Ашық сабақ Қазақ тілі "Жалаң және жайылма сөйлем " 3 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ Қазақ тілі "Жалаң және жайылма сөйлем " 3 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Жалаң және жайылма сөйлемдер туралы жалпы мағлұмат беру, сөйлемнің жалаң, жайылма болып бөлінуі тұрлаулы, тұрлаусыз мүшелерге байланысты екенін меңгерту
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Сабақтың тақырыбы: Жалаң және жайылма сөйлем.

#1 слайд
Сабақтың тақырыбы: Жалаң және жайылма сөйлем.

1 слайд

Сабақтың тақырыбы: Жалаң және жайылма сөйлем.

Сабақтың мақсаты:  Білімділік : Жалаң және жайылма сөйлемдер туралы жалпы мағлұмат беру, сөйлемнің жал

#2 слайд
Сабақтың мақсаты:  Білімділік : Жалаң және жайылма сөйлемдер туралы жалпы мағлұмат беру, сөйлемнің жалаң, жайылма болып бөлінуі тұрлаулы, тұрлаусыз мүшелерге байланысты екенін меңгерту, сөйлемдегі сөздерді сұрақ қою арқылы талдауға үйрету.  Дамытушылық: Тапсырмаларды орындау арқылы сөздік қорын арттырып, сауаттылығын, ойлау жүйесін дамыту.  Тәрбиелік: Шапшаң ойлауға, әдемі сөйлеуге, тапқырлыққа, ізденімпаздылыққа тәрбиелеу.

2 слайд

Сабақтың мақсаты:  Білімділік : Жалаң және жайылма сөйлемдер туралы жалпы мағлұмат беру, сөйлемнің жалаң, жайылма болып бөлінуі тұрлаулы, тұрлаусыз мүшелерге байланысты екенін меңгерту, сөйлемдегі сөздерді сұрақ қою арқылы талдауға үйрету.  Дамытушылық: Тапсырмаларды орындау арқылы сөздік қорын арттырып, сауаттылығын, ойлау жүйесін дамыту.  Тәрбиелік: Шапшаң ойлауға, әдемі сөйлеуге, тапқырлыққа, ізденімпаздылыққа тәрбиелеу.

Психологиялық дайындық:  Мұғалім Оқушы  Екі көзің не үшін керек?

#3 слайд
Психологиялық дайындық:  Мұғалім Оқушы  Екі көзің не үшін керек? – Жақсыларды көру үшін!  Екі қолың не үшін керек? – Елге көмек беру үшін!  Құлақ деген не үшін керек? - Ақыл-кеңес тыңдау үшін!  Жүрек деген не үшін керек? – Жауларымнан қыңбау үшін!  Тіл мен жағың не үшін керек? – Ақиқатты айту үшін!  Ал аяғың не үшін керек? – Шетте жүрсем, Туған жерге қайту үшін!

3 слайд

Психологиялық дайындық:  Мұғалім Оқушы  Екі көзің не үшін керек? – Жақсыларды көру үшін!  Екі қолың не үшін керек? – Елге көмек беру үшін!  Құлақ деген не үшін керек? - Ақыл-кеңес тыңдау үшін!  Жүрек деген не үшін керек? – Жауларымнан қыңбау үшін!  Тіл мен жағың не үшін керек? – Ақиқатты айту үшін!  Ал аяғың не үшін керек? – Шетте жүрсем, Туған жерге қайту үшін!

Жаңа сабақ

#4 слайд
Жаңа сабақ     

4 слайд

Жаңа сабақ     

Жай сөйлем мен оның түрлері туралы білгім келеді. Бір ғана тиянақты ойды білдіретінжеке сөйлемді жай сөйлем дейміз. Жай сө

#5 слайд
Жай сөйлем мен оның түрлері туралы білгім келеді. Бір ғана тиянақты ойды білдіретінжеке сөйлемді жай сөйлем дейміз. Жай сөйлем жалаң және жайылма болып екіге бөлінеді.

5 слайд

Жай сөйлем мен оның түрлері туралы білгім келеді. Бір ғана тиянақты ойды білдіретінжеке сөйлемді жай сөйлем дейміз. Жай сөйлем жалаң және жайылма болып екіге бөлінеді.

Жай сөйлем Жалаң Жайылм а

#6 слайд
Жай сөйлем Жалаң Жайылм а

6 слайд

Жай сөйлем Жалаң Жайылм а

Тәу екел, ел таңба, сіз дер, бел дік . Тәуелсіздік

#7 слайд
Тәу екел, ел таңба, сіз дер, бел дік . Тәуелсіздік

7 слайд

Тәу екел, ел таңба, сіз дер, бел дік . Тәуелсіздік

16 желтоқсан - Тәуелсіздік күні 1991 жыл

#8 слайд
16 желтоқсан - Тәуелсіздік күні 1991 жыл

8 слайд

16 желтоқсан - Тәуелсіздік күні 1991 жыл

Көркем жазу минуты Қ қ Қ қ Қ қ Қ қ Қ қ Қайрат

#9 слайд
Көркем жазу минуты Қ қ Қ қ Қ қ Қ қ Қ қ Қайрат

9 слайд

Көркем жазу минуты Қ қ Қ қ Қ қ Қ қ Қ қ Қайрат

Бастауыш пен баяндауыштан құралған сөйлемді жалаң сөйлем дейміз. Қайрат – батыр. Қайрат күресті.

#10 слайд
Бастауыш пен баяндауыштан құралған сөйлемді жалаң сөйлем дейміз. Қайрат – батыр. Қайрат күресті.

10 слайд

Бастауыш пен баяндауыштан құралған сөйлемді жалаң сөйлем дейміз. Қайрат – батыр. Қайрат күресті.

Тұрлаулы мүшелерден басқа тұрлаусыз мүшелері де бар сөйлемді жайылма сөйлем дейміз. Қайрат - қазақтың қайсар ұлы. Қайра

#11 слайд
Тұрлаулы мүшелерден басқа тұрлаусыз мүшелері де бар сөйлемді жайылма сөйлем дейміз. Қайрат - қазақтың қайсар ұлы. Қайрат тәуелсіздік үшін күресті .

11 слайд

Тұрлаулы мүшелерден басқа тұрлаусыз мүшелері де бар сөйлемді жайылма сөйлем дейміз. Қайрат - қазақтың қайсар ұлы. Қайрат тәуелсіздік үшін күресті .

79 – жаттығу. « Жоғалған сөздер » ойыны . Күн бұлттанды.

#12 слайд
79 – жаттығу. « Жоғалған сөздер » ойыны . Күн бұлттанды. Ұшақ биікке көтерілді. Түн ұзарды. Мұғалім сыныпқа кірді. Динара қуанды.Күн көтеріл ді Сынып қа қуанд ы ұзард ыДинар акірд ібұлттанд ы Түнбиікк е мұғалі м Ұша қ

12 слайд

79 – жаттығу. « Жоғалған сөздер » ойыны . Күн бұлттанды. Ұшақ биікке көтерілді. Түн ұзарды. Мұғалім сыныпқа кірді. Динара қуанды.Күн көтеріл ді Сынып қа қуанд ы ұзард ыДинар акірд ібұлттанд ы Түнбиікк е мұғалі м Ұша қ

81- жаттығу. Дәптермен жұмыс Оқушылар кездесті. Жолаушылар жақындады. Ұстаз түсіндірді. Айдын қатысты. Оқушылар батырмен

#13 слайд
81- жаттығу. Дәптермен жұмыс Оқушылар кездесті. Жолаушылар жақындады. Ұстаз түсіндірді. Айдын қатысты. Оқушылар батырмен кездесті. Жолаушылар аялдамаға жақындады.Ұстаз жаңа сабақты түсіндірді. Айдын жарысқа қатысты.

13 слайд

81- жаттығу. Дәптермен жұмыс Оқушылар кездесті. Жолаушылар жақындады. Ұстаз түсіндірді. Айдын қатысты. Оқушылар батырмен кездесті. Жолаушылар аялдамаға жақындады.Ұстаз жаңа сабақты түсіндірді. Айдын жарысқа қатысты.

82 – жаттығу . Топтық жұмыс 1-топ жалаң сөйлем дер 2-топ жайылма сөйлемдер Күн жылынды.

#14 слайд
82 – жаттығу . Топтық жұмыс 1-топ жалаң сөйлем дер 2-топ жайылма сөйлемдер Күн жылынды. Ұшақ биікке көтерілді. Бау байланды. Айман мені кітапханада күтеді. Керек –жарақтың бәрі бар. Әжем шұлық тоқыды.

14 слайд

82 – жаттығу . Топтық жұмыс 1-топ жалаң сөйлем дер 2-топ жайылма сөйлемдер Күн жылынды. Ұшақ биікке көтерілді. Бау байланды. Айман мені кітапханада күтеді. Керек –жарақтың бәрі бар. Әжем шұлық тоқыды.

Сабақты қорыту. Ребус шешу. Тіл – қылыштан өткір. 1. Піл к 3 -ті Піл к 3 -ті емес Тіл к 3 -ті. 2. 6 -н балдақ қ

#15 слайд
Сабақты қорыту. Ребус шешу. Тіл – қылыштан өткір. 1. Піл к 3 -ті Піл к 3 -ті емес Тіл к 3 -ті. 2. 6 -н балдақ қол сәні, Әшекей т 10 сәні. 3. 4 -еу түгел болса, төбедегі келер, 6 -ау ала болса, ауыздағы кетер.

15 слайд

Сабақты қорыту. Ребус шешу. Тіл – қылыштан өткір. 1. Піл к 3 -ті Піл к 3 -ті емес Тіл к 3 -ті. 2. 6 -н балдақ қол сәні, Әшекей т 10 сәні. 3. 4 -еу түгел болса, төбедегі келер, 6 -ау ала болса, ауыздағы кетер.

Сабақты бекіту: Жұмбақ Өзім сөзден тұрамын Аяқталған ойды құрамын. ( СӨЙЛЕМ )

#16 слайд
Сабақты бекіту: Жұмбақ Өзім сөзден тұрамын Аяқталған ойды құрамын. ( СӨЙЛЕМ )

16 слайд

Сабақты бекіту: Жұмбақ Өзім сөзден тұрамын Аяқталған ойды құрамын. ( СӨЙЛЕМ )

Файл форматы:
pptx
22.04.2020
619
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі