Материалдар / Ашық сабақ, презентация «Кеңістіктегі тікбұрышты координаталар жүйесі »
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ, презентация «Кеңістіктегі тікбұрышты координаталар жүйесі »

Материал туралы қысқаша түсінік
Кеңістіктегі тікбұрышты координаталар жүйесінің негізгі ұғымдарын, яғни кеңістіктегі координаталар жүйесі, координаталар осі, координаталық жазықтықтар, октанттар ұғымын енгізу.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Желтоқсан 2017
2478
2 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі

1 слайд

1 слайд

Мақсаты: Кеңістіктегі тікбұрышты координаталар жүйесінің негізгі ұғымдарын, яғни кеңістіктегі координаталар жүйесі,

2 слайд
Мақсаты: Кеңістіктегі тікбұрышты координаталар жүйесінің негізгі ұғымдарын, яғни кеңістіктегі координаталар жүйесі, координаталар осі, координаталық жазықтықтар, октанттар ұғымын енгізу. Оқыту нәтижелері: “координаталар осі, координаталық жазықтықтар, октанттар ұғымдарын теоремаларды дәлелдеу мен есеп шығару кезінде кері жору әдісін тиімді қолдана біледі,сын тұрғыдан ойлай алады, озық болуға тәрбиеленеді.” «Кеңістіктегі тікбұрышты координаталар жүйесі » 10 “Г” сынып математика пән мұғалімі Керімбек С

2 слайд

Мақсаты: Кеңістіктегі тікбұрышты координаталар жүйесінің негізгі ұғымдарын, яғни кеңістіктегі координаталар жүйесі, координаталар осі, координаталық жазықтықтар, октанттар ұғымын енгізу. Оқыту нәтижелері: “координаталар осі, координаталық жазықтықтар, октанттар ұғымдарын теоремаларды дәлелдеу мен есеп шығару кезінде кері жору әдісін тиімді қолдана біледі,сын тұрғыдан ойлай алады, озық болуға тәрбиеленеді.” «Кеңістіктегі тікбұрышты координаталар жүйесі » 10 “Г” сынып математика пән мұғалімі Керімбек С

Сұрақ қою арқылы үй тапсырмасын пысықтау 1. Нүктеден жазықтыққа түсірілген перпендикуляр дегеніміз не? 2. Нүктеден жазықтыққ

3 слайд
Сұрақ қою арқылы үй тапсырмасын пысықтау 1. Нүктеден жазықтыққа түсірілген перпендикуляр дегеніміз не? 2. Нүктеден жазықтыққа дейінгі қашықтық дегеніміз не? 3. Перпендикуляр түзу мен жазықтықтардың қасиеттерін айт

3 слайд

Сұрақ қою арқылы үй тапсырмасын пысықтау 1. Нүктеден жазықтыққа түсірілген перпендикуляр дегеніміз не? 2. Нүктеден жазықтыққа дейінгі қашықтық дегеніміз не? 3. Перпендикуляр түзу мен жазықтықтардың қасиеттерін айт

Білу. “Еске түсіру” әдісі бойынша жаңа сабаққа дайындық 1. Тікбұрышты координаталар жүйесі дегеніміз не? 2. Координаталық жаз

4 слайд
Білу. “Еске түсіру” әдісі бойынша жаңа сабаққа дайындық 1. Тікбұрышты координаталар жүйесі дегеніміз не? 2. Координаталық жазықтық дегеніміз не? 3. Қай ғалымның құрметіне декарттық координаталар жүйесі деп аталған? 4. Координаталық осьтер дегеніміз не, қандай остерді білесіңдер?

4 слайд

Білу. “Еске түсіру” әдісі бойынша жаңа сабаққа дайындық 1. Тікбұрышты координаталар жүйесі дегеніміз не? 2. Координаталық жазықтық дегеніміз не? 3. Қай ғалымның құрметіне декарттық координаталар жүйесі деп аталған? 4. Координаталық осьтер дегеніміз не, қандай остерді білесіңдер?

Түсіну.- әдісі бойынша Топтарға тапсырма. Х тобы У тобы Z тобы

5 слайд
Түсіну.- әдісі бойынша Топтарға тапсырма. Х тобы У тобы Z тобы

5 слайд

Түсіну.- әдісі бойынша Топтарға тапсырма. Х тобы У тобы Z тобы

Кеңістіктегі тік бұрышты координаталықжазықтықты қалай түсінесіңдер? Кеңістіктегінүктенің координатасын қалай табуғаболады?

6 слайд
Кеңістіктегі тік бұрышты координаталықжазықтықты қалай түсінесіңдер? Кеңістіктегінүктенің координатасын қалай табуғаболады? Кеңістіктегі тікбұрышты координаталар жүйесін өмірмен байланыстыра суреттеңдер.Ойларыңды постермен қорғаңдар

6 слайд

Кеңістіктегі тік бұрышты координаталықжазықтықты қалай түсінесіңдер? Кеңістіктегінүктенің координатасын қалай табуғаболады? Кеңістіктегі тікбұрышты координаталар жүйесін өмірмен байланыстыра суреттеңдер.Ойларыңды постермен қорғаңдар

Талдау- әдісі бойынша постерлерін қорғау

7 слайд
Талдау- әдісі бойынша постерлерін қорғау

7 слайд

Талдау- әдісі бойынша постерлерін қорғау

Миға шабуыл стратегиясын қолдану Координаталары бойынша нүктелердісалыңдар: А(3; 1; 2), В(- 1; 4; 0), С(0; 0; 5) А(8; 0; 0),

8 слайд
Миға шабуыл стратегиясын қолдану Координаталары бойынша нүктелердісалыңдар: А(3; 1; 2), В(- 1; 4; 0), С(0; 0; 5) А(8; 0; 0), В(0; 6; 0), С(0; 0; 7) А(- 6; 0; 0), В(0; 10; 0), С(0; 0; 3)

8 слайд

Миға шабуыл стратегиясын қолдану Координаталары бойынша нүктелердісалыңдар: А(3; 1; 2), В(- 1; 4; 0), С(0; 0; 5) А(8; 0; 0), В(0; 6; 0), С(0; 0; 7) А(- 6; 0; 0), В(0; 10; 0), С(0; 0; 3)

АВСД төртбұрышының параллелограмм екеніндәлелдеңдер Төбелері А(4; 2; 1), В(3;- 1; 0), С(- 6;- 2; 5) D(- 5; 1; 6) Төбелері

9 слайд
АВСД төртбұрышының параллелограмм екеніндәлелдеңдер Төбелері А(4; 2; 1), В(3;- 1; 0), С(- 6;- 2; 5) D(- 5; 1; 6) Төбелері А(2; 1; 2), В(4;- 4; 0), С(0;- 3;- 4) D(- 2; 2;- 2) Төбелері М(- 3; 2; 0), N(1;- 6; 4), P(3; 4;- 2) K(7;- 4; 2)

9 слайд

АВСД төртбұрышының параллелограмм екеніндәлелдеңдер Төбелері А(4; 2; 1), В(3;- 1; 0), С(- 6;- 2; 5) D(- 5; 1; 6) Төбелері А(2; 1; 2), В(4;- 4; 0), С(0;- 3;- 4) D(- 2; 2;- 2) Төбелері М(- 3; 2; 0), N(1;- 6; 4), P(3; 4;- 2) K(7;- 4; 2)

.“Ой толғаныс” стратегиясы. Венн диаграммасы ( топтарғатапсырма) Жазықтықтағы тік бұрышты координаталар жүйесі мен кеңістіктегі

10 слайд
.“Ой толғаныс” стратегиясы. Венн диаграммасы ( топтарғатапсырма) Жазықтықтағы тік бұрышты координаталар жүйесі мен кеңістіктегітік бұрышты координаталар жүйесінің айырмашылықтары мен ұқсастықтарын көрсет «Екі үміт, бір тілек»,

10 слайд

.“Ой толғаныс” стратегиясы. Венн диаграммасы ( топтарғатапсырма) Жазықтықтағы тік бұрышты координаталар жүйесі мен кеңістіктегітік бұрышты координаталар жүйесінің айырмашылықтары мен ұқсастықтарын көрсет «Екі үміт, бір тілек»,

11 слайд

11 слайд

Кері байланыс: Не білдім? Не білгім келеді?

12 слайд
Кері байланыс: Не білдім? Не білгім келеді?

12 слайд

Кері байланыс: Не білдім? Не білгім келеді?

Бағалау. ( Оқушылардың «бағалау бетшесі» және бір – біріне баға беру, анализ жасау)

13 слайд
Бағалау. ( Оқушылардың «бағалау бетшесі» және бір – біріне баға беру, анализ жасау)

13 слайд

Бағалау. ( Оқушылардың «бағалау бетшесі» және бір – біріне баға беру, анализ жасау)

Үйге тапсырма тақырыпша- §19 оқу, ережелерді жаттау. №5 есеп

14 слайд
Үйге тапсырма тақырыпша- §19 оқу, ережелерді жаттау. №5 есеп

14 слайд

Үйге тапсырма тақырыпша- §19 оқу, ережелерді жаттау. №5 есеп

“Ақылдың алты қалпағы” әдісі Ақпарат береді Айрықшалығы неде екінін айтады Сақтық жасау,талқылау,қарсы пікір айтады Ойлайды, үйы

15 слайд
“Ақылдың алты қалпағы” әдісі Ақпарат береді Айрықшалығы неде екінін айтады Сақтық жасау,талқылау,қарсы пікір айтады Ойлайды, үйымдастырады Жаңа ойлар,ұсыныстар айтады Қызығушылық, түсіну, жауапкершілік

15 слайд

“Ақылдың алты қалпағы” әдісі Ақпарат береді Айрықшалығы неде екінін айтады Сақтық жасау,талқылау,қарсы пікір айтады Ойлайды, үйымдастырады Жаңа ойлар,ұсыныстар айтады Қызығушылық, түсіну, жауапкершілік

Кері байланыс: Не білдім? Не білгім келеді?

16 слайд
Кері байланыс: Не білдім? Не білгім келеді?

16 слайд

Кері байланыс: Не білдім? Не білгім келеді?

Кері байланыс: 1 бөлік – позитивті комментарий, не ұнады; 2 бөлік – сындарлы сын, не нәрсені жақсарту керек; 3 бөлік – келешек

17 слайд
Кері байланыс: 1 бөлік – позитивті комментарий, не ұнады; 2 бөлік – сындарлы сын, не нәрсені жақсарту керек; 3 бөлік – келешекке арналған комментарий: маған ұнады, бірақ келесі жолы …

17 слайд

Кері байланыс: 1 бөлік – позитивті комментарий, не ұнады; 2 бөлік – сындарлы сын, не нәрсені жақсарту керек; 3 бөлік – келешекке арналған комментарий: маған ұнады, бірақ келесі жолы …

Сау болыңыздар!

18 слайд
Сау болыңыздар!

18 слайд

Сау болыңыздар!

Кері байланыс: 1 бөлік – позитивті комментарий, не ұнады; 2 бөлік – сындарлы сын, не нәрсені жақсарту керек; 3 бөлік – келешек

19 слайд
Кері байланыс: 1 бөлік – позитивті комментарий, не ұнады; 2 бөлік – сындарлы сын, не нәрсені жақсарту керек; 3 бөлік – келешекке арналған комментарий: маған ұнады, бірақ келесі жолы …

19 слайд

Кері байланыс: 1 бөлік – позитивті комментарий, не ұнады; 2 бөлік – сындарлы сын, не нәрсені жақсарту керек; 3 бөлік – келешекке арналған комментарий: маған ұнады, бірақ келесі жолы …