Ашық сабақ, презентация «Кеңістіктегі тікбұрышты координаталар жүйесі »

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ, презентация «Кеңістіктегі тікбұрышты координаталар жүйесі »

Материал туралы қысқаша түсінік
Кеңістіктегі тікбұрышты координаталар жүйесінің негізгі ұғымдарын, яғни кеңістіктегі координаталар жүйесі, координаталар осі, координаталық жазықтықтар, октанттар ұғымын енгізу.
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері

#1 слайд

1 слайд

Мақсаты: Кеңістіктегі тікбұрышты координаталар жүйесінің негізгі ұғымдарын, яғни кеңістіктегі координаталар жүйесі,

#2 слайд
Мақсаты: Кеңістіктегі тікбұрышты координаталар жүйесінің негізгі ұғымдарын, яғни кеңістіктегі координаталар жүйесі, координаталар осі, координаталық жазықтықтар, октанттар ұғымын енгізу. Оқыту нәтижелері: “координаталар осі, координаталық жазықтықтар, октанттар ұғымдарын теоремаларды дәлелдеу мен есеп шығару кезінде кері жору әдісін тиімді қолдана біледі,сын тұрғыдан ойлай алады, озық болуға тәрбиеленеді.” «Кеңістіктегі тікбұрышты координаталар жүйесі » 10 “Г” сынып математика пән мұғалімі Керімбек С

2 слайд

Мақсаты: Кеңістіктегі тікбұрышты координаталар жүйесінің негізгі ұғымдарын, яғни кеңістіктегі координаталар жүйесі, координаталар осі, координаталық жазықтықтар, октанттар ұғымын енгізу. Оқыту нәтижелері: “координаталар осі, координаталық жазықтықтар, октанттар ұғымдарын теоремаларды дәлелдеу мен есеп шығару кезінде кері жору әдісін тиімді қолдана біледі,сын тұрғыдан ойлай алады, озық болуға тәрбиеленеді.” «Кеңістіктегі тікбұрышты координаталар жүйесі » 10 “Г” сынып математика пән мұғалімі Керімбек С

Сұрақ қою арқылы үй тапсырмасын пысықтау 1. Нүктеден жазықтыққа түсірілген перпендикуляр дегеніміз не? 2. Нүктеден жазықтыққ

#3 слайд
Сұрақ қою арқылы үй тапсырмасын пысықтау 1. Нүктеден жазықтыққа түсірілген перпендикуляр дегеніміз не? 2. Нүктеден жазықтыққа дейінгі қашықтық дегеніміз не? 3. Перпендикуляр түзу мен жазықтықтардың қасиеттерін айт

3 слайд

Сұрақ қою арқылы үй тапсырмасын пысықтау 1. Нүктеден жазықтыққа түсірілген перпендикуляр дегеніміз не? 2. Нүктеден жазықтыққа дейінгі қашықтық дегеніміз не? 3. Перпендикуляр түзу мен жазықтықтардың қасиеттерін айт

Білу. “Еске түсіру” әдісі бойынша жаңа сабаққа дайындық 1. Тікбұрышты координаталар жүйесі дегеніміз не? 2. Координаталық жаз

#4 слайд
Білу. “Еске түсіру” әдісі бойынша жаңа сабаққа дайындық 1. Тікбұрышты координаталар жүйесі дегеніміз не? 2. Координаталық жазықтық дегеніміз не? 3. Қай ғалымның құрметіне декарттық координаталар жүйесі деп аталған? 4. Координаталық осьтер дегеніміз не, қандай остерді білесіңдер?

4 слайд

Білу. “Еске түсіру” әдісі бойынша жаңа сабаққа дайындық 1. Тікбұрышты координаталар жүйесі дегеніміз не? 2. Координаталық жазықтық дегеніміз не? 3. Қай ғалымның құрметіне декарттық координаталар жүйесі деп аталған? 4. Координаталық осьтер дегеніміз не, қандай остерді білесіңдер?

Түсіну.- әдісі бойынша Топтарға тапсырма. Х тобы У тобы Z тобы

#5 слайд
Түсіну.- әдісі бойынша Топтарға тапсырма. Х тобы У тобы Z тобы

5 слайд

Түсіну.- әдісі бойынша Топтарға тапсырма. Х тобы У тобы Z тобы

Кеңістіктегі тік бұрышты координаталықжазықтықты қалай түсінесіңдер? Кеңістіктегінүктенің координатасын қалай табуғаболады?

#6 слайд
Кеңістіктегі тік бұрышты координаталықжазықтықты қалай түсінесіңдер? Кеңістіктегінүктенің координатасын қалай табуғаболады? Кеңістіктегі тікбұрышты координаталар жүйесін өмірмен байланыстыра суреттеңдер.Ойларыңды постермен қорғаңдар

6 слайд

Кеңістіктегі тік бұрышты координаталықжазықтықты қалай түсінесіңдер? Кеңістіктегінүктенің координатасын қалай табуғаболады? Кеңістіктегі тікбұрышты координаталар жүйесін өмірмен байланыстыра суреттеңдер.Ойларыңды постермен қорғаңдар

Талдау- әдісі бойынша постерлерін қорғау

#7 слайд
Талдау- әдісі бойынша постерлерін қорғау

7 слайд

Талдау- әдісі бойынша постерлерін қорғау

Миға шабуыл стратегиясын қолдану Координаталары бойынша нүктелердісалыңдар: А(3; 1; 2), В(- 1; 4; 0), С(0; 0; 5) А(8; 0; 0),

#8 слайд
Миға шабуыл стратегиясын қолдану Координаталары бойынша нүктелердісалыңдар: А(3; 1; 2), В(- 1; 4; 0), С(0; 0; 5) А(8; 0; 0), В(0; 6; 0), С(0; 0; 7) А(- 6; 0; 0), В(0; 10; 0), С(0; 0; 3)

8 слайд

Миға шабуыл стратегиясын қолдану Координаталары бойынша нүктелердісалыңдар: А(3; 1; 2), В(- 1; 4; 0), С(0; 0; 5) А(8; 0; 0), В(0; 6; 0), С(0; 0; 7) А(- 6; 0; 0), В(0; 10; 0), С(0; 0; 3)

АВСД төртбұрышының параллелограмм екеніндәлелдеңдер Төбелері А(4; 2; 1), В(3;- 1; 0), С(- 6;- 2; 5) D(- 5; 1; 6) Төбелері

#9 слайд
АВСД төртбұрышының параллелограмм екеніндәлелдеңдер Төбелері А(4; 2; 1), В(3;- 1; 0), С(- 6;- 2; 5) D(- 5; 1; 6) Төбелері А(2; 1; 2), В(4;- 4; 0), С(0;- 3;- 4) D(- 2; 2;- 2) Төбелері М(- 3; 2; 0), N(1;- 6; 4), P(3; 4;- 2) K(7;- 4; 2)

9 слайд

АВСД төртбұрышының параллелограмм екеніндәлелдеңдер Төбелері А(4; 2; 1), В(3;- 1; 0), С(- 6;- 2; 5) D(- 5; 1; 6) Төбелері А(2; 1; 2), В(4;- 4; 0), С(0;- 3;- 4) D(- 2; 2;- 2) Төбелері М(- 3; 2; 0), N(1;- 6; 4), P(3; 4;- 2) K(7;- 4; 2)

.“Ой толғаныс” стратегиясы. Венн диаграммасы ( топтарғатапсырма) Жазықтықтағы тік бұрышты координаталар жүйесі мен кеңістіктегі

#10 слайд
.“Ой толғаныс” стратегиясы. Венн диаграммасы ( топтарғатапсырма) Жазықтықтағы тік бұрышты координаталар жүйесі мен кеңістіктегітік бұрышты координаталар жүйесінің айырмашылықтары мен ұқсастықтарын көрсет «Екі үміт, бір тілек»,

10 слайд

.“Ой толғаныс” стратегиясы. Венн диаграммасы ( топтарғатапсырма) Жазықтықтағы тік бұрышты координаталар жүйесі мен кеңістіктегітік бұрышты координаталар жүйесінің айырмашылықтары мен ұқсастықтарын көрсет «Екі үміт, бір тілек»,

#11 слайд

11 слайд

Кері байланыс: Не білдім? Не білгім келеді?

#12 слайд
Кері байланыс: Не білдім? Не білгім келеді?

12 слайд

Кері байланыс: Не білдім? Не білгім келеді?

Бағалау. ( Оқушылардың «бағалау бетшесі» және бір – біріне баға беру, анализ жасау)

#13 слайд
Бағалау. ( Оқушылардың «бағалау бетшесі» және бір – біріне баға беру, анализ жасау)

13 слайд

Бағалау. ( Оқушылардың «бағалау бетшесі» және бір – біріне баға беру, анализ жасау)

Үйге тапсырма тақырыпша- §19 оқу, ережелерді жаттау. №5 есеп

#14 слайд
Үйге тапсырма тақырыпша- §19 оқу, ережелерді жаттау. №5 есеп

14 слайд

Үйге тапсырма тақырыпша- §19 оқу, ережелерді жаттау. №5 есеп

“Ақылдың алты қалпағы” әдісі Ақпарат береді Айрықшалығы неде екінін айтады Сақтық жасау,талқылау,қарсы пікір айтады Ойлайды, үйы

#15 слайд
“Ақылдың алты қалпағы” әдісі Ақпарат береді Айрықшалығы неде екінін айтады Сақтық жасау,талқылау,қарсы пікір айтады Ойлайды, үйымдастырады Жаңа ойлар,ұсыныстар айтады Қызығушылық, түсіну, жауапкершілік

15 слайд

“Ақылдың алты қалпағы” әдісі Ақпарат береді Айрықшалығы неде екінін айтады Сақтық жасау,талқылау,қарсы пікір айтады Ойлайды, үйымдастырады Жаңа ойлар,ұсыныстар айтады Қызығушылық, түсіну, жауапкершілік

Кері байланыс: Не білдім? Не білгім келеді?

#16 слайд
Кері байланыс: Не білдім? Не білгім келеді?

16 слайд

Кері байланыс: Не білдім? Не білгім келеді?

Кері байланыс: 1 бөлік – позитивті комментарий, не ұнады; 2 бөлік – сындарлы сын, не нәрсені жақсарту керек; 3 бөлік – келешек

#17 слайд
Кері байланыс: 1 бөлік – позитивті комментарий, не ұнады; 2 бөлік – сындарлы сын, не нәрсені жақсарту керек; 3 бөлік – келешекке арналған комментарий: маған ұнады, бірақ келесі жолы …

17 слайд

Кері байланыс: 1 бөлік – позитивті комментарий, не ұнады; 2 бөлік – сындарлы сын, не нәрсені жақсарту керек; 3 бөлік – келешекке арналған комментарий: маған ұнады, бірақ келесі жолы …

Сау болыңыздар!

#18 слайд
Сау болыңыздар!

18 слайд

Сау болыңыздар!

Кері байланыс: 1 бөлік – позитивті комментарий, не ұнады; 2 бөлік – сындарлы сын, не нәрсені жақсарту керек; 3 бөлік – келешек

#19 слайд
Кері байланыс: 1 бөлік – позитивті комментарий, не ұнады; 2 бөлік – сындарлы сын, не нәрсені жақсарту керек; 3 бөлік – келешекке арналған комментарий: маған ұнады, бірақ келесі жолы …

19 слайд

Кері байланыс: 1 бөлік – позитивті комментарий, не ұнады; 2 бөлік – сындарлы сын, не нәрсені жақсарту керек; 3 бөлік – келешекке арналған комментарий: маған ұнады, бірақ келесі жолы …

Файл форматы:
pptx
18.12.2017
2772
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі