Материалдар / Ашық сабақ Өкініш 4-сынып әдебиеттік оқу

Ашық сабақ Өкініш 4-сынып әдебиеттік оқу

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімдерге, әдістемелік көмек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
11 Мамыр 2019
673
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Менің көңіл-күйім жақсы. Мен сабақты жылдам орындаймын. Мен сабақты жақсы оқимын. Менің тәртібім жақсы.

1 слайд
Менің көңіл-күйім жақсы. Мен сабақты жылдам орындаймын. Мен сабақты жақсы оқимын. Менің тәртібім жақсы.

1 слайд

Менің көңіл-күйім жақсы. Мен сабақты жылдам орындаймын. Мен сабақты жақсы оқимын. Менің тәртібім жақсы.

2 слайд

2 слайд

Үй тапсырмасын сұрау : 1-топ:Алданның сырқаттануы 2-топ: Ауруханада 3-топ: Өкініш Т. Әбдірайым

3 слайд
Үй тапсырмасын сұрау : 1-топ:Алданның сырқаттануы 2-топ: Ауруханада 3-топ: Өкініш Т. Әбдірайым

3 слайд

Үй тапсырмасын сұрау : 1-топ:Алданның сырқаттануы 2-топ: Ауруханада 3-топ: Өкініш Т. Әбдірайым

Өзара сұрақ

4 слайд
Өзара сұрақ

4 слайд

Өзара сұрақ

5 слайд

5 слайд

Ақпанның 27-сі Өкініш Мұрат Қуанышбеков

6 слайд
Ақпанның 27-сі Өкініш Мұрат Қуанышбеков

6 слайд

Ақпанның 27-сі Өкініш Мұрат Қуанышбеков

7 слайд

7 слайд

8 слайд

8 слайд

 I-топ басынан бастап, « Ауладағы кішкене алаңда ...» деп басталатын сөйлемге дейін оқып, мазмұнын білу.  2-топ ары қа

9 слайд
 I-топ басынан бастап, « Ауладағы кішкене алаңда ...» деп басталатын сөйлемге дейін оқып, мазмұнын білу.  2-топ ары қарай оқып «Берік аң-таң» деген сөйлеммен аяқтау.  3-топ « Өздерімен командалас бір жолдасынан ....» деген сөйлемнен бастап, аяғына дейін.

9 слайд

 I-топ басынан бастап, « Ауладағы кішкене алаңда ...» деп басталатын сөйлемге дейін оқып, мазмұнын білу.  2-топ ары қарай оқып «Берік аң-таң» деген сөйлеммен аяқтау.  3-топ « Өздерімен командалас бір жолдасынан ....» деген сөйлемнен бастап, аяғына дейін.

1. Жұппен жұмыс 2. Топпен жұмыс 3. Тізбек бойынша сұрау

10 слайд
1. Жұппен жұмыс 2. Топпен жұмыс 3. Тізбек бойынша сұрау

10 слайд

1. Жұппен жұмыс 2. Топпен жұмыс 3. Тізбек бойынша сұрау

Сіздің көзқарасыңыз: 1. Ұрлық деуге болады. 2 . Көңіл аударуға тұрмайтын, ойланбай жасаған іс. 3. Берік-ақылды бала.

11 слайд
Сіздің көзқарасыңыз: 1. Ұрлық деуге болады. 2 . Көңіл аударуға тұрмайтын, ойланбай жасаған іс. 3. Берік-ақылды бала.

11 слайд

Сіздің көзқарасыңыз: 1. Ұрлық деуге болады. 2 . Көңіл аударуға тұрмайтын, ойланбай жасаған іс. 3. Берік-ақылды бала.

12 слайд

12 слайд

1.Тарқаған өкпе. 2. ӨкінішОқиға немен аяқталды? Неге өкінді? Себебі Авторы Оқиға орны КейіпкерлеріҚандай оқиға болды?Ш ы

13 слайд
1.Тарқаған өкпе. 2. ӨкінішОқиға немен аяқталды? Неге өкінді? Себебі Авторы Оқиға орны КейіпкерлеріҚандай оқиға болды?Ш ы ға р м а л а р к ест есі

13 слайд

1.Тарқаған өкпе. 2. ӨкінішОқиға немен аяқталды? Неге өкінді? Себебі Авторы Оқиға орны КейіпкерлеріҚандай оқиға болды?Ш ы ға р м а л а р к ест есі

Семантикалық кесте құрастыру ӘҢГІМЕНІҢ АТЫ АВТОРЫ КЕЙІПКЕРЛЕРІ МАҚАЛ-МӘТЕЛ

14 слайд
Семантикалық кесте құрастыру ӘҢГІМЕНІҢ АТЫ АВТОРЫ КЕЙІПКЕРЛЕРІ МАҚАЛ-МӘТЕЛ                  

14 слайд

Семантикалық кесте құрастыру ӘҢГІМЕНІҢ АТЫ АВТОРЫ КЕЙІПКЕРЛЕРІ МАҚАЛ-МӘТЕЛ                  

Аспанды қою басты. Әуедегі да көрінбейді. қатты күркіреді.

15 слайд
Аспанды қою басты. Әуедегі да көрінбейді. қатты күркіреді. да жарқ-жұрқ етті. құйып кетті.

15 слайд

Аспанды қою басты. Әуедегі да көрінбейді. қатты күркіреді. да жарқ-жұрқ етті. құйып кетті.

. Ой толғау Егер Берік өз үйінде,үстел үстінде жатқан газетті көргенде оқиға қалай өзгерер еді деп ойлайсың?( Әңгімеле

16 слайд
. Ой толғау Егер Берік өз үйінде,үстел үстінде жатқан газетті көргенде оқиға қалай өзгерер еді деп ойлайсың?( Әңгімелеп көр)

16 слайд

. Ой толғау Егер Берік өз үйінде,үстел үстінде жатқан газетті көргенде оқиға қалай өзгерер еді деп ойлайсың?( Әңгімелеп көр)

Менің орным қайдаМенің орным қайда ?? Сабақта еш нәрсе Сабақта еш нәрсе түсінбедімтүсінбедім Барлығы түсінікті, қиындық Барлығы

17 слайд
Менің орным қайдаМенің орным қайда ?? Сабақта еш нәрсе Сабақта еш нәрсе түсінбедімтүсінбедім Барлығы түсінікті, қиындық Барлығы түсінікті, қиындық жоқжоқ Әлі де көп білгім келедіӘлі де көп білгім келеді

17 слайд

Менің орным қайдаМенің орным қайда ?? Сабақта еш нәрсе Сабақта еш нәрсе түсінбедімтүсінбедім Барлығы түсінікті, қиындық Барлығы түсінікті, қиындық жоқжоқ Әлі де көп білгім келедіӘлі де көп білгім келеді

“ Өкініш “ мәтінін түсініп оқу,мазмұнын айту

18 слайд
“ Өкініш “ мәтінін түсініп оқу,мазмұнын айту

18 слайд

“ Өкініш “ мәтінін түсініп оқу,мазмұнын айту

Еңбек етті тағы да, Бүгін көп – көп балалар. Қойылады оларға, Төмендегі бағалар.

19 слайд
Еңбек етті тағы да, Бүгін көп – көп балалар. Қойылады оларға, Төмендегі бағалар.

19 слайд

Еңбек етті тағы да, Бүгін көп – көп балалар. Қойылады оларға, Төмендегі бағалар.

20 слайд

20 слайд

!

21 слайд
!

21 слайд

!

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ