1 слайд
«Мен және
менің
отбасым»
Тәрбиеші: Заурбекова Айша Тажиковна
2 слайд
ҰОҚ сабақ
Бөлімі. БөлімшеБілім беру саласы
Оқыту мақсаты
ҰОҚ мақсаты
Күтілетін нәтиже Әлеумет
Қоршаған ортамен танысу
1.Мен және қоғам.
1.1. Мен және менің отбасым.
0.1. 1.1. Отбасындағы достық қатынастарды
түсіндіру.
Отбасы мүшелерімен қарым-қатынасты өзара құрмет
негізінде құру.
Отбасы мүшелерімен өзара сыйластыққа негізделген қарым-
қатынасты қалыптастырады. Жақын адамдарға құрметпен және
қамқорлықпен қарайды.
Смарт мақсат балалардың жас ерекшеліктеріне сәйкес болуы және бұл мақсаттар
баланың әрекетіне бағытталуы керек
3 слайд
Балаларды ҰОҚ-не тарту жолдары
Ұжымдық жұмыс Топтық жұмыс Жұптық жұмыс
«Лимон» әдісі
Балаларға лимонның бейнесін
елестетіп, тістеп алу
ұсынылады. Нәтижесінде
балалардың қиял мен ойы
дамиды. Отбасы туралы
белсенді сұрақтар қою арқылы
балалардың сыни ойлауы
дамиды, сол арқылы баланың
дауысын тыңдаймын.
«Көкек» ертегісін оқу соңында
«Гипотеза» әдісін қолданамын.
«Егер... не болады» деген
сұрақтар қою арқылы
балалардың логикасы,
болжамы, түйсігі дамиды. Топтық жұмыс
барысында «Отбасы»
атты көріністі алдым.
Балалар рөлдік
ойындарға қатысады,
сахналайды, балалардың
топта қалай жұмыс
істейтінін анықтай
аламын, яғни 4 K
моделін жүзеге асырып
жатырмын. «Өзгеру» ойыны.
Балалар
қызығушылықпен
қатысады, олардың есте
сақтау, өнер, қиялдау
қабілеттері дамиды.
4 слайд
Саралау әдістері
Диалог,
сұрақтарды
қолдану
Қызығушылық
Тәрбиешіге
қолдау
көрсету
Нәтиже Белсенді сұрақтарды пайдалана отырып, бірлесіп жұмыс істегенде, сіз жаңа
нәрсені білесіз, жауаптар әртүрлі болуы мүмкін. Жауап берген балалар өз
пікірлерін айта алады, мен олардың көшбасшылығын, шығармашылық және
сыни ойлауын дамытуға тырысамын.
«Отбасы» рөлдік ойыны балаларға тиісті сөздер мен іс-әрекеттер арқылы өз сезімдерін
білдіруге көмектеседі. Ойын барысында баланың бұл тапсырманы қалай түсінетінін,
білетінін, қалай ойнайтынын, қуаныш сезімін сезіне ме, соны анықтаймын. Балалар
кейіпкерлерді талқылайды, адамгершілік қағидаларын сақтайды.
Ортақ тапсырма бойынша жұмыс істейтін балалар қорытынды жасайды,
бірақ кейбір балалар қорытынды жасай алмауы мүмкін, оларға көмектесе
отырып, жетекші сұрақтар қоямын. Мысалы, «Өзгеру» ойынында балалар
алдыңғы жұптардың тапсырмаларын қайталай алады .
Әр кезеңде әр баладан нәтиже, жауап болуы керек
5 слайд
Бақылау формасы
Критерийлер Өз бетінше
орындайды Жетекші
сұрақтармен
орындайды Орындамайды
Отбасына
қамқорлық
көрсетеді
Отбасы
мүшелерімен
қарым-қатынас
орнатады
Нәтиже
Мен сабақ барысында балаларды бақылаймын, бұл балалардың жұмысы, нені жақсы
орындағаны, нені жеңе алмағаны туралы қорытынды жасауға мүмкіндік береді.
Сабақты жоспарлау кезінде бақылау нәтижелерін ескеремін. Критерийлерге сүйене отырып,
бақылаудың бұл түрі балалардың жетістіктерін бақылауға мүмкіндік береді
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз