Ашық сабақ "Көпмүшелер және оларға амалдар қолдану"

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ "Көпмүшелер және оларға амалдар қолдану"

Материал туралы қысқаша түсінік
Математика пән мұғалімдеріне арналған
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Аты – жөні: Төлеубаева Нұргүл Сүйгенбайқызы Туған жылы: 03.09.1985 Лауазымы: математика пән мұғалімі. Білімі: жоғары Бітірген

#1 слайд
Аты – жөні: Төлеубаева Нұргүл Сүйгенбайқызы Туған жылы: 03.09.1985 Лауазымы: математика пән мұғалімі. Білімі: жоғары Бітірген оқу орны: КарМу (2004-2009) Пед. өтілі: 9 жыл Санаты: ІI Өзін- өзі жетілдіру жұмысы бойынша тақырыбы: «Оқушылардың ойша есептеу дағдыларын қалыптастыру» Өмірілік қағидасы:  Ақырын жүріп, анық бас...

1 слайд

Аты – жөні: Төлеубаева Нұргүл Сүйгенбайқызы Туған жылы: 03.09.1985 Лауазымы: математика пән мұғалімі. Білімі: жоғары Бітірген оқу орны: КарМу (2004-2009) Пед. өтілі: 9 жыл Санаты: ІI Өзін- өзі жетілдіру жұмысы бойынша тақырыбы: «Оқушылардың ойша есептеу дағдыларын қалыптастыру» Өмірілік қағидасы:  Ақырын жүріп, анық бас...

Сабақтың тақырыбы: Көпмүше және оларға амалдар қолдану

#2 слайд
Сабақтың тақырыбы: Көпмүше және оларға амалдар қолдану

2 слайд

Сабақтың тақырыбы: Көпмүше және оларға амалдар қолдану

Сабақтың мақсаты: 1. Көпмүшелерді және олардың стандарт түрінде жазылуын білу, оларға қосу және азайту амалдарын қолдана білу

#3 слайд
Сабақтың мақсаты:  1. Көпмүшелерді және олардың стандарт түрінде жазылуын білу, оларға қосу және азайту амалдарын қолдана білу. 2. Көпмүшелерге қосу және азайту амалдарын қолдануды машықтандыру. Білік дағдыларын жетілдіру, өз бетімен ойлау қабілетін дамыту 3. Оқушыларды дәлдікке, жылдамдылыққа, шығармашылыққа тәрбиелеу

3 слайд

Сабақтың мақсаты:  1. Көпмүшелерді және олардың стандарт түрінде жазылуын білу, оларға қосу және азайту амалдарын қолдана білу. 2. Көпмүшелерге қосу және азайту амалдарын қолдануды машықтандыру. Білік дағдыларын жетілдіру, өз бетімен ойлау қабілетін дамыту 3. Оқушыларды дәлдікке, жылдамдылыққа, шығармашылыққа тәрбиелеу

Күтілетін нәтиже: көпмүшелерді қосу және азайту амалдарын пайдалана отырып есептер шығарады Сабақтын әдісі: өз бетінше ізден

#4 слайд
Күтілетін нәтиже: көпмүшелерді қосу және азайту амалдарын пайдалана отырып есептер шығарады Сабақтын әдісі: өз бетінше ізденіп әрекеттенуге үйрету, жеке және топтағы бірлескен жұмыс. Сабақта қолданатын құрал-жабдықтар: АКТ пайдалану, оқулық, Сабақтын түрі: жаңа білімді меңгерту сабағы. Сабақтын типі: аралас сабақ Сабақтағы жұмыс түрлері:  ой қозғау (сұрақтар) Миға шабуыл ( кроссворд шешу). Топтық жұмыс ( өз ойларынан есеп құрастыру). Жеке жұмыс (тест тапсырмасын орындау)  жұппен жұмыс (оқулықпен жұмыс) Рефлексия Бағалау Үйге тапсырма

4 слайд

Күтілетін нәтиже: көпмүшелерді қосу және азайту амалдарын пайдалана отырып есептер шығарады Сабақтын әдісі: өз бетінше ізденіп әрекеттенуге үйрету, жеке және топтағы бірлескен жұмыс. Сабақта қолданатын құрал-жабдықтар: АКТ пайдалану, оқулық, Сабақтын түрі: жаңа білімді меңгерту сабағы. Сабақтын типі: аралас сабақ Сабақтағы жұмыс түрлері:  ой қозғау (сұрақтар) Миға шабуыл ( кроссворд шешу). Топтық жұмыс ( өз ойларынан есеп құрастыру). Жеке жұмыс (тест тапсырмасын орындау)  жұппен жұмыс (оқулықпен жұмыс) Рефлексия Бағалау Үйге тапсырма

ОЙ ҚОЗҒАУ  Натурал сан дегеніміз не? Санның 0 дәрежесі нешеге тең? Таңбалары әр түрлі сандарды қосу ережесі Теріс сан мен

#5 слайд
ОЙ ҚОЗҒАУ  Натурал сан дегеніміз не? Санның 0 дәрежесі нешеге тең? Таңбалары әр түрлі сандарды қосу ережесі Теріс сан мен теріс санның көбейтіндісі қандай сан? Шаршының ауданының формуласы? Текшенің көлемінің формуласы?

5 слайд

ОЙ ҚОЗҒАУ  Натурал сан дегеніміз не? Санның 0 дәрежесі нешеге тең? Таңбалары әр түрлі сандарды қосу ережесі Теріс сан мен теріс санның көбейтіндісі қандай сан? Шаршының ауданының формуласы? Текшенің көлемінің формуласы?

Миға шабуыл 1.Түзудің шектелген бөлігі 2.Дыбыстық таңбалау 3.Барлық қабырғалары тең тік төртбұрыш 4.Бөлуге

#6 слайд
Миға шабуыл                     1.Түзудің шектелген бөлігі 2.Дыбыстық таңбалау 3.Барлық қабырғалары тең тік төртбұрыш 4.Бөлуге кері амал 5.х² = 49 х-ті тап: 6.Құрамында әріппен белгіленген белгісіз саны бар теңдік.

6 слайд

Миға шабуыл                     1.Түзудің шектелген бөлігі 2.Дыбыстық таңбалау 3.Барлық қабырғалары тең тік төртбұрыш 4.Бөлуге кері амал 5.х² = 49 х-ті тап: 6.Құрамында әріппен белгіленген белгісіз саны бар теңдік.

Іскерлікті дамыту кезеңі

#7 слайд
Іскерлікті дамыту кезеңі

7 слайд

Іскерлікті дамыту кезеңі

Өз ойларынан есептер құрастыру көпмүшелер бірмүшелер

#8 слайд
Өз ойларынан есептер құрастыру көпмүшелер бірмүшелер

8 слайд

Өз ойларынан есептер құрастыру көпмүшелер бірмүшелер

Жеке жұмыс (деңгейлік тест). А деңгейі В деңгейі С деңгейі Өрнек түрінде жазыңдар: а) а – дәреже негізі, в – дәреже көрсеткіші.

#9 слайд
Жеке жұмыс (деңгейлік тест). А деңгейі В деңгейі С деңгейі Өрнек түрінде жазыңдар: а) а – дәреже негізі, в – дәреже көрсеткіші. б) 8 – дәреже көрсеткіші, в – дәреже негізі. в) 7 – дәреже негізі, 3 – дәреже көрсеткіші. г) 4 – дәреже көрсеткіші, 5 – дәреже негізі.   Төмендегі өрнектің ішінен мәні 81-ге тең болатын өрнектерді теріп жаз: а) З 4 ; б) (- 9) 2 ; в) - З 4 ; г) - 9 2 ; д) -(-9) 2 ; е) -(-З) 4 ; ж) - (-81) 1 .   1.Оқушылар өз ойларын айтады.Теңдікті қалай түсіндіруге болады?   4 7 = 4*4*4 2 *4*4 2 = 4*4 3 *4 3= 4 2 * 4 5 2. Есептеулер жүргізбей  өрнектің мәні қандай санмен аяқталатын анықта 145 2 ; 3333 2 ; 67 2 +29 2 ; 188 2 ,  

9 слайд

Жеке жұмыс (деңгейлік тест). А деңгейі В деңгейі С деңгейі Өрнек түрінде жазыңдар: а) а – дәреже негізі, в – дәреже көрсеткіші. б) 8 – дәреже көрсеткіші, в – дәреже негізі. в) 7 – дәреже негізі, 3 – дәреже көрсеткіші. г) 4 – дәреже көрсеткіші, 5 – дәреже негізі.   Төмендегі өрнектің ішінен мәні 81-ге тең болатын өрнектерді теріп жаз: а) З 4 ; б) (- 9) 2 ; в) - З 4 ; г) - 9 2 ; д) -(-9) 2 ; е) -(-З) 4 ; ж) - (-81) 1 .   1.Оқушылар өз ойларын айтады.Теңдікті қалай түсіндіруге болады?   4 7 = 4*4*4 2 *4*4 2 = 4*4 3 *4 3= 4 2 * 4 5 2. Есептеулер жүргізбей  өрнектің мәні қандай санмен аяқталатын анықта 145 2 ; 3333 2 ; 67 2 +29 2 ; 188 2 ,  

Оқулықпен жұмыс (жұппен) Деңгей Есеп № уақыт “А” 32 (1), 65(1), 97(1) 10мин “Б” 33(1), 73(1), 103(1), “С” 40(1),75(1), 106(1

#10 слайд
Оқулықпен жұмыс (жұппен) Деңгей Есеп № уақыт “А” 32 (1), 65(1), 97(1) 10мин “Б” 33(1), 73(1), 103(1), “С” 40(1),75(1), 106(1)

10 слайд

Оқулықпен жұмыс (жұппен) Деңгей Есеп № уақыт “А” 32 (1), 65(1), 97(1) 10мин “Б” 33(1), 73(1), 103(1), “С” 40(1),75(1), 106(1)

Жеке жұмыс (деңгейлік тест). А деңгейі В деңгейі С деңгейі Өрнек түрінде жазыңдар: а) а – дәреже негізі, в – дәреже көрсеткіші.

#11 слайд
Жеке жұмыс (деңгейлік тест). А деңгейі В деңгейі С деңгейі Өрнек түрінде жазыңдар: а) а – дәреже негізі, в – дәреже көрсеткіші. б) 8 – дәреже көрсеткіші, в – дәреже негізі. в) 7 – дәреже негізі, 3 – дәреже көрсеткіші. г) 4 – дәреже көрсеткіші, 5 – дәреже негізі.   Төмендегі өрнектің ішінен мәні 81-ге тең болатын өрнектерді теріп жаз: а) З 4 ; б) (- 9) 2 ; в) - З 4 ; г) - 9 2 ; д) -(-9) 2 ; е) -(-З) 4 ; ж) - (-81) 1 .   1.Оқушылар өз ойларын айтады.Теңдікті қалай түсіндіруге болады?   4 7 = 4*4*4 2 *4*4 2 = 4*4 3 *4 3= 4 2 * 4 5 2. Есептеулер жүргізбей  өрнектің мәні қандай санмен аяқталатын анықта 145 2 ; 3333 2 ; 67 2 +29 2 ; 188 2 ,  

11 слайд

Жеке жұмыс (деңгейлік тест). А деңгейі В деңгейі С деңгейі Өрнек түрінде жазыңдар: а) а – дәреже негізі, в – дәреже көрсеткіші. б) 8 – дәреже көрсеткіші, в – дәреже негізі. в) 7 – дәреже негізі, 3 – дәреже көрсеткіші. г) 4 – дәреже көрсеткіші, 5 – дәреже негізі.   Төмендегі өрнектің ішінен мәні 81-ге тең болатын өрнектерді теріп жаз: а) З 4 ; б) (- 9) 2 ; в) - З 4 ; г) - 9 2 ; д) -(-9) 2 ; е) -(-З) 4 ; ж) - (-81) 1 .   1.Оқушылар өз ойларын айтады.Теңдікті қалай түсіндіруге болады?   4 7 = 4*4*4 2 *4*4 2 = 4*4 3 *4 3= 4 2 * 4 5 2. Есептеулер жүргізбей  өрнектің мәні қандай санмен аяқталатын анықта 145 2 ; 3333 2 ; 67 2 +29 2 ; 188 2 ,  

ДеңгейЕсеп № уақыт “А” 32 (1), 65(1), 97(1) 10мин “Б” 33(1), 73(1), 103(1), “С” 40(1),75(1), 106(1) Оқулықпен жұмыс (жұппен)

#12 слайд
ДеңгейЕсеп № уақыт “А” 32 (1), 65(1), 97(1) 10мин “Б” 33(1), 73(1), 103(1), “С” 40(1),75(1), 106(1) Оқулықпен жұмыс (жұппен)

12 слайд

ДеңгейЕсеп № уақыт “А” 32 (1), 65(1), 97(1) 10мин “Б” 33(1), 73(1), 103(1), “С” 40(1),75(1), 106(1) Оқулықпен жұмыс (жұппен)

Рефлексия Білемін Білгім келеді Үйрендім •Дәреженің негізі деп нені айтады? •Дәреже көрсеткіш дегеніміз не? •Теріс санның жұп

#13 слайд
Рефлексия Білемін Білгім келеді Үйрендім •Дәреженің негізі деп нені айтады? •Дәреже көрсеткіш дегеніміз не? •Теріс санның жұп дәрежесінің таңбасы қандай? •Теріс санның тақ дәрежесі қандай? •Дәрежелерді көбейту және бөлу, көбейтіндіні, бөлшекті және дәрежені дәрежеге қалай шығарады?

13 слайд

Рефлексия Білемін Білгім келеді Үйрендім •Дәреженің негізі деп нені айтады? •Дәреже көрсеткіш дегеніміз не? •Теріс санның жұп дәрежесінің таңбасы қандай? •Теріс санның тақ дәрежесі қандай? •Дәрежелерді көбейту және бөлу, көбейтіндіні, бөлшекті және дәрежені дәрежеге қалай шығарады?

Бағалау Топтың аты А Ә Б 5б - 20-25б –«5» 15-20- «4» 15-ге дейін «3» Топтағы ынтымақтастық (міндеттерді бөлу және оларды оры

#14 слайд
Бағалау Топтың аты А Ә Б 5б - 20-25б –«5» 15-20- «4» 15-ге дейін «3» Топтағы ынтымақтастық (міндеттерді бөлу және оларды орындау) Тәртіп (басқа топтың жұмысына бөгет жасамау,тапсырманы орындауда енжар болмау) Материалдың , тапсырманың, тақырыптың ашылуы Басқа топтардың презентацияларын тыңдау, сұрақ қоя алу қабілеттері Топтық , жұптық және деңгейлік тапсырмаларды орындауы

14 слайд

Бағалау Топтың аты А Ә Б 5б - 20-25б –«5» 15-20- «4» 15-ге дейін «3» Топтағы ынтымақтастық (міндеттерді бөлу және оларды орындау) Тәртіп (басқа топтың жұмысына бөгет жасамау,тапсырманы орындауда енжар болмау) Материалдың , тапсырманың, тақырыптың ашылуы Басқа топтардың презентацияларын тыңдау, сұрақ қоя алу қабілеттері Топтық , жұптық және деңгейлік тапсырмаларды орындауы

Үйге тапсырма 1.Есептерді аяқтау: №124 2.Тақырып бойынша ребус құрастыру

#15 слайд
Үйге тапсырма 1.Есептерді аяқтау: №124 2.Тақырып бойынша ребус құрастыру

15 слайд

Үйге тапсырма 1.Есептерді аяқтау: №124 2.Тақырып бойынша ребус құрастыру

#16 слайд

16 слайд

Файл форматы:
pptx
09.02.2019
411
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі