Материалдар / Ашық сабақ "Көпмүшелер және оларға амалдар қолдану"
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ "Көпмүшелер және оларға амалдар қолдану"

Материал туралы қысқаша түсінік
Математика пән мұғалімдеріне арналған
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
09 Ақпан 2019
349
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Аты – жөні: Төлеубаева Нұргүл Сүйгенбайқызы Туған жылы: 03.09.1985 Лауазымы: математика пән мұғалімі. Білімі: жоғары Бітірген

1 слайд
Аты – жөні: Төлеубаева Нұргүл Сүйгенбайқызы Туған жылы: 03.09.1985 Лауазымы: математика пән мұғалімі. Білімі: жоғары Бітірген оқу орны: КарМу (2004-2009) Пед. өтілі: 9 жыл Санаты: І I Өзін- өзі жетілдіру жұмысы бойынша тақырыбы: «Оқушылардың ойша есептеу дағдыларын қалыптастыру» Өмірілік қағидасы:  Ақырын жүріп, анық бас...

1 слайд

Аты – жөні: Төлеубаева Нұргүл Сүйгенбайқызы Туған жылы: 03.09.1985 Лауазымы: математика пән мұғалімі. Білімі: жоғары Бітірген оқу орны: КарМу (2004-2009) Пед. өтілі: 9 жыл Санаты: І I Өзін- өзі жетілдіру жұмысы бойынша тақырыбы: «Оқушылардың ойша есептеу дағдыларын қалыптастыру» Өмірілік қағидасы:  Ақырын жүріп, анық бас...

Сабақтың тақырыбы: Көпмүше және оларға амалдар қолдану

2 слайд
Сабақтың тақырыбы: Көпмүше және оларға амалдар қолдану

2 слайд

Сабақтың тақырыбы: Көпмүше және оларға амалдар қолдану

Сабақтың мақсаты: 1. Көпмүшелерді және олардың стандарт түрінде жазылуын білу, оларға қосу және азайту амалдарын

3 слайд
Сабақтың мақсаты:   1. Көпмүшелерді және олардың стандарт түрінде жазылуын білу, оларға қосу және азайту амалдарын қолдана білу. 2. Көпмүшелерге қосу және азайту амалдарын қолдануды машықтандыру. Білік дағдыларын жетілдіру, өз бетімен ойлау қабілетін дамыту 3. Оқушыларды дәлдікке, жылдамдылыққа, шығармашылыққа тәрбиелеу

3 слайд

Сабақтың мақсаты:   1. Көпмүшелерді және олардың стандарт түрінде жазылуын білу, оларға қосу және азайту амалдарын қолдана білу. 2. Көпмүшелерге қосу және азайту амалдарын қолдануды машықтандыру. Білік дағдыларын жетілдіру, өз бетімен ойлау қабілетін дамыту 3. Оқушыларды дәлдікке, жылдамдылыққа, шығармашылыққа тәрбиелеу

Күтілетін нәтиже: көпмүшелерді қосу және азайту амалдарын пайдалана отырып есептер шығарады Сабақтын әдісі: өз бетінше ізде

4 слайд
Күтілетін нәтиже: көпмүшелерді қосу және азайту амалдарын пайдалана отырып есептер шығарады Сабақтын әдісі: өз бетінше ізденіп әрекеттенуге үйрету, жеке және топтағы бірлескен жұмыс. Сабақта қолданатын құрал-жабдықтар: АКТ пайдалану, оқулық, Сабақтын түрі: жаңа білімді меңгерту сабағы. Сабақтын типі: аралас сабақ Сабақтағы жұмыс түрлері:  ой қозғау (сұрақтар)  Миға шабуыл ( кроссворд шешу).  Топтық жұмыс ( өз ойларынан есеп құрастыру).  Жеке жұмыс (тест тапсырмасын орындау)  жұппен жұмыс (оқулықпен жұмыс)  Рефлексия  Бағалау  Үйге тапсырма

4 слайд

Күтілетін нәтиже: көпмүшелерді қосу және азайту амалдарын пайдалана отырып есептер шығарады Сабақтын әдісі: өз бетінше ізденіп әрекеттенуге үйрету, жеке және топтағы бірлескен жұмыс. Сабақта қолданатын құрал-жабдықтар: АКТ пайдалану, оқулық, Сабақтын түрі: жаңа білімді меңгерту сабағы. Сабақтын типі: аралас сабақ Сабақтағы жұмыс түрлері:  ой қозғау (сұрақтар)  Миға шабуыл ( кроссворд шешу).  Топтық жұмыс ( өз ойларынан есеп құрастыру).  Жеке жұмыс (тест тапсырмасын орындау)  жұппен жұмыс (оқулықпен жұмыс)  Рефлексия  Бағалау  Үйге тапсырма

ОЙ ҚОЗҒАУ  Натурал сан дегеніміз не?  Санның 0 дәрежесі нешеге тең?  Таңбалары әр түрлі сандарды қосу ережесі  Теріс са

5 слайд
ОЙ ҚОЗҒАУ  Натурал сан дегеніміз не?  Санның 0 дәрежесі нешеге тең?  Таңбалары әр түрлі сандарды қосу ережесі  Теріс сан мен теріс санның көбейтіндісі қандай сан?  Шаршының ауданының формуласы?  Текшенің көлемінің формуласы?

5 слайд

ОЙ ҚОЗҒАУ  Натурал сан дегеніміз не?  Санның 0 дәрежесі нешеге тең?  Таңбалары әр түрлі сандарды қосу ережесі  Теріс сан мен теріс санның көбейтіндісі қандай сан?  Шаршының ауданының формуласы?  Текшенің көлемінің формуласы?

Миға шабуыл 1. Түзудің шектелген бөлігі 2. Дыбыстық таңбалау 3. Барлық қабырғалары тең тік төртбұрыш 4. Бө

6 слайд
Миға шабуыл                     1. Түзудің шектелген бөлігі 2. Дыбыстық таңбалау 3. Барлық қабырғалары тең тік төртбұрыш 4. Бөлуге кері амал 5. х² = 49 х-ті тап: 6. Құрамында әріппен белгіленген белгісіз саны бар теңдік.

6 слайд

Миға шабуыл                     1. Түзудің шектелген бөлігі 2. Дыбыстық таңбалау 3. Барлық қабырғалары тең тік төртбұрыш 4. Бөлуге кері амал 5. х² = 49 х-ті тап: 6. Құрамында әріппен белгіленген белгісіз саны бар теңдік.

Іскерлікті дамыту кезеңі

7 слайд
Іскерлікті дамыту кезеңі

7 слайд

Іскерлікті дамыту кезеңі

Өз ойларынан есептер құрастыру көпмүшелербірмүшелер

8 слайд
Өз ойларынан   есептер   құрастыру көпмүшелербірмүшелер

8 слайд

Өз ойларынан   есептер   құрастыру көпмүшелербірмүшелер

Жеке жұмыс (деңгейлік тест). А деңгейі В деңгейі С деңгейі Өрнек түрінде жазыңдар : а) а – дәреже негізі, в – дәреже көрсеткіші

9 слайд
Жеке жұмыс (деңгейлік тест). А деңгейі В деңгейі С деңгейі Өрнек түрінде жазыңдар : а) а – дәреже негізі, в – дәреже көрсеткіші. б) 8 – дәреже көрсеткіші, в – дәреже негізі. в) 7 – дәреже негізі, 3 – дәреже көрсеткіші. г) 4 – дәреже көрсеткіші, 5 – дәреже негізі.   Төмендегі өрнектің ішінен мәні 81-ге тең болатын өрнектерді теріп жаз: а) З 4 ; б) (- 9) 2 ; в) - З 4 ; г) - 9 2 ; д) -(-9) 2 ; е) -(-З) 4 ; ж) - (-81) 1 .   1.Оқушылар өз ойларын айтады.Теңдікті қалай түсіндіруге болады?   4 7 = 4*4*4 2 *4*4 2 = 4*4 3 *4 3= 4 2 * 4 5 2. Есептеулер жүргізбей  өрнектің мәні қандай санмен аяқталатын анықта 145 2 ; 3333 2 ; 67 2 +29 2 ; 188 2 ,  

9 слайд

Жеке жұмыс (деңгейлік тест). А деңгейі В деңгейі С деңгейі Өрнек түрінде жазыңдар : а) а – дәреже негізі, в – дәреже көрсеткіші. б) 8 – дәреже көрсеткіші, в – дәреже негізі. в) 7 – дәреже негізі, 3 – дәреже көрсеткіші. г) 4 – дәреже көрсеткіші, 5 – дәреже негізі.   Төмендегі өрнектің ішінен мәні 81-ге тең болатын өрнектерді теріп жаз: а) З 4 ; б) (- 9) 2 ; в) - З 4 ; г) - 9 2 ; д) -(-9) 2 ; е) -(-З) 4 ; ж) - (-81) 1 .   1.Оқушылар өз ойларын айтады.Теңдікті қалай түсіндіруге болады?   4 7 = 4*4*4 2 *4*4 2 = 4*4 3 *4 3= 4 2 * 4 5 2. Есептеулер жүргізбей  өрнектің мәні қандай санмен аяқталатын анықта 145 2 ; 3333 2 ; 67 2 +29 2 ; 188 2 ,  

Оқулықпен жұмыс (жұппен) Деңгей Есеп № уақыт “ А” 32 (1), 65(1), 97(1) 10мин “ Б” 33(1), 73(1), 103(1), “ С” 40(1),75(1),

10 слайд
Оқулықпен жұмыс (жұппен) Деңгей Есеп № уақыт “ А”   32 (1),  65(1),  97(1) 10мин “ Б” 33(1),  73(1),  103(1), “ С” 40(1),75(1),   106(1)

10 слайд

Оқулықпен жұмыс (жұппен) Деңгей Есеп № уақыт “ А”   32 (1),  65(1),  97(1) 10мин “ Б” 33(1),  73(1),  103(1), “ С” 40(1),75(1),   106(1)

 Жеке жұмыс (деңгейлік тест). А деңгейі В деңгейі С деңгейі Өрнек түрінде жазыңдар : а) а – дәреже негізі, в – дәреже көрсеткіш

11 слайд
 Жеке жұмыс (деңгейлік тест). А деңгейі В деңгейі С деңгейі Өрнек түрінде жазыңдар : а) а – дәреже негізі, в – дәреже көрсеткіші. б) 8 – дәреже көрсеткіші, в – дәреже негізі. в) 7 – дәреже негізі, 3 – дәреже көрсеткіші. г) 4 – дәреже көрсеткіші, 5 – дәреже негізі.   Төмендегі өрнектің ішінен мәні 81-ге тең болатын өрнектерді теріп жаз: а) З 4 ; б) (- 9) 2 ; в) - З 4 ; г) - 9 2 ; д) -(-9) 2 ; е) -(-З) 4 ; ж) - (-81) 1 .   1.Оқушылар өз ойларын айтады.Теңдікті қалай түсіндіруге болады?   4 7 = 4*4*4 2 *4*4 2 = 4*4 3 *4 3= 4 2 * 4 5 2. Есептеулер жүргізбей  өрнектің мәні қандай санмен аяқталатын анықта 145 2 ; 3333 2 ; 67 2 +29 2 ; 188 2 ,  

11 слайд

 Жеке жұмыс (деңгейлік тест). А деңгейі В деңгейі С деңгейі Өрнек түрінде жазыңдар : а) а – дәреже негізі, в – дәреже көрсеткіші. б) 8 – дәреже көрсеткіші, в – дәреже негізі. в) 7 – дәреже негізі, 3 – дәреже көрсеткіші. г) 4 – дәреже көрсеткіші, 5 – дәреже негізі.   Төмендегі өрнектің ішінен мәні 81-ге тең болатын өрнектерді теріп жаз: а) З 4 ; б) (- 9) 2 ; в) - З 4 ; г) - 9 2 ; д) -(-9) 2 ; е) -(-З) 4 ; ж) - (-81) 1 .   1.Оқушылар өз ойларын айтады.Теңдікті қалай түсіндіруге болады?   4 7 = 4*4*4 2 *4*4 2 = 4*4 3 *4 3= 4 2 * 4 5 2. Есептеулер жүргізбей  өрнектің мәні қандай санмен аяқталатын анықта 145 2 ; 3333 2 ; 67 2 +29 2 ; 188 2 ,  

Деңгей Есеп № уақыт “ А” 32 (1), 65(1), 97(1) 10мин “ Б” 33(1), 73(1), 103(1), “ С” 40(1),75(1), 106(1)Оқулықпен жұмыс

12 слайд
Деңгей Есеп № уақыт “ А”   32 (1),  65(1),  97(1) 10мин “ Б” 33(1),  73(1),  103(1), “ С” 40(1),75(1),   106(1)Оқулықпен жұмыс (жұппен)

12 слайд

Деңгей Есеп № уақыт “ А”   32 (1),  65(1),  97(1) 10мин “ Б” 33(1),  73(1),  103(1), “ С” 40(1),75(1),   106(1)Оқулықпен жұмыс (жұппен)

Рефлексия Білемін Білгім келеді Үйрендім • Дәреженің негізі деп нені айтады? • Дәреже көрсеткіш дегеніміз не? • Теріс санның

13 слайд
Рефлексия Білемін Білгім келеді Үйрендім • Дәреженің негізі деп нені айтады? • Дәреже көрсеткіш дегеніміз не? • Теріс санның жұп дәрежесінің таңбасы қандай? • Теріс санның тақ дәрежесі қандай? • Дәрежелерді көбейту және бөлу, көбейтіндіні, бөлшекті және дәрежені дәрежеге қалай шығарады?

13 слайд

Рефлексия Білемін Білгім келеді Үйрендім • Дәреженің негізі деп нені айтады? • Дәреже көрсеткіш дегеніміз не? • Теріс санның жұп дәрежесінің таңбасы қандай? • Теріс санның тақ дәрежесі қандай? • Дәрежелерді көбейту және бөлу, көбейтіндіні, бөлшекті және дәрежені дәрежеге қалай шығарады?

Бағалау Топтың аты А Ә Б 5б - 20-25б – «5» 15-20- «4» 15-ге дейін «3» Топтағы ынтымақтастық (міндеттерді бөлу және оларды ор

14 слайд
Бағалау Топтың аты А Ә Б 5б - 20-25б – «5» 15-20- «4» 15-ге дейін «3» Топтағы ынтымақтастық (міндеттерді бөлу және оларды орындау) Тәртіп (басқа топтың жұмысына бөгет жасамау,тапсырманы орындауда енжар болмау) Материалдың , тапсырманың, тақырыптың ашылуы Басқа топтардың презентацияларын тыңдау, сұрақ қоя алу қабілеттері Топтық , жұптық және деңгейлік тапсырмаларды орындауы

14 слайд

Бағалау Топтың аты А Ә Б 5б - 20-25б – «5» 15-20- «4» 15-ге дейін «3» Топтағы ынтымақтастық (міндеттерді бөлу және оларды орындау) Тәртіп (басқа топтың жұмысына бөгет жасамау,тапсырманы орындауда енжар болмау) Материалдың , тапсырманың, тақырыптың ашылуы Басқа топтардың презентацияларын тыңдау, сұрақ қоя алу қабілеттері Топтық , жұптық және деңгейлік тапсырмаларды орындауы

Үйге тапсырма 1. Есептерді аяқтау: №124 2. Тақырып бойынша ребус құрастыру

15 слайд
Үйге тапсырма 1. Есептерді аяқтау: №124 2. Тақырып бойынша ребус құрастыру

15 слайд

Үйге тапсырма 1. Есептерді аяқтау: №124 2. Тақырып бойынша ребус құрастыру

16 слайд

16 слайд