Ашық сабақ презентация. Ет-негізгі азық. 7-сынып
Ашық сабақ презентация. Ет-негізгі азық. 7-сынып

#1 слайд
“Жаңаталап” жалпы орта мектебінің
қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің
мұғалімі
Сыдықова Нұрсұлу Бақтылықызы
Еңбек өтілі: 9 жыл
Санаты: І
ІІІ (негізгі базалық) деңгей
сертификатының иегері
1 слайд
“Жаңаталап” жалпы орта мектебінің қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі Сыдықова Нұрсұлу Бақтылықызы Еңбек өтілі: 9 жыл Санаты: І ІІІ (негізгі базалық) деңгей сертификатының иегері
#2 слайд
7-сынып. Қазақ тілі пәні
Наурыздың алтысы
Сынып жұмысы
2 слайд
7-сынып. Қазақ тілі пәні Наурыздың алтысы Сынып жұмысы
#3 слайд
Сабақтың тақырыбы: Ет -негізгі
азық
Сабақтың мақсаты: 7.1.3.1 тыңдалған
мәтіннің мазмұнын түсіну, ұсынылған ақпарат
бойынша факті мен көзқарасты ажырата біледі;
7.2.5.1
мәтін бойынша проблемалық сұрақтар
құрастырады;
7.3.2.1 жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне
сай көркемдегіш құралдарды орынды қолдана
отырып, шағын әңгіме құрастырып жазады;
7.4.4.4 одағай түрлерін
ажырата біледі, қолданады.
3 слайд
Сабақтың тақырыбы: Ет -негізгі азық Сабақтың мақсаты: 7.1.3.1 тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну, ұсынылған ақпарат бойынша факті мен көзқарасты ажырата біледі; 7.2.5.1 мәтін бойынша проблемалық сұрақтар құрастырады; 7.3.2.1 жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай көркемдегіш құралдарды орынды қолдана отырып, шағын әңгіме құрастырып жазады; 7.4.4.4 одағай түрлерін ажырата біледі, қолданады.
#4 слайд
Білу кезеңі.Миға шабуыл
•1. Ет дегеніміз не?
•2. Етті неден аламыз?
•3. Ет не үшін қажет?
4 слайд
Білу кезеңі.Миға шабуыл •1. Ет дегеніміз не? •2. Етті неден аламыз? •3. Ет не үшін қажет?
#5 слайд
Түсіну кезеңі
Берілген оқылым мәтінін жеке оқып алып, топпен үш проблемалық сұрақтар құрастырыңдар.
«Сұрақтар қобдишасы» әдісі
(Топ мүшелері 3 проблемалық сұрақтарды құрастырып, қобдишаға салады. Басқа топтармен сұрақтарын алмастырып, талқылайды.)
«Серпілген сауал» әдісі бойынша бағалау
5 слайд
Түсіну кезеңі Берілген оқылым мәтінін жеке оқып алып, топпен үш проблемалық сұрақтар құрастырыңдар. «Сұрақтар қобдишасы» әдісі (Топ мүшелері 3 проблемалық сұрақтарды құрастырып, қобдишаға салады. Басқа топтармен сұрақтарын алмастырып, талқылайды.) «Серпілген сауал» әдісі бойынша бағалау
#6 слайд
Критерийі Дескриптор
проблемалық
сұрақтар
құрастырады
мәтін мазмұнын түсініп оқиды
3 проблемалық сұрақ
құрастырады
6 слайд
Критерийі Дескриптор проблемалық сұрақтар құрастырады мәтін мазмұнын түсініп оқиды 3 проблемалық сұрақ құрастырады
#7 слайд
Қолдану
•«Суретті әңгімеле» әдісі бойынша жанрлық
және стильдік ерекшеліктеріне сай көріктеуіш
құралдарды орынды қолданып, шағын әңгіме
құрастырып жазыңдар.
•Критерийі: Әңгіме құрастырады
Дескриптор: жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне
сай әңгіме жазады.Көріктеуіш құралдарды қолданады
Одағай түрлерін ажыратады.
• Одағайға байланысты тиісті тыныс
белгісін қояды.
7 слайд
Қолдану •«Суретті әңгімеле» әдісі бойынша жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай көріктеуіш құралдарды орынды қолданып, шағын әңгіме құрастырып жазыңдар. •Критерийі: Әңгіме құрастырады Дескриптор: жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай әңгіме жазады.Көріктеуіш құралдарды қолданады Одағай түрлерін ажыратады. • Одағайға байланысты тиісті тыныс белгісін қояды.
#8 слайд
Талдау
•«Табақ тарту» әдісі бойынша мәтін мазмұнын түсіну, негізгі
ақпарат бойынша факті мен көзқарасты ажыратыңдар.
• Тыңдалым және айтылым. «Қандай ет пайдалы?» аудио
тыңдау.
•Критерийі: Факті мен көзқарасты ажыратады
•Дескриптор: аудио жазбаны тыңдайды
• Негізгі ақпарат бойынша факті мен көзқарасты
ажыратады
• Дәлелдеп жазады.
8 слайд
Талдау •«Табақ тарту» әдісі бойынша мәтін мазмұнын түсіну, негізгі ақпарат бойынша факті мен көзқарасты ажыратыңдар. • Тыңдалым және айтылым. «Қандай ет пайдалы?» аудио тыңдау. •Критерийі: Факті мен көзқарасты ажыратады •Дескриптор: аудио жазбаны тыңдайды • Негізгі ақпарат бойынша факті мен көзқарасты ажыратады • Дәлелдеп жазады.
#9 слайд
«Ұйқасын тап»
•Тауып алдым кеше, шай құятын ...(кесе)
•Өзінше ноян, қорқақ кім?...(қоян)
•Аз да болса жауын, бітік өсті ...(қауын)
•Тастан тасқа секіріп, жем іздейді ...
(кекілік)
•Құйрығы бар қарыстан, аң патшасы ...
(арыстан)
9 слайд
«Ұйқасын тап» •Тауып алдым кеше, шай құятын ...(кесе) •Өзінше ноян, қорқақ кім?...(қоян) •Аз да болса жауын, бітік өсті ...(қауын) •Тастан тасқа секіріп, жем іздейді ... (кекілік) •Құйрығы бар қарыстан, аң патшасы ... (арыстан)
#10 слайд
Синтез. «Құндылықтар спектрі» әдісі
•Қай етті құндылығы жағынан жоғары деп есептейсіңдер?
Ретімен тізбектеп жазыңдар?
•Сиыр еті, қой еті, қоян еті, жылқы еті, құс еті, түйе еті,
ешкі еті, кірпі еті, шошқа еті, тау тышқаны еті.
•Критерийі: Етті құндылығына қарай ретімен жазады.
•Дескриптор: еттердің адам өміріндегі құндылығын
ескереді.
• Тізбектеп жазады
• Себебін дәлелдейді
10 слайд
Синтез. «Құндылықтар спектрі» әдісі •Қай етті құндылығы жағынан жоғары деп есептейсіңдер? Ретімен тізбектеп жазыңдар? •Сиыр еті, қой еті, қоян еті, жылқы еті, құс еті, түйе еті, ешкі еті, кірпі еті, шошқа еті, тау тышқаны еті. •Критерийі: Етті құндылығына қарай ретімен жазады. •Дескриптор: еттердің адам өміріндегі құндылығын ескереді. • Тізбектеп жазады • Себебін дәлелдейді
#11 слайд
Бағалау кезеңі. «Бір сөйлеммен түйіндеу» әдісі
бойынша ойларыңды білдіріңдер
1. Еттің адам өміріндегі маңызы қандай? (1-топ)
2. Етсіз тамақ істеуге бола ма? Неге ия? Неге жоқ?
(2-топ)
3. Етті неге негізгі азық дейді? (3-топ)
4. Еттің қандай қасиеті бар? (4-топ)
Критерийі: Бір сөйлеммен жауап береді.
Дескриптор. Сұраққа жауап береді
Құнды ой айтады
11 слайд
Бағалау кезеңі. «Бір сөйлеммен түйіндеу» әдісі бойынша ойларыңды білдіріңдер 1. Еттің адам өміріндегі маңызы қандай? (1-топ) 2. Етсіз тамақ істеуге бола ма? Неге ия? Неге жоқ? (2-топ) 3. Етті неге негізгі азық дейді? (3-топ) 4. Еттің қандай қасиеті бар? (4-топ) Критерийі: Бір сөйлеммен жауап береді. Дескриптор. Сұраққа жауап береді Құнды ой айтады
#12 слайд
12 слайд
#13 слайд
13 слайд
#14 слайд
Кері байланыс. «Өзіңнің
таңдауыңды маған жаса»
•. Оқушылар керіктің суретін
белгілейді. Егер де сабақтан түйгені аз
болса кішкене керік, орташа түсінсе
орта керікті, тапсырмалар бойынша
бәрін түсінсе, ең ұзын ағашқа жетіп
тұрған керікті таңдауы тиіс.
14 слайд
Кері байланыс. «Өзіңнің таңдауыңды маған жаса» •. Оқушылар керіктің суретін белгілейді. Егер де сабақтан түйгені аз болса кішкене керік, орташа түсінсе орта керікті, тапсырмалар бойынша бәрін түсінсе, ең ұзын ағашқа жетіп тұрған керікті таңдауы тиіс.
#15 слайд
Үйге тапсырма
•6-тапсырма. Төмендегі
фразеологизмдерді жағымды,
жағымсыз мәндеріне қарай
топтастырыңдар, көңіл күй және
шақыру одағайларын
қатыстырып, бірнеше сөйлем
жазыңдар.
15 слайд
Үйге тапсырма •6-тапсырма. Төмендегі фразеологизмдерді жағымды, жағымсыз мәндеріне қарай топтастырыңдар, көңіл күй және шақыру одағайларын қатыстырып, бірнеше сөйлем жазыңдар.
#16 слайд
Назарларынызға
рахмет! Назарларынызға
рахмет!
16 слайд
Назарларынызға рахмет! Назарларынызға рахмет!
шағым қалдыра аласыз













