Материалдар / Ашық сабақ "Пропорция. Пропорцияның негізгі қасиеті."
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ "Пропорция. Пропорцияның негізгі қасиеті."

Материал туралы қысқаша түсінік
берілген материал 6 сынып оқушыларына арналған, пропорция және оның негіздері тақырыбында.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
13 Қараша 2020
1635
3 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Тақырыбы: Пропорция. Пропорцияның негізгі қасиеті.

1 слайд
Тақырыбы: Пропорция. Пропорцияның негізгі қасиеті.

1 слайд

Тақырыбы: Пропорция. Пропорцияның негізгі қасиеті.

Оқу мақсаттары: 6.5.2.2 пропорцияны оқу және жазу; 6.1.2.3 пропорция анықтамасын білу; 6.1.2.4 пропорцияларды ажырату жән

2 слайд
Оқу мақсаттары: 6.5.2.2 пропорцияны оқу және жазу; 6.1.2.3 пропорция анықтамасын білу; 6.1.2.4 пропорцияларды ажырату және құрастыру; 6.1.2.5 пропорцияның негізгі қасиетін білу және қолдану;

2 слайд

Оқу мақсаттары: 6.5.2.2 пропорцияны оқу және жазу; 6.1.2.3 пропорция анықтамасын білу; 6.1.2.4 пропорцияларды ажырату және құрастыру; 6.1.2.5 пропорцияның негізгі қасиетін білу және қолдану;

Ба ғалау критерийлері: Білім алушы - пропорцияны оқи және жаза біледі; - пропорция анықтамасын біледі; - пропорцияларды ажы

3 слайд
Ба ғалау критерийлері: Білім алушы - пропорцияны оқи және жаза біледі; - пропорция анықтамасын біледі; - пропорцияларды ажырата және құрастыра алады; - пропорцияның негізгі қасиетін біледі және қолданады.

3 слайд

Ба ғалау критерийлері: Білім алушы - пропорцияны оқи және жаза біледі; - пропорция анықтамасын біледі; - пропорцияларды ажырата және құрастыра алады; - пропорцияның негізгі қасиетін біледі және қолданады.

Ой қозғау: Ауызша тапсырмалар орындау: х : 3 = 4 : 6 ; 5 : х = 2 : 6 ; 7 : 3 = х : 18 ; . 10 2 5, 2  x . 15 3 7

4 слайд
Ой қозғау: Ауызша тапсырмалар орындау: х : 3 = 4 : 6 ; 5 : х = 2 : 6 ; 7 : 3 = х : 18 ; . 10 2 5, 2  x . 15 3 7 x  . 2 1 6  x . 9 12 3  x

4 слайд

Ой қозғау: Ауызша тапсырмалар орындау: х : 3 = 4 : 6 ; 5 : х = 2 : 6 ; 7 : 3 = х : 18 ; . 10 2 5, 2  x . 15 3 7 x  . 2 1 6  x . 9 12 3  x

Пропорцияның белгісіз мүшесін табыңдар:

5 слайд
Пропорцияның белгісіз мүшесін табыңдар:

5 слайд

Пропорцияның белгісіз мүшесін табыңдар:

Бос орынды толтырыңдар: 0,5 сағат ішінде қараған (акация) діңіндегі су 75 см – ге көтерілетіні белгілі. 3 метрлік ағаш басына с

6 слайд
Бос орынды толтырыңдар: 0,5 сағат ішінде қараған (акация) діңіндегі су 75 см – ге көтерілетіні белгілі. 3 метрлік ағаш басына су неше уақытта көтеріледі?

6 слайд

Бос орынды толтырыңдар: 0,5 сағат ішінде қараған (акация) діңіндегі су 75 см – ге көтерілетіні белгілі. 3 метрлік ағаш басына су неше уақытта көтеріледі?

Үйге тапсырма: Пропорция. Пропорцияның негізігі қасиеті. № 69, 71 . Өзіңнің бүгінгі сабаққа қатысыңды бағалап, берілген фигура

7 слайд
Үйге тапсырма: Пропорция. Пропорцияның негізігі қасиеті. № 69, 71 . Өзіңнің бүгінгі сабаққа қатысыңды бағалап, берілген фигураларды таңда. Мен сабаққа өте жақсы қатысып, тапсырмаларды толық орындадым. Мен бүгінгі сабаққа жақсы түсініп, қатысып отырдым. Мен жақсы талпындым, бірақ бәрі ойдағыдай емес. Менің бұдан да жақсы дайындалуыма болады. Мен бүгін сабаққа араласпадым.

7 слайд

Үйге тапсырма: Пропорция. Пропорцияның негізігі қасиеті. № 69, 71 . Өзіңнің бүгінгі сабаққа қатысыңды бағалап, берілген фигураларды таңда. Мен сабаққа өте жақсы қатысып, тапсырмаларды толық орындадым. Мен бүгінгі сабаққа жақсы түсініп, қатысып отырдым. Мен жақсы талпындым, бірақ бәрі ойдағыдай емес. Менің бұдан да жақсы дайындалуыма болады. Мен бүгін сабаққа араласпадым.