Материалдар / Ашық сабақ: Пифагор (б.э.д.580-500)

Ашық сабақ: Пифагор (б.э.д.580-500)

Материал туралы қысқаша түсінік
слайд сабақ 8 сыныпқа арналған
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
грек оқымыстысы Пифагор (б.э.д.580-500)

1 слайд
грек оқымыстысы Пифагор (б.э.д.580-500)

1 слайд

грек оқымыстысы Пифагор (б.э.д.580-500)

2 слайд

2 слайд

2 9м 2 16м 2 25м 3 м 4 м 5 м 16925 222 435  2 16м 2 16м

3 слайд
2 9м 2 16м 2 25м 3 м 4 м 5 м 16925 222 435  2 16м 2 16м

3 слайд

2 9м 2 16м 2 25м 3 м 4 м 5 м 16925 222 435  2 16м 2 16м

А С В а b с Пифагор теоремасы 222 cba  Слайд-1

4 слайд
А С В а b с Пифагор теоремасы 222 cba  Слайд-1

4 слайд

А С В а b с Пифагор теоремасы 222 cba  Слайд-1

А С В Д Слайд-2 ВСD ACDABC   ;;

5 слайд
А С В Д Слайд-2 ВСD ACDABC   ;;

5 слайд

А С В Д Слайд-2 ВСD ACDABC   ;;

А С В Д Слайд-3 ACDABC ; b b cos c b cos b с ﻪ b‘ b b c b  cbb  2

6 слайд
А С В Д Слайд-3 ACDABC ; b b cos c b cos b с ﻪ b‘ b b c b  cbb  2

6 слайд

А С В Д Слайд-3 ACDABC ; b b cos c b cos b с ﻪ b‘ b b c b  cbb  2

А В С Д BCDABC ; c a cos a a cos β а a‘ с a a c a  caa  2 Слайд-4

7 слайд
А В С Д BCDABC ; c a cos a a cos β а a‘ с a a c a  caa  2 Слайд-4

7 слайд

А В С Д BCDABC ; c a cos a a cos β а a‘ с a a c a  caa  2 Слайд-4

А С В Д а b с b‘ ﻪ βa‘  bacba  22 cba  222 cba  Слайд-5

8 слайд
А С В Д а b с b‘ ﻪ βa‘  bacba  22 cba  222 cba  Слайд-5

8 слайд

А С В Д а b с b‘ ﻪ βa‘  bacba  22 cba  222 cba  Слайд-5

А С В Д а b с b‘ ﻪ βa‘ Пифагор теоремасы 222 cba  Слайд-6

9 слайд
А С В Д а b с b‘ ﻪ βa‘ Пифагор теоремасы 222 cba  Слайд-6

9 слайд

А С В Д а b с b‘ ﻪ βa‘ Пифагор теоремасы 222 cba  Слайд-6

АРНАЙЫ ҮШБҰРЫШТАР 3k 4k 5k 5k 12k 13k 7k 24k 25k 8k 15k 17k Nk Слайд-7

10 слайд
АРНАЙЫ ҮШБҰРЫШТАР 3k 4k 5k 5k 12k 13k 7k 24k 25k 8k 15k 17k Nk Слайд-7

10 слайд

АРНАЙЫ ҮШБҰРЫШТАР 3k 4k 5k 5k 12k 13k 7k 24k 25k 8k 15k 17k Nk Слайд-7

ТЕСТ І нұсқа ІІ нұсқа 1.Тікбұрышты үшбұрыштың катеттері бойынша, оның гипотенузасын а

11 слайд
ТЕСТ І нұсқа ІІ нұсқа 1.Тікбұрышты үшбұрыштың катеттері бойынша, оның гипотенузасын анықтау: а=3 және в=4. 5 10 а=8 және в=6. 2. Тікбұрышты үшбұрыштың бір катеті мен гипотенузасы бойынша, оның екінші катетін анықтау: с=41 және а=9. 40 12 с=13 және а=5. 3. Ромбының диагональдары бойынша, оның қабырғаларының ұзындықтарын анықтау: 16 дм және 30 дм. 17 10 16 м және 12 м. 4. Тіктөртбұрыштың қабырғаларының ұзындықтары бойынша оның диагоналін анықтау: 16 см және 30 см. 34 17 15 м және 8 м. 5. Тең бүйірлі үшбұрыштың бүйір қабырғасы мен табаны бойынша, оның табанына түсірілген биіктігін анықтау: 10 см және 16 см. 6 4 5 м және 6 м

11 слайд

ТЕСТ І нұсқа ІІ нұсқа 1.Тікбұрышты үшбұрыштың катеттері бойынша, оның гипотенузасын анықтау: а=3 және в=4. 5 10 а=8 және в=6. 2. Тікбұрышты үшбұрыштың бір катеті мен гипотенузасы бойынша, оның екінші катетін анықтау: с=41 және а=9. 40 12 с=13 және а=5. 3. Ромбының диагональдары бойынша, оның қабырғаларының ұзындықтарын анықтау: 16 дм және 30 дм. 17 10 16 м және 12 м. 4. Тіктөртбұрыштың қабырғаларының ұзындықтары бойынша оның диагоналін анықтау: 16 см және 30 см. 34 17 15 м және 8 м. 5. Тең бүйірлі үшбұрыштың бүйір қабырғасы мен табаны бойынша, оның табанына түсірілген биіктігін анықтау: 10 см және 16 см. 6 4 5 м және 6 м

Министірлікпен келісілген курстар тізімі