Материалдар / Ашық сабақ Оригами өнерімен себет жасау

Ашық сабақ Оригами өнерімен себет жасау

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл сабақ қағаз өнерімен айналысатын ұстаздарға қажет. балаларға жаңа қағазбен жұмыс жасауда жаңа техникаларын үйрету жолдары көрсетілген
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
12 Қараша 2018
696
2 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі

1 слайд

1 слайд

Біліміділік: Балаларға қағаздан себет жасау жолдарын және әдістерін үйрете отырып шеберлік шығармашылық деңгейі арқылы әсем

2 слайд
Біліміділік: Балаларға қағаздан себет жасау жолдарын және әдістерін үйрете отырып шеберлік шығармашылық деңгейі арқылы әсемдік пен сұлулықты бағалай білуге үйрету; Дамытушылық: , Оқушылардың шығармашылық қабілеттерін, өз бетімен жұмыс жасау дағдыларын дамыту, оқушылардың алған білімдерін өмірде өз бетінше қолдана білуін қадағалау және шығармашылық іскерліктерін арттыру Тәрбелік: оқушыларды талғаммен жұмыс жасауға, ептілікке, ұқыптылыққа, өнерді сүюге, талмай еңбек етуге тәрбиелеу. .

2 слайд

Біліміділік: Балаларға қағаздан себет жасау жолдарын және әдістерін үйрете отырып шеберлік шығармашылық деңгейі арқылы әсемдік пен сұлулықты бағалай білуге үйрету; Дамытушылық: , Оқушылардың шығармашылық қабілеттерін, өз бетімен жұмыс жасау дағдыларын дамыту, оқушылардың алған білімдерін өмірде өз бетінше қолдана білуін қадағалау және шығармашылық іскерліктерін арттыру Тәрбелік: оқушыларды талғаммен жұмыс жасауға, ептілікке, ұқыптылыққа, өнерді сүюге, талмай еңбек етуге тәрбиелеу. .

І. Ұйымдастыру кезеңі ІІ. Үй тапсырмасы ІІІ. Жаңа сабақ: А) Кіріспе. ІҮ. Негізгі бөлім Ү. Практикалық жұмыс ҮІ.Сабақты бекіту Ү

3 слайд
І. Ұйымдастыру кезеңі ІІ. Үй тапсырмасы ІІІ. Жаңа сабақ: А) Кіріспе. ІҮ. Негізгі бөлім Ү. Практикалық жұмыс ҮІ.Сабақты бекіту ҮІІ.Қорытындылау

3 слайд

І. Ұйымдастыру кезеңі ІІ. Үй тапсырмасы ІІІ. Жаңа сабақ: А) Кіріспе. ІҮ. Негізгі бөлім Ү. Практикалық жұмыс ҮІ.Сабақты бекіту ҮІІ.Қорытындылау

Оригами – қағаз бүктеу өнері. Қағазды бүктеу арқылы жасайтын бұйымдарды ОРИГАМИ деп атайды. Оригамидің Отаны – Жапония

4 слайд
Оригами – қағаз бүктеу өнері. Қағазды бүктеу арқылы жасайтын бұйымдарды ОРИГАМИ деп атайды. Оригамидің Отаны – Жапония. Қағаздың өзінің Қытайда пайда болғанына қарамастан, Жапонияда қағаздан тамаша әдемі фигураларды істеуді ойлап тапты. Алғашқы оригами әдісімен жапондық діни салттарда қорапша жасалып, оның ішіне садақаға берілген кішкене нан, балық шашылмай жинақы болу үшін пайдаланған. Уақыт өте келе ХХ ғасырда оригами туралы бүкіл әлем білетін болды. Оригамида қағазды тек бүктейді. Бұйымның дұрыс әдемі шығуы қағаздың дұрыс бүктелгеніне байланысты.

4 слайд

Оригами – қағаз бүктеу өнері. Қағазды бүктеу арқылы жасайтын бұйымдарды ОРИГАМИ деп атайды. Оригамидің Отаны – Жапония. Қағаздың өзінің Қытайда пайда болғанына қарамастан, Жапонияда қағаздан тамаша әдемі фигураларды істеуді ойлап тапты. Алғашқы оригами әдісімен жапондық діни салттарда қорапша жасалып, оның ішіне садақаға берілген кішкене нан, балық шашылмай жинақы болу үшін пайдаланған. Уақыт өте келе ХХ ғасырда оригами туралы бүкіл әлем білетін болды. Оригамида қағазды тек бүктейді. Бұйымның дұрыс әдемі шығуы қағаздың дұрыс бүктелгеніне байланысты.

А 4 форматты қағаздың ұзын және қысқа жақтарын тура 4, 8, 12 бөлікке бөлінеді Тікбұрышты үстелге қойыңдар. Тең (жартыға)

5 слайд
А 4 форматты қағаздың ұзын және қысқа жақтарын тура 4, 8, 12 бөлікке бөлінеді Тікбұрышты үстелге қойыңдар. Тең (жартыға) бүктеңдер. Ортаңғы сызықты көру үшін бүктеңдер және жазыңдар.

5 слайд

А 4 форматты қағаздың ұзын және қысқа жақтарын тура 4, 8, 12 бөлікке бөлінеді Тікбұрышты үстелге қойыңдар. Тең (жартыға) бүктеңдер. Ортаңғы сызықты көру үшін бүктеңдер және жазыңдар.

Шеттерін ортасына бүктеңдер. Аударыңдар. Бұрыштарды қайырыңдар. (Назар аударыңдар: бүктелген бұрыштар мен жоғарғы үшб

6 слайд
Шеттерін ортасына бүктеңдер. Аударыңдар. Бұрыштарды қайырыңдар. (Назар аударыңдар: бүктелген бұрыштар мен жоғарғы үшбұрыштың арасынан шамалы саңылау қалдырған жөн).

6 слайд

Шеттерін ортасына бүктеңдер. Аударыңдар. Бұрыштарды қайырыңдар. (Назар аударыңдар: бүктелген бұрыштар мен жоғарғы үшбұрыштың арасынан шамалы саңылау қалдырған жөн).

Шеттерін жоғары көтеріңдер. Үшбұрышты қосыңдар. Алынған модульдің екі бұрышы және екі қалташығы бар.

7 слайд
Шеттерін жоғары көтеріңдер. Үшбұрышты қосыңдар. Алынған модульдің екі бұрышы және екі қалташығы бар.

7 слайд

Шеттерін жоғары көтеріңдер. Үшбұрышты қосыңдар. Алынған модульдің екі бұрышы және екі қалташығы бар.

Көрсетілген сызба бойынша құрастырылған модульдерді бір-біріне әртүрлі әдістер арқылы кигізіп, көлемді бұйым алуға

8 слайд
Көрсетілген сызба бойынша құрастырылған модульдерді бір-біріне әртүрлі әдістер арқылы кигізіп, көлемді бұйым алуға болады. Міне, осындай қосындының үлгісі:

8 слайд

Көрсетілген сызба бойынша құрастырылған модульдерді бір-біріне әртүрлі әдістер арқылы кигізіп, көлемді бұйым алуға болады. Міне, осындай қосындының үлгісі:

9 слайд

9 слайд

10 слайд

10 слайд

11 слайд

11 слайд

12 слайд

12 слайд

13 слайд

13 слайд

14 слайд

14 слайд

15 слайд

15 слайд

16 слайд

16 слайд

17 слайд

17 слайд

18 слайд

18 слайд

19 слайд

19 слайд

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ