Материалдар / Ашық сабақ: Музыка - табиғи өнер 7 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ: Музыка - табиғи өнер 7 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Қазақ тілі пән мұғалімдеріне
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
08 Желтоқсан 2020
1217
3 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Пән мұғалімі: Кунанбаева Г.СҚатысқан сынып: 7 «е»

1 слайд
Пән мұғалімі: Кунанбаева Г.СҚатысқан сынып: 7 «е»

1 слайд

Пән мұғалімі: Кунанбаева Г.СҚатысқан сынып: 7 «е»

Сабақ мақсаты:  мәтін тақырыбы, сөйлеушінің дауыс ырғағы мен сөйлеу мәндері арқылы негізгі ойды анықтаңыз.  мәтіндегі сөздер

2 слайд
Сабақ мақсаты:  мәтін тақырыбы, сөйлеушінің дауыс ырғағы мен сөйлеу мәндері арқылы негізгі ойды анықтаңыз.  мәтіндегі сөздер мен сөз тіркестерін синонимдік қатармен ауыстырып, лексикалық түзетулер енгізіңіз.

2 слайд

Сабақ мақсаты:  мәтін тақырыбы, сөйлеушінің дауыс ырғағы мен сөйлеу мәндері арқылы негізгі ойды анықтаңыз.  мәтіндегі сөздер мен сөз тіркестерін синонимдік қатармен ауыстырып, лексикалық түзетулер енгізіңіз.

Домбыра — қазақ халқының ең кең тараған екі ішекті, көп пернелі музыкалық аспабы. Ол – қазақтар өмірінде маңызд

3 слайд
Домбыра —  қазақ халқының  ең кең тараған екі ішекті, көп пернелі музыкалық аспабы. Ол – қазақтар өмірінде маңызды орын алатын, өзіндік музыкалық сипаты бар аспап. Алғаш эпикалық дәстүр шеңберінде  жыр ,  толғау , термелерді сүйемелдеуге қолданылған домбыра кейін аспаптық шығарма – күй жанрының қалыптасуына ықпал еткен. Қазіргі кезде домбыра жеке әнді сүйемелдеуге, күй тартуға, халықтық-фольклорлық музыкада, классикалық  шығармаларды  орындауға қолданылатын, мүмкіндігі кең музыкалық аспап болып табылады. Домбыра ежелде қазақтың тарихын баяндаған музыкалық аспаптардың бірі. видео https://youtu.be/7rZuO1shL48 қазақ тілі кітабы 86 бет Домбыра

3 слайд

Домбыра —  қазақ халқының  ең кең тараған екі ішекті, көп пернелі музыкалық аспабы. Ол – қазақтар өмірінде маңызды орын алатын, өзіндік музыкалық сипаты бар аспап. Алғаш эпикалық дәстүр шеңберінде  жыр ,  толғау , термелерді сүйемелдеуге қолданылған домбыра кейін аспаптық шығарма – күй жанрының қалыптасуына ықпал еткен. Қазіргі кезде домбыра жеке әнді сүйемелдеуге, күй тартуға, халықтық-фольклорлық музыкада, классикалық  шығармаларды  орындауға қолданылатын, мүмкіндігі кең музыкалық аспап болып табылады. Домбыра ежелде қазақтың тарихын баяндаған музыкалық аспаптардың бірі. видео https://youtu.be/7rZuO1shL48 қазақ тілі кітабы 86 бет Домбыра

Сұрақтар М әтінге тақырып қой Мәтіндегі сөздер мен сөз тіркестері Синонимдері 1. Мәтін не туралы? 2 .Домбыра қандай аспап?

4 слайд
Сұрақтар М әтінге тақырып қой Мәтіндегі сөздер мен сөз тіркестері Синонимдері 1. Мәтін не туралы? 2 .Домбыра қандай аспап? 3. Домбыра ненің қалыптасуына ықпал етті? 4. Домбыра мен Қазақ елін неге байланыстырад ы? Негізгі бөлім: тапсырмалар 1-тапсырма. Бағалау критерийі: • Мәтін тақырыбы, сөйлеушінің даус ырғағы мен сөйлеу мәнері арқылы негізгі ойды анықтау; • Мәтіндегі сөздер мен сөз тіркестерін синонимдік қатармен ауыстыра отырып, лексикалық түзетулер енгізіңіз. Дескрипторлар:  Мәтінге тақырып қою;  Негізгі ойды анықтау;  Берілген сөздер мен сөз тіркестерін синоним сөздермен ауыстырып жазу;  Мәтіндегі кейбір сөздерді түзету.

4 слайд

Сұрақтар М әтінге тақырып қой Мәтіндегі сөздер мен сөз тіркестері Синонимдері 1. Мәтін не туралы? 2 .Домбыра қандай аспап? 3. Домбыра ненің қалыптасуына ықпал етті? 4. Домбыра мен Қазақ елін неге байланыстырад ы? Негізгі бөлім: тапсырмалар 1-тапсырма. Бағалау критерийі: • Мәтін тақырыбы, сөйлеушінің даус ырғағы мен сөйлеу мәнері арқылы негізгі ойды анықтау; • Мәтіндегі сөздер мен сөз тіркестерін синонимдік қатармен ауыстыра отырып, лексикалық түзетулер енгізіңіз. Дескрипторлар:  Мәтінге тақырып қою;  Негізгі ойды анықтау;  Берілген сөздер мен сөз тіркестерін синоним сөздермен ауыстырып жазу;  Мәтіндегі кейбір сөздерді түзету.

Өзіңді тексер! 1-тапсырма. Жауап Мәтіннің тақырыбы Мәтіндегі сөздер мен сөз тіркестері Синонимдері 1 Домбыра туралы

5 слайд
Өзіңді тексер! 1-тапсырма. Жауап Мәтіннің тақырыбы Мәтіндегі сөздер мен сөз тіркестері Синонимдері 1 Домбыра туралы жалпы түсінік айтылған 2 Қазақ халқының ең кең таралған екі ішекті,көп пернелі музыкалық аспап 3 Күй жанырының қалыптасуына ықпал еткен 4 Домбыра- ежелде қазақтың тарихын баяндаған музыкалық аспап « Нағыз қазақ - қазақ емес, нағыз қазақ- домбыра» « Қазақ пен домбыра, бір бүтін сөз» көп мол маңызды елеулі Дәстүр салт Ықпал еткен Әсер еткен тарих шежіре

5 слайд

Өзіңді тексер! 1-тапсырма. Жауап Мәтіннің тақырыбы Мәтіндегі сөздер мен сөз тіркестері Синонимдері 1 Домбыра туралы жалпы түсінік айтылған 2 Қазақ халқының ең кең таралған екі ішекті,көп пернелі музыкалық аспап 3 Күй жанырының қалыптасуына ықпал еткен 4 Домбыра- ежелде қазақтың тарихын баяндаған музыкалық аспап « Нағыз қазақ - қазақ емес, нағыз қазақ- домбыра» « Қазақ пен домбыра, бір бүтін сөз» көп мол маңызды елеулі Дәстүр салт Ықпал еткен Әсер еткен тарих шежіре

К Ү Й А Ң Ы З Ы • Күй аңызы-музыка әлемінде тек қазақта ғана бар өзгеше байлық. Бүгін назарларыңы

6 слайд
К Ү Й А Ң Ы З Ы • Күй аңызы-музыка әлемінде тек қазақта ғана бар өзгеше байлық. Бүгін назарларыңызға: « Бозінген» күйі туралы ел аузында, халық арасында жүрген аңызды ұсынамын Домбыраны елестетсек , күйдің қоңыр сазы құлағымызға естіледі. • Видео https://youtu.be/ej91Xcpw-58

6 слайд

К Ү Й А Ң Ы З Ы • Күй аңызы-музыка әлемінде тек қазақта ғана бар өзгеше байлық. Бүгін назарларыңызға: « Бозінген» күйі туралы ел аузында, халық арасында жүрген аңызды ұсынамын Домбыраны елестетсек , күйдің қоңыр сазы құлағымызға естіледі. • Видео https://youtu.be/ej91Xcpw-58

Көктемнің шуағын көріп, қойы төлдеп, қара шаңырақты салар жалғыз інгендері боталап қарық болып отырған үйге, түнерге

7 слайд
Көктемнің шуағын көріп, қойы төлдеп, қара шаңырақты салар жалғыз інгендері боталап қарық болып отырған үйге, түнерген жәй бұлтындай жауыз шапқыншылар лап қояды.Шапқыншылар үйді ойрандап, өрістегі малға тап береді. Осы қуғын ішінде қыр асып қана жайылып тұрған бозінген қашып мұз үстіне шығады .Бозінгеннің салмағына шыдамаған мұз жарылып Бозінген ағынды суға кетеді Бозінген басы-көзге сабаланып, ағынның жетегімен алпарысып кете береді , өзінің артта қалған ақ ботасын қимай зар илеп боздап, тостағандай жанарынан жас сорғалайды.Осылайша зар илеп бара жатқан бозінген бір мезетте судан шығады. Қанша алыста жүргенімен, ана баласына қарай жол тартады .Неше күндік жолда, зар еңіреп ботасына жеткен інгеннің сүлдері қалған екен. Сонда боздап тұрған бота да інгеннің алдынан жүгіріп табысады. Әбден зарығып, ашыққан Бозінген ботасын көріп барып өлген деседі. Өліп бара жатқан Бозінген ыңырси боздап, аянышты дауыс шығарады, осы кезде Бозінген күйі пайда болыпты …. "Бозінген" күйі туралы аңыз

7 слайд

Көктемнің шуағын көріп, қойы төлдеп, қара шаңырақты салар жалғыз інгендері боталап қарық болып отырған үйге, түнерген жәй бұлтындай жауыз шапқыншылар лап қояды.Шапқыншылар үйді ойрандап, өрістегі малға тап береді. Осы қуғын ішінде қыр асып қана жайылып тұрған бозінген қашып мұз үстіне шығады .Бозінгеннің салмағына шыдамаған мұз жарылып Бозінген ағынды суға кетеді Бозінген басы-көзге сабаланып, ағынның жетегімен алпарысып кете береді , өзінің артта қалған ақ ботасын қимай зар илеп боздап, тостағандай жанарынан жас сорғалайды.Осылайша зар илеп бара жатқан бозінген бір мезетте судан шығады. Қанша алыста жүргенімен, ана баласына қарай жол тартады .Неше күндік жолда, зар еңіреп ботасына жеткен інгеннің сүлдері қалған екен. Сонда боздап тұрған бота да інгеннің алдынан жүгіріп табысады. Әбден зарығып, ашыққан Бозінген ботасын көріп барып өлген деседі. Өліп бара жатқан Бозінген ыңырси боздап, аянышты дауыс шығарады, осы кезде Бозінген күйі пайда болыпты …. "Бозінген" күйі туралы аңыз

Сұрақтар Негізгі ой Мәтіндегі сөздер мен сөз тіркестер Синонимдері 1 Аңыз не туралы? 2 Күй қалай аталады? 3 Аңыз

8 слайд
Сұрақтар Негізгі ой Мәтіндегі сөздер мен сөз тіркестер Синонимдері   1 Аңыз не туралы?         2 Күй қалай аталады?       3 Аңыздың басты идеясы қандай деп ойлайсыздар?       4 Бозінген неге ботасына қарай зарыққанша асықты ?    «Ой күмбез» әдісі 2-тапсырма. Бағалау критерийі:  Сойлеушінің дауыс ырғағы мен сөйлеу мәнері арқылы алған әсеріңізбен бөлісу;  Сұрақтарға жауап беріп, негізгі ойды анықтау;  Сөздердің синонимдік қатарын тауып, сөйлемдер құрау. Дескрипторлар:  Аңызды тыңдап, өз әсерімен бөлісу;  Сұрақтарға жауап беру;  Жоспар құру;  Сөздердің синонимдік қатарын табу;  Сөйлемдер құрау.

8 слайд

Сұрақтар Негізгі ой Мәтіндегі сөздер мен сөз тіркестер Синонимдері   1 Аңыз не туралы?         2 Күй қалай аталады?       3 Аңыздың басты идеясы қандай деп ойлайсыздар?       4 Бозінген неге ботасына қарай зарыққанша асықты ?    «Ой күмбез» әдісі 2-тапсырма. Бағалау критерийі:  Сойлеушінің дауыс ырғағы мен сөйлеу мәнері арқылы алған әсеріңізбен бөлісу;  Сұрақтарға жауап беріп, негізгі ойды анықтау;  Сөздердің синонимдік қатарын тауып, сөйлемдер құрау. Дескрипторлар:  Аңызды тыңдап, өз әсерімен бөлісу;  Сұрақтарға жауап беру;  Жоспар құру;  Сөздердің синонимдік қатарын табу;  Сөйлемдер құрау.

Жауап Негізгі ой Мәтіндегі сөздер мен сөз тіркестері Синонимдері 1. Аңызда ананың балаға деген шексіз махаббаты сағыныш

9 слайд
Жауап Негізгі ой Мәтіндегі сөздер мен сөз тіркестері Синонимдері 1. Аңызда ананың балаға деген шексіз махаббаты сағынышы туралы 2. Күй «Бозінген» деп аталады 3. Ана мен баланы айыруға болмайды Ана баласы үшін барлық қиындықтарға төзеді 4. Бозінген –ана . Ана жүрегі әрқашан баласы үшін алаңдауда . Баласына сол жауыздар зиян келт іріп жүрмесінші, деп асығады. Бозінген бейнесі арқылы ананың балаға деген шексіз махаббатын көрсетеді .Аңы зда туған жеріне, перзентке деген сағыныш сезіледі Лап қойды Мал Көз Дауыс Алыс Ыңырси боздап Алпарысып Бас салды Жануар Жанар Үн Шалғай Қиналып,зарлап үн шығарды ЖанталасыпӨзіңді тексер!

9 слайд

Жауап Негізгі ой Мәтіндегі сөздер мен сөз тіркестері Синонимдері 1. Аңызда ананың балаға деген шексіз махаббаты сағынышы туралы 2. Күй «Бозінген» деп аталады 3. Ана мен баланы айыруға болмайды Ана баласы үшін барлық қиындықтарға төзеді 4. Бозінген –ана . Ана жүрегі әрқашан баласы үшін алаңдауда . Баласына сол жауыздар зиян келт іріп жүрмесінші, деп асығады. Бозінген бейнесі арқылы ананың балаға деген шексіз махаббатын көрсетеді .Аңы зда туған жеріне, перзентке деген сағыныш сезіледі Лап қойды Мал Көз Дауыс Алыс Ыңырси боздап Алпарысып Бас салды Жануар Жанар Үн Шалғай Қиналып,зарлап үн шығарды ЖанталасыпӨзіңді тексер!

Қорытынды бөлім. «НОТА» әдісі 1. Күй аңыздарымен танысты. 2. Күй аңызы туралы теориялық мәлімен алды. 3. Тапсырмалардан мәтін т

10 слайд
Қорытынды бөлім. «НОТА» әдісі 1. Күй аңыздарымен танысты. 2. Күй аңызы туралы теориялық мәлімен алды. 3. Тапсырмалардан мәтін тақырыбын, сөйлеушінің дауыс ырғағы мен сөйлеу мәнері арқылы негізгі ойды анықтады. 4. Сұрақтарға жауап беріп, жоспар құрастыра алды. 5. Синонимдерді қатыстырып, сөйлемдер құрастырды.

10 слайд

Қорытынды бөлім. «НОТА» әдісі 1. Күй аңыздарымен танысты. 2. Күй аңызы туралы теориялық мәлімен алды. 3. Тапсырмалардан мәтін тақырыбын, сөйлеушінің дауыс ырғағы мен сөйлеу мәнері арқылы негізгі ойды анықтады. 4. Сұрақтарға жауап беріп, жоспар құрастыра алды. 5. Синонимдерді қатыстырып, сөйлемдер құрастырды.

Оқу тапсырмасы Тапсырма: Қазақтың күй ,аңыздарын тауып оқы. Негізгі ойды анықта. Дескрипторлар: - Күй аңызын тауып оқиды ;

11 слайд
Оқу тапсырмасы Тапсырма: Қазақтың күй ,аңыздарын тауып оқы. Негізгі ойды анықта. Дескрипторлар: - Күй аңызын тауып оқиды ; - Негізгі ойды анықтайды; - Күй аңызын тыңдайдыБағалау критерийі : -Мәтіндегі негізгі ойды анықтайды; -Күй аңызын тыңдайды

11 слайд

Оқу тапсырмасы Тапсырма: Қазақтың күй ,аңыздарын тауып оқы. Негізгі ойды анықта. Дескрипторлар: - Күй аңызын тауып оқиды ; - Негізгі ойды анықтайды; - Күй аңызын тыңдайдыБағалау критерийі : -Мәтіндегі негізгі ойды анықтайды; -Күй аңызын тыңдайды

Бағалау критерийі:

12 слайд
Бағалау критерийі:

12 слайд

Бағалау критерийі: