Ашық сабақ М.Дулатов "Күз" 3 сынып
Ашық сабақ М.Дулатов "Күз" 3 сынып

#1 слайд
1 слайд
#2 слайд
Жұппен жұмыс
Оң құлақпен, сол құлақпен,
Оң иықпен, сол иықпен,
Оң қолмен, сол қолмен амандасу
Оң жақ тіземен, сол жақ тіземен амандасу
Арқаларымызды түйістіріп амандасамыз.
2 слайд
Жұппен жұмыс Оң құлақпен, сол құлақпен, Оң иықпен, сол иықпен, Оң қолмен, сол қолмен амандасу Оң жақ тіземен, сол жақ тіземен амандасу Арқаларымызды түйістіріп амандасамыз.
#3 слайд
Топқа бөліну.
Сары түсті жапырақты таңдап алған
балалар 1 нші топқа отырады;
Тоқсары түсті жапырақты таңдап алған
оқушылар 2 нші топқа отырады;
Қызыл түсті жапырақты таңдап
алғандар 3 нші топқа отырады.
3 слайд
Топқа бөліну. Сары түсті жапырақты таңдап алған балалар 1 нші топқа отырады; Тоқсары түсті жапырақты таңдап алған оқушылар 2 нші топқа отырады; Қызыл түсті жапырақты таңдап алғандар 3 нші топқа отырады.
#4 слайд
Топ атаулары:
І топ: Қырқүйек айы
ІІ топ: Қазан айы
ІІІ топ: Қараша айы
4 слайд
Топ атаулары: І топ: Қырқүйек айы ІІ топ: Қазан айы ІІІ топ: Қараша айы
#5 слайд
5 слайд
#6 слайд
« Сок түтікшелері » әдісі арқылы үй
жұмысын сұрау.
6 слайд
« Сок түтікшелері » әдісі арқылы үй жұмысын сұрау.
#7 слайд
Қызығушылықтарын ояту:
Тақырыпты болжау .
- Балалар, қазір жылдың қай мезгілі?
- Күз ерекшеліктерін атаңдаршы
- Күз мезгілінде неше ай бар, олардың
өзара қандай айырмашылығы бар деп
ойлайсыңдар?
- Балалар, қалай ойлайсыңдар бүгінгі
сабағымыздың тақырыбы қандай болады?
7 слайд
Қызығушылықтарын ояту: Тақырыпты болжау . - Балалар, қазір жылдың қай мезгілі? - Күз ерекшеліктерін атаңдаршы - Күз мезгілінде неше ай бар, олардың өзара қандай айырмашылығы бар деп ойлайсыңдар? - Балалар, қалай ойлайсыңдар бүгінгі сабағымыздың тақырыбы қандай болады?
#8 слайд
“ Күз”
Міржақып Дулатов
8 слайд
“ Күз” Міржақып Дулатов
#9 слайд
Ол ақын,
жазушы.Қостанай
облысы Жангелдин
ауданында туған. «Оян ,
қазақ! » деп ұрандап,
халықты оқу білімге
шақырған .
9 слайд
Ол ақын, жазушы.Қостанай облысы Жангелдин ауданында туған. «Оян , қазақ! » деп ұрандап, халықты оқу білімге шақырған .
#10 слайд
Мағынаны ажырату .
1- тапсырма . Түсініп оқы . Мақал - мәтелдерге
сүйеніп , күз мезгілінің басты белгілерін
ата .
1. Нөсер алдында найзағай ойнайды.
2. Жемісі көп ағаштың бұтағы төмен.
3. Көктемде түскен бір дән,
Күзде мың дән болады.
10 слайд
Мағынаны ажырату . 1- тапсырма . Түсініп оқы . Мақал - мәтелдерге сүйеніп , күз мезгілінің басты белгілерін ата . 1. Нөсер алдында найзағай ойнайды. 2. Жемісі көп ағаштың бұтағы төмен. 3. Көктемде түскен бір дән, Күзде мың дән болады.
#11 слайд
І - I ІІ топ 2 тапсырма. Мәтінді
түсініп оқу
Мәтінді жұппен талқылау. Жұппен жұмыс.
Оқылым.
11 слайд
І - I ІІ топ 2 тапсырма. Мәтінді түсініп оқу Мәтінді жұппен талқылау. Жұппен жұмыс. Оқылым.
#12 слайд
- Мәтін неше абзацтан тұрады?
- Мәтіннің негізгі ойы қандай деп ойлайсыңдар? Дәлелдеу
- Мәтінде неше сөйлем бар?
-Күз белгілерін мәтіннен тауып анықта.
- Таңның салқын болу себебі неде?
- Жапырақтардың сарғаюына не әсер етеді, жапырақта не
жоғалады?
- Әңгімеден адамдардың күзгі еңбегі жайында айтылған
тұстарды тауып оқу.
Балалар күзде отбасында қандай еңбек атқарасыңдар? Не
істейсіңдер? Мәтінмен жұмыс
12 слайд
- Мәтін неше абзацтан тұрады? - Мәтіннің негізгі ойы қандай деп ойлайсыңдар? Дәлелдеу - Мәтінде неше сөйлем бар? -Күз белгілерін мәтіннен тауып анықта. - Таңның салқын болу себебі неде? - Жапырақтардың сарғаюына не әсер етеді, жапырақта не жоғалады? - Әңгімеден адамдардың күзгі еңбегі жайында айтылған тұстарды тауып оқу. Балалар күзде отбасында қандай еңбек атқарасыңдар? Не істейсіңдер? Мәтінмен жұмыс
#13 слайд
І - I ІІ топ 3 тапсырма.
Мәтінді жазған кім? Оқулықта берілген
мәліметті пайдаланып, автор туралы
әңгімеле. Топпен жұмыс.
Қолдану.
13 слайд
І - I ІІ топ 3 тапсырма. Мәтінді жазған кім? Оқулықта берілген мәліметті пайдаланып, автор туралы әңгімеле. Топпен жұмыс. Қолдану.
#14 слайд
ҚБ ретінде: 1-тапсырма. Мәтіннен күзді
суреттеген сөздерді тап.
2-тапсырма. Мәтіннен берілген сөздердің
синонимін тап.
кейде –
ғайып болды – Дәптермен жұмыс
14 слайд
ҚБ ретінде: 1-тапсырма. Мәтіннен күзді суреттеген сөздерді тап. 2-тапсырма. Мәтіннен берілген сөздердің синонимін тап. кейде – ғайып болды – Дәптермен жұмыс
#15 слайд
I топ «Шынжыр әдісі » арқылы қима – қағаздарды қолданып,
мәтіннен көпше түрде зат есімдерді тауып шынжыр құрастыр.
(Бас бармақ әдісі арқылы бағалау)
II топ « Желпуіш әдісі» мәтін бойынша сұрақтар құрастыру.
Қарама- қарсы топтар сұраққа жауап береді. (Ба ғдаршам әдісі
арқылы бағалау)
III топ Күз тақырыбына эссе жазу (Шапалақ әдісі арқылы
бағалау)
Үш топқа ортақ тапсырма
« Орнын тап» дидактикалық ойыны қима-қағаздардан сөз
тіркестерді оқиға желісіне қарай дұрыс орналастыру. (Мадақтама
смайлик арқылы бағалау) Топпен жұмыс. Қолдану.
15 слайд
I топ «Шынжыр әдісі » арқылы қима – қағаздарды қолданып, мәтіннен көпше түрде зат есімдерді тауып шынжыр құрастыр. (Бас бармақ әдісі арқылы бағалау) II топ « Желпуіш әдісі» мәтін бойынша сұрақтар құрастыру. Қарама- қарсы топтар сұраққа жауап береді. (Ба ғдаршам әдісі арқылы бағалау) III топ Күз тақырыбына эссе жазу (Шапалақ әдісі арқылы бағалау) Үш топқа ортақ тапсырма « Орнын тап» дидактикалық ойыны қима-қағаздардан сөз тіркестерді оқиға желісіне қарай дұрыс орналастыру. (Мадақтама смайлик арқылы бағалау) Топпен жұмыс. Қолдану.
#16 слайд
16 слайд
#17 слайд
17 слайд
#18 слайд
Шапалақ әдісі арқылы бағалау
18 слайд
Шапалақ әдісі арқылы бағалау
#19 слайд
Мадақтама смайлигі бар
бағалау түрі
19 слайд
Мадақтама смайлигі бар бағалау түрі
#20 слайд
Бағалау
20 слайд
Бағалау
#21 слайд
5-тапсырма. Мәтінге сүйеніп, кестені толтыр. Күз мезгілі туралы
әңгімеле. Үй жұмысы 81 бет кесте және Күз туралы 1 шумақ өлең құрастыру
Күзгі
жаңбыр Жәндіктер Құстар Ағаш Күзгі
еңбек
Күз
21 слайд
5-тапсырма. Мәтінге сүйеніп, кестені толтыр. Күз мезгілі туралы әңгімеле. Үй жұмысы 81 бет кесте және Күз туралы 1 шумақ өлең құрастыру Күзгі жаңбыр Жәндіктер Құстар Ағаш Күзгі еңбек Күз
#22 слайд
Кері байланыс
22 слайд
Кері байланыс
шағым қалдыра аласыз













