ашық сабақ "Қарама-қарсы сандар. Есептер шығару "6сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
№ 57 ЖАЛПЫ ОРТА МЕКТЕП
6- «Ж» сынып
Ашық сабақ
тақырыбы :
Математика п ән мұғалімі Керімбек С.А.
19.10.2017ж «Қарама-қарсы сандар.
Есептер шығару »
1 слайд
№ 57 ЖАЛПЫ ОРТА МЕКТЕП 6- «Ж» сынып Ашық сабақ тақырыбы : Математика п ән мұғалімі Керімбек С.А. 19.10.2017ж «Қарама-қарсы сандар. Есептер шығару »
2 слайд
“ Қарама-қарсы
сандар.
Есептер шығару ”
2 слайд
“ Қарама-қарсы сандар. Есептер шығару ”
3 слайд
3 слайд
4 слайд
Мақсаты :
Есептер шығару арқылы тақырыпты пысықтау
Қарама-қарсы сандар. Бүтін сандар. Рационал сандар
арқылы есептер шығаруды үйрету, тақырып бойынша
алған білімдерін тереңдетіп, жинақтау, жүйелеу;өз
бетінше есептер шығара алуын,
Есте сақтау, ойлау, жылдам есептеу қабілетін дамыту;
Ұқыптылыққа, жауапкершілікке, мақсатқа жете білуге
баулу.
Оқыту нәтижелері:
Оң және теріс сандар. Координаталық түзу және оларға
амалдар қолдану ,амалдар қолдануды қорытып, берілген
есептерді формулаға ықшамдап келтіре
алады.Оқушылардың тақырып бойынша алған білімдерін
тереңдетіп, жинақтайды, жүйелейді; Оқуға, саналы
сезімге, жауапкершілікке, өз бетінше еңбектенуге
бейімделеді.
4 слайд
Мақсаты : Есептер шығару арқылы тақырыпты пысықтау Қарама-қарсы сандар. Бүтін сандар. Рационал сандар арқылы есептер шығаруды үйрету, тақырып бойынша алған білімдерін тереңдетіп, жинақтау, жүйелеу;өз бетінше есептер шығара алуын, Есте сақтау, ойлау, жылдам есептеу қабілетін дамыту; Ұқыптылыққа, жауапкершілікке, мақсатқа жете білуге баулу. Оқыту нәтижелері: Оң және теріс сандар. Координаталық түзу және оларға амалдар қолдану ,амалдар қолдануды қорытып, берілген есептерді формулаға ықшамдап келтіре алады.Оқушылардың тақырып бойынша алған білімдерін тереңдетіп, жинақтайды, жүйелейді; Оқуға, саналы сезімге, жауапкершілікке, өз бетінше еңбектенуге бейімделеді.
5 слайд
І. Ұйымдастыру:
Оқушыларды ойын ережесімен таныстыру,
топқа бөлу, топ басшыларын сайлау,
баға қою критерилермен таныстыру.
20-дан жоғары ұпай – «5»
10-нан 20-ға дейін – «4»
5-тен 10-ға дейін – «3»
ІІ. Қызығушылықты ояту : “Ой қозғау”
1-саты. арқылы сұрақ-жауап алу арқылы үй
тапсырмасын пысықтау
ІІІ. Мағынаны тану:
2-саты.Тақтада орындалатын тапсырмалар
“ постер” әдісі арқылы есептер шығару
3-саты.Топтық тапсырмаларды “фишбоун” әдісі арқылы қорғау
І V . Ой толғаныс: 4 -саты.Топтық тапсырмаларды “Автор орындығы” әдісі
арқылы пысықтау
V . Бағалау . 5 -саты.Топ басшысының бағасы, мұғалімнің жиынтық бағасы
VI. Үйге тапсырма : 6 -саты Қосымша тапсырмаларды орындау
VII. Рефлекция: 7 -саты Кері байланыс.стикерге оқушалар өз ой-пікірлерін
жазады.Оқушылардың формативті бағалауы
«Бутербродқа» стикер арқылы бағалау.
5 слайд
І. Ұйымдастыру: Оқушыларды ойын ережесімен таныстыру, топқа бөлу, топ басшыларын сайлау, баға қою критерилермен таныстыру. 20-дан жоғары ұпай – «5» 10-нан 20-ға дейін – «4» 5-тен 10-ға дейін – «3» ІІ. Қызығушылықты ояту : “Ой қозғау” 1-саты. арқылы сұрақ-жауап алу арқылы үй тапсырмасын пысықтау ІІІ. Мағынаны тану: 2-саты.Тақтада орындалатын тапсырмалар “ постер” әдісі арқылы есептер шығару 3-саты.Топтық тапсырмаларды “фишбоун” әдісі арқылы қорғау І V . Ой толғаныс: 4 -саты.Топтық тапсырмаларды “Автор орындығы” әдісі арқылы пысықтау V . Бағалау . 5 -саты.Топ басшысының бағасы, мұғалімнің жиынтық бағасы VI. Үйге тапсырма : 6 -саты Қосымша тапсырмаларды орындау VII. Рефлекция: 7 -саты Кері байланыс.стикерге оқушалар өз ой-пікірлерін жазады.Оқушылардың формативті бағалауы «Бутербродқа» стикер арқылы бағалау.
6 слайд
Ой қозғау:
6 слайд
Ой қозғау:
7 слайд
Оң санға қарама –
қарсы сан
теріс сан болады .
7 слайд
Оң санға қарама – қарсы сан теріс сан болады .
8 слайд
оң сан болады.
Теріс санға қарама –
қарсы сан
8 слайд
оң сан болады. Теріс санға қарама – қарсы сан
9 слайд
0 саны өзіне – өзі қарама – қарсы сан .
9 слайд
0 саны өзіне – өзі қарама – қарсы сан .
10 слайд
+(+)=+ +(–)= –
– (+)= – – (–)=+Таңбалар ережесі.
Жақшаның алдында «плюс» (+) таңбасы бар
санды жақшасыз жазғанда санның өз таңбасы
сақталады.
Мысалы, +(+6)=6; +(–7)= –7.
Жақшаның алдында «минус» (-) таңбасы бар
санды жақшасыз жазғанда санның таңбасы
қарама – қарсы таңбаға өзгереді.
Мысалы, –(+4)= –4; –(–9)=+9.
Таңбалар ережесінің кестемен берілуі:
10 слайд
+(+)=+ +(–)= – – (+)= – – (–)=+Таңбалар ережесі. Жақшаның алдында «плюс» (+) таңбасы бар санды жақшасыз жазғанда санның өз таңбасы сақталады. Мысалы, +(+6)=6; +(–7)= –7. Жақшаның алдында «минус» (-) таңбасы бар санды жақшасыз жазғанда санның таңбасы қарама – қарсы таңбаға өзгереді. Мысалы, –(+4)= –4; –(–9)=+9. Таңбалар ережесінің кестемен берілуі:
11 слайд
Тақтада орындалатын
тапсырмалар :
11 слайд
Тақтада орындалатын тапсырмалар :
12 слайд
“ ФИШБОУН”
әдісі
12 слайд
“ ФИШБОУН” әдісі
13 слайд
–7
5
9
, 3; 0; – 4,2; – 5,8; – 3; 4,2 ;
5,8 және – 11 сандарының ішінен
өзара қарама – қарсы сандар
жұптарын теріп жазыңдар .
7
5
9
13 слайд
–7 5 9 , 3; 0; – 4,2; – 5,8; – 3; 4,2 ; 5,8 және – 11 сандарының ішінен өзара қарама – қарсы сандар жұптарын теріп жазыңдар . 7 5 9
14 слайд
3
1
2
2
1
4
5
1
1
Берілген:
1) – 7 және 9 3)
және
2) – 2 және 5 4) – 5,6 және 3,8
6) – 6 және – 3,5 5) – 8 және
сандарының арасындағы
сандардан бүтін сандар жиынын
жазыңдар.
14 слайд
3 1 2 2 1 4 5 1 1 Берілген: 1) – 7 және 9 3) және 2) – 2 және 5 4) – 5,6 және 3,8 6) – 6 және – 3,5 5) – 8 және сандарының арасындағы сандардан бүтін сандар жиынын жазыңдар.
15 слайд
8
3
3
2
Таңбалар ережесін пайдаланып, жақшаны
ашып жазыңдар:
1) х = +(–1,9) 3) х =
)
2) х = –(+0,75) 4) х = –(–2)
6) х = +(–1) 5) х =
15 слайд
8 3 3 2 Таңбалар ережесін пайдаланып, жақшаны ашып жазыңдар: 1) х = +(–1,9) 3) х = ) 2) х = –(+0,75) 4) х = –(–2) 6) х = +(–1) 5) х =
16 слайд
а 12
– 9
3
– а 0,9 – 4 0 6
- 12 -48
1
3 Кестедегі бос орындарды толтырыңдар:
-
0,9
8
1
3 0
3
9
9
1
9
1 6
16 слайд
а 12 – 9 3 – а 0,9 – 4 0 6 - 12 -48 1 3 Кестедегі бос орындарды толтырыңдар: - 0,9 8 1 3 0 3 9 9 1 9 1 6
17 слайд
17 слайд
18 слайд
“ Ақылдың алты қалпағы” әдісі
Ақпарат береді
Айрықшалығы неде екінін айтады
Сақтық жасау,талқылау,қарсы пікір айтады
Ойлайды, үйымдастырады
Жаңа ойлар,ұсыныстар айтады
Қызығушылық, түсіну, жауапкершілік
18 слайд
“ Ақылдың алты қалпағы” әдісі Ақпарат береді Айрықшалығы неде екінін айтады Сақтық жасау,талқылау,қарсы пікір айтады Ойлайды, үйымдастырады Жаңа ойлар,ұсыныстар айтады Қызығушылық, түсіну, жауапкершілік
19 слайд
Б а ғ а л а у
п а р а ғ ы :
№ Т о п
м ү ш е л е р і н і
ң а т ы - ж ө н і “ О й
қ о з ғ а у ” е с е п т е
р
ш ы ғ а р у Т о п
б а с ш ы с ы
н ы ң
б а ғ а с ы ,
м ұ ғ а л і м
н і ң
ж и ы н т ы қ
б а ғ а с ы
1
2
3
4
5
6
19 слайд
Б а ғ а л а у п а р а ғ ы : № Т о п м ү ш е л е р і н і ң а т ы - ж ө н і “ О й қ о з ғ а у ” е с е п т е р ш ы ғ а р у Т о п б а с ш ы с ы н ы ң б а ғ а с ы , м ұ ғ а л і м н і ң ж и ы н т ы қ б а ғ а с ы 1 2 3 4 5 6
20 слайд
20 слайд
21 слайд
21 слайд
22 слайд
Назарларыңызға
рахмет !!!
22 слайд
Назарларыңызға рахмет !!!