Материалдар / Ашық сабақ презентациясы "Сценарийді жүзеге асыру" 6 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ презентациясы "Сценарийді жүзеге асыру" 6 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Информатикадан сабақ өткен мұғалімдерге дайын презентация
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
10 Мамыр 2021
791
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
«Өз орныңды тап» ойыны

1 слайд
«Өз орныңды тап» ойыны

1 слайд

«Өз орныңды тап» ойыны

Бейнеролик тамашалау Бейнероликтен не көрдік? Кім қалай түсінеді? Бүгінгі сабағымыздың тақырыбы қандай деп ойлайсыздар?

2 слайд
Бейнеролик тамашалау Бейнероликтен не көрдік? Кім қалай түсінеді? Бүгінгі сабағымыздың тақырыбы қандай деп ойлайсыздар?

2 слайд

Бейнеролик тамашалау Бейнероликтен не көрдік? Кім қалай түсінеді? Бүгінгі сабағымыздың тақырыбы қандай деп ойлайсыздар?

10 . 02 . 2021 ж. Сценарийді жүзеге асыру Оқу мақсаты: 6.3.1.1 ойын ортасындағы программалау сценарийін әзірлеу және жүзеге асы

3 слайд
10 . 02 . 2021 ж. Сценарийді жүзеге асыру Оқу мақсаты: 6.3.1.1 ойын ортасындағы программалау сценарийін әзірлеу және жүзеге асыру

3 слайд

10 . 02 . 2021 ж. Сценарийді жүзеге асыру Оқу мақсаты: 6.3.1.1 ойын ортасындағы программалау сценарийін әзірлеу және жүзеге асыру

«INSERT» әдісі Тақырыпқа байланысты ережені дәптерге жазып алады. Оқулықпен жұмыс

4 слайд
«INSERT» әдісі Тақырыпқа байланысты ережені дәптерге жазып алады. Оқулықпен жұмыс

4 слайд

«INSERT» әдісі Тақырыпқа байланысты ережені дәптерге жазып алады. Оқулықпен жұмыс

«Acтaнaғa caяхaт» ойыны қaндaй қaдaмдaрдaн тұрaды? Дескриптор: -Ойынның әр қадамын ажыратып айта алады. -Қадам реттіліг

5 слайд
«Acтaнaғa caяхaт» ойыны қaндaй қaдaмдaрдaн тұрaды? Дескриптор: -Ойынның әр қадамын ажыратып айта алады. -Қадам реттілігін сақтап айта алады.Топпен жұмыс Тапсырма 1

5 слайд

«Acтaнaғa caяхaт» ойыны қaндaй қaдaмдaрдaн тұрaды? Дескриптор: -Ойынның әр қадамын ажыратып айта алады. -Қадам реттілігін сақтап айта алады.Топпен жұмыс Тапсырма 1

Топпен жұмыс Тапсырма 2

6 слайд
Топпен жұмыс Тапсырма 2

6 слайд

Топпен жұмыс Тапсырма 2

Жеке жұмыс Тапсырма 3 Практикалық жұмыс  Оқушыларға тапсырма беріледі, тапсырманы достарының көмегінсіз өзі орындауы тиіс. 

7 слайд
Жеке жұмыс Тапсырма 3 Практикалық жұмыс  Оқушыларға тапсырма беріледі, тапсырманы достарының көмегінсіз өзі орындауы тиіс.  Кітапхана қорынан доптың суретін таңдап алып, сахнаға орналастырайық  Скрипті блоктарымен қажетті программа енгізейік  Допты алға 10 қадам қозғалтып, 15 градусқа қарай шеңбер бойымен домалауын бұйырайық.  Нәтижесінде доп шеңбер бойымен қозғалады. Дескриптор: -Кітапхана қорын қолдана алады. -Скрипт блогынан қажетті программаны енгізе алады -Нәтижесін шығара алады.

7 слайд

Жеке жұмыс Тапсырма 3 Практикалық жұмыс  Оқушыларға тапсырма беріледі, тапсырманы достарының көмегінсіз өзі орындауы тиіс.  Кітапхана қорынан доптың суретін таңдап алып, сахнаға орналастырайық  Скрипті блоктарымен қажетті программа енгізейік  Допты алға 10 қадам қозғалтып, 15 градусқа қарай шеңбер бойымен домалауын бұйырайық.  Нәтижесінде доп шеңбер бойымен қозғалады. Дескриптор: -Кітапхана қорын қолдана алады. -Скрипт блогынан қажетті программаны енгізе алады -Нәтижесін шығара алады.

Рефлексия «Бір минуттық әңгіме» тәсілі 1. Ең бастысы (бүгін сіз не білдіңіз?) 2. Есіңізде не қалды? 3. Қандай тапсырма сіз үш

8 слайд
Рефлексия «Бір минуттық әңгіме» тәсілі 1. Ең бастысы (бүгін сіз не білдіңіз?) 2. Есіңізде не қалды? 3. Қандай тапсырма сіз үшін түсініксіз болды?

8 слайд

Рефлексия «Бір минуттық әңгіме» тәсілі 1. Ең бастысы (бүгін сіз не білдіңіз?) 2. Есіңізде не қалды? 3. Қандай тапсырма сіз үшін түсініксіз болды?