Ашық сабақ "Қазақстанның қандай тауларын білесің?" 6-сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ "Қазақстанның қандай тауларын білесің?" 6-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
мұғалімге таныстырылым сабақ
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Солтүстік Қазақстан облысы Мамлют ауданы «Михайловка орта мектебі» КММ қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімі Санд

#1 слайд
Солтүстік Қазақстан облысы Мамлют ауданы «Михайловка орта мектебі» КММ қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімі Сандыбаева Альбина Баймулдиновна •Тақырыбы: Қазақстандағы тауларды білесің бе? Қазақ тілі мен әдебиеті 6 - сынып Оқу мақсаттары 6.1.3.1- тұрмыстық-әлеуметтік тақырыптарға байланысты жаңа сөздер мен тірек сөздердің мағынасын түсіну. 6.3.6.1-тақырып бойынша үйренген сөздерді қолдана отырып, мәтінде көтерілген мәселені шынайы өмірмен байланыстыру

1 слайд

Солтүстік Қазақстан облысы Мамлют ауданы «Михайловка орта мектебі» КММ қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімі Сандыбаева Альбина Баймулдиновна •Тақырыбы: Қазақстандағы тауларды білесің бе? Қазақ тілі мен әдебиеті 6 - сынып Оқу мақсаттары 6.1.3.1- тұрмыстық-әлеуметтік тақырыптарға байланысты жаңа сөздер мен тірек сөздердің мағынасын түсіну. 6.3.6.1-тақырып бойынша үйренген сөздерді қолдана отырып, мәтінде көтерілген мәселені шынайы өмірмен байланыстыру

Барл ық оқуш ылар орын дай алады : •Мәтінді оқиды, жаңа сөздерді, тірек сөздерді түсінеді, тақырыпты анықтайды; Оқуш ылар

#2 слайд
Барл ық оқуш ылар орын дай алады : •Мәтінді оқиды, жаңа сөздерді, тірек сөздерді түсінеді, тақырыпты анықтайды; Оқуш ылар дың көпші лігі орын дай алады : •Тірек сөздерді пайдаланып сөйлем құрастырады. •Сан есімдерді таба алады. Кейбі р оқуш ылар орын дай алады : •Жаңа сөздерді пайдаланып әңгіме құрастырады. •мәтінде көтерілген мәселені шынайы өмірмен байланыстырады. Сабақ мақсаттары

2 слайд

Барл ық оқуш ылар орын дай алады : •Мәтінді оқиды, жаңа сөздерді, тірек сөздерді түсінеді, тақырыпты анықтайды; Оқуш ылар дың көпші лігі орын дай алады : •Тірек сөздерді пайдаланып сөйлем құрастырады. •Сан есімдерді таба алады. Кейбі р оқуш ылар орын дай алады : •Жаңа сөздерді пайдаланып әңгіме құрастырады. •мәтінде көтерілген мәселені шынайы өмірмен байланыстырады. Сабақ мақсаттары

•бас изеу • күлімсіреу Ишара Алдыңғы оқу Талқылауға арналған сұрақтар - мәтінді түсінеді - сұрақтарға жауап береді -

#3 слайд
•бас изеу • күлімсіреу Ишара Алдыңғы оқу Талқылауға арналған сұрақтар - мәтінді түсінеді - сұрақтарға жауап береді - әңгіме құрастырады - қосымша ақпарат табады Ауыл мен қаланың айырмашылығ ы туралы айтады, сипаттайды . Пәнге қатысты сөздер мен терминдер Әдебиет Бейнелеу өнері Қазақстанның қандай тауларын білесің? Тау табиғаты қандай болады? Біздің өлкеде тау бар ма? Алматыда қандай тау бар? Алатуда қандай спорт кешені бар? Оқушылар орындай алады Тілдік мақсаттар ГеографияГеография Шоқылы, орташа, жота, биіктік, тастақ, нүкте

3 слайд

•бас изеу • күлімсіреу Ишара Алдыңғы оқу Талқылауға арналған сұрақтар - мәтінді түсінеді - сұрақтарға жауап береді - әңгіме құрастырады - қосымша ақпарат табады Ауыл мен қаланың айырмашылығ ы туралы айтады, сипаттайды . Пәнге қатысты сөздер мен терминдер Әдебиет Бейнелеу өнері Қазақстанның қандай тауларын білесің? Тау табиғаты қандай болады? Біздің өлкеде тау бар ма? Алматыда қандай тау бар? Алатуда қандай спорт кешені бар? Оқушылар орындай алады Тілдік мақсаттар ГеографияГеография Шоқылы, орташа, жота, биіктік, тастақ, нүкте

Психологиялық ахуал Белсенді оқытудың әдіс - тәсілдері Топқа бөлу: «Ми қатырғыш пазлдар» 1 – тапсырма. «Түртіп алу» әдіс

#4 слайд
Психологиялық ахуал Белсенді оқытудың әдіс - тәсілдері Топқа бөлу: «Ми қатырғыш пазлдар» 1 – тапсырма. «Түртіп алу» әдісі 2 – тапсырма. «Қабырғадағы рөл» әдісі 3 – тапсырма. «МИКС» әдісі  «Жылы жүрек- ізгілік тілегі» «Ой қозғау» Тау туралы бейнефильм

4 слайд

Психологиялық ахуал Белсенді оқытудың әдіс - тәсілдері Топқа бөлу: «Ми қатырғыш пазлдар» 1 – тапсырма. «Түртіп алу» әдісі 2 – тапсырма. «Қабырғадағы рөл» әдісі 3 – тапсырма. «МИКС» әдісі  «Жылы жүрек- ізгілік тілегі» «Ой қозғау» Тау туралы бейнефильм

Критериалды бағалау Бағалау критерийлері: Дескрипторлар: •Мәтіндегі негізгі ақпаратты анықтайды. Лексикалық мағынасы жағынан

#5 слайд
Критериалды бағалау Бағалау критерийлері: Дескрипторлар: •Мәтіндегі негізгі ақпаратты анықтайды. Лексикалық мағынасы жағынан заттың санын, көлемін білдіретін сан есімдерді жазба жұмыстарда қолданады. •Мәтіндегі негізгі және жанама ақпаратты анықтайды. •Мәтіндегі негізгі ақпаратты өмірдегі кейбір жағдаяттармен байланыстырады. Рефлексия - мәтінді оқиды; - тірек сөздерді табады; - негізгі ақпаратты анықтайды; - сан есімдерді тауып, ажыратады; - сан есімдерді жазба жұмыстарда қолданады.   - негізгі ақпаратты анықтайды; - жанама ақпаратты анықтайды; - сан есімдерді атайды; - сөз тіркестерін қолданады. - негізгі ақпаратты анықтап, постер, кластер құрастырады; - өмірдегі кейбір жағдаяттармен байланыстырып, шағын әңгіме жазады. Бағалау түрлері «Жапондық бағалау» «Валютамен бағалау» «Бұлттар әдісі»

5 слайд

Критериалды бағалау Бағалау критерийлері: Дескрипторлар: •Мәтіндегі негізгі ақпаратты анықтайды. Лексикалық мағынасы жағынан заттың санын, көлемін білдіретін сан есімдерді жазба жұмыстарда қолданады. •Мәтіндегі негізгі және жанама ақпаратты анықтайды. •Мәтіндегі негізгі ақпаратты өмірдегі кейбір жағдаяттармен байланыстырады. Рефлексия - мәтінді оқиды; - тірек сөздерді табады; - негізгі ақпаратты анықтайды; - сан есімдерді тауып, ажыратады; - сан есімдерді жазба жұмыстарда қолданады.   - негізгі ақпаратты анықтайды; - жанама ақпаратты анықтайды; - сан есімдерді атайды; - сөз тіркестерін қолданады. - негізгі ақпаратты анықтап, постер, кластер құрастырады; - өмірдегі кейбір жағдаяттармен байланыстырып, шағын әңгіме жазады. Бағалау түрлері «Жапондық бағалау» «Валютамен бағалау» «Бұлттар әдісі»

Назарларыңызға рақмет!

#6 слайд
Назарларыңызға рақмет!

6 слайд

Назарларыңызға рақмет!

Файл форматы:
pptx
22.11.2018
735
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі