Ашық сабақ "Көпмүшелер және оларға амалдар қолдану"
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Аты – жөні: Төлеубаева Нұргүл Сүйгенбайқызы
Туған жылы: 03.09.1985
Лауазымы: математика пән мұғалімі.
Білімі: жоғары
Бітірген оқу орны: КарМу (2004-2009)
Пед. өтілі: 9 жыл
Санаты: І I
Өзін- өзі жетілдіру жұмысы бойынша тақырыбы:
«Оқушылардың ойша есептеу дағдыларын
қалыптастыру»
Өмірілік қағидасы: Ақырын жүріп, анық бас...
1 слайд
Аты – жөні: Төлеубаева Нұргүл Сүйгенбайқызы Туған жылы: 03.09.1985 Лауазымы: математика пән мұғалімі. Білімі: жоғары Бітірген оқу орны: КарМу (2004-2009) Пед. өтілі: 9 жыл Санаты: І I Өзін- өзі жетілдіру жұмысы бойынша тақырыбы: «Оқушылардың ойша есептеу дағдыларын қалыптастыру» Өмірілік қағидасы: Ақырын жүріп, анық бас...
2 слайд
Сабақтың тақырыбы:
Көпмүше және оларға
амалдар қолдану
2 слайд
Сабақтың тақырыбы: Көпмүше және оларға амалдар қолдану
3 слайд
Сабақтың мақсаты:
1. Көпмүшелерді және олардың стандарт түрінде
жазылуын білу, оларға қосу және азайту
амалдарын қолдана білу.
2. Көпмүшелерге қосу және азайту амалдарын
қолдануды машықтандыру. Білік дағдыларын
жетілдіру, өз бетімен ойлау қабілетін дамыту
3. Оқушыларды дәлдікке, жылдамдылыққа,
шығармашылыққа тәрбиелеу
3 слайд
Сабақтың мақсаты: 1. Көпмүшелерді және олардың стандарт түрінде жазылуын білу, оларға қосу және азайту амалдарын қолдана білу. 2. Көпмүшелерге қосу және азайту амалдарын қолдануды машықтандыру. Білік дағдыларын жетілдіру, өз бетімен ойлау қабілетін дамыту 3. Оқушыларды дәлдікке, жылдамдылыққа, шығармашылыққа тәрбиелеу
4 слайд
Күтілетін нәтиже:
көпмүшелерді қосу және азайту амалдарын пайдалана
отырып есептер шығарады
Сабақтын әдісі:
өз бетінше ізденіп әрекеттенуге үйрету, жеке және
топтағы бірлескен жұмыс.
Сабақта қолданатын құрал-жабдықтар:
АКТ пайдалану, оқулық,
Сабақтын түрі:
жаңа білімді меңгерту сабағы.
Сабақтын типі:
аралас сабақ
Сабақтағы жұмыс түрлері:
ой қозғау (сұрақтар)
Миға шабуыл ( кроссворд шешу).
Топтық жұмыс ( өз ойларынан есеп құрастыру).
Жеке жұмыс (тест тапсырмасын орындау)
жұппен жұмыс (оқулықпен жұмыс)
Рефлексия
Бағалау
Үйге тапсырма
4 слайд
Күтілетін нәтиже: көпмүшелерді қосу және азайту амалдарын пайдалана отырып есептер шығарады Сабақтын әдісі: өз бетінше ізденіп әрекеттенуге үйрету, жеке және топтағы бірлескен жұмыс. Сабақта қолданатын құрал-жабдықтар: АКТ пайдалану, оқулық, Сабақтын түрі: жаңа білімді меңгерту сабағы. Сабақтын типі: аралас сабақ Сабақтағы жұмыс түрлері: ой қозғау (сұрақтар) Миға шабуыл ( кроссворд шешу). Топтық жұмыс ( өз ойларынан есеп құрастыру). Жеке жұмыс (тест тапсырмасын орындау) жұппен жұмыс (оқулықпен жұмыс) Рефлексия Бағалау Үйге тапсырма
5 слайд
ОЙ ҚОЗҒАУ
Натурал сан дегеніміз не?
Санның 0 дәрежесі нешеге тең?
Таңбалары әр түрлі сандарды қосу ережесі
Теріс сан мен теріс санның көбейтіндісі қандай сан?
Шаршының ауданының формуласы?
Текшенің көлемінің формуласы?
5 слайд
ОЙ ҚОЗҒАУ Натурал сан дегеніміз не? Санның 0 дәрежесі нешеге тең? Таңбалары әр түрлі сандарды қосу ережесі Теріс сан мен теріс санның көбейтіндісі қандай сан? Шаршының ауданының формуласы? Текшенің көлемінің формуласы?
6 слайд
Миға шабуыл
1. Түзудің шектелген бөлігі
2. Дыбыстық таңбалау
3. Барлық қабырғалары тең тік төртбұрыш
4. Бөлуге кері амал
5. х² = 49 х-ті тап:
6. Құрамында әріппен белгіленген белгісіз
саны бар теңдік.
6 слайд
Миға шабуыл 1. Түзудің шектелген бөлігі 2. Дыбыстық таңбалау 3. Барлық қабырғалары тең тік төртбұрыш 4. Бөлуге кері амал 5. х² = 49 х-ті тап: 6. Құрамында әріппен белгіленген белгісіз саны бар теңдік.
7 слайд
Іскерлікті
дамыту
кезеңі
7 слайд
Іскерлікті дамыту кезеңі
8 слайд
Өз ойларынан
есептер
құрастыру
көпмүшелербірмүшелер
8 слайд
Өз ойларынан есептер құрастыру көпмүшелербірмүшелер
9 слайд
Жеке жұмыс (деңгейлік тест).
А деңгейі В деңгейі С деңгейі
Өрнек түрінде жазыңдар :
а) а – дәреже негізі, в – дәреже
көрсеткіші.
б) 8 – дәреже көрсеткіші, в – дәреже
негізі.
в) 7 – дәреже негізі, 3 – дәреже
көрсеткіші.
г) 4 – дәреже көрсеткіші, 5 – дәреже
негізі.
Төмендегі өрнектің
ішінен мәні 81-ге тең
болатын өрнектерді
теріп жаз:
а) З 4
;
б) (- 9) 2
;
в) - З 4
;
г) - 9 2
;
д) -(-9) 2
;
е) -(-З) 4
;
ж) - (-81) 1
.
1.Оқушылар өз ойларын
айтады.Теңдікті қалай түсіндіруге
болады?
4 7
= 4*4*4 2
*4*4 2
= 4*4 3
*4 3=
4 2
*
4 5
2. Есептеулер жүргізбей
өрнектің мәні қандай санмен
аяқталатын анықта
145 2
; 3333 2
; 67 2
+29 2
; 188 2
,
9 слайд
Жеке жұмыс (деңгейлік тест). А деңгейі В деңгейі С деңгейі Өрнек түрінде жазыңдар : а) а – дәреже негізі, в – дәреже көрсеткіші. б) 8 – дәреже көрсеткіші, в – дәреже негізі. в) 7 – дәреже негізі, 3 – дәреже көрсеткіші. г) 4 – дәреже көрсеткіші, 5 – дәреже негізі. Төмендегі өрнектің ішінен мәні 81-ге тең болатын өрнектерді теріп жаз: а) З 4 ; б) (- 9) 2 ; в) - З 4 ; г) - 9 2 ; д) -(-9) 2 ; е) -(-З) 4 ; ж) - (-81) 1 . 1.Оқушылар өз ойларын айтады.Теңдікті қалай түсіндіруге болады? 4 7 = 4*4*4 2 *4*4 2 = 4*4 3 *4 3= 4 2 * 4 5 2. Есептеулер жүргізбей өрнектің мәні қандай санмен аяқталатын анықта 145 2 ; 3333 2 ; 67 2 +29 2 ; 188 2 ,
10 слайд
Оқулықпен жұмыс (жұппен)
Деңгей Есеп № уақыт
“ А” 32 (1), 65(1), 97(1) 10мин
“ Б” 33(1),
73(1), 103(1),
“ С” 40(1),75(1),
106(1)
10 слайд
Оқулықпен жұмыс (жұппен) Деңгей Есеп № уақыт “ А” 32 (1), 65(1), 97(1) 10мин “ Б” 33(1), 73(1), 103(1), “ С” 40(1),75(1), 106(1)
11 слайд
Жеке жұмыс (деңгейлік тест).
А деңгейі В деңгейі С деңгейі
Өрнек түрінде жазыңдар :
а) а – дәреже негізі, в – дәреже көрсеткіші.
б) 8 – дәреже көрсеткіші, в – дәреже негізі.
в) 7 – дәреже негізі, 3 – дәреже көрсеткіші.
г) 4 – дәреже көрсеткіші, 5 – дәреже негізі.
Төмендегі өрнектің ішінен
мәні 81-ге тең болатын
өрнектерді теріп жаз:
а) З 4
;
б) (- 9) 2
;
в) - З 4
;
г) - 9 2
;
д) -(-9) 2
;
е) -(-З) 4
;
ж) - (-81) 1
.
1.Оқушылар өз ойларын айтады.Теңдікті
қалай түсіндіруге болады?
4 7
= 4*4*4 2
*4*4 2
= 4*4 3
*4 3=
4 2
*
4 5
2. Есептеулер жүргізбей өрнектің
мәні қандай санмен аяқталатын
анықта
145 2
; 3333 2
; 67 2
+29 2
; 188 2
,
11 слайд
Жеке жұмыс (деңгейлік тест). А деңгейі В деңгейі С деңгейі Өрнек түрінде жазыңдар : а) а – дәреже негізі, в – дәреже көрсеткіші. б) 8 – дәреже көрсеткіші, в – дәреже негізі. в) 7 – дәреже негізі, 3 – дәреже көрсеткіші. г) 4 – дәреже көрсеткіші, 5 – дәреже негізі. Төмендегі өрнектің ішінен мәні 81-ге тең болатын өрнектерді теріп жаз: а) З 4 ; б) (- 9) 2 ; в) - З 4 ; г) - 9 2 ; д) -(-9) 2 ; е) -(-З) 4 ; ж) - (-81) 1 . 1.Оқушылар өз ойларын айтады.Теңдікті қалай түсіндіруге болады? 4 7 = 4*4*4 2 *4*4 2 = 4*4 3 *4 3= 4 2 * 4 5 2. Есептеулер жүргізбей өрнектің мәні қандай санмен аяқталатын анықта 145 2 ; 3333 2 ; 67 2 +29 2 ; 188 2 ,
12 слайд
Деңгей Есеп № уақыт
“ А” 32 (1), 65(1), 97(1) 10мин
“ Б” 33(1),
73(1), 103(1),
“ С” 40(1),75(1),
106(1)Оқулықпен жұмыс (жұппен)
12 слайд
Деңгей Есеп № уақыт “ А” 32 (1), 65(1), 97(1) 10мин “ Б” 33(1), 73(1), 103(1), “ С” 40(1),75(1), 106(1)Оқулықпен жұмыс (жұппен)
13 слайд
Рефлексия
Білемін Білгім келеді Үйрендім
•
Дәреженің негізі деп нені айтады?
•
Дәреже көрсеткіш дегеніміз не?
•
Теріс санның жұп дәрежесінің таңбасы
қандай?
•
Теріс санның тақ дәрежесі қандай?
•
Дәрежелерді көбейту және бөлу,
көбейтіндіні, бөлшекті және дәрежені
дәрежеге қалай шығарады?
13 слайд
Рефлексия Білемін Білгім келеді Үйрендім • Дәреженің негізі деп нені айтады? • Дәреже көрсеткіш дегеніміз не? • Теріс санның жұп дәрежесінің таңбасы қандай? • Теріс санның тақ дәрежесі қандай? • Дәрежелерді көбейту және бөлу, көбейтіндіні, бөлшекті және дәрежені дәрежеге қалай шығарады?
14 слайд
Бағалау
Топтың аты А Ә Б
5б - 20-25б – «5»
15-20- «4»
15-ге дейін «3»
Топтағы ынтымақтастық
(міндеттерді бөлу және оларды
орындау)
Тәртіп (басқа топтың жұмысына
бөгет жасамау,тапсырманы
орындауда енжар болмау)
Материалдың , тапсырманың,
тақырыптың ашылуы
Басқа топтардың
презентацияларын тыңдау, сұрақ
қоя алу қабілеттері
Топтық , жұптық және
деңгейлік тапсырмаларды
орындауы
14 слайд
Бағалау Топтың аты А Ә Б 5б - 20-25б – «5» 15-20- «4» 15-ге дейін «3» Топтағы ынтымақтастық (міндеттерді бөлу және оларды орындау) Тәртіп (басқа топтың жұмысына бөгет жасамау,тапсырманы орындауда енжар болмау) Материалдың , тапсырманың, тақырыптың ашылуы Басқа топтардың презентацияларын тыңдау, сұрақ қоя алу қабілеттері Топтық , жұптық және деңгейлік тапсырмаларды орындауы
15 слайд
Үйге тапсырма
1. Есептерді аяқтау: №124
2. Тақырып бойынша ребус
құрастыру
15 слайд
Үйге тапсырма 1. Есептерді аяқтау: №124 2. Тақырып бойынша ребус құрастыру
16 слайд
16 слайд