Материалдар / Ашық сабақ Қан айналым жүйесі 3 сынып

Ашық сабақ Қан айналым жүйесі 3 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
материал мамаға керек,аттестатцияға керек.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
05 Маусым 2019
841
4 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
QOSH KELDIŃIZDER ! 7-САБАҚ ҚАНАЙНАЛЫМ ЖҮЕЙСІ

1 слайд
QOSH KELDIŃIZDER ! 7-САБАҚ ҚАНАЙНАЛЫМ ЖҮЕЙСІ

1 слайд

QOSH KELDIŃIZDER ! 7-САБАҚ ҚАНАЙНАЛЫМ ЖҮЕЙСІ

«Ақылды балалар»«Бауырмал балалар»1 2 3 «Мейірімді балалар» 4 «Жанашыр балалар»

2 слайд
«Ақылды балалар»«Бауырмал балалар»1 2 3 «Мейірімді балалар» 4 «Жанашыр балалар»

2 слайд

«Ақылды балалар»«Бауырмал балалар»1 2 3 «Мейірімді балалар» 4 «Жанашыр балалар»

Рухани жаңғы руБәсеке лік қабіле т Прагмати зм Ұлттық бірегейлі кті сақтау Білімні ң салтан ат құруыЭволюциял ық дамуСана

3 слайд
Рухани жаңғы руБәсеке лік қабіле т Прагмати зм Ұлттық бірегейлі кті сақтау Білімні ң салтан ат құруыЭволюциял ық дамуСананың ашықтығ ы

3 слайд

Рухани жаңғы руБәсеке лік қабіле т Прагмати зм Ұлттық бірегейлі кті сақтау Білімні ң салтан ат құруыЭволюциял ық дамуСананың ашықтығ ы

Жұмыс ережесімен келісу Сабақта бір-бірімізді сыйлаймыз, тыңдаймыз! Уақытты үнемдейміз! Нақты,дәл жауап береміз! Сабақта өзіміз

4 слайд
Жұмыс ережесімен келісу Сабақта бір-бірімізді сыйлаймыз, тыңдаймыз! Уақытты үнемдейміз! Нақты,дәл жауап береміз! Сабақта өзіміздің шапшаңдығымызды, тапқырлығымызды көрсетеміз! Сабаққа белсене қатысып, жақсы баға аламыз!

4 слайд

Жұмыс ережесімен келісу Сабақта бір-бірімізді сыйлаймыз, тыңдаймыз! Уақытты үнемдейміз! Нақты,дәл жауап береміз! Сабақта өзіміздің шапшаңдығымызды, тапқырлығымызды көрсетеміз! Сабаққа белсене қатысып, жақсы баға аламыз!

«Топтар арасындағы жұмыс» Адамның тыныс алу жиілігі денеге түсірген күшке байланысты бола ма?

5 слайд
«Топтар арасындағы жұмыс» Адамның тыныс алу жиілігі денеге түсірген күшке байланысты бола ма?

5 слайд

«Топтар арасындағы жұмыс» Адамның тыныс алу жиілігі денеге түсірген күшке байланысты бола ма?

Жұппен жұмыс «Иық тірескен» Қоректік заттар ағзамызға қалай келеді? Оттек қалай келеді? Қалдық заттар мен көмірқышқыл газ ағза

6 слайд
Жұппен жұмыс «Иық тірескен» Қоректік заттар ағзамызға қалай келеді? Оттек қалай келеді? Қалдық заттар мен көмірқышқыл газ ағзамыздан қалай шығады? Қалай тыныс алған дұрыс?

6 слайд

Жұппен жұмыс «Иық тірескен» Қоректік заттар ағзамызға қалай келеді? Оттек қалай келеді? Қалдық заттар мен көмірқышқыл газ ағзамыздан қалай шығады? Қалай тыныс алған дұрыс?

Жанды мотор сынбайды, Күні – түні тынбайды. Кейде оның жүрісін Дәрігерлер тыңдайды. Жұмбақ жасыру Тарам - тарам бір ғалам, Айқы

7 слайд
Жанды мотор сынбайды, Күні – түні тынбайды. Кейде оның жүрісін Дәрігерлер тыңдайды. Жұмбақ жасыру Тарам - тарам бір ғалам, Айқыш - ұйқыш шырғалаң. Толған ағыс тоқтаса, Жоғалады бірге адам. (Жүрек) (Қан тамырлары)

7 слайд

Жанды мотор сынбайды, Күні – түні тынбайды. Кейде оның жүрісін Дәрігерлер тыңдайды. Жұмбақ жасыру Тарам - тарам бір ғалам, Айқыш - ұйқыш шырғалаң. Толған ағыс тоқтаса, Жоғалады бірге адам. (Жүрек) (Қан тамырлары)

Сендер бүгін Қанайналым мүшелерінің қандай болатынын және қалай аталатынын білетін болсыңдар .

8 слайд
Сендер бүгін Қанайналым мүшелерінің қандай болатынын және қалай аталатынын білетін болсыңдар .

8 слайд

Сендер бүгін Қанайналым мүшелерінің қандай болатынын және қалай аталатынын білетін болсыңдар .

1628 жылы ағылшын физиологы Уильям Гарвей өзінің «Жануарлар қанының қозғалысын анатомиялық зерттеу» еңбегінде алғаш қанайн

9 слайд
1628 жылы ағылшын физиологы Уильям Гарвей өзінің «Жануарлар қанының қозғалысын анатомиялық зерттеу» еңбегінде алғаш қанайналым схемасын сызып, екі қанайналым шеңберін қосқан. Қысқаша тарихы Уильям Гарвей (1578-1657)

9 слайд

1628 жылы ағылшын физиологы Уильям Гарвей өзінің «Жануарлар қанының қозғалысын анатомиялық зерттеу» еңбегінде алғаш қанайналым схемасын сызып, екі қанайналым шеңберін қосқан. Қысқаша тарихы Уильям Гарвей (1578-1657)

Қанайналым жүйесі жүрек пен қантамырлардан тұрады.Жүрек – қанды тамырларға айдайтын бұлшық ет.Қолды кеуде тұсына қойы

10 слайд
Қанайналым жүйесі жүрек пен қантамырлардан тұрады.Жүрек – қанды тамырларға айдайтын бұлшық ет.Қолды кеуде тұсына қойып,жүректің ырғақты соғысын сезінуге болады. Қантамырлар адам ағзасын қоректік заттармен қамтамасыз етеді.Ол қоректік заттарды асқорыту жүйесінен сіңіріп,бүкіл ағзаға таратады.Оттекке қаныққан қан күретамыр бойымен ішке мүшелерге келеді.Олардағы көмірқышқыл газ бен зиянды заттарды көктамыр бойымен сыртқа алып шығады.Күретамыр мен көктамыр өзара қылтамыр арқылы байланысады. Қылтамыр – ең ұсақ қантамырлар.Оларда газалмасу жүреді

10 слайд

Қанайналым жүйесі жүрек пен қантамырлардан тұрады.Жүрек – қанды тамырларға айдайтын бұлшық ет.Қолды кеуде тұсына қойып,жүректің ырғақты соғысын сезінуге болады. Қантамырлар адам ағзасын қоректік заттармен қамтамасыз етеді.Ол қоректік заттарды асқорыту жүйесінен сіңіріп,бүкіл ағзаға таратады.Оттекке қаныққан қан күретамыр бойымен ішке мүшелерге келеді.Олардағы көмірқышқыл газ бен зиянды заттарды көктамыр бойымен сыртқа алып шығады.Күретамыр мен көктамыр өзара қылтамыр арқылы байланысады. Қылтамыр – ең ұсақ қантамырлар.Оларда газалмасу жүреді

11 слайд

11 слайд

Суретпен жұмыс - Қанайналым жүйесі қандай мүшелерден тұрады? - Күретамыр қандай болады? - Көктамыр қандай болады? - Қылтамыр

12 слайд
Суретпен жұмыс - Қанайналым жүйесі қандай мүшелерден тұрады? - Күретамыр қандай болады? - Көктамыр қандай болады? - Қылтамыр ше? - Олар қайда орналасады? - Қандай қызмет атқарады?

12 слайд

Суретпен жұмыс - Қанайналым жүйесі қандай мүшелерден тұрады? - Күретамыр қандай болады? - Көктамыр қандай болады? - Қылтамыр ше? - Олар қайда орналасады? - Қандай қызмет атқарады?

Жүректің тыныс алған кездегі қозғалысы

13 слайд
Жүректің тыныс алған кездегі қозғалысы

13 слайд

Жүректің тыныс алған кездегі қозғалысы

Мотор Көбіне жүректі моторға теңейді. Мұндай салытыру қалай пайды болады деп ойлайсыңдар?

14 слайд
Мотор Көбіне жүректі моторға теңейді. Мұндай салытыру қалай пайды болады деп ойлайсыңдар?

14 слайд

Мотор Көбіне жүректі моторға теңейді. Мұндай салытыру қалай пайды болады деп ойлайсыңдар?

Топтық жұмыс Модель жаса • Топ болып қанайналым жүйесі құрылымына қарайды. • А3 қағазына адамның шынайы өлшемінің сұлбасы

15 слайд
Топтық жұмыс Модель жаса • Топ болып қанайналым жүйесі құрылымына қарайды. • А3 қағазына адамның шынайы өлшемінің сұлбасын салады. • Қанайналым жүйесі бөліктерін берілген құралдардан жасайды. • Сызық бойына қанайналым жүйесінің бөліктерін белгілейді

15 слайд

Топтық жұмыс Модель жаса • Топ болып қанайналым жүйесі құрылымына қарайды. • А3 қағазына адамның шынайы өлшемінің сұлбасын салады. • Қанайналым жүйесі бөліктерін берілген құралдардан жасайды. • Сызық бойына қанайналым жүйесінің бөліктерін белгілейді

Ойлан «Жүрегі тас төбесіне шықты» сөзінің мағынасын қалай түсінесіңдер

16 слайд
Ойлан «Жүрегі тас төбесіне шықты» сөзінің мағынасын қалай түсінесіңдер

16 слайд

Ойлан «Жүрегі тас төбесіне шықты» сөзінің мағынасын қалай түсінесіңдер

Сергіту сәті «Психологиялық бой»

17 слайд
Сергіту сәті «Психологиялық бой»

17 слайд

Сергіту сәті «Психологиялық бой»

Жеке жұмыс

18 слайд
Жеке жұмыс

18 слайд

Жеке жұмыс

Рефлексия «Еркін микрофон»

19 слайд
Рефлексия «Еркін микрофон»

19 слайд

Рефлексия «Еркін микрофон»

Z e ι in qo ι p tyńdaġandaryńyzġa к rahmet !

20 слайд
Z e ι in qo ι p tyńdaġandaryńyzġa к rahmet !

20 слайд

Z e ι in qo ι p tyńdaġandaryńyzġa к rahmet !

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ