Материалдар / Ашық сабақ: Мен және менің отбасым
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ашық сабақ: Мен және менің отбасым

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ: Мен және менің отбасым. Отбасы мүшелерімен қарым-қатынасты өзара құрмет негізінде құру.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
15 Мамыр 2022
242
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
«Мен және менің отбасым» Тәрбиеші: Заурбекова Айша Тажиковна

1 слайд
«Мен және менің отбасым» Тәрбиеші: Заурбекова Айша Тажиковна

ҰОҚ сабақ Бөлімі. БөлімшеБілім беру саласы Оқыту мақсаты ҰОҚ мақсаты Күтілетін нәтиже Әлеумет Қоршаған ортамен танысу 1.Мен және

2 слайд
ҰОҚ сабақ Бөлімі. БөлімшеБілім беру саласы Оқыту мақсаты ҰОҚ мақсаты Күтілетін нәтиже Әлеумет Қоршаған ортамен танысу 1.Мен және қоғам. 1.1. Мен және менің отбасым. 0.1. 1.1. Отбасындағы достық қатынастарды түсіндіру. Отбасы мүшелерімен қарым-қатынасты өзара құрмет негізінде құру. Отбасы мүшелерімен өзара сыйластыққа негізделген қарым- қатынасты қалыптастырады. Жақын адамдарға құрметпен және қамқорлықпен қарайды. Смарт мақсат балалардың жас ерекшеліктеріне сәйкес болуы және бұл мақсаттар баланың әрекетіне бағытталуы керек

Балаларды ҰОҚ-не тарту жолдары Ұжымдық жұмыс Топтық жұмыс Жұптық жұмыс «Лимон» әдісі Балаларға лимонның бейнесін елестетіп, ті

3 слайд
Балаларды ҰОҚ-не тарту жолдары Ұжымдық жұмыс Топтық жұмыс Жұптық жұмыс «Лимон» әдісі Балаларға лимонның бейнесін елестетіп, тістеп алу ұсынылады. Нәтижесінде балалардың қиял мен ойы дамиды. Отбасы туралы белсенді сұрақтар қою арқылы балалардың сыни ойлауы дамиды, сол арқылы баланың дауысын тыңдаймын. «Көкек» ертегісін оқу соңында «Гипотеза» әдісін қолданамын. «Егер... не болады» деген сұрақтар қою арқылы балалардың логикасы, болжамы, түйсігі дамиды. Топтық жұмыс барысында «Отбасы» атты көріністі алдым. Балалар рөлдік ойындарға қатысады, сахналайды, балалардың топта қалай жұмыс істейтінін анықтай аламын, яғни 4 K моделін жүзеге асырып жатырмын. «Өзгеру» ойыны. Балалар қызығушылықпен қатысады, олардың есте сақтау, өнер, қиялдау қабілеттері дамиды.

Саралау әдістері Диалог, сұрақтарды қолдану Қызығушылық Тәрбиешіге қолдау көрсету Нәтиже Белсенді сұрақтарды пайдалана отыры

4 слайд
Саралау әдістері Диалог, сұрақтарды қолдану Қызығушылық Тәрбиешіге қолдау көрсету Нәтиже Белсенді сұрақтарды пайдалана отырып, бірлесіп жұмыс істегенде, сіз жаңа нәрсені білесіз, жауаптар әртүрлі болуы мүмкін. Жауап берген балалар өз пікірлерін айта алады, мен олардың көшбасшылығын, шығармашылық және сыни ойлауын дамытуға тырысамын. «Отбасы» рөлдік ойыны балаларға тиісті сөздер мен іс-әрекеттер арқылы өз сезімдерін білдіруге көмектеседі. Ойын барысында баланың бұл тапсырманы қалай түсінетінін, білетінін, қалай ойнайтынын, қуаныш сезімін сезіне ме, соны анықтаймын. Балалар кейіпкерлерді талқылайды, адамгершілік қағидаларын сақтайды. Ортақ тапсырма бойынша жұмыс істейтін балалар қорытынды жасайды, бірақ кейбір балалар қорытынды жасай алмауы мүмкін, оларға көмектесе отырып, жетекші сұрақтар қоямын. Мысалы, «Өзгеру» ойынында балалар алдыңғы жұптардың тапсырмаларын қайталай алады . Әр кезеңде әр баладан нәтиже, жауап болуы керек

Бақылау формасы Критерийлер Өз бетінше орындайды Жетекші сұрақтармен орындайды Орындамайды Отбасына қамқорлық көрсетеді Отб

5 слайд
Бақылау формасы Критерийлер Өз бетінше орындайды Жетекші сұрақтармен орындайды Орындамайды Отбасына қамқорлық көрсетеді Отбасы мүшелерімен қарым-қатынас орнатады Нәтиже Мен сабақ барысында балаларды бақылаймын, бұл балалардың жұмысы, нені жақсы орындағаны, нені жеңе алмағаны туралы қорытынды жасауға мүмкіндік береді. Сабақты жоспарлау кезінде бақылау нәтижелерін ескеремін. Критерийлерге сүйене отырып, бақылаудың бұл түрі балалардың жетістіктерін бақылауға мүмкіндік береді