Материалдар / ашық сабақ "Қарама-қарсы сандар. Есептер шығару "6сынып

ашық сабақ "Қарама-қарсы сандар. Есептер шығару "6сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Қарама-қарсы сандар. Бүтін сандар. Рационал сандар арқылы есептер шығаруды үйрету, тақырып бойынша алған білімдерін тереңдетіп, жинақтау, жүйелеу;өз бетінше есептер шығара алуын, Қайталау жаттығулары есептерді тиімді жолмен шығара алу дағдыларын қалыптастыру
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Желтоқсан 2017
403
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
№ 57 ЖАЛПЫ ОРТА МЕКТЕП 6- «Ж» сынып Ашық сабақ тақырыбы : Математика п ән мұғалімі Керімбек С.А.

1 слайд
№ 57 ЖАЛПЫ ОРТА МЕКТЕП 6- «Ж» сынып Ашық сабақ тақырыбы : Математика п ән мұғалімі Керімбек С.А. 19.10.2017ж «Қарама-қарсы сандар. Есептер шығару »

1 слайд

№ 57 ЖАЛПЫ ОРТА МЕКТЕП 6- «Ж» сынып Ашық сабақ тақырыбы : Математика п ән мұғалімі Керімбек С.А. 19.10.2017ж «Қарама-қарсы сандар. Есептер шығару »

“ Қарама-қарсы сандар. Есептер шығару ”

2 слайд
“ Қарама-қарсы сандар. Есептер шығару ”

2 слайд

“ Қарама-қарсы сандар. Есептер шығару ”

3 слайд

3 слайд

Мақсаты : Есептер шығару арқылы тақырыпты пысықтау Қарама-қарсы сандар. Бүтін сандар. Рационал

4 слайд
Мақсаты : Есептер шығару арқылы тақырыпты пысықтау Қарама-қарсы сандар. Бүтін сандар. Рационал сандар арқылы есептер шығаруды үйрету, тақырып бойынша алған білімдерін тереңдетіп, жинақтау, жүйелеу;өз бетінше есептер шығара алуын, Есте сақтау, ойлау, жылдам есептеу қабілетін дамыту; Ұқыптылыққа, жауапкершілікке, мақсатқа жете білуге баулу. Оқыту нәтижелері: Оң және теріс сандар. Координаталық түзу және оларға амалдар қолдану ,амалдар қолдануды қорытып, берілген есептерді формулаға ықшамдап келтіре алады.Оқушылардың тақырып бойынша алған білімдерін тереңдетіп, жинақтайды, жүйелейді; Оқуға, саналы сезімге, жауапкершілікке, өз бетінше еңбектенуге бейімделеді.

4 слайд

Мақсаты : Есептер шығару арқылы тақырыпты пысықтау Қарама-қарсы сандар. Бүтін сандар. Рационал сандар арқылы есептер шығаруды үйрету, тақырып бойынша алған білімдерін тереңдетіп, жинақтау, жүйелеу;өз бетінше есептер шығара алуын, Есте сақтау, ойлау, жылдам есептеу қабілетін дамыту; Ұқыптылыққа, жауапкершілікке, мақсатқа жете білуге баулу. Оқыту нәтижелері: Оң және теріс сандар. Координаталық түзу және оларға амалдар қолдану ,амалдар қолдануды қорытып, берілген есептерді формулаға ықшамдап келтіре алады.Оқушылардың тақырып бойынша алған білімдерін тереңдетіп, жинақтайды, жүйелейді; Оқуға, саналы сезімге, жауапкершілікке, өз бетінше еңбектенуге бейімделеді.

І. Ұйымдастыру: Оқушыларды ойын ережесімен таныстыру, топқа

5 слайд
І. Ұйымдастыру: Оқушыларды ойын ережесімен таныстыру, топқа бөлу, топ басшыларын сайлау, баға қою критерилермен таныстыру. 20-дан жоғары ұпай – «5» 10-нан 20-ға дейін – «4» 5-тен 10-ға дейін – «3» ІІ. Қызығушылықты ояту : “Ой қозғау” 1-саты. арқылы сұрақ-жауап алу арқылы үй тапсырмасын пысықтау ІІІ. Мағынаны тану: 2-саты.Тақтада орындалатын тапсырмалар “ постер” әдісі арқылы есептер шығару 3-саты.Топтық тапсырмаларды “фишбоун” әдісі арқылы қорғау І V . Ой толғаныс: 4 -саты.Топтық тапсырмаларды “Автор орындығы” әдісі арқылы пысықтау V . Бағалау . 5 -саты.Топ басшысының бағасы, мұғалімнің жиынтық бағасы VI. Үйге тапсырма : 6 -саты Қосымша тапсырмаларды орындау VII. Рефлекция: 7 -саты Кері байланыс.стикерге оқушалар өз ой-пікірлерін жазады.Оқушылардың формативті бағалауы «Бутербродқа» стикер арқылы бағалау.

5 слайд

І. Ұйымдастыру: Оқушыларды ойын ережесімен таныстыру, топқа бөлу, топ басшыларын сайлау, баға қою критерилермен таныстыру. 20-дан жоғары ұпай – «5» 10-нан 20-ға дейін – «4» 5-тен 10-ға дейін – «3» ІІ. Қызығушылықты ояту : “Ой қозғау” 1-саты. арқылы сұрақ-жауап алу арқылы үй тапсырмасын пысықтау ІІІ. Мағынаны тану: 2-саты.Тақтада орындалатын тапсырмалар “ постер” әдісі арқылы есептер шығару 3-саты.Топтық тапсырмаларды “фишбоун” әдісі арқылы қорғау І V . Ой толғаныс: 4 -саты.Топтық тапсырмаларды “Автор орындығы” әдісі арқылы пысықтау V . Бағалау . 5 -саты.Топ басшысының бағасы, мұғалімнің жиынтық бағасы VI. Үйге тапсырма : 6 -саты Қосымша тапсырмаларды орындау VII. Рефлекция: 7 -саты Кері байланыс.стикерге оқушалар өз ой-пікірлерін жазады.Оқушылардың формативті бағалауы «Бутербродқа» стикер арқылы бағалау.

Ой қозғау:

6 слайд
Ой қозғау:

6 слайд

Ой қозғау:

Оң санға қарама – қарсы сан теріс сан болады .

7 слайд
Оң санға қарама – қарсы сан теріс сан болады .

7 слайд

Оң санға қарама – қарсы сан теріс сан болады .

оң сан болады. Теріс санға қарама – қарсы сан

8 слайд
оң сан болады. Теріс санға қарама – қарсы сан

8 слайд

оң сан болады. Теріс санға қарама – қарсы сан

0 саны өзіне – өзі қарама – қарсы сан .

9 слайд
0 саны өзіне – өзі қарама – қарсы сан .

9 слайд

0 саны өзіне – өзі қарама – қарсы сан .

+(+)=+ +(–)= – – (+)= – – (–)=+Таңбалар ережесі. Жақшаның алдында «плюс» (+) таңбасы бар санды жақшасыз жазғанда санның өз

10 слайд
+(+)=+ +(–)= – – (+)= – – (–)=+Таңбалар ережесі. Жақшаның алдында «плюс» (+) таңбасы бар санды жақшасыз жазғанда санның өз таңбасы сақталады. Мысалы, +(+6)=6; +(–7)= –7. Жақшаның алдында «минус» (-) таңбасы бар санды жақшасыз жазғанда санның таңбасы қарама – қарсы таңбаға өзгереді. Мысалы, –(+4)= –4; –(–9)=+9. Таңбалар ережесінің кестемен берілуі:

10 слайд

+(+)=+ +(–)= – – (+)= – – (–)=+Таңбалар ережесі. Жақшаның алдында «плюс» (+) таңбасы бар санды жақшасыз жазғанда санның өз таңбасы сақталады. Мысалы, +(+6)=6; +(–7)= –7. Жақшаның алдында «минус» (-) таңбасы бар санды жақшасыз жазғанда санның таңбасы қарама – қарсы таңбаға өзгереді. Мысалы, –(+4)= –4; –(–9)=+9. Таңбалар ережесінің кестемен берілуі:

Тақтада орындалатын тапсырмалар :

11 слайд
Тақтада орындалатын тапсырмалар :

11 слайд

Тақтада орындалатын тапсырмалар :

“ ФИШБОУН” әдісі

12 слайд
“ ФИШБОУН” әдісі

12 слайд

“ ФИШБОУН” әдісі

–7 5 9  , 3; 0; – 4,2; – 5,8; – 3; 4,2 ; 5,8 және – 11 сандарының ішінен өзара қарама – қарсы сандар жұ

13 слайд
–7 5 9  , 3; 0; – 4,2; – 5,8; – 3; 4,2 ; 5,8 және – 11 сандарының ішінен өзара қарама – қарсы сандар жұптарын теріп жазыңдар . 7 5 9

13 слайд

–7 5 9  , 3; 0; – 4,2; – 5,8; – 3; 4,2 ; 5,8 және – 11 сандарының ішінен өзара қарама – қарсы сандар жұптарын теріп жазыңдар . 7 5 9

3 1 2  2 1 4 5 1 1  Берілген: 1) – 7 және 9 3) және 2) – 2 және 5 4) – 5,6 және 3,8 6) – 6 және – 3,5 5)

14 слайд
3 1 2  2 1 4 5 1 1  Берілген: 1) – 7 және 9 3) және 2) – 2 және 5 4) – 5,6 және 3,8 6) – 6 және – 3,5 5) – 8 және сандарының арасындағы сандардан бүтін сандар жиынын жазыңдар.

14 слайд

3 1 2  2 1 4 5 1 1  Берілген: 1) – 7 және 9 3) және 2) – 2 және 5 4) – 5,6 және 3,8 6) – 6 және – 3,5 5) – 8 және сандарының арасындағы сандардан бүтін сандар жиынын жазыңдар.

        8 3         3 2 Таңбалар ережесін пайдаланып, жақшаны ашып жазыңдар: 1) х = +(–1,9) 3) х = )

15 слайд
        8 3         3 2 Таңбалар ережесін пайдаланып, жақшаны ашып жазыңдар: 1) х = +(–1,9) 3) х = ) 2) х = –(+0,75) 4) х = –(–2) 6) х = +(–1) 5) х =

15 слайд

        8 3         3 2 Таңбалар ережесін пайдаланып, жақшаны ашып жазыңдар: 1) х = +(–1,9) 3) х = ) 2) х = –(+0,75) 4) х = –(–2) 6) х = +(–1) 5) х =

а 12 – 9 3 – а 0,9 – 4 0 6 - 12 -48 1 3 Кестедегі бос орындарды толтырыңдар: - 0,9 8 1 3 0 3 9 9 1

16 слайд
а 12   – 9   3   – а 0,9   – 4   0   6   - 12 -48 1 3 Кестедегі бос орындарды толтырыңдар: - 0,9 8 1 3 0 3 9 9 1  9 1 6

16 слайд

а 12   – 9   3   – а 0,9   – 4   0   6   - 12 -48 1 3 Кестедегі бос орындарды толтырыңдар: - 0,9 8 1 3 0 3 9 9 1  9 1 6

17 слайд

17 слайд

“ Ақылдың алты қалпағы” әдісі Ақпарат береді Айрықшалығы неде екінін айтады Сақтық жасау,талқылау,қарсы пікір айтады Ойлайды, үй

18 слайд
“ Ақылдың алты қалпағы” әдісі Ақпарат береді Айрықшалығы неде екінін айтады Сақтық жасау,талқылау,қарсы пікір айтады Ойлайды, үйымдастырады Жаңа ойлар,ұсыныстар айтады Қызығушылық, түсіну, жауапкершілік

18 слайд

“ Ақылдың алты қалпағы” әдісі Ақпарат береді Айрықшалығы неде екінін айтады Сақтық жасау,талқылау,қарсы пікір айтады Ойлайды, үйымдастырады Жаңа ойлар,ұсыныстар айтады Қызығушылық, түсіну, жауапкершілік

Б а ғ а л а у п а р а ғ ы : № Т о п м ү ш е л е р і н і ң а т ы - ж ө н і “ О й қ о з ғ а у ” е с е п т е р ш

19 слайд
Б а ғ а л а у п а р а ғ ы : № Т о п м ү ш е л е р і н і ң а т ы - ж ө н і “ О й қ о з ғ а у ” е с е п т е р ш ы ғ а р у Т о п б а с ш ы с ы н ы ң б а ғ а с ы , м ұ ғ а л і м н і ң ж и ы н т ы қ б а ғ а с ы 1 2 3 4 5 6

19 слайд

Б а ғ а л а у п а р а ғ ы : № Т о п м ү ш е л е р і н і ң а т ы - ж ө н і “ О й қ о з ғ а у ” е с е п т е р ш ы ғ а р у Т о п б а с ш ы с ы н ы ң б а ғ а с ы , м ұ ғ а л і м н і ң ж и ы н т ы қ б а ғ а с ы 1 2 3 4 5 6

20 слайд

20 слайд

21 слайд

21 слайд

Назарларыңызға рахмет !!!

22 слайд
Назарларыңызға рахмет !!!

22 слайд

Назарларыңызға рахмет !!!

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ