Ашық сабақ Менің алғашқы программам

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ Менің алғашқы программам

Материал туралы қысқаша түсінік
мұғалімдерге әдістемелік көмек үшін. Сабаққа қатысты материалдармен танысады.
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Тапсырма 1: «Қауымдастық» Екі объектіні сөздер арқылы өзара тізбектей логикалық байланыстырыңыз. мысалы: калькулятор және сі

#1 слайд
Тапсырма 1: «Қауымдастық» Екі объектіні сөздер арқылы өзара тізбектей логикалық байланыстырыңыз. мысалы: калькулятор және сіріңке. Бұлар өзара былай байланысуы мүмкін: «калькулятор — тоқ— тұйықталу— өр— сіріңке», немесе: «калькулятор — микроэлектроника — жартылай өткізгіш— физика — химия — тотығу— жану— сіріңке».

1 слайд

Тапсырма 1: «Қауымдастық» Екі объектіні сөздер арқылы өзара тізбектей логикалық байланыстырыңыз. мысалы: калькулятор және сіріңке. Бұлар өзара былай байланысуы мүмкін: «калькулятор — тоқ— тұйықталу— өр— сіріңке», немесе: «калькулятор — микроэлектроника — жартылай өткізгіш— физика — химия — тотығу— жану— сіріңке».

Объекты сурет1 сурет2

#2 слайд
Объекты сурет1 сурет2

2 слайд

Объекты сурет1 сурет2

Тапсырма қандай кілтті сөдермен байланысқан? 1) Электронды кесте; 2) Алгоритм; 3) Программалау; 4) Scratch ; 5) Анимация;

#3 слайд
Тапсырма қандай кілтті сөдермен байланысқан? 1) Электронды кесте; 2) Алгоритм; 3) Программалау; 4) Scratch ; 5) Анимация; 6) Тексті редактор.

3 слайд

Тапсырма қандай кілтті сөдермен байланысқан? 1) Электронды кесте; 2) Алгоритм; 3) Программалау; 4) Scratch ; 5) Анимация; 6) Тексті редактор.

Жауап 1) Электронды кесте; 2) Алгоритм; 3) Программалау; 4) Scratch ; 5) Анимация; 6) Тексті редактор.

#4 слайд
Жауап 1) Электронды кесте; 2) Алгоритм; 3) Программалау; 4) Scratch ; 5) Анимация; 6) Тексті редактор.

4 слайд

Жауап 1) Электронды кесте; 2) Алгоритм; 3) Программалау; 4) Scratch ; 5) Анимация; 6) Тексті редактор.

Сабақтың тақырыбы қандай?

#5 слайд
Сабақтың тақырыбы қандай?

5 слайд

Сабақтың тақырыбы қандай?

Сабақтың мақсаты • А лгоритмдер типтері мен т аныстыру • Қарапайым программа құру; • Мысалдар қарастыру.

#6 слайд
Сабақтың мақсаты • А лгоритмдер типтері мен т аныстыру • Қарапайым программа құру; • Мысалдар қарастыру.

6 слайд

Сабақтың мақсаты • А лгоритмдер типтері мен т аныстыру • Қарапайым программа құру; • Мысалдар қарастыру.

Тапсырма 2: Терминдерді қолданып «Алгоритм» сөзіне анықтама беріңіз мақсатқа жиынтығы рет-ретімен командалар белг

#7 слайд
Тапсырма 2: Терминдерді қолданып «Алгоритм» сөзіне анықтама беріңіз мақсатқа жиынтығы рет-ретімен командалар белгілі бір – дегеніміз жету үшін орындалатын алгоритм тізбектеліп

7 слайд

Тапсырма 2: Терминдерді қолданып «Алгоритм» сөзіне анықтама беріңіз мақсатқа жиынтығы рет-ретімен командалар белгілі бір – дегеніміз жету үшін орындалатын алгоритм тізбектеліп

Жауап «Алгоритм» алгоритм - дегеніміз белгілі бір мақсатқа жету үшін рет-ретімен тізбектеліп орындалатын командалар

#8 слайд
Жауап «Алгоритм» алгоритм - дегеніміз белгілі бір мақсатқа жету үшін рет-ретімен тізбектеліп орындалатын командалар жиынтығы.

8 слайд

Жауап «Алгоритм» алгоритм - дегеніміз белгілі бір мақсатқа жету үшін рет-ретімен тізбектеліп орындалатын командалар жиынтығы.

«Алгоритм» анықтама Алгоритм - дегеніміз белгілі бір мақсатқа жету үшін рет- ретімен тізбектеліп орындалатын командалар жиынт

#9 слайд
«Алгоритм» анықтама Алгоритм - дегеніміз белгілі бір мақсатқа жету үшін рет- ретімен тізбектеліп орындалатын командалар жиынтығы.

9 слайд

«Алгоритм» анықтама Алгоритм - дегеніміз белгілі бір мақсатқа жету үшін рет- ретімен тізбектеліп орындалатын командалар жиынтығы.

Тапсырма 3: мәліметтерді сәйкестендіріңіз. Қасиеті Анықтымасы 1 дискреттілігі: A атқарушыға алгоритмнің орындау жолы түс

#10 слайд
Тапсырма 3: мәліметтерді сәйкестендіріңіз.   Қасиеті   Анықтымасы 1 дискреттілігі: A атқарушыға алгоритмнің орындау жолы түсінікті болатындай, алгоритмнің жазылу түрі дәл және толық болуы тиіс 2 нәтижелігі: B алгоритм тізбектеп орындалатын қарапайым қадамдарға бөлінуі тиіс. 3 Жан-жақтылығы: C алгоритмнің әр бір қадамы бірнеше болмай, дәл және бір мағыналы болуы тиіс 4 түсініктілігі: D алгоритм ұқсас есептерді шешкенде кез- келген адам қолдана алатындай етіп жалпы түрде жазылады 5 анықтылығы: E Алгоритнің барлық қадамдары орындалғаннан кейін ол дұрыс шешім әкелуі тиіс

10 слайд

Тапсырма 3: мәліметтерді сәйкестендіріңіз.   Қасиеті   Анықтымасы 1 дискреттілігі: A атқарушыға алгоритмнің орындау жолы түсінікті болатындай, алгоритмнің жазылу түрі дәл және толық болуы тиіс 2 нәтижелігі: B алгоритм тізбектеп орындалатын қарапайым қадамдарға бөлінуі тиіс. 3 Жан-жақтылығы: C алгоритмнің әр бір қадамы бірнеше болмай, дәл және бір мағыналы болуы тиіс 4 түсініктілігі: D алгоритм ұқсас есептерді шешкенде кез- келген адам қолдана алатындай етіп жалпы түрде жазылады 5 анықтылығы: E Алгоритнің барлық қадамдары орындалғаннан кейін ол дұрыс шешім әкелуі тиіс

Жауап Қасиеті Анықтымасы 1 дискреттілігі: A алгоритм тізбектеп орындалатын қарапайым қадамдарға бөлінуі тиіс. 2 нәтижеліг

#11 слайд
Жауап   Қасиеті   Анықтымасы 1 дискреттілігі: A алгоритм тізбектеп орындалатын қарапайым қадамдарға бөлінуі тиіс. 2 нәтижелігі: B Алгоритнің барлық қадамдары орындалғаннан кейін ол дұрыс шешім әкелуі тиіс 3 Жан-жақтылығы: C алгоритм ұқсас есептерді шешкенде кез- келген адам қолдана алатындай етіп жалпы түрде жазылады 4 түсініктілігі: D атқарушыға алгоритмнің орындау жолы түсінікті болатындай, алгоритмнің жазылу түрі дәл және толық болуы тиіс 5 анықтылығы: E алгоритмнің әр бір қадамы бірнеше болмай, дәл және бір мағыналы болуы тиіс

11 слайд

Жауап   Қасиеті   Анықтымасы 1 дискреттілігі: A алгоритм тізбектеп орындалатын қарапайым қадамдарға бөлінуі тиіс. 2 нәтижелігі: B Алгоритнің барлық қадамдары орындалғаннан кейін ол дұрыс шешім әкелуі тиіс 3 Жан-жақтылығы: C алгоритм ұқсас есептерді шешкенде кез- келген адам қолдана алатындай етіп жалпы түрде жазылады 4 түсініктілігі: D атқарушыға алгоритмнің орындау жолы түсінікті болатындай, алгоритмнің жазылу түрі дәл және толық болуы тиіс 5 анықтылығы: E алгоритмнің әр бір қадамы бірнеше болмай, дәл және бір мағыналы болуы тиіс

Алгоритмнің қасиеттері Қасиеті Анықтымасы 1 дискреттілігі: алгоритм тізбектеп орындалатын қарапайым қадамдарға бөлінуі тиіс

#12 слайд
Алгоритмнің қасиеттері   Қасиеті Анықтымасы 1 дискреттілігі: алгоритм тізбектеп орындалатын қарапайым қадамдарға бөлінуі тиіс. 2 нәтижелігі: Алгоритнің барлық қадамдары орындалғаннан кейін ол дұрыс шешім әкелуі тиіс 3 Жан-жақтылығы: алгоритм ұқсас есептерді шешкенде кез-келген адам қолдана алатындай етіп жалпы түрде жазылады 4 түсініктілігі: атқарушыға алгоритмнің орындау жолы түсінікті болатындай, алгоритмнің жазылу түрі дәл және толық болуы тиіс 5 анықтылығы: алгоритмнің әр бір қадамы бірнеше болмай, дәл және бір мағыналы болуы тиіс

12 слайд

Алгоритмнің қасиеттері   Қасиеті Анықтымасы 1 дискреттілігі: алгоритм тізбектеп орындалатын қарапайым қадамдарға бөлінуі тиіс. 2 нәтижелігі: Алгоритнің барлық қадамдары орындалғаннан кейін ол дұрыс шешім әкелуі тиіс 3 Жан-жақтылығы: алгоритм ұқсас есептерді шешкенде кез-келген адам қолдана алатындай етіп жалпы түрде жазылады 4 түсініктілігі: атқарушыға алгоритмнің орындау жолы түсінікті болатындай, алгоритмнің жазылу түрі дәл және толық болуы тиіс 5 анықтылығы: алгоритмнің әр бір қадамы бірнеше болмай, дәл және бір мағыналы болуы тиіс

Алгоритмнің жазылу түрлері 1) Табиғи тілде; 2) Блок-схема түрінде; 3) Программалау тілінде.

#13 слайд
Алгоритмнің жазылу түрлері 1) Табиғи тілде; 2) Блок-схема түрінде; 3) Программалау тілінде.

13 слайд

Алгоритмнің жазылу түрлері 1) Табиғи тілде; 2) Блок-схема түрінде; 3) Программалау тілінде.

Терминдер Блок-схема – бұнда кез-келген амал белгілі бір өзара байланысқан геометриялық фигурамен өрнектеледі. Программалау т

#14 слайд
Терминдер Блок-схема – бұнда кез-келген амал белгілі бір өзара байланысқан геометриялық фигурамен өрнектеледі. Программалау тілі – компьютерге түсінікті командалар мәтіні түрде жазуға арналған жасанды тіл.

14 слайд

Терминдер Блок-схема – бұнда кез-келген амал белгілі бір өзара байланысқан геометриялық фигурамен өрнектеледі. Программалау тілі – компьютерге түсінікті командалар мәтіні түрде жазуға арналған жасанды тіл.

Компьютерде тапсырманы қалай шешеміз? Уақыт берілген t , жылдамдық v . Жаяу жүргіншінің жүрген жолын есептеңіз? V =5 км/са

#15 слайд
Компьютерде тапсырманы қалай шешеміз? Уақыт берілген t , жылдамдық v . Жаяу жүргіншінің жүрген жолын есептеңіз? V =5 км/сағ T =45 мин

15 слайд

Компьютерде тапсырманы қалай шешеміз? Уақыт берілген t , жылдамдық v . Жаяу жүргіншінің жүрген жолын есептеңіз? V =5 км/сағ T =45 мин

блок-схеманың графикалық объектілері басы-соңы Мәндерді енгізу-шығару Амалдарды орындау шарт Көмекші алгоритм

#16 слайд
блок-схеманың графикалық объектілері басы-соңы Мәндерді енгізу-шығару Амалдарды орындау шарт Көмекші алгоритм

16 слайд

блок-схеманың графикалық объектілері басы-соңы Мәндерді енгізу-шығару Амалдарды орындау шарт Көмекші алгоритм

«- Бұнда кім? – бар деп қасқыр сұрайды. Басында қызыл телпек қорқады да кейін апамның тамағы суықтап қалған шығар келген с

#17 слайд
«- Бұнда кім? – бар деп қасқыр сұрайды. Басында қызыл телпек қорқады да кейін апамның тамағы суықтап қалған шығар келген сол болса керек деп ойлайды да мен сіздің немереңіз болам деп жауап береді. Саған май мен нан алып келдім! «Аңсарда аю бар. Оңға жүрсе өлең айтады, солға жүрсе ертегі айтады. Шал:Кәмпит жейсің бе? Кемпір: жоқ Шал: Сағыз ше? Кемпір: жоқ Шал: нан ше? Кемпір: жоқ Шал: онда не жейсің? Кемпір:балық Шал: оны қайдан алам?Тапсырма 5: Кестедегі тапсырманың алгоритмнің қай түріне жататынын анықтаңыз

17 слайд

«- Бұнда кім? – бар деп қасқыр сұрайды. Басында қызыл телпек қорқады да кейін апамның тамағы суықтап қалған шығар келген сол болса керек деп ойлайды да мен сіздің немереңіз болам деп жауап береді. Саған май мен нан алып келдім! «Аңсарда аю бар. Оңға жүрсе өлең айтады, солға жүрсе ертегі айтады. Шал:Кәмпит жейсің бе? Кемпір: жоқ Шал: Сағыз ше? Кемпір: жоқ Шал: нан ше? Кемпір: жоқ Шал: онда не жейсің? Кемпір:балық Шал: оны қайдан алам?Тапсырма 5: Кестедегі тапсырманың алгоритмнің қай түріне жататынын анықтаңыз

Тапсырма5: жауап сызықтық тармақталған қайталану «- Бұнда кім? – бар деп қасқыр сұрайды. Басында қызыл телпек қорқады да кейін

#18 слайд
Тапсырма5: жауап сызықтық тармақталған қайталану «- Бұнда кім? – бар деп қасқыр сұрайды. Басында қызыл телпек қорқады да кейін апамның тамағы суықтап қалған шығар келген сол болса керек деп ойлайды да мен сіздің немереңіз болам деп жауап береді. Саған май мен нан алып келдім! «Аңсарда аю бар. Оңға жүрсе өлең айтады, солға жүрсе ертегі айтады. Шал:Кәмпит жейсің бе? Кемпір: жоқ Шал: Сағыз ше? Кемпір: жоқ Шал: нан ше? Кемпір: жоқ Шал: онда не жейсің? Кемпір:балық Шал: оны қайдан алам?

18 слайд

Тапсырма5: жауап сызықтық тармақталған қайталану «- Бұнда кім? – бар деп қасқыр сұрайды. Басында қызыл телпек қорқады да кейін апамның тамағы суықтап қалған шығар келген сол болса керек деп ойлайды да мен сіздің немереңіз болам деп жауап береді. Саған май мен нан алып келдім! «Аңсарда аю бар. Оңға жүрсе өлең айтады, солға жүрсе ертегі айтады. Шал:Кәмпит жейсің бе? Кемпір: жоқ Шал: Сағыз ше? Кемпір: жоқ Шал: нан ше? Кемпір: жоқ Шал: онда не жейсің? Кемпір:балық Шал: оны қайдан алам?

Өзіндік жұмыс Төмендегі тапсырманы орындаңыз және программаны тестілеп көріңіз. Соңында қалай жұмыс істеп тұрғанын айтыңыз.

#19 слайд
Өзіндік жұмыс Төмендегі тапсырманы орындаңыз және программаны тестілеп көріңіз. Соңында қалай жұмыс істеп тұрғанын айтыңыз.

19 слайд

Өзіндік жұмыс Төмендегі тапсырманы орындаңыз және программаны тестілеп көріңіз. Соңында қалай жұмыс істеп тұрғанын айтыңыз.

Өзіндік жұмысқа сұрақтар : • Программада қанша цикл бар. • Ішкі және сыртқы циклды көрсетіңіз • Қандай командалар қайталанады? •

#20 слайд
Өзіндік жұмысқа сұрақтар : • Программада қанша цикл бар. • Ішкі және сыртқы циклды көрсетіңіз • Қандай командалар қайталанады? • Мысық 3 секундта қанша қадам жасайды?

20 слайд

Өзіндік жұмысқа сұрақтар : • Программада қанша цикл бар. • Ішкі және сыртқы циклды көрсетіңіз • Қандай командалар қайталанады? • Мысық 3 секундта қанша қадам жасайды?

РЕФЛЕКСИЯ «КҮНДЕЛІК»: Мұғалім таратқан парақшаны толтырыңыздар. Сабақ үстінде үйренгендеріңіздің барлығын жазыңыздар. Қалай

#21 слайд
РЕФЛЕКСИЯ «КҮНДЕЛІК»: Мұғалім таратқан парақшаны толтырыңыздар. Сабақ үстінде үйренгендеріңіздің барлығын жазыңыздар. Қалай болды? Әр жағдайға қаншалықты мағызды болғаны туралы баға беріңіз

21 слайд

РЕФЛЕКСИЯ «КҮНДЕЛІК»: Мұғалім таратқан парақшаны толтырыңыздар. Сабақ үстінде үйренгендеріңіздің барлығын жазыңыздар. Қалай болды? Әр жағдайға қаншалықты мағызды болғаны туралы баға беріңіз

Файл форматы:
pptx
11.06.2019
578
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі