Ашық сабақ өзін-өзі тану пәнінен тақырыбы "Ар-ұждан және абырой туралы"
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Ар-ұждан және
абырой туралы
1 слайд
Ар-ұждан және абырой туралы
2 слайд
Құндылық : Дұрыс әрекет
Қасиеттер:
арлылыққа
адалдыққа
сабырлылыққа.
Сабақ мақсаты:
Дұрыс әрекет құндылықтары арқылы
ар-ұждан және абырой туралы түсінік
беру;
2 слайд
Құндылық : Дұрыс әрекет Қасиеттер: арлылыққа адалдыққа сабырлылыққа. Сабақ мақсаты: Дұрыс әрекет құндылықтары арқылы ар-ұждан және абырой туралы түсінік беру;
3 слайд
Дәйексөз
Ар-ұждан алдындағы адалдық – өз қадір-
қасиетіңе, ізгі іс- әрекетіңе байланысты.
Әл-Фараби Әбу Насыр Әл-Фараби
Әлемге әйгілі ойшыл,философ,
социолог ,математик,физик
астроном,ботаник,логика және
музыка зерттеушісі.
Орта ғасырлық ұлы ғұлама,
замандастары үлкен құрметпен
“ Шығыстың Аристотелі“
“ Аристотельден кейінгі екінші Ұстаз”
деп атаған.
Әл-Фарабидің туғанына1150 жыл
толды.
3 слайд
Дәйексөз Ар-ұждан алдындағы адалдық – өз қадір- қасиетіңе, ізгі іс- әрекетіңе байланысты. Әл-Фараби Әбу Насыр Әл-Фараби Әлемге әйгілі ойшыл,философ, социолог ,математик,физик астроном,ботаник,логика және музыка зерттеушісі. Орта ғасырлық ұлы ғұлама, замандастары үлкен құрметпен “ Шығыстың Аристотелі“ “ Аристотельден кейінгі екінші Ұстаз” деп атаған. Әл-Фарабидің туғанына1150 жыл толды.
4 слайд
1.Дәйексөздің мағынасынан не
түсіндіңіздер?
2.Адамның іс-әрекетінен нені
байқауға болады?
4 слайд
1.Дәйексөздің мағынасынан не түсіндіңіздер? 2.Адамның іс-әрекетінен нені байқауға болады?
5 слайд
Әңгімелеу
Оқулықтың 57-58 бетіндегі Сайын Мұратбековтың
«Қара құлып» әңгімесін оқу.
5 слайд
Әңгімелеу Оқулықтың 57-58 бетіндегі Сайын Мұратбековтың «Қара құлып» әңгімесін оқу.
6 слайд
Пікірлесейік, ойланайық!
1. Неліктен бала анасының сөздерінен ұялды?
2. Болған оқиғадан бала өзіне қандай сабақ
алды деп ойлайсыңдар?
3. Абай атамыздың «Пайда ойлама-ар ойла»
деген сөзін қалай түсінесіздер?
4. Адамның бойындағы қандай қасиеттері оны
абырой биігіне көтеріп,дұрыс әрекетке
жетелейді?
6 слайд
Пікірлесейік, ойланайық! 1. Неліктен бала анасының сөздерінен ұялды? 2. Болған оқиғадан бала өзіне қандай сабақ алды деп ойлайсыңдар? 3. Абай атамыздың «Пайда ойлама-ар ойла» деген сөзін қалай түсінесіздер? 4. Адамның бойындағы қандай қасиеттері оны абырой биігіне көтеріп,дұрыс әрекетке жетелейді?
7 слайд
Шығармашылық жұмыс,
топтық жұмыс.
Оқулықтың 58 бетіндегі 1-2 тапсырмаларды
орындаймыз.
1-тапсырма. Берілген тұжырымдарды
мұқият оқып,талдау жасаймыз.
2- тапсырма. Төмендегі берілген жағдаятты
оқып.сұрақтарға жауап береміз.
7 слайд
Шығармашылық жұмыс, топтық жұмыс. Оқулықтың 58 бетіндегі 1-2 тапсырмаларды орындаймыз. 1-тапсырма. Берілген тұжырымдарды мұқият оқып,талдау жасаймыз. 2- тапсырма. Төмендегі берілген жағдаятты оқып.сұрақтарға жауап береміз.
8 слайд
Сабақтың соңғы қорытындылау сәті
Сабағымызды қорытындылай келіп,
қазақ халқы – талайлы тағдырында сан түрлі
қиындықтарды бастан кешсе де, арына дақ
түсірмеген текті халық.
Ата-бабаларымыз ар тазалығына өткір сынмен
қараған. “Мал сақтама, ар сақта” деп тегін
айтпаған. Сондықтан, арымызға кір
келтірмейтін азамат болып өсейік.
8 слайд
Сабақтың соңғы қорытындылау сәті Сабағымызды қорытындылай келіп, қазақ халқы – талайлы тағдырында сан түрлі қиындықтарды бастан кешсе де, арына дақ түсірмеген текті халық. Ата-бабаларымыз ар тазалығына өткір сынмен қараған. “Мал сақтама, ар сақта” деп тегін айтпаған. Сондықтан, арымызға кір келтірмейтін азамат болып өсейік.