Ашық сабақ: Менің отбасым. Мм дыбысы мен әрпі
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
1 слайд
2 слайд
.
Оқу мақсаты:
1.1.1.2 Отбасы мүшелеріне
қатысты туыстық байланыстар
жүйесіндегі өз орнын анықтау.
1.2.9.1 Әріпті тану, ажырату
және оны дыбыспен
сәйкестендіру. Сабақ мақсаты:
Барлық оқушылар:
Отбасы м үшелерін атай біледі .
Оқушылардың басым бөлігі:
Алған білімдерін қажет кезде қолдана
алады.
Кейбір оқушылар:
Отбасы мүшелерінің атауына
байланысты туыстық атаулар
ерекшелігін түсінеді. .
Тілдік мақсаттар:
Отбасы-семья- Family
Әке- отец- father
Ана –мама -mather
Бала -ребенок -baby Пәнаралық
байланыс
Дүниетану
Көркем еңбекБағалау критерийлері:
- Отабсы мүшелерін атай алады.
-Алған білімдерін қолдана
алады.
-Отбасына арналған мақал-
мәтелдерді сәйкестендіре алады.
-М -дыбысы қай буында
тұрғанын анықтай алады. Оқу мақсаты:
1.1.1.2 Отбасы мүшелеріне
қатысты туыстық байланыстар
жүйесіндегі өз орнын анықтау.
1.2.9.1 Әріпті тану, ажырату
және оны дыбыспен
сәйкестендіру. Сабақ мақсаты:
Барлық оқушылар:
Отбасы м үшелерін атай біледі .
Оқушылардың басым бөлігі:
Алған білімдерін қажет кезде қолдана
алады.
Кейбір оқушылар:
Отбасы мүшелерінің атауына
байланысты туыстық атаулар
ерекшелігін түсінеді. . Тілдік мақсаттар:
Отбасы-семья- Family
Әке- отец- father
Ана –мама -mather
Бала -ребенок -baby Пәнаралық
байланыс
Дүниетану
Көркем еңбек Бағалау критерийлері:
- Отабсы мүшелерін атай алады.
-Алған білімдерін қолдана
алады.
-Отбасына арналған мақал-
мәтелдерді сәйкестендіре алады.
-М -дыбысы қай буында
тұрғанын анықтай алады.
2 слайд
. Оқу мақсаты: 1.1.1.2 Отбасы мүшелеріне қатысты туыстық байланыстар жүйесіндегі өз орнын анықтау. 1.2.9.1 Әріпті тану, ажырату және оны дыбыспен сәйкестендіру. Сабақ мақсаты: Барлық оқушылар: Отбасы м үшелерін атай біледі . Оқушылардың басым бөлігі: Алған білімдерін қажет кезде қолдана алады. Кейбір оқушылар: Отбасы мүшелерінің атауына байланысты туыстық атаулар ерекшелігін түсінеді. . Тілдік мақсаттар: Отбасы-семья- Family Әке- отец- father Ана –мама -mather Бала -ребенок -baby Пәнаралық байланыс Дүниетану Көркем еңбекБағалау критерийлері: - Отабсы мүшелерін атай алады. -Алған білімдерін қолдана алады. -Отбасына арналған мақал- мәтелдерді сәйкестендіре алады. -М -дыбысы қай буында тұрғанын анықтай алады. Оқу мақсаты: 1.1.1.2 Отбасы мүшелеріне қатысты туыстық байланыстар жүйесіндегі өз орнын анықтау. 1.2.9.1 Әріпті тану, ажырату және оны дыбыспен сәйкестендіру. Сабақ мақсаты: Барлық оқушылар: Отбасы м үшелерін атай біледі . Оқушылардың басым бөлігі: Алған білімдерін қажет кезде қолдана алады. Кейбір оқушылар: Отбасы мүшелерінің атауына байланысты туыстық атаулар ерекшелігін түсінеді. . Тілдік мақсаттар: Отбасы-семья- Family Әке- отец- father Ана –мама -mather Бала -ребенок -baby Пәнаралық байланыс Дүниетану Көркем еңбек Бағалау критерийлері: - Отабсы мүшелерін атай алады. -Алған білімдерін қолдана алады. -Отбасына арналған мақал- мәтелдерді сәйкестендіре алады. -М -дыбысы қай буында тұрғанын анықтай алады.
3 слайд
Белсенді оқу
әдіс-тәсілдеріПроблема шешу мақсатында
жеке және топта жұмыс істеу
« Миға шабуыл» әдісі отбасы
туралы фильм көру арқылы отбасы
мүшелерін атайды. Қарым-қатынас
жаттығуларын пайдалану
«Орнын тап» ойыны бойынша
жанұя мүшелерін дастарханға
орналастыру
Орындау арқылы білім алу
«Сәйкестендіру» әдісі
бойынша
Оқушылар мақал-мәтелді
суретпен сәйкестендіреді Зерттеу барысында бірлесіп
жұмыс істеу
«Модельдеу» әдісі
бойынша “Отбасы шежіре”
ағашына жанұя мүшелерін
орналастырады..Белсенді оқу
әдіс-тәсілдері Проблема шешу мақсатында
жеке және топта жұмыс істеу
« Миға шабуыл» әдісі отбасы
туралы фильм көру арқылы отбасы
мүшелерін атайды. Қарым-қатынас
жаттығуларын пайдалану
«Орнын тап» ойыны бойынша
жанұя мүшелерін дастарханға
орналастыру Орындау арқылы білім алу
«Сәйкестендіру» әдісі
бойынша
Оқушылар мақал-мәтелді
суретпен сәйкестендіреді Зерттеу барысында бірлесіп
жұмыс істеу
«Модельдеу» әдісі
бойынша “Отбасы шежіре”
ағашына жанұя мүшелерін
орналастырады..
3 слайд
Белсенді оқу әдіс-тәсілдеріПроблема шешу мақсатында жеке және топта жұмыс істеу « Миға шабуыл» әдісі отбасы туралы фильм көру арқылы отбасы мүшелерін атайды. Қарым-қатынас жаттығуларын пайдалану «Орнын тап» ойыны бойынша жанұя мүшелерін дастарханға орналастыру Орындау арқылы білім алу «Сәйкестендіру» әдісі бойынша Оқушылар мақал-мәтелді суретпен сәйкестендіреді Зерттеу барысында бірлесіп жұмыс істеу «Модельдеу» әдісі бойынша “Отбасы шежіре” ағашына жанұя мүшелерін орналастырады..Белсенді оқу әдіс-тәсілдері Проблема шешу мақсатында жеке және топта жұмыс істеу « Миға шабуыл» әдісі отбасы туралы фильм көру арқылы отбасы мүшелерін атайды. Қарым-қатынас жаттығуларын пайдалану «Орнын тап» ойыны бойынша жанұя мүшелерін дастарханға орналастыру Орындау арқылы білім алу «Сәйкестендіру» әдісі бойынша Оқушылар мақал-мәтелді суретпен сәйкестендіреді Зерттеу барысында бірлесіп жұмыс істеу «Модельдеу» әдісі бойынша “Отбасы шежіре” ағашына жанұя мүшелерін орналастырады..
4 слайд
«Сәйкестендіру » » әдісі
арқылы жүзеге асады. Әр топ
мақал-мәтел мазмұнын
суретпен сәйкестендіреді. Саралау
Дескриптор
- мақал-мәтелді дұрыс сәйкестендірді.
-мақал-мәтелдің мағынасын ашты. Ата
Ана
Бала
Қ.Б :«Иықтан қағу» арқылы қолпаштау
Осы тапсырмада оқушылар саралау әдісінің
7 түрін меңгерді. Топтық жұмыста диалог құрды.
Отбасы мүшелерін жіктеді. Бағалау болды. Мақалдың
мағынасын ашуда дереккөздер қолданылды. Уақытты
тиімді пайдаланды.«Сәйкестендіру » » әдісі
арқылы жүзеге асады. Әр топ
мақал-мәтел мазмұнын
суретпен сәйкестендіреді. Саралау
4 слайд
«Сәйкестендіру » » әдісі арқылы жүзеге асады. Әр топ мақал-мәтел мазмұнын суретпен сәйкестендіреді. Саралау Дескриптор - мақал-мәтелді дұрыс сәйкестендірді. -мақал-мәтелдің мағынасын ашты. Ата Ана Бала Қ.Б :«Иықтан қағу» арқылы қолпаштау Осы тапсырмада оқушылар саралау әдісінің 7 түрін меңгерді. Топтық жұмыста диалог құрды. Отбасы мүшелерін жіктеді. Бағалау болды. Мақалдың мағынасын ашуда дереккөздер қолданылды. Уақытты тиімді пайдаланды.«Сәйкестендіру » » әдісі арқылы жүзеге асады. Әр топ мақал-мәтел мазмұнын суретпен сәйкестендіреді. Саралау
5 слайд
Бағалау критерийлері:
- Отбасы мүшелерін атай алады.
-Алған білімдерін қолдана алады.
-Отбасына арналған мақал-мәтелдерді
сәйкестендіре алады.
-М-дыбысы қай буында тұрғанын анықтау.
“ Модельдеу ” әдісі
“ Отбасылық шежіре”ағашы
Әр топ өз ағашына отбасы
мүшелерін орналастырады.
Отбасы мүшелеріне арналған ашық
хаттары оқылады. Критериалды бағалау (қалыптастырушы бағалау)“ Модельдеу ” әдісі
“ Отбасылық шежіре”ағашы
Әр топ өз ағашына отбасы
мүшелерін орналастырады.
Отбасы мүшелеріне арналған ашық
хаттары оқылады. Критериалды бағалау (қалыптастырушы бағалау)
5 слайд
Бағалау критерийлері: - Отбасы мүшелерін атай алады. -Алған білімдерін қолдана алады. -Отбасына арналған мақал-мәтелдерді сәйкестендіре алады. -М-дыбысы қай буында тұрғанын анықтау. “ Модельдеу ” әдісі “ Отбасылық шежіре”ағашы Әр топ өз ағашына отбасы мүшелерін орналастырады. Отбасы мүшелеріне арналған ашық хаттары оқылады. Критериалды бағалау (қалыптастырушы бағалау)“ Модельдеу ” әдісі “ Отбасылық шежіре”ағашы Әр топ өз ағашына отбасы мүшелерін орналастырады. Отбасы мүшелеріне арналған ашық хаттары оқылады. Критериалды бағалау (қалыптастырушы бағалау)
6 слайд
Ықшам сабақ
Осы жаңартылған білім беру бағдарламасы курсында алған
дәрістер арқылы, ә ріптестермен тәжірибе алмаса отырып , кері
байла ны с беруді үйрендім.
Өзім үшін бұл сабақтан белсенді оқу әдіс-тәсілдерін, уақытты
тиімді пайдалану, сабақты жүйелі , дұрыс ұйымдастырып,
оқушылардың қызығушылықтарын арттырып , жұмысқа
тартатынын түсіндім. Спиральді оқыту білім беру
бағдарламасы жеңіл түрден күрделіге айналатынын түсіндім.
Саралау әдістері әр оқушыға мақсаттарға жетуге ықпал
жасайтынын білдім. Қолжетімді ресурстарды тиімді пайдалану
керек екенін білдім.
Келешекте әріптестерімнен және тренерден алған әдіс -
тәсілдерді өз тәжірибеммен ұштастырып, қолданамын. Ықшам
сабақ арқасында өзімнің болашақта өткізетін сабақтарды жүйелі
жоспарлауға ,оқушылардың дарындылық деңгейін анықтауға
байланысты саралау тапсырмаларын тиімді пайдаланамын.
Өзін-өзі дамытатын тұлғаны қалыптастыратын жұмыстар
жүргіземін.
6 слайд
Ықшам сабақ Осы жаңартылған білім беру бағдарламасы курсында алған дәрістер арқылы, ә ріптестермен тәжірибе алмаса отырып , кері байла ны с беруді үйрендім. Өзім үшін бұл сабақтан белсенді оқу әдіс-тәсілдерін, уақытты тиімді пайдалану, сабақты жүйелі , дұрыс ұйымдастырып, оқушылардың қызығушылықтарын арттырып , жұмысқа тартатынын түсіндім. Спиральді оқыту білім беру бағдарламасы жеңіл түрден күрделіге айналатынын түсіндім. Саралау әдістері әр оқушыға мақсаттарға жетуге ықпал жасайтынын білдім. Қолжетімді ресурстарды тиімді пайдалану керек екенін білдім. Келешекте әріптестерімнен және тренерден алған әдіс - тәсілдерді өз тәжірибеммен ұштастырып, қолданамын. Ықшам сабақ арқасында өзімнің болашақта өткізетін сабақтарды жүйелі жоспарлауға ,оқушылардың дарындылық деңгейін анықтауға байланысты саралау тапсырмаларын тиімді пайдаланамын. Өзін-өзі дамытатын тұлғаны қалыптастыратын жұмыстар жүргіземін.
7 слайд
7 слайд