Ашық сабақ "Мәтіннің түрлері"
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
МӘТІННІҢ
ТҮРЛЕРІ
БАСТАУЫШ СЫНЫП МҰҒАЛІМІ:
ОСПАНОВА САРА4 -с ы
н ы
п
Қ
а
з
а
қ
т і л
і«Қ.Сәтбаев атындағы №6 жалпы орта мектебі»
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
С а б а қ т ы ң т а қ ы р ы б ы :
1 слайд
МӘТІННІҢ ТҮРЛЕРІ БАСТАУЫШ СЫНЫП МҰҒАЛІМІ: ОСПАНОВА САРА4 -с ы н ы п Қ а з а қ т і л і«Қ.Сәтбаев атындағы №6 жалпы орта мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі С а б а қ т ы ң т а қ ы р ы б ы :
2 слайд
Сабақтың мақсаты:
•
3.1 Мәтін түрлеріне сәйкес мәтін құрап жазу.
•
4.3.1.1. Берілген тақырып бойынша
әңгімелеу,сипаттау және пайымдау
элементтері бар мәтін құрап жазу.
Дескрипторы:
•
Мәтіннің түрлерін ажыратамын
•
Шешім табуға бағытталған сұрақтар
құрастырып,жауап беремін.
2 слайд
Сабақтың мақсаты: • 3.1 Мәтін түрлеріне сәйкес мәтін құрап жазу. • 4.3.1.1. Берілген тақырып бойынша әңгімелеу,сипаттау және пайымдау элементтері бар мәтін құрап жазу. Дескрипторы: • Мәтіннің түрлерін ажыратамын • Шешім табуға бағытталған сұрақтар құрастырып,жауап беремін.
3 слайд
І. Қызығушылықты ояту
о т и
м ә т і н
а н а л е
қ н
а
л 1 ) ......сөз мәйегі.
2)......көңілдің ажары.
3)......оттан да ыстық.
4)......тас жарады,тас
жармаса бас жарады.
5)Оқу...... мен құдық
қазғандай.
3 слайд
І. Қызығушылықты ояту о т и м ә т і н а н а л е қ н а л 1 ) ......сөз мәйегі. 2)......көңілдің ажары. 3)......оттан да ыстық. 4)......тас жарады,тас жармаса бас жарады. 5)Оқу...... мен құдық қазғандай.
4 слайд
Мағынаны тану
Мәтінді
жалғастыр
•
Бірінші сыныпта оқитын Ердәулет таңертең үйінен
шықты.Сыртта боран ұйтқып тұр.Ағаштардың шуылы құлақ
тұндырады.
•
Бала шошып кетті.Бір теректің түбіне барып бұға қалды.Ол
енді мектепке бармау жағын ойлайды .
•
1.Оқушылар мәтінді жалғастырады.
•
2.Мәтіннен,мәтіннің бөліктерін анықтайды.
•
Сипаттау мәтіні ( қандай ?)
•
Әңгімелеу мәтіні (не істеді?)
•
Пайымдау мәтін (неліктен?)
Бейнероликке назар аударыңыздар.
4 слайд
Мағынаны тану Мәтінді жалғастыр • Бірінші сыныпта оқитын Ердәулет таңертең үйінен шықты.Сыртта боран ұйтқып тұр.Ағаштардың шуылы құлақ тұндырады. • Бала шошып кетті.Бір теректің түбіне барып бұға қалды.Ол енді мектепке бармау жағын ойлайды . • 1.Оқушылар мәтінді жалғастырады. • 2.Мәтіннен,мәтіннің бөліктерін анықтайды. • Сипаттау мәтіні ( қандай ?) • Әңгімелеу мәтіні (не істеді?) • Пайымдау мәтін (неліктен?) Бейнероликке назар аударыңыздар.
5 слайд
Мәтін
Мәтін өзара байланысты бірнеше
сөйлемнен тұрады.
Мәтіннің тақырыбы ,
басы , негізгі бөлімі , соңы болады
Әңгімелеу
Қазақстан жерінде қайыңдар көп
өседі.Оның жиырма бір түрі бар.
Сипаттау
«Алатау қайыңы»-қабығы қызғылт
түсті ,бұтақтары иілмей тұратын ағаш.
Пайымдау
Бұл қайың.Кіші Алматы бойында көп
өседі.Тек Алатау қой науында ғана
кездеседі.Сондықтан « Алатау
қайың»деп аталады.
5 слайд
Мәтін Мәтін өзара байланысты бірнеше сөйлемнен тұрады. Мәтіннің тақырыбы , басы , негізгі бөлімі , соңы болады Әңгімелеу Қазақстан жерінде қайыңдар көп өседі.Оның жиырма бір түрі бар. Сипаттау «Алатау қайыңы»-қабығы қызғылт түсті ,бұтақтары иілмей тұратын ағаш. Пайымдау Бұл қайың.Кіші Алматы бойында көп өседі.Тек Алатау қой науында ғана кездеседі.Сондықтан « Алатау қайың»деп аталады.
6 слайд
Оқулықпен
жұмыс.
•
25-жаттығу.
•
48-бет
•
1.Қарлығаштың түсі
•
қандай?
•
2.Қарлығаш ұясын
•
неге үйдің ішіне салады?
•
3.Қарлығаш неге қыстап қалмайды? Суретке қара.Қай құс бейнеленген?
Портретке сипаттау мәтінін құрастырып
жаз.
27-жаттығу.48-бет
6 слайд
Оқулықпен жұмыс. • 25-жаттығу. • 48-бет • 1.Қарлығаштың түсі • қандай? • 2.Қарлығаш ұясын • неге үйдің ішіне салады? • 3.Қарлығаш неге қыстап қалмайды? Суретке қара.Қай құс бейнеленген? Портретке сипаттау мәтінін құрастырып жаз. 27-жаттығу.48-бет
7 слайд
7 слайд
8 слайд
8 слайд