Ашық сабақ М.Дулатов "Күз" 3 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ М.Дулатов "Күз" 3 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Ұстаздарға қажетті, жаңартылған білім мазмұны бойынша презентация
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері

#1 слайд

1 слайд

 Жұппен жұмыс  Оң құлақпен, сол құлақпен,  Оң иықпен, сол иықпен,  Оң қолмен, сол қолмен амандасу  Оң жақ тіземен, сол жақ

#2 слайд
 Жұппен жұмыс  Оң құлақпен, сол құлақпен,  Оң иықпен, сол иықпен,  Оң қолмен, сол қолмен амандасу  Оң жақ тіземен, сол жақ тіземен амандасу  Арқаларымызды түйістіріп амандасамыз.

2 слайд

 Жұппен жұмыс  Оң құлақпен, сол құлақпен,  Оң иықпен, сол иықпен,  Оң қолмен, сол қолмен амандасу  Оң жақ тіземен, сол жақ тіземен амандасу  Арқаларымызды түйістіріп амандасамыз.

Топқа бөліну. Сары түсті жапырақты таңдап алған балалар 1 нші топқа отырады; Тоқсары түсті жапырақты таңдап алған оқушылар 2 н

#3 слайд
Топқа бөліну. Сары түсті жапырақты таңдап алған балалар 1 нші топқа отырады; Тоқсары түсті жапырақты таңдап алған оқушылар 2 нші топқа отырады; Қызыл түсті жапырақты таңдап алғандар 3 нші топқа отырады.

3 слайд

Топқа бөліну. Сары түсті жапырақты таңдап алған балалар 1 нші топқа отырады; Тоқсары түсті жапырақты таңдап алған оқушылар 2 нші топқа отырады; Қызыл түсті жапырақты таңдап алғандар 3 нші топқа отырады.

Топ атаулары: І топ: Қырқүйек айы ІІ топ: Қазан айы ІІІ топ: Қараша айы

#4 слайд
Топ атаулары: І топ: Қырқүйек айы ІІ топ: Қазан айы ІІІ топ: Қараша айы

4 слайд

Топ атаулары: І топ: Қырқүйек айы ІІ топ: Қазан айы ІІІ топ: Қараша айы

#5 слайд

5 слайд

« Сок түтікшелері » әдісі арқылы үй жұмысын сұрау.

#6 слайд
« Сок түтікшелері » әдісі арқылы үй жұмысын сұрау.

6 слайд

« Сок түтікшелері » әдісі арқылы үй жұмысын сұрау.

Қызығушылықтарын ояту: Тақырыпты болжау . - Балалар, қазір жылдың қай мезгілі? - Күз ерекшеліктерін атаңдаршы - Күз мезгілінде н

#7 слайд
Қызығушылықтарын ояту: Тақырыпты болжау . - Балалар, қазір жылдың қай мезгілі? - Күз ерекшеліктерін атаңдаршы - Күз мезгілінде неше ай бар, олардың өзара қандай айырмашылығы бар деп ойлайсыңдар? - Балалар, қалай ойлайсыңдар бүгінгі сабағымыздың тақырыбы қандай болады?

7 слайд

Қызығушылықтарын ояту: Тақырыпты болжау . - Балалар, қазір жылдың қай мезгілі? - Күз ерекшеліктерін атаңдаршы - Күз мезгілінде неше ай бар, олардың өзара қандай айырмашылығы бар деп ойлайсыңдар? - Балалар, қалай ойлайсыңдар бүгінгі сабағымыздың тақырыбы қандай болады?

“ Күз” Міржақып Дулатов

#8 слайд
“ Күз” Міржақып Дулатов

8 слайд

“ Күз” Міржақып Дулатов

Ол ақын, жазушы.Қостанай облысы Жангелдин ауданында туған. «Оян , қазақ! » деп ұрандап, халықты оқу білімге шақырған .

#9 слайд
Ол ақын, жазушы.Қостанай облысы Жангелдин ауданында туған. «Оян , қазақ! » деп ұрандап, халықты оқу білімге шақырған .

9 слайд

Ол ақын, жазушы.Қостанай облысы Жангелдин ауданында туған. «Оян , қазақ! » деп ұрандап, халықты оқу білімге шақырған .

Мағынаны ажырату . 1- тапсырма . Түсініп оқы . Мақал - мәтелдерге сүйеніп , күз мезгілінің басты белгілерін ата . 1.

#10 слайд
Мағынаны ажырату . 1- тапсырма . Түсініп оқы . Мақал - мәтелдерге сүйеніп , күз мезгілінің басты белгілерін ата . 1. Нөсер алдында найзағай ойнайды. 2. Жемісі көп ағаштың бұтағы төмен. 3. Көктемде түскен бір дән, Күзде мың дән болады.

10 слайд

Мағынаны ажырату . 1- тапсырма . Түсініп оқы . Мақал - мәтелдерге сүйеніп , күз мезгілінің басты белгілерін ата . 1. Нөсер алдында найзағай ойнайды. 2. Жемісі көп ағаштың бұтағы төмен. 3. Көктемде түскен бір дән, Күзде мың дән болады.

 І - I ІІ топ 2 тапсырма. Мәтінді түсініп оқу Мәтінді жұппен талқылау. Жұппен жұмыс. Оқылым.

#11 слайд
 І - I ІІ топ 2 тапсырма. Мәтінді түсініп оқу Мәтінді жұппен талқылау. Жұппен жұмыс. Оқылым.

11 слайд

 І - I ІІ топ 2 тапсырма. Мәтінді түсініп оқу Мәтінді жұппен талқылау. Жұппен жұмыс. Оқылым.

- Мәтін неше абзацтан тұрады? - Мәтіннің негізгі ойы қандай деп ойлайсыңдар? Дәлелдеу - Мәтінде неше сөйлем бар? -Күз б

#12 слайд
- Мәтін неше абзацтан тұрады? - Мәтіннің негізгі ойы қандай деп ойлайсыңдар? Дәлелдеу - Мәтінде неше сөйлем бар? -Күз белгілерін мәтіннен тауып анықта. - Таңның салқын болу себебі неде? - Жапырақтардың сарғаюына не әсер етеді, жапырақта не жоғалады? - Әңгімеден адамдардың күзгі еңбегі жайында айтылған тұстарды тауып оқу. Балалар күзде отбасында қандай еңбек атқарасыңдар? Не істейсіңдер? Мәтінмен жұмыс

12 слайд

- Мәтін неше абзацтан тұрады? - Мәтіннің негізгі ойы қандай деп ойлайсыңдар? Дәлелдеу - Мәтінде неше сөйлем бар? -Күз белгілерін мәтіннен тауып анықта. - Таңның салқын болу себебі неде? - Жапырақтардың сарғаюына не әсер етеді, жапырақта не жоғалады? - Әңгімеден адамдардың күзгі еңбегі жайында айтылған тұстарды тауып оқу. Балалар күзде отбасында қандай еңбек атқарасыңдар? Не істейсіңдер? Мәтінмен жұмыс

 І - I ІІ топ 3 тапсырма. Мәтінді жазған кім? Оқулықта берілген мәліметті пайдаланып, автор туралы әңгімеле. Топпен жұмы

#13 слайд
 І - I ІІ топ 3 тапсырма. Мәтінді жазған кім? Оқулықта берілген мәліметті пайдаланып, автор туралы әңгімеле. Топпен жұмыс. Қолдану.

13 слайд

 І - I ІІ топ 3 тапсырма. Мәтінді жазған кім? Оқулықта берілген мәліметті пайдаланып, автор туралы әңгімеле. Топпен жұмыс. Қолдану.

 ҚБ ретінде: 1-тапсырма. Мәтіннен күзді суреттеген сөздерді тап.  2-тапсырма. Мәтіннен берілген сөздердің синонимін тап.

#14 слайд
 ҚБ ретінде: 1-тапсырма. Мәтіннен күзді суреттеген сөздерді тап.  2-тапсырма. Мәтіннен берілген сөздердің синонимін тап.  кейде –  ғайып болды – Дәптермен жұмыс

14 слайд

 ҚБ ретінде: 1-тапсырма. Мәтіннен күзді суреттеген сөздерді тап.  2-тапсырма. Мәтіннен берілген сөздердің синонимін тап.  кейде –  ғайып болды – Дәптермен жұмыс

 I топ «Шынжыр әдісі » арқылы қима – қағаздарды қолданып, мәтіннен көпше түрде зат есімдерді тауып шынжыр құрастыр. (Бас

#15 слайд
 I топ «Шынжыр әдісі » арқылы қима – қағаздарды қолданып, мәтіннен көпше түрде зат есімдерді тауып шынжыр құрастыр. (Бас бармақ әдісі арқылы бағалау)  II топ « Желпуіш әдісі» мәтін бойынша сұрақтар құрастыру. Қарама- қарсы топтар сұраққа жауап береді. (Ба ғдаршам әдісі арқылы бағалау)  III топ Күз тақырыбына эссе жазу (Шапалақ әдісі арқылы бағалау)  Үш топқа ортақ тапсырма  « Орнын тап» дидактикалық ойыны қима-қағаздардан сөз тіркестерді оқиға желісіне қарай дұрыс орналастыру. (Мадақтама смайлик арқылы бағалау) Топпен жұмыс. Қолдану.

15 слайд

 I топ «Шынжыр әдісі » арқылы қима – қағаздарды қолданып, мәтіннен көпше түрде зат есімдерді тауып шынжыр құрастыр. (Бас бармақ әдісі арқылы бағалау)  II топ « Желпуіш әдісі» мәтін бойынша сұрақтар құрастыру. Қарама- қарсы топтар сұраққа жауап береді. (Ба ғдаршам әдісі арқылы бағалау)  III топ Күз тақырыбына эссе жазу (Шапалақ әдісі арқылы бағалау)  Үш топқа ортақ тапсырма  « Орнын тап» дидактикалық ойыны қима-қағаздардан сөз тіркестерді оқиға желісіне қарай дұрыс орналастыру. (Мадақтама смайлик арқылы бағалау) Топпен жұмыс. Қолдану.

#16 слайд

16 слайд

#17 слайд

17 слайд

Шапалақ әдісі арқылы бағалау

#18 слайд
Шапалақ әдісі арқылы бағалау

18 слайд

Шапалақ әдісі арқылы бағалау

Мадақтама смайлигі бар бағалау түрі

#19 слайд
Мадақтама смайлигі бар бағалау түрі

19 слайд

Мадақтама смайлигі бар бағалау түрі

Бағалау

#20 слайд
Бағалау

20 слайд

Бағалау

5-тапсырма. Мәтінге сүйеніп, кестені толтыр. Күз мезгілі туралы әңгімеле. Үй жұмысы 81 бет кесте және Күз туралы 1 шумақ өле

#21 слайд
5-тапсырма. Мәтінге сүйеніп, кестені толтыр. Күз мезгілі туралы әңгімеле. Үй жұмысы 81 бет кесте және Күз туралы 1 шумақ өлең құрастыру Күзгі жаңбыр Жәндіктер Құстар Ағаш Күзгі еңбек Күз

21 слайд

5-тапсырма. Мәтінге сүйеніп, кестені толтыр. Күз мезгілі туралы әңгімеле. Үй жұмысы 81 бет кесте және Күз туралы 1 шумақ өлең құрастыру Күзгі жаңбыр Жәндіктер Құстар Ағаш Күзгі еңбек Күз

Кері байланыс

#22 слайд
Кері байланыс

22 слайд

Кері байланыс

Файл форматы:
pptx
17.11.2020
913
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі