Материалдар / Ашық сабақ өзін-өзі тану пәнінен тақырыбы "Ар-ұждан және абырой туралы"
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ өзін-өзі тану пәнінен тақырыбы "Ар-ұждан және абырой туралы"

Материал туралы қысқаша түсінік
6-сыныпқа арналған сабақ жоспары Өзін -өзі тану мұғалімдеріне арналған
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
26 Сәуір 2021
348
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Ар-ұждан және абырой туралы

1 слайд
Ар-ұждан және абырой туралы

1 слайд

Ар-ұждан және абырой туралы

Құндылық : Дұрыс әрекет Қасиеттер:  арлылыққа  адалдыққа  сабырлылыққа. Сабақ мақсаты: Дұрыс әрекет құндылықтары арқылы

2 слайд
Құндылық : Дұрыс әрекет Қасиеттер:  арлылыққа  адалдыққа  сабырлылыққа. Сабақ мақсаты: Дұрыс әрекет құндылықтары арқылы ар-ұждан және абырой туралы түсінік беру;

2 слайд

Құндылық : Дұрыс әрекет Қасиеттер:  арлылыққа  адалдыққа  сабырлылыққа. Сабақ мақсаты: Дұрыс әрекет құндылықтары арқылы ар-ұждан және абырой туралы түсінік беру;

Дәйексөз Ар-ұждан алдындағы адалдық – өз қадір- қасиетіңе, ізгі іс- әрекетіңе байланысты. Әл-Фараби

3 слайд
Дәйексөз Ар-ұждан алдындағы адалдық – өз қадір- қасиетіңе, ізгі іс- әрекетіңе байланысты. Әл-Фараби Әбу Насыр Әл-Фараби Әлемге әйгілі ойшыл,философ, социолог ,математик,физик астроном,ботаник,логика және музыка зерттеушісі. Орта ғасырлық ұлы ғұлама, замандастары үлкен құрметпен “ Шығыстың Аристотелі“ “ Аристотельден кейінгі екінші Ұстаз” деп атаған. Әл-Фарабидің туғанына1150 жыл толды.

3 слайд

Дәйексөз Ар-ұждан алдындағы адалдық – өз қадір- қасиетіңе, ізгі іс- әрекетіңе байланысты. Әл-Фараби Әбу Насыр Әл-Фараби Әлемге әйгілі ойшыл,философ, социолог ,математик,физик астроном,ботаник,логика және музыка зерттеушісі. Орта ғасырлық ұлы ғұлама, замандастары үлкен құрметпен “ Шығыстың Аристотелі“ “ Аристотельден кейінгі екінші Ұстаз” деп атаған. Әл-Фарабидің туғанына1150 жыл толды.

1.Дәйексөздің мағынасынан не түсіндіңіздер? 2.Адамның іс-әрекетінен нені байқауға болады?

4 слайд
1.Дәйексөздің мағынасынан не түсіндіңіздер? 2.Адамның іс-әрекетінен нені байқауға болады?

4 слайд

1.Дәйексөздің мағынасынан не түсіндіңіздер? 2.Адамның іс-әрекетінен нені байқауға болады?

Әңгімелеу Оқулықтың 57-58 бетіндегі Сайын Мұратбековтың «Қара құлып» әңгімесін оқу.

5 слайд
Әңгімелеу Оқулықтың 57-58 бетіндегі Сайын Мұратбековтың «Қара құлып» әңгімесін оқу.

5 слайд

Әңгімелеу Оқулықтың 57-58 бетіндегі Сайын Мұратбековтың «Қара құлып» әңгімесін оқу.

Пікірлесейік, ойланайық! 1. Неліктен бала анасының сөздерінен ұялды? 2. Болған оқиғадан бала өзіне қандай сабақ алды деп ойлайс

6 слайд
Пікірлесейік, ойланайық! 1. Неліктен бала анасының сөздерінен ұялды? 2. Болған оқиғадан бала өзіне қандай сабақ алды деп ойлайсыңдар? 3. Абай атамыздың «Пайда ойлама-ар ойла» деген сөзін қалай түсінесіздер? 4. Адамның бойындағы қандай қасиеттері оны абырой биігіне көтеріп,дұрыс әрекетке жетелейді?

6 слайд

Пікірлесейік, ойланайық! 1. Неліктен бала анасының сөздерінен ұялды? 2. Болған оқиғадан бала өзіне қандай сабақ алды деп ойлайсыңдар? 3. Абай атамыздың «Пайда ойлама-ар ойла» деген сөзін қалай түсінесіздер? 4. Адамның бойындағы қандай қасиеттері оны абырой биігіне көтеріп,дұрыс әрекетке жетелейді?

Шығармашылық жұмыс, топтық жұмыс. Оқулықтың 58 бетіндегі 1-2 тапсырмаларды орындаймыз. 1-тапсырма. Берілген тұжырымдарды мұқия

7 слайд
Шығармашылық жұмыс, топтық жұмыс. Оқулықтың 58 бетіндегі 1-2 тапсырмаларды орындаймыз. 1-тапсырма. Берілген тұжырымдарды мұқият оқып,талдау жасаймыз. 2- тапсырма. Төмендегі берілген жағдаятты оқып.сұрақтарға жауап береміз.

7 слайд

Шығармашылық жұмыс, топтық жұмыс. Оқулықтың 58 бетіндегі 1-2 тапсырмаларды орындаймыз. 1-тапсырма. Берілген тұжырымдарды мұқият оқып,талдау жасаймыз. 2- тапсырма. Төмендегі берілген жағдаятты оқып.сұрақтарға жауап береміз.

Сабақтың соңғы қорытындылау сәті Сабағымызды қорытындылай келіп, қазақ халқы – талайлы тағдырында сан түрлі қиындықт

8 слайд
Сабақтың соңғы қорытындылау сәті Сабағымызды қорытындылай келіп, қазақ халқы – талайлы тағдырында сан түрлі қиындықтарды бастан кешсе де, арына дақ түсірмеген текті халық. Ата-бабаларымыз ар тазалығына өткір сынмен қараған. “Мал сақтама, ар сақта” деп тегін айтпаған. Сондықтан, арымызға кір келтірмейтін азамат болып өсейік.

8 слайд

Сабақтың соңғы қорытындылау сәті Сабағымызды қорытындылай келіп, қазақ халқы – талайлы тағдырында сан түрлі қиындықтарды бастан кешсе де, арына дақ түсірмеген текті халық. Ата-бабаларымыз ар тазалығына өткір сынмен қараған. “Мал сақтама, ар сақта” деп тегін айтпаған. Сондықтан, арымызға кір келтірмейтін азамат болып өсейік.