компьютер» және 2«монитор» деген екі топқа бөліп аламыз. «Кір жайғыш » әдісі Суреттердің артында жасырынған сұрақтарға жауап беру арқылы үй тапсырмасын сұраймын. Әр топ өзінің сұрақтарына жауап бере отырып, өткен сабақ пысықталады. 1. Ақпарат дегеніміз не? 2. Ақпараты қайдан аламыз? ҚБ: Смайликтер арқылы бағалау.  

Сергіту жаттығуы. «Көз жаттығуы». Оқушылар барлығы бірге көзге арналған жаттығу жасайды. ОҢҒА ЕКІ РЕТ, СОЛҒА ЕКІ РЕТ ҚОЗҒАЛТУ.

#4 слайд
Сергіту жаттығуы. «Көз жаттығуы». Оқушылар барлығы бірге көзге арналған жаттығу жасайды. ОҢҒА ЕКІ РЕТ, СОЛҒА ЕКІ РЕТ ҚОЗҒАЛТУ. ЖОҒАРЫ-ТӨМЕН, КӨЗДІ ЖЫПЫЛЫҚТАТАДЫ. 1-Тапсырма. «Постер қорғау» әдісі. топтық жұмыс (білу, түсіну) 1-топ Компьютердің енгізу құрылғылары туралы мәлімет береді. 2-топ Компьютердің шығару құрылғылары туралы мәлімет береді. Дескриптор:Әр топ өзіне тиісті енгізу және шығару құрылғылары туралы мәлімет береді. 2-тапсырма «Қабырғадағы рөл» әдісі: Бұл әдісте оқушылар компьютердің негізгі және қосымша құрылғыларын көрсетеді.             Дескриптор : Негізгі және қосымша құрылғыларын көрседі. «Бас бармақ» арқылы бағалау

4 слайд

Сергіту жаттығуы. «Көз жаттығуы». Оқушылар барлығы бірге көзге арналған жаттығу жасайды. ОҢҒА ЕКІ РЕТ, СОЛҒА ЕКІ РЕТ ҚОЗҒАЛТУ. ЖОҒАРЫ-ТӨМЕН, КӨЗДІ ЖЫПЫЛЫҚТАТАДЫ. 1-Тапсырма. «Постер қорғау» әдісі. топтық жұмыс (білу, түсіну) 1-топ Компьютердің енгізу құрылғылары туралы мәлімет береді. 2-топ Компьютердің шығару құрылғылары туралы мәлімет береді. Дескриптор:Әр топ өзіне тиісті енгізу және шығару құрылғылары туралы мәлімет береді. 2-тапсырма «Қабырғадағы рөл» әдісі: Бұл әдісте оқушылар компьютердің негізгі және қосымша құрылғыларын көрсетеді.             Дескриптор : Негізгі және қосымша құрылғыларын көрседі. «Бас бармақ» арқылы бағалау

1 атауы Бағыт Көрінісі Қызыме тін ата Монитор 2 принтер 3 тінтуір 4 жүйелік блок 3-тапсырма. Жаңа тақырыпты пысықт

#5 слайд
  1 атауы Бағыт Көрінісі Қызыме тін ата Монитор     2 принтер   3 тінтуір   4 жүйелік   блок  3-тапсырма. Жаңа тақырыпты пысықтау мақсатында жеке жұмыс (Қолдану) Кестені толтыр. Дескриптор: Құрылғылардың міндетін, суретін және атауын бағытын көрсетеді ,жазады. Смайлик арқылы бағалау . Үй тапсырмасы Дербес компьютердің негізгі және қосымша құрылғылары Рефлексия 2 жұлдыз- оқушыларға жұмыс істеген кезде оларға ерекше ұнаған 2 нәрсе. 1 ұсыныс- бұл сабақты оданда жақсы етуге болатын ұсыныс.

5 слайд

  1 атауы Бағыт Көрінісі Қызыме тін ата Монитор     2 принтер   3 тінтуір   4 жүйелік   блок  3-тапсырма. Жаңа тақырыпты пысықтау мақсатында жеке жұмыс (Қолдану) Кестені толтыр. Дескриптор: Құрылғылардың міндетін, суретін және атауын бағытын көрсетеді ,жазады. Смайлик арқылы бағалау . Үй тапсырмасы Дербес компьютердің негізгі және қосымша құрылғылары Рефлексия 2 жұлдыз- оқушыларға жұмыс істеген кезде оларға ерекше ұнаған 2 нәрсе. 1 ұсыныс- бұл сабақты оданда жақсы етуге болатын ұсыныс.

Шаттық шеңберҰйымдастыру кезеңі “ Супермаркет” әдісі Үй тапсырмасын тексеру “ кір жайғыш” әдісі

#6 слайд
Шаттық  шеңберҰйымдастыру  кезеңі “ Супермаркет”   әдісі Үй  тапсырмасын  тексеру “ кір  жайғыш”  әдісі  

6 слайд

Шаттық  шеңберҰйымдастыру  кезеңі “ Супермаркет”   әдісі Үй  тапсырмасын  тексеру “ кір  жайғыш”  әдісі  

Психологиялы қ дайындық «Супермаркет» әдісі Әр оқушы өз есімінен басталатын зат сатып алу қажет

#7 слайд
Психологиялы қ дайындық «Супермаркет» әдісі Әр оқушы өз есімінен басталатын зат сатып алу қажет

7 слайд

Психологиялы қ дайындық «Супермаркет» әдісі Әр оқушы өз есімінен басталатын зат сатып алу қажет

Компьютер Принтер

#8 слайд
Компьютер Принтер

8 слайд

Компьютер Принтер

«Кір жайғыш» әдісіҮЙ ТАПСЫРМАСЫН СҰРАУ.

#9 слайд
«Кір жайғыш» әдісіҮЙ ТАПСЫРМАСЫН СҰРАУ.

9 слайд

«Кір жайғыш» әдісіҮЙ ТАПСЫРМАСЫН СҰРАУ.

#10 слайд

10 слайд

#11 слайд

11 слайд

Постер қорғау. Компьютердің негізгі құрылғыларын ажыратыңдар Компьютердің қосымша құрылғыларын ажыратыңдарI топ II

#12 слайд
Постер қорғау. Компьютердің негізгі   құрылғыларын  ажыратыңдар Компьютердің  қосымша   құрылғыларын  ажыратыңдарI топ II топ

12 слайд

Постер қорғау. Компьютердің негізгі   құрылғыларын  ажыратыңдар Компьютердің  қосымша   құрылғыларын  ажыратыңдарI топ II топ

#13 слайд

13 слайд

Күтілетін нәтиже: Күтілетін нәтиже: Мұғалім мен оқушы оқыту үдерісін басқаруды және көшбасшылық жасауды біледі.

#14 слайд
        Күтілетін   нәтиже: Күтілетін нәтиже: Мұғалім мен оқушы оқыту үдерісін басқаруды және көшбасшылық жасауды біледі. Үй тапсырмасы

14 слайд

        Күтілетін   нәтиже: Күтілетін нәтиже: Мұғалім мен оқушы оқыту үдерісін басқаруды және көшбасшылық жасауды біледі. Үй тапсырмасы

#15 слайд
Саралау  әдістері: Кейбір  оқушыға  тапсырманы  орындау  барысында   оқушыларды  ойланту  үшін  немесе  жан-жақты  әрі  нақты   көмек  беру  үшін  саралаудың   диалог  және  қолдау   көрсету   тәсілін,  кейбір  оқушылар  басқаларына   қарағанда  жылдам  жұмыс  істейді  немесе  көп  күш   жұмсауды  талап  ететіндіктен  саралаудың   қарқын   тәсілін   қолданамын Бағалау  әдістері: “ Екі  жұлдыз,бір  тілек”,  “Бас  бармақ”,  “Смайликтер   арқылы”

15 слайд

Саралау  әдістері: Кейбір  оқушыға  тапсырманы  орындау  барысында   оқушыларды  ойланту  үшін  немесе  жан-жақты  әрі  нақты   көмек  беру  үшін  саралаудың   диалог  және  қолдау   көрсету   тәсілін,  кейбір  оқушылар  басқаларына   қарағанда  жылдам  жұмыс  істейді  немесе  көп  күш   жұмсауды  талап  ететіндіктен  саралаудың   қарқын   тәсілін   қолданамын Бағалау  әдістері: “ Екі  жұлдыз,бір  тілек”,  “Бас  бармақ”,  “Смайликтер   арқылы”

#16 слайд

16 слайд

Файл форматы:
pptx
20.00.2019
483
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі