Ашық сабақ: Мен және менің отбасым

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ: Мен және менің отбасым

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ: Мен және менің отбасым. Отбасы мүшелерімен қарым-қатынасты өзара құрмет негізінде құру.
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
«Мен және менің отбасым» Тәрбиеші: Заурбекова Айша Тажиковна

#1 слайд
«Мен және менің отбасым» Тәрбиеші: Заурбекова Айша Тажиковна

1 слайд

«Мен және менің отбасым» Тәрбиеші: Заурбекова Айша Тажиковна

ҰОҚ сабақ Бөлімі. БөлімшеБілім беру саласы Оқыту мақсаты ҰОҚ мақсаты Күтілетін нәтиже Әлеумет Қоршаған ортамен танысу 1.Мен және

#2 слайд
ҰОҚ сабақ Бөлімі. БөлімшеБілім беру саласы Оқыту мақсаты ҰОҚ мақсаты Күтілетін нәтиже Әлеумет Қоршаған ортамен танысу 1.Мен және қоғам. 1.1. Мен және менің отбасым. 0.1. 1.1. Отбасындағы достық қатынастарды түсіндіру. Отбасы мүшелерімен қарым-қатынасты өзара құрмет негізінде құру. Отбасы мүшелерімен өзара сыйластыққа негізделген қарым- қатынасты қалыптастырады. Жақын адамдарға құрметпен және қамқорлықпен қарайды. Смарт мақсат балалардың жас ерекшеліктеріне сәйкес болуы және бұл мақсаттар баланың әрекетіне бағытталуы керек

2 слайд

ҰОҚ сабақ Бөлімі. БөлімшеБілім беру саласы Оқыту мақсаты ҰОҚ мақсаты Күтілетін нәтиже Әлеумет Қоршаған ортамен танысу 1.Мен және қоғам. 1.1. Мен және менің отбасым. 0.1. 1.1. Отбасындағы достық қатынастарды түсіндіру. Отбасы мүшелерімен қарым-қатынасты өзара құрмет негізінде құру. Отбасы мүшелерімен өзара сыйластыққа негізделген қарым- қатынасты қалыптастырады. Жақын адамдарға құрметпен және қамқорлықпен қарайды. Смарт мақсат балалардың жас ерекшеліктеріне сәйкес болуы және бұл мақсаттар баланың әрекетіне бағытталуы керек

Балаларды ҰОҚ-не тарту жолдары Ұжымдық жұмыс Топтық жұмыс Жұптық жұмыс «Лимон» әдісі Балаларға лимонның бейнесін елестетіп, ті

#3 слайд
Балаларды ҰОҚ-не тарту жолдары Ұжымдық жұмыс Топтық жұмыс Жұптық жұмыс «Лимон» әдісі Балаларға лимонның бейнесін елестетіп, тістеп алу ұсынылады. Нәтижесінде балалардың қиял мен ойы дамиды. Отбасы туралы белсенді сұрақтар қою арқылы балалардың сыни ойлауы дамиды, сол арқылы баланың дауысын тыңдаймын. «Көкек» ертегісін оқу соңында «Гипотеза» әдісін қолданамын. «Егер... не болады» деген сұрақтар қою арқылы балалардың логикасы, болжамы, түйсігі дамиды. Топтық жұмыс барысында «Отбасы» атты көріністі алдым. Балалар рөлдік ойындарға қатысады, сахналайды, балалардың топта қалай жұмыс істейтінін анықтай аламын, яғни 4 K моделін жүзеге асырып жатырмын. «Өзгеру» ойыны. Балалар қызығушылықпен қатысады, олардың есте сақтау, өнер, қиялдау қабілеттері дамиды.

3 слайд

Балаларды ҰОҚ-не тарту жолдары Ұжымдық жұмыс Топтық жұмыс Жұптық жұмыс «Лимон» әдісі Балаларға лимонның бейнесін елестетіп, тістеп алу ұсынылады. Нәтижесінде балалардың қиял мен ойы дамиды. Отбасы туралы белсенді сұрақтар қою арқылы балалардың сыни ойлауы дамиды, сол арқылы баланың дауысын тыңдаймын. «Көкек» ертегісін оқу соңында «Гипотеза» әдісін қолданамын. «Егер... не болады» деген сұрақтар қою арқылы балалардың логикасы, болжамы, түйсігі дамиды. Топтық жұмыс барысында «Отбасы» атты көріністі алдым. Балалар рөлдік ойындарға қатысады, сахналайды, балалардың топта қалай жұмыс істейтінін анықтай аламын, яғни 4 K моделін жүзеге асырып жатырмын. «Өзгеру» ойыны. Балалар қызығушылықпен қатысады, олардың есте сақтау, өнер, қиялдау қабілеттері дамиды.

Саралау әдістері Диалог, сұрақтарды қолдану Қызығушылық Тәрбиешіге қолдау көрсету Нәтиже Белсенді сұрақтарды пайдалана отыры

#4 слайд
Саралау әдістері Диалог, сұрақтарды қолдану Қызығушылық Тәрбиешіге қолдау көрсету Нәтиже Белсенді сұрақтарды пайдалана отырып, бірлесіп жұмыс істегенде, сіз жаңа нәрсені білесіз, жауаптар әртүрлі болуы мүмкін. Жауап берген балалар өз пікірлерін айта алады, мен олардың көшбасшылығын, шығармашылық және сыни ойлауын дамытуға тырысамын. «Отбасы» рөлдік ойыны балаларға тиісті сөздер мен іс-әрекеттер арқылы өз сезімдерін білдіруге көмектеседі. Ойын барысында баланың бұл тапсырманы қалай түсінетінін, білетінін, қалай ойнайтынын, қуаныш сезімін сезіне ме, соны анықтаймын. Балалар кейіпкерлерді талқылайды, адамгершілік қағидаларын сақтайды. Ортақ тапсырма бойынша жұмыс істейтін балалар қорытынды жасайды, бірақ кейбір балалар қорытынды жасай алмауы мүмкін, оларға көмектесе отырып, жетекші сұрақтар қоямын. Мысалы, «Өзгеру» ойынында балалар алдыңғы жұптардың тапсырмаларын қайталай алады . Әр кезеңде әр баладан нәтиже, жауап болуы керек

4 слайд

Саралау әдістері Диалог, сұрақтарды қолдану Қызығушылық Тәрбиешіге қолдау көрсету Нәтиже Белсенді сұрақтарды пайдалана отырып, бірлесіп жұмыс істегенде, сіз жаңа нәрсені білесіз, жауаптар әртүрлі болуы мүмкін. Жауап берген балалар өз пікірлерін айта алады, мен олардың көшбасшылығын, шығармашылық және сыни ойлауын дамытуға тырысамын. «Отбасы» рөлдік ойыны балаларға тиісті сөздер мен іс-әрекеттер арқылы өз сезімдерін білдіруге көмектеседі. Ойын барысында баланың бұл тапсырманы қалай түсінетінін, білетінін, қалай ойнайтынын, қуаныш сезімін сезіне ме, соны анықтаймын. Балалар кейіпкерлерді талқылайды, адамгершілік қағидаларын сақтайды. Ортақ тапсырма бойынша жұмыс істейтін балалар қорытынды жасайды, бірақ кейбір балалар қорытынды жасай алмауы мүмкін, оларға көмектесе отырып, жетекші сұрақтар қоямын. Мысалы, «Өзгеру» ойынында балалар алдыңғы жұптардың тапсырмаларын қайталай алады . Әр кезеңде әр баладан нәтиже, жауап болуы керек

Бақылау формасы Критерийлер Өз бетінше орындайды Жетекші сұрақтармен орындайды Орындамайды Отбасына қамқорлық көрсетеді Отб

#5 слайд
Бақылау формасы Критерийлер Өз бетінше орындайды Жетекші сұрақтармен орындайды Орындамайды Отбасына қамқорлық көрсетеді Отбасы мүшелерімен қарым-қатынас орнатады Нәтиже Мен сабақ барысында балаларды бақылаймын, бұл балалардың жұмысы, нені жақсы орындағаны, нені жеңе алмағаны туралы қорытынды жасауға мүмкіндік береді. Сабақты жоспарлау кезінде бақылау нәтижелерін ескеремін. Критерийлерге сүйене отырып, бақылаудың бұл түрі балалардың жетістіктерін бақылауға мүмкіндік береді

5 слайд

Бақылау формасы Критерийлер Өз бетінше орындайды Жетекші сұрақтармен орындайды Орындамайды Отбасына қамқорлық көрсетеді Отбасы мүшелерімен қарым-қатынас орнатады Нәтиже Мен сабақ барысында балаларды бақылаймын, бұл балалардың жұмысы, нені жақсы орындағаны, нені жеңе алмағаны туралы қорытынды жасауға мүмкіндік береді. Сабақты жоспарлау кезінде бақылау нәтижелерін ескеремін. Критерийлерге сүйене отырып, бақылаудың бұл түрі балалардың жетістіктерін бақылауға мүмкіндік береді

Файл форматы:
pptx
15.05.2022
433
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі