Материалдар / Ашық сабақ "Қазақстанның қандай тауларын білесің?" 6-сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ "Қазақстанның қандай тауларын білесің?" 6-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
мұғалімге таныстырылым сабақ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Қараша 2018
634
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Солтүстік Қазақстан облысы Мамлют ауданы «Михайловка орта мектебі» КММ қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімі Санд

1 слайд
Солтүстік Қазақстан облысы Мамлют ауданы «Михайловка орта мектебі» КММ қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімі Сандыбаева Альбина Баймулдиновна •Тақырыбы: Қазақстандағы тауларды білесің бе? Қазақ тілі мен әдебиеті 6 - сынып Оқу мақсаттары 6.1.3.1- тұрмыстық-әлеуметтік тақырыптарға байланысты жаңа сөздер мен тірек сөздердің мағынасын түсіну. 6.3.6.1-тақырып бойынша үйренген сөздерді қолдана отырып, мәтінде көтерілген мәселені шынайы өмірмен байланыстыру

1 слайд

Солтүстік Қазақстан облысы Мамлют ауданы «Михайловка орта мектебі» КММ қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімі Сандыбаева Альбина Баймулдиновна •Тақырыбы: Қазақстандағы тауларды білесің бе? Қазақ тілі мен әдебиеті 6 - сынып Оқу мақсаттары 6.1.3.1- тұрмыстық-әлеуметтік тақырыптарға байланысты жаңа сөздер мен тірек сөздердің мағынасын түсіну. 6.3.6.1-тақырып бойынша үйренген сөздерді қолдана отырып, мәтінде көтерілген мәселені шынайы өмірмен байланыстыру

Барл ық оқуш ылар орын дай алады : •Мәтінді оқиды, жаңа сөздерді, тірек сөздерді түсінеді, тақырыпты анықтайды; Оқуш ылар

2 слайд
Барл ық оқуш ылар орын дай алады : •Мәтінді оқиды, жаңа сөздерді, тірек сөздерді түсінеді, тақырыпты анықтайды; Оқуш ылар дың көпші лігі орын дай алады : •Тірек сөздерді пайдаланып сөйлем құрастырады. •Сан есімдерді таба алады. Кейбі р оқуш ылар орын дай алады : •Жаңа сөздерді пайдаланып әңгіме құрастырады. •мәтінде көтерілген мәселені шынайы өмірмен байланыстырады. Сабақ мақсаттары

2 слайд

Барл ық оқуш ылар орын дай алады : •Мәтінді оқиды, жаңа сөздерді, тірек сөздерді түсінеді, тақырыпты анықтайды; Оқуш ылар дың көпші лігі орын дай алады : •Тірек сөздерді пайдаланып сөйлем құрастырады. •Сан есімдерді таба алады. Кейбі р оқуш ылар орын дай алады : •Жаңа сөздерді пайдаланып әңгіме құрастырады. •мәтінде көтерілген мәселені шынайы өмірмен байланыстырады. Сабақ мақсаттары

•бас изеу • күлімсіреу Ишара Алдыңғы оқу Талқылауға арналған сұрақтар - мәтінді түсінеді - сұрақтарға жауап береді -

3 слайд
•бас изеу • күлімсіреу Ишара Алдыңғы оқу Талқылауға арналған сұрақтар - мәтінді түсінеді - сұрақтарға жауап береді - әңгіме құрастырады - қосымша ақпарат табады Ауыл мен қаланың айырмашылығ ы туралы айтады, сипаттайды . Пәнге қатысты сөздер мен терминдер Әдебиет Бейнелеу өнері Қазақстанның қандай тауларын білесің? Тау табиғаты қандай болады? Біздің өлкеде тау бар ма? Алматыда қандай тау бар? Алатуда қандай спорт кешені бар? Оқушылар орындай алады Тілдік мақсаттар ГеографияГеография Шоқылы, орташа, жота, биіктік, тастақ, нүкте

3 слайд

•бас изеу • күлімсіреу Ишара Алдыңғы оқу Талқылауға арналған сұрақтар - мәтінді түсінеді - сұрақтарға жауап береді - әңгіме құрастырады - қосымша ақпарат табады Ауыл мен қаланың айырмашылығ ы туралы айтады, сипаттайды . Пәнге қатысты сөздер мен терминдер Әдебиет Бейнелеу өнері Қазақстанның қандай тауларын білесің? Тау табиғаты қандай болады? Біздің өлкеде тау бар ма? Алматыда қандай тау бар? Алатуда қандай спорт кешені бар? Оқушылар орындай алады Тілдік мақсаттар ГеографияГеография Шоқылы, орташа, жота, биіктік, тастақ, нүкте

Психологиялық ахуал Белсенді оқытудың әдіс - тәсілдері Топқа бөлу: «Ми қатырғыш пазлдар» 1 – тапсырма. «Түртіп алу» әдіс

4 слайд
Психологиялық ахуал Белсенді оқытудың әдіс - тәсілдері Топқа бөлу: «Ми қатырғыш пазлдар» 1 – тапсырма. «Түртіп алу» әдісі 2 – тапсырма. «Қабырғадағы рөл» әдісі 3 – тапсырма. «МИКС» әдісі  «Жылы жүрек- ізгілік тілегі» «Ой қозғау» Тау туралы бейнефильм

4 слайд

Психологиялық ахуал Белсенді оқытудың әдіс - тәсілдері Топқа бөлу: «Ми қатырғыш пазлдар» 1 – тапсырма. «Түртіп алу» әдісі 2 – тапсырма. «Қабырғадағы рөл» әдісі 3 – тапсырма. «МИКС» әдісі  «Жылы жүрек- ізгілік тілегі» «Ой қозғау» Тау туралы бейнефильм

Критериалды бағалау Бағалау критерийлері: Дескрипторлар: •Мәтіндегі негізгі ақпаратты анықтайды. Лексикалық мағынасы жағынан

5 слайд
Критериалды бағалау Бағалау критерийлері: Дескрипторлар: •Мәтіндегі негізгі ақпаратты анықтайды. Лексикалық мағынасы жағынан заттың санын, көлемін білдіретін сан есімдерді жазба жұмыстарда қолданады. •Мәтіндегі негізгі және жанама ақпаратты анықтайды. •Мәтіндегі негізгі ақпаратты өмірдегі кейбір жағдаяттармен байланыстырады. Рефлексия - мәтінді оқиды; - тірек сөздерді табады; - негізгі ақпаратты анықтайды; - сан есімдерді тауып, ажыратады; - сан есімдерді жазба жұмыстарда қолданады.   - негізгі ақпаратты анықтайды; - жанама ақпаратты анықтайды; - сан есімдерді атайды; - сөз тіркестерін қолданады. - негізгі ақпаратты анықтап, постер, кластер құрастырады; - өмірдегі кейбір жағдаяттармен байланыстырып, шағын әңгіме жазады. Бағалау түрлері «Жапондық бағалау» «Валютамен бағалау» «Бұлттар әдісі»

5 слайд

Критериалды бағалау Бағалау критерийлері: Дескрипторлар: •Мәтіндегі негізгі ақпаратты анықтайды. Лексикалық мағынасы жағынан заттың санын, көлемін білдіретін сан есімдерді жазба жұмыстарда қолданады. •Мәтіндегі негізгі және жанама ақпаратты анықтайды. •Мәтіндегі негізгі ақпаратты өмірдегі кейбір жағдаяттармен байланыстырады. Рефлексия - мәтінді оқиды; - тірек сөздерді табады; - негізгі ақпаратты анықтайды; - сан есімдерді тауып, ажыратады; - сан есімдерді жазба жұмыстарда қолданады.   - негізгі ақпаратты анықтайды; - жанама ақпаратты анықтайды; - сан есімдерді атайды; - сөз тіркестерін қолданады. - негізгі ақпаратты анықтап, постер, кластер құрастырады; - өмірдегі кейбір жағдаяттармен байланыстырып, шағын әңгіме жазады. Бағалау түрлері «Жапондық бағалау» «Валютамен бағалау» «Бұлттар әдісі»

Назарларыңызға рақмет!

6 слайд
Назарларыңызға рақмет!

6 слайд

Назарларыңызға рақмет!