Материалдар / Ашық сабақ "Пішіндер"

Ашық сабақ "Пішіндер"

Материал туралы қысқаша түсінік
Арнайы білімді қажет ететін балаларға түстер мен пішіндерді ажырат білуіне, ұсақ қол моторикасын дамытуға араналған сабақ.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
20 Қаңтар 2020
375
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Дефектолог мамандар: Гиззатова А.Х

1 слайд
Дефектолог мамандар: Гиззатова А.Х Турганова З.НПішіндер

1 слайд

Дефектолог мамандар: Гиззатова А.Х Турганова З.НПішіндер

 Білім беру саласы: «Таным»  Оқу қызметі: Сенсорика  Тақырыбы: «Пішіндер»  Мақсаты: . : Балалардың геометриялық пішіндер т

2 слайд
 Білім беру саласы: «Таным»  Оқу қызметі: Сенсорика  Тақырыбы:  «Пішіндер»  Мақсаты: . :  Балалардың геометриялық пішіндер туралы білімдерін қалыптастыра отырып, қарапайым математикалық ұғымдарын бекіту, пішіндерді ажыратып айта білуге, үйрету.  Ойлауын, қиялын дамытып, қабілетін шыңдау. Қызығушылығын арттыру.  Білімділігі :  Түр – түсін, заттардың көлемін анықтай білуге дағдыландыру. Балалардың ой - өрісін, қол моторикасын, логикалық ойлау қабілеттерін ойын арқылы дамыту, зейіндерін, белсенділіктерін арттыру. Мақсаты:

2 слайд

 Білім беру саласы: «Таным»  Оқу қызметі: Сенсорика  Тақырыбы:  «Пішіндер»  Мақсаты: . :  Балалардың геометриялық пішіндер туралы білімдерін қалыптастыра отырып, қарапайым математикалық ұғымдарын бекіту, пішіндерді ажыратып айта білуге, үйрету.  Ойлауын, қиялын дамытып, қабілетін шыңдау. Қызығушылығын арттыру.  Білімділігі :  Түр – түсін, заттардың көлемін анықтай білуге дағдыландыру. Балалардың ой - өрісін, қол моторикасын, логикалық ойлау қабілеттерін ойын арқылы дамыту, зейіндерін, белсенділіктерін арттыру. Мақсаты:

 Бала,бала балақан  Кәне қайсы алақан ?  Саусақтарың әйбат ,былай-былай ойнат.  Топ-топ басайық ,жалаудан күн жасайық  Жаса

3 слайд
 Бала,бала балақан  Кәне қайсы алақан ?  Саусақтарың әйбат ,былай-былай ойнат.  Топ-топ басайық ,жалаудан күн жасайық  Жаса-жаса алтын күн  Жаса-жаса алтын күн Шаттық шеңбері

3 слайд

 Бала,бала балақан  Кәне қайсы алақан ?  Саусақтарың әйбат ,былай-былай ойнат.  Топ-топ басайық ,жалаудан күн жасайық  Жаса-жаса алтын күн  Жаса-жаса алтын күн Шаттық шеңбері

Пішіндер

4 слайд
Пішіндер

4 слайд

Пішіндер

Пішіндерді өз орындарына орналастыр

5 слайд
Пішіндерді өз орындарына орналастыр

5 слайд

Пішіндерді өз орындарына орналастыр

Пішіндерді түстерімен өз орындарына орналастыр

6 слайд
Пішіндерді түстерімен өз орындарына орналастыр

6 слайд

Пішіндерді түстерімен өз орындарына орналастыр

Суреттерді ата және қай пішін екенін ажырат

7 слайд
Суреттерді ата және қай пішін екенін ажырат

7 слайд

Суреттерді ата және қай пішін екенін ажырат

Саусақ жаттығуы «Жираф»

8 слайд
Саусақ жаттығуы «Жираф»

8 слайд

Саусақ жаттығуы «Жираф»

 «Кірпі» шармен ойыны (массаж)  Момақанмын, алайда,  Тікенім көп, абайла.  (массаж шарды екіге бөліп саусақтарын үстіне қой

9 слайд
 «Кірпі» шармен ойыны (массаж)  Момақанмын, алайда,  Тікенім көп, абайла.  (массаж шарды екіге бөліп саусақтарын үстіне қойып кірпінің жүрісін сал)  Кіріп кетсе қолыңа  Өкпелеме, жарай ма? «Су – джок» жаттығу

9 слайд

 «Кірпі» шармен ойыны (массаж)  Момақанмын, алайда,  Тікенім көп, абайла.  (массаж шарды екіге бөліп саусақтарын үстіне қойып кірпінің жүрісін сал)  Кіріп кетсе қолыңа  Өкпелеме, жарай ма? «Су – джок» жаттығу

« Бес ағайынды»  Мақсаты: Балалардың саусақ қимылдары арқылы бұлшық еттерін жетілдіру.  Шарты: Су-джок сақина арқылы балала

10 слайд
« Бес ағайынды»  Мақсаты:  Балалардың саусақ қимылдары арқылы бұлшық еттерін жетілдіру.  Шарты:  Су-джок сақина арқылы балалар саусақ жаттығуын жасайды.  Бір – екі – үш – төрт – бес,  Серуенге шықты Саусақтар.  Мына саусақ - Бас бармақ – ең күшті, ең жуан, ең үлкен,  (Су-джок сақинаны саусаққа кигізу)  Мына саусақ – Балаң үйрек – көрсету саусағы,  (Су-джок сақинаны саусаққа кигізу)  Мына саусақ – Ортан терек – ең ұзын, ортаншы,  (Су-джок сақинаны саусаққа кигізу)  Мына саусақ – Шылдыр шумек – тентек саусақ,  (Су-джок сақинаны саусаққа кигізу)  Мына саусақ – Кішкене бөбек – өте мықты саусақ.  (Су-джок сақинаны саусаққа кигізу)

10 слайд

« Бес ағайынды»  Мақсаты:  Балалардың саусақ қимылдары арқылы бұлшық еттерін жетілдіру.  Шарты:  Су-джок сақина арқылы балалар саусақ жаттығуын жасайды.  Бір – екі – үш – төрт – бес,  Серуенге шықты Саусақтар.  Мына саусақ - Бас бармақ – ең күшті, ең жуан, ең үлкен,  (Су-джок сақинаны саусаққа кигізу)  Мына саусақ – Балаң үйрек – көрсету саусағы,  (Су-джок сақинаны саусаққа кигізу)  Мына саусақ – Ортан терек – ең ұзын, ортаншы,  (Су-джок сақинаны саусаққа кигізу)  Мына саусақ – Шылдыр шумек – тентек саусақ,  (Су-джок сақинаны саусаққа кигізу)  Мына саусақ – Кішкене бөбек – өте мықты саусақ.  (Су-джок сақинаны саусаққа кигізу)

Аппликация

11 слайд
Аппликация

11 слайд

Аппликация

12 слайд

12 слайд

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ