Ашық сабақ презентация. Ет-негізгі азық. 7-сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ презентация. Ет-негізгі азық. 7-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Жаңартылған бағдарлама бойынша 7-сыныпқа сабақ беретін мұғалімдерге арналған. АКТ-мен өтуге қолайлы
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
“Жаңаталап” жалпы орта мектебінің қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі Сыдықова Нұрсұлу Бақтылықызы Еңбек өтілі: 9 жыл

#1 слайд
“Жаңаталап” жалпы орта мектебінің қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі Сыдықова Нұрсұлу Бақтылықызы Еңбек өтілі: 9 жыл Санаты: І ІІІ (негізгі базалық) деңгей сертификатының иегері

1 слайд

“Жаңаталап” жалпы орта мектебінің қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі Сыдықова Нұрсұлу Бақтылықызы Еңбек өтілі: 9 жыл Санаты: І ІІІ (негізгі базалық) деңгей сертификатының иегері

7-сынып. Қазақ тілі пәні Наурыздың алтысы Сынып жұмысы

#2 слайд
7-сынып. Қазақ тілі пәні Наурыздың алтысы Сынып жұмысы

2 слайд

7-сынып. Қазақ тілі пәні Наурыздың алтысы Сынып жұмысы

Сабақтың тақырыбы: Ет -негізгі азық Сабақтың мақсаты: 7.1.3.1 тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну, ұсынылған ақпарат бойынша ф

#3 слайд
Сабақтың тақырыбы: Ет -негізгі азық Сабақтың мақсаты: 7.1.3.1 тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну, ұсынылған ақпарат бойынша факті мен көзқарасты ажырата біледі; 7.2.5.1 мәтін бойынша проблемалық сұрақтар құрастырады; 7.3.2.1 жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай көркемдегіш құралдарды орынды қолдана отырып, шағын әңгіме құрастырып жазады; 7.4.4.4 одағай түрлерін ажырата біледі, қолданады.

3 слайд

Сабақтың тақырыбы: Ет -негізгі азық Сабақтың мақсаты: 7.1.3.1 тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну, ұсынылған ақпарат бойынша факті мен көзқарасты ажырата біледі; 7.2.5.1 мәтін бойынша проблемалық сұрақтар құрастырады; 7.3.2.1 жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай көркемдегіш құралдарды орынды қолдана отырып, шағын әңгіме құрастырып жазады; 7.4.4.4 одағай түрлерін ажырата біледі, қолданады.

Білу кезеңі.Миға шабуыл •1. Ет дегеніміз не? •2. Етті неден аламыз? •3. Ет не үшін қажет?

#4 слайд
Білу кезеңі.Миға шабуыл •1. Ет дегеніміз не? •2. Етті неден аламыз? •3. Ет не үшін қажет?

4 слайд

Білу кезеңі.Миға шабуыл •1. Ет дегеніміз не? •2. Етті неден аламыз? •3. Ет не үшін қажет?

Түсіну кезеңі Берілген оқылым мәтінін жеке оқып алып, топпен үш проблемалық сұрақтар құрастырыңдар. «Сұрақтар қобдишасы» әдісі (

#5 слайд
Түсіну кезеңі Берілген оқылым мәтінін жеке оқып алып, топпен үш проблемалық сұрақтар құрастырыңдар. «Сұрақтар қобдишасы» әдісі (Топ мүшелері 3 проблемалық сұрақтарды құрастырып, қобдишаға салады. Басқа топтармен сұрақтарын алмастырып, талқылайды.) «Серпілген сауал» әдісі бойынша бағалау

5 слайд

Түсіну кезеңі Берілген оқылым мәтінін жеке оқып алып, топпен үш проблемалық сұрақтар құрастырыңдар. «Сұрақтар қобдишасы» әдісі (Топ мүшелері 3 проблемалық сұрақтарды құрастырып, қобдишаға салады. Басқа топтармен сұрақтарын алмастырып, талқылайды.) «Серпілген сауал» әдісі бойынша бағалау

Критерийі Дескриптор проблемалық сұрақтар құрастырады мәтін мазмұнын түсініп оқиды 3 проблемалық сұрақ құрастырады

#6 слайд
Критерийі Дескриптор проблемалық сұрақтар құрастырады мәтін мазмұнын түсініп оқиды 3 проблемалық сұрақ құрастырады

6 слайд

Критерийі Дескриптор проблемалық сұрақтар құрастырады мәтін мазмұнын түсініп оқиды 3 проблемалық сұрақ құрастырады

Қолдану •«Суретті әңгімеле» әдісі бойынша жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай көріктеуіш құралдарды орынды қолданып, шағ

#7 слайд
Қолдану •«Суретті әңгімеле» әдісі бойынша жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай көріктеуіш құралдарды орынды қолданып, шағын әңгіме құрастырып жазыңдар. •Критерийі: Әңгіме құрастырады Дескриптор: жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай әңгіме жазады.Көріктеуіш құралдарды қолданады Одағай түрлерін ажыратады. • Одағайға байланысты тиісті тыныс белгісін қояды.

7 слайд

Қолдану •«Суретті әңгімеле» әдісі бойынша жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай көріктеуіш құралдарды орынды қолданып, шағын әңгіме құрастырып жазыңдар. •Критерийі: Әңгіме құрастырады Дескриптор: жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай әңгіме жазады.Көріктеуіш құралдарды қолданады Одағай түрлерін ажыратады. • Одағайға байланысты тиісті тыныс белгісін қояды.

Талдау •«Табақ тарту» әдісі бойынша мәтін мазмұнын түсіну, негізгі ақпарат бойынша факті мен көзқарасты ажыратыңдар. • Тыңдалым

#8 слайд
Талдау •«Табақ тарту» әдісі бойынша мәтін мазмұнын түсіну, негізгі ақпарат бойынша факті мен көзқарасты ажыратыңдар. • Тыңдалым және айтылым. «Қандай ет пайдалы?» аудио тыңдау. •Критерийі: Факті мен көзқарасты ажыратады •Дескриптор: аудио жазбаны тыңдайды • Негізгі ақпарат бойынша факті мен көзқарасты ажыратады • Дәлелдеп жазады.

8 слайд

Талдау •«Табақ тарту» әдісі бойынша мәтін мазмұнын түсіну, негізгі ақпарат бойынша факті мен көзқарасты ажыратыңдар. • Тыңдалым және айтылым. «Қандай ет пайдалы?» аудио тыңдау. •Критерийі: Факті мен көзқарасты ажыратады •Дескриптор: аудио жазбаны тыңдайды • Негізгі ақпарат бойынша факті мен көзқарасты ажыратады • Дәлелдеп жазады.

«Ұйқасын тап» •Тауып алдым кеше, шай құятын ...(кесе) •Өзінше ноян, қорқақ кім?...(қоян) •Аз да болса жауын, бітік өсті ...(қау

#9 слайд
«Ұйқасын тап» •Тауып алдым кеше, шай құятын ...(кесе) •Өзінше ноян, қорқақ кім?...(қоян) •Аз да болса жауын, бітік өсті ...(қауын) •Тастан тасқа секіріп, жем іздейді ... (кекілік) •Құйрығы бар қарыстан, аң патшасы ... (арыстан)

9 слайд

«Ұйқасын тап» •Тауып алдым кеше, шай құятын ...(кесе) •Өзінше ноян, қорқақ кім?...(қоян) •Аз да болса жауын, бітік өсті ...(қауын) •Тастан тасқа секіріп, жем іздейді ... (кекілік) •Құйрығы бар қарыстан, аң патшасы ... (арыстан)

Синтез. «Құндылықтар спектрі» әдісі •Қай етті құндылығы жағынан жоғары деп есептейсіңдер? Ретімен тізбектеп жазыңдар? •Сиыр е

#10 слайд
Синтез. «Құндылықтар спектрі» әдісі •Қай етті құндылығы жағынан жоғары деп есептейсіңдер? Ретімен тізбектеп жазыңдар? •Сиыр еті, қой еті, қоян еті, жылқы еті, құс еті, түйе еті, ешкі еті, кірпі еті, шошқа еті, тау тышқаны еті. •Критерийі: Етті құндылығына қарай ретімен жазады. •Дескриптор: еттердің адам өміріндегі құндылығын ескереді. • Тізбектеп жазады • Себебін дәлелдейді

10 слайд

Синтез. «Құндылықтар спектрі» әдісі •Қай етті құндылығы жағынан жоғары деп есептейсіңдер? Ретімен тізбектеп жазыңдар? •Сиыр еті, қой еті, қоян еті, жылқы еті, құс еті, түйе еті, ешкі еті, кірпі еті, шошқа еті, тау тышқаны еті. •Критерийі: Етті құндылығына қарай ретімен жазады. •Дескриптор: еттердің адам өміріндегі құндылығын ескереді. • Тізбектеп жазады • Себебін дәлелдейді

Бағалау кезеңі. «Бір сөйлеммен түйіндеу» әдісі бойынша ойларыңды білдіріңдер 1. Еттің адам өміріндегі маңызы қандай? (1-топ) 2.

#11 слайд
Бағалау кезеңі. «Бір сөйлеммен түйіндеу» әдісі бойынша ойларыңды білдіріңдер 1. Еттің адам өміріндегі маңызы қандай? (1-топ) 2. Етсіз тамақ істеуге бола ма? Неге ия? Неге жоқ? (2-топ) 3. Етті неге негізгі азық дейді? (3-топ) 4. Еттің қандай қасиеті бар? (4-топ) Критерийі: Бір сөйлеммен жауап береді. Дескриптор. Сұраққа жауап береді Құнды ой айтады

11 слайд

Бағалау кезеңі. «Бір сөйлеммен түйіндеу» әдісі бойынша ойларыңды білдіріңдер 1. Еттің адам өміріндегі маңызы қандай? (1-топ) 2. Етсіз тамақ істеуге бола ма? Неге ия? Неге жоқ? (2-топ) 3. Етті неге негізгі азық дейді? (3-топ) 4. Еттің қандай қасиеті бар? (4-топ) Критерийі: Бір сөйлеммен жауап береді. Дескриптор. Сұраққа жауап береді Құнды ой айтады

#12 слайд

12 слайд

#13 слайд

13 слайд

Кері байланыс. «Өзіңнің таңдауыңды маған жаса» •. Оқушылар керіктің суретін белгілейді. Егер де сабақтан түйгені аз болса кі

#14 слайд
Кері байланыс. «Өзіңнің таңдауыңды маған жаса» •. Оқушылар керіктің суретін белгілейді. Егер де сабақтан түйгені аз болса кішкене керік, орташа түсінсе орта керікті, тапсырмалар бойынша бәрін түсінсе, ең ұзын ағашқа жетіп тұрған керікті таңдауы тиіс.

14 слайд

Кері байланыс. «Өзіңнің таңдауыңды маған жаса» •. Оқушылар керіктің суретін белгілейді. Егер де сабақтан түйгені аз болса кішкене керік, орташа түсінсе орта керікті, тапсырмалар бойынша бәрін түсінсе, ең ұзын ағашқа жетіп тұрған керікті таңдауы тиіс.

Үйге тапсырма •6-тапсырма. Төмендегі фразеологизмдерді жағымды, жағымсыз мәндеріне қарай топтастырыңдар, көңіл күй және шақы

#15 слайд
Үйге тапсырма •6-тапсырма. Төмендегі фразеологизмдерді жағымды, жағымсыз мәндеріне қарай топтастырыңдар, көңіл күй және шақыру одағайларын қатыстырып, бірнеше сөйлем жазыңдар.

15 слайд

Үйге тапсырма •6-тапсырма. Төмендегі фразеологизмдерді жағымды, жағымсыз мәндеріне қарай топтастырыңдар, көңіл күй және шақыру одағайларын қатыстырып, бірнеше сөйлем жазыңдар.

Назарларынызға рахмет! Назарларынызға рахмет!

#16 слайд
Назарларынызға рахмет! Назарларынызға рахмет!

16 слайд

Назарларынызға рахмет! Назарларынызға рахмет!

Файл форматы:
pptx
03.12.2018
1197
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі