Материалдар / Ашық сабақ өзін-өзі тану пәнінен тақырыбы "Ар-ұждан және абырой туралы"

Ашық сабақ өзін-өзі тану пәнінен тақырыбы "Ар-ұждан және абырой туралы"

Материал туралы қысқаша түсінік
6-сыныпқа арналған сабақ жоспары Өзін -өзі тану мұғалімдеріне арналған
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
26 Сәуір 2021
341
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Ар-ұждан және абырой туралы

1 слайд
Ар-ұждан және абырой туралы

1 слайд

Ар-ұждан және абырой туралы

Құндылық : Дұрыс әрекет Қасиеттер:  арлылыққа  адалдыққа  сабырлылыққа. Сабақ мақсаты: Дұрыс әрекет құндылықтары арқылы

2 слайд
Құндылық : Дұрыс әрекет Қасиеттер:  арлылыққа  адалдыққа  сабырлылыққа. Сабақ мақсаты: Дұрыс әрекет құндылықтары арқылы ар-ұждан және абырой туралы түсінік беру;

2 слайд

Құндылық : Дұрыс әрекет Қасиеттер:  арлылыққа  адалдыққа  сабырлылыққа. Сабақ мақсаты: Дұрыс әрекет құндылықтары арқылы ар-ұждан және абырой туралы түсінік беру;

Дәйексөз Ар-ұждан алдындағы адалдық – өз қадір- қасиетіңе, ізгі іс- әрекетіңе байланысты. Әл-Фараби

3 слайд
Дәйексөз Ар-ұждан алдындағы адалдық – өз қадір- қасиетіңе, ізгі іс- әрекетіңе байланысты. Әл-Фараби Әбу Насыр Әл-Фараби Әлемге әйгілі ойшыл,философ, социолог ,математик,физик астроном,ботаник,логика және музыка зерттеушісі. Орта ғасырлық ұлы ғұлама, замандастары үлкен құрметпен “ Шығыстың Аристотелі“ “ Аристотельден кейінгі екінші Ұстаз” деп атаған. Әл-Фарабидің туғанына1150 жыл толды.

3 слайд

Дәйексөз Ар-ұждан алдындағы адалдық – өз қадір- қасиетіңе, ізгі іс- әрекетіңе байланысты. Әл-Фараби Әбу Насыр Әл-Фараби Әлемге әйгілі ойшыл,философ, социолог ,математик,физик астроном,ботаник,логика және музыка зерттеушісі. Орта ғасырлық ұлы ғұлама, замандастары үлкен құрметпен “ Шығыстың Аристотелі“ “ Аристотельден кейінгі екінші Ұстаз” деп атаған. Әл-Фарабидің туғанына1150 жыл толды.

1.Дәйексөздің мағынасынан не түсіндіңіздер? 2.Адамның іс-әрекетінен нені байқауға болады?

4 слайд
1.Дәйексөздің мағынасынан не түсіндіңіздер? 2.Адамның іс-әрекетінен нені байқауға болады?

4 слайд

1.Дәйексөздің мағынасынан не түсіндіңіздер? 2.Адамның іс-әрекетінен нені байқауға болады?

Әңгімелеу Оқулықтың 57-58 бетіндегі Сайын Мұратбековтың «Қара құлып» әңгімесін оқу.

5 слайд
Әңгімелеу Оқулықтың 57-58 бетіндегі Сайын Мұратбековтың «Қара құлып» әңгімесін оқу.

5 слайд

Әңгімелеу Оқулықтың 57-58 бетіндегі Сайын Мұратбековтың «Қара құлып» әңгімесін оқу.

Пікірлесейік, ойланайық! 1. Неліктен бала анасының сөздерінен ұялды? 2. Болған оқиғадан бала өзіне қандай сабақ алды деп ойлайс

6 слайд
Пікірлесейік, ойланайық! 1. Неліктен бала анасының сөздерінен ұялды? 2. Болған оқиғадан бала өзіне қандай сабақ алды деп ойлайсыңдар? 3. Абай атамыздың «Пайда ойлама-ар ойла» деген сөзін қалай түсінесіздер? 4. Адамның бойындағы қандай қасиеттері оны абырой биігіне көтеріп,дұрыс әрекетке жетелейді?

6 слайд

Пікірлесейік, ойланайық! 1. Неліктен бала анасының сөздерінен ұялды? 2. Болған оқиғадан бала өзіне қандай сабақ алды деп ойлайсыңдар? 3. Абай атамыздың «Пайда ойлама-ар ойла» деген сөзін қалай түсінесіздер? 4. Адамның бойындағы қандай қасиеттері оны абырой биігіне көтеріп,дұрыс әрекетке жетелейді?

Шығармашылық жұмыс, топтық жұмыс. Оқулықтың 58 бетіндегі 1-2 тапсырмаларды орындаймыз. 1-тапсырма. Берілген тұжырымдарды мұқия

7 слайд
Шығармашылық жұмыс, топтық жұмыс. Оқулықтың 58 бетіндегі 1-2 тапсырмаларды орындаймыз. 1-тапсырма. Берілген тұжырымдарды мұқият оқып,талдау жасаймыз. 2- тапсырма. Төмендегі берілген жағдаятты оқып.сұрақтарға жауап береміз.

7 слайд

Шығармашылық жұмыс, топтық жұмыс. Оқулықтың 58 бетіндегі 1-2 тапсырмаларды орындаймыз. 1-тапсырма. Берілген тұжырымдарды мұқият оқып,талдау жасаймыз. 2- тапсырма. Төмендегі берілген жағдаятты оқып.сұрақтарға жауап береміз.

Сабақтың соңғы қорытындылау сәті Сабағымызды қорытындылай келіп, қазақ халқы – талайлы тағдырында сан түрлі қиындықт

8 слайд
Сабақтың соңғы қорытындылау сәті Сабағымызды қорытындылай келіп, қазақ халқы – талайлы тағдырында сан түрлі қиындықтарды бастан кешсе де, арына дақ түсірмеген текті халық. Ата-бабаларымыз ар тазалығына өткір сынмен қараған. “Мал сақтама, ар сақта” деп тегін айтпаған. Сондықтан, арымызға кір келтірмейтін азамат болып өсейік.

8 слайд

Сабақтың соңғы қорытындылау сәті Сабағымызды қорытындылай келіп, қазақ халқы – талайлы тағдырында сан түрлі қиындықтарды бастан кешсе де, арына дақ түсірмеген текті халық. Ата-бабаларымыз ар тазалығына өткір сынмен қараған. “Мал сақтама, ар сақта” деп тегін айтпаған. Сондықтан, арымызға кір келтірмейтін азамат болып өсейік.

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ