Ашық сабақ Өкініш 4-сынып әдебиеттік оқу
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Менің көңіл-күйім жақсы.
Мен сабақты жылдам орындаймын.
Мен сабақты жақсы оқимын.
Менің тәртібім жақсы.
1 слайд
Менің көңіл-күйім жақсы. Мен сабақты жылдам орындаймын. Мен сабақты жақсы оқимын. Менің тәртібім жақсы.
2 слайд
2 слайд
3 слайд
Үй тапсырмасын сұрау :
1-топ:Алданның сырқаттануы
2-топ: Ауруханада
3-топ: Өкініш Т. Әбдірайым
3 слайд
Үй тапсырмасын сұрау : 1-топ:Алданның сырқаттануы 2-топ: Ауруханада 3-топ: Өкініш Т. Әбдірайым
4 слайд
Өзара сұрақ
4 слайд
Өзара сұрақ
5 слайд
5 слайд
6 слайд
Ақпанның 27-сі
Өкініш
Мұрат Қуанышбеков
6 слайд
Ақпанның 27-сі Өкініш Мұрат Қуанышбеков
7 слайд
7 слайд
8 слайд
8 слайд
9 слайд
I-топ басынан бастап, « Ауладағы
кішкене алаңда ...» деп басталатын
сөйлемге дейін оқып, мазмұнын білу.
2-топ ары қарай оқып «Берік аң-таң»
деген сөйлеммен аяқтау.
3-топ « Өздерімен командалас бір
жолдасынан ....» деген сөйлемнен
бастап, аяғына дейін.
9 слайд
I-топ басынан бастап, « Ауладағы кішкене алаңда ...» деп басталатын сөйлемге дейін оқып, мазмұнын білу. 2-топ ары қарай оқып «Берік аң-таң» деген сөйлеммен аяқтау. 3-топ « Өздерімен командалас бір жолдасынан ....» деген сөйлемнен бастап, аяғына дейін.
10 слайд
1. Жұппен жұмыс
2. Топпен жұмыс
3. Тізбек бойынша сұрау
10 слайд
1. Жұппен жұмыс 2. Топпен жұмыс 3. Тізбек бойынша сұрау
11 слайд
Сіздің көзқарасыңыз:
1. Ұрлық деуге болады.
2 . Көңіл аударуға
тұрмайтын,
ойланбай жасаған іс.
3. Берік-ақылды бала.
11 слайд
Сіздің көзқарасыңыз: 1. Ұрлық деуге болады. 2 . Көңіл аударуға тұрмайтын, ойланбай жасаған іс. 3. Берік-ақылды бала.
12 слайд
12 слайд
13 слайд
1.Тарқаған өкпе.
2. ӨкінішОқиға немен
аяқталды?
Неге өкінді?
Себебі Авторы
Оқиға орны
КейіпкерлеріҚандай
оқиға
болды?Ш
ы ға р м а л а р
к ест есі
13 слайд
1.Тарқаған өкпе. 2. ӨкінішОқиға немен аяқталды? Неге өкінді? Себебі Авторы Оқиға орны КейіпкерлеріҚандай оқиға болды?Ш ы ға р м а л а р к ест есі
14 слайд
Семантикалық кесте құрастыру
ӘҢГІМЕНІҢ
АТЫ АВТОРЫ КЕЙІПКЕРЛЕРІ МАҚАЛ-МӘТЕЛ
14 слайд
Семантикалық кесте құрастыру ӘҢГІМЕНІҢ АТЫ АВТОРЫ КЕЙІПКЕРЛЕРІ МАҚАЛ-МӘТЕЛ
15 слайд
Аспанды қою басты. Әуедегі
да көрінбейді. қатты
күркіреді. да жарқ-жұрқ
етті. құйып кетті.
15 слайд
Аспанды қою басты. Әуедегі да көрінбейді. қатты күркіреді. да жарқ-жұрқ етті. құйып кетті.
16 слайд
.
Ой толғау
Егер Берік өз үйінде,үстел
үстінде жатқан газетті көргенде
оқиға қалай өзгерер еді деп
ойлайсың?( Әңгімелеп көр)
16 слайд
. Ой толғау Егер Берік өз үйінде,үстел үстінде жатқан газетті көргенде оқиға қалай өзгерер еді деп ойлайсың?( Әңгімелеп көр)
17 слайд
Менің орным қайдаМенің орным қайда
??
Сабақта еш нәрсе Сабақта еш нәрсе
түсінбедімтүсінбедім
Барлығы түсінікті, қиындық Барлығы түсінікті, қиындық
жоқжоқ
Әлі де көп білгім келедіӘлі де көп білгім келеді
17 слайд
Менің орным қайдаМенің орным қайда ?? Сабақта еш нәрсе Сабақта еш нәрсе түсінбедімтүсінбедім Барлығы түсінікті, қиындық Барлығы түсінікті, қиындық жоқжоқ Әлі де көп білгім келедіӘлі де көп білгім келеді
18 слайд
“ Өкініш “ мәтінін түсініп
оқу,мазмұнын айту
18 слайд
“ Өкініш “ мәтінін түсініп оқу,мазмұнын айту
19 слайд
Еңбек етті тағы да,
Бүгін көп – көп балалар.
Қойылады оларға,
Төмендегі бағалар.
19 слайд
Еңбек етті тағы да, Бүгін көп – көп балалар. Қойылады оларға, Төмендегі бағалар.
20 слайд
20 слайд
21 слайд
!
21 слайд
!