Материалдар / Ашық сабақ "Қол жұмыстары" 5сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ "Қол жұмыстары" 5сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Осы сабағымды ұстаздармен әдіс-тәсіл алмасу мақсатында ұсынып отырман. Қыз балалардың қол жұмыстарын меңгеруіне және инемен жұмыс жасау кезінде қауіпсіздік техникасын дұрыс пайдалануына ықпал етеді.Түмелікті қалай тігу керек екендігін меңгереді.қолдарының епті жұмыс жасауына биімделе отырып, кез келген тігін жұмыстарын игеріп кетуге үйрету. Мұғалімнің көмегімен кез-келген жұмыстарды жасап үйренеді.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
01 Тамыз 2018
378
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Қош келдіңіздер!

1 слайд
Қош келдіңіздер!

1 слайд

Қош келдіңіздер!

Сабақтың мақсаты: Білімділік:Оқушыларға қол жұмыстары жайлы мағлұмат бере отырып, оны тігу жолын үйр

2 слайд
Сабақтың мақсаты: Білімділік:Оқушыларға қол жұмыстары жайлы мағлұмат бере отырып, оны тігу жолын үйрету. Дамытушылық: Оқушыларға өнерге деген құштарлығын, шығармашылық қабілетін, көркемдік шеберлігін, дүниетанымын дамыту. Эстетикалық талғамын, қол жұмыстарын ажырата білуге, өз бетінше жұмыс істеуге дағдыландыру. Тәрбиелілік: Оқушыларды ұқыптылыққа, іскерлікке, үнемділікке, талғампаздыққа тәрбиелеу.Ұжыммен бірге әрекет жасауға ұйымдастыру.

2 слайд

Сабақтың мақсаты: Білімділік:Оқушыларға қол жұмыстары жайлы мағлұмат бере отырып, оны тігу жолын үйрету. Дамытушылық: Оқушыларға өнерге деген құштарлығын, шығармашылық қабілетін, көркемдік шеберлігін, дүниетанымын дамыту. Эстетикалық талғамын, қол жұмыстарын ажырата білуге, өз бетінше жұмыс істеуге дағдыландыру. Тәрбиелілік: Оқушыларды ұқыптылыққа, іскерлікке, үнемділікке, талғампаздыққа тәрбиелеу.Ұжыммен бірге әрекет жасауға ұйымдастыру.

І. Ұйымдастыру кезеңі II.Үй тапсырмасын тексеру.  Мата, ине, жіп, қайшы  § 8. оқып келу

3 слайд
І. Ұйымдастыру кезеңі II.Үй тапсырмасын тексеру.  Мата, ине, жіп, қайшы  § 8. оқып келу

3 слайд

І. Ұйымдастыру кезеңі II.Үй тапсырмасын тексеру.  Мата, ине, жіп, қайшы  § 8. оқып келу

графикалық диктант арқылы өткен сабаққа шолу Сұрақ жауабымен келіссе «Иә - » , келіспесе «жоқ Λ » белгілейді.

4 слайд
графикалық диктант арқылы өткен сабаққа шолу Сұрақ жауабымен келіссе «Иә - » , келіспесе «жоқ Λ » белгілейді.

4 слайд

графикалық диктант арқылы өткен сабаққа шолу Сұрақ жауабымен келіссе «Иә - » , келіспесе «жоқ Λ » белгілейді.

Графикалық диктанттың сұрақтары 1.Жібек талшығы жасанды тобына жатады. 2. Мақта шитінен май алынады

5 слайд
Графикалық диктанттың сұрақтары 1.Жібек талшығы жасанды тобына жатады. 2. Мақта шитінен май алынады. 3. Мақта мың жылдық өсімдікке жатады. 4. Арқау жіп матада көлденең жүретін жіптер. 5. Шыт матадан пальто тігеді. 6. Мата жіптерінің ең қарапайым түрі жаймалық өрім. 7. Матаның теріс жағындағы суреті анық көрінеді. 8. Бұйым немесе бөлшекті көзден 30 см-дей алшақ ұстау керек. 9.Киім тігуге №№30,40,50,60,80 жібек жіптер пайдаланылады. 10. Оймақты бас бармақ сасағына киеді 11. Жабдықтарға: қол инесі, оймақ, қайшы, см таспа жатады. 12 . Қол жұмыстарын орындау кезінде жарық сол жақтан түсу керек. 13.Қан айналым дұрыс жүру үшін табанды еденге тегіс қою қажет. 14.Жұмыс кезінде кеудені үстелге тигізбей отыру керек. 15. Жұмыс орнын жинастырудың қажеті жоқ.

5 слайд

Графикалық диктанттың сұрақтары 1.Жібек талшығы жасанды тобына жатады. 2. Мақта шитінен май алынады. 3. Мақта мың жылдық өсімдікке жатады. 4. Арқау жіп матада көлденең жүретін жіптер. 5. Шыт матадан пальто тігеді. 6. Мата жіптерінің ең қарапайым түрі жаймалық өрім. 7. Матаның теріс жағындағы суреті анық көрінеді. 8. Бұйым немесе бөлшекті көзден 30 см-дей алшақ ұстау керек. 9.Киім тігуге №№30,40,50,60,80 жібек жіптер пайдаланылады. 10. Оймақты бас бармақ сасағына киеді 11. Жабдықтарға: қол инесі, оймақ, қайшы, см таспа жатады. 12 . Қол жұмыстарын орындау кезінде жарық сол жақтан түсу керек. 13.Қан айналым дұрыс жүру үшін табанды еденге тегіс қою қажет. 14.Жұмыс кезінде кеудені үстелге тигізбей отыру керек. 15. Жұмыс орнын жинастырудың қажеті жоқ.

Графикалық диктанттың жауаптары Λ_ Λ_ Λ_ Λ_ _Λ Λ Λ_ _ Λ

6 слайд
Графикалық диктанттың жауаптары Λ_ Λ_ Λ_ Λ_ _Λ Λ Λ_ _ Λ

6 слайд

Графикалық диктанттың жауаптары Λ_ Λ_ Λ_ Λ_ _Λ Λ Λ_ _ Λ

Бағалау рейтингі Сұрақтар Баға 15-14 “5” 13-10 “4” 9-5 “3”

7 слайд
Бағалау рейтингі Сұрақтар Баға 15-14 “5” 13-10 “4” 9-5 “3”

7 слайд

Бағалау рейтингі Сұрақтар Баға 15-14 “5” 13-10 “4” 9-5 “3”

Ой толғау сипаттамасы мен қолданылуы

8 слайд
Ой толғау сипаттамасы мен қолданылуы

8 слайд

Ой толғау сипаттамасы мен қолданылуы

§ 9. ҚОЛ ЖҰМЫСТАРЫ

9 слайд
§ 9. ҚОЛ ЖҰМЫСТАРЫ

9 слайд

§ 9. ҚОЛ ЖҰМЫСТАРЫ

10 слайд

10 слайд

11 слайд

11 слайд

12 слайд

12 слайд

Әбілова Бахыт Шаймұқанова Зәуре Үміт Маусымбайқызы

13 слайд
Әбілова Бахыт Шаймұқанова Зәуре Үміт Маусымбайқызы

13 слайд

Әбілова Бахыт Шаймұқанова Зәуре Үміт Маусымбайқызы

14 слайд

14 слайд

Инешаншым – бұл жіптің матаға өрілуінің аяқталған процесі. Тігім – матадағы қайталанған инешаншымдар қатары. Инешаншымның ұз

15 слайд
Инешаншым – бұл жіптің матаға өрілуінің аяқталған процесі. Тігім – матадағы қайталанған инешаншымдар қатары. Инешаншымның ұзындығы – шаншылып алынған инелердің арақашықтығы. 15 Дәптермен жұмыс

15 слайд

Инешаншым – бұл жіптің матаға өрілуінің аяқталған процесі. Тігім – матадағы қайталанған инешаншымдар қатары. Инешаншымның ұзындығы – шаншылып алынған инелердің арақашықтығы. 15 Дәптермен жұмыс

16 ІҮ.Сарам анд ы қ ж ұм ы с

16 слайд
16 ІҮ.Сарам анд ы қ ж ұм ы с

16 слайд

16 ІҮ.Сарам анд ы қ ж ұм ы с

Қайшы,ине, жіп,қалам, мата, сызғыш. 17 Керекті құрал – жабдықтар:

17 слайд
Қайшы,ине, жіп,қалам, мата, сызғыш. 17 Керекті құрал – жабдықтар:

17 слайд

Қайшы,ине, жіп,қалам, мата, сызғыш. 17 Керекті құрал – жабдықтар:

Қауіпсіздік ережелерін сақтау 1. Жұмыс барысындағы қауіпті жағдайлар: инемен немесе түйрегішпен саусақты жарақаттаудан; қайшымен

18 слайд
Қауіпсіздік ережелерін сақтау 1. Жұмыс барысындағы қауіпті жағдайлар: инемен немесе түйрегішпен саусақты жарақаттаудан; қайшымен қолды, көзді жарақаттап алудан сақтану керек. 2. Жұмысты бастамас бұрын: инешекте қанша инелер мен түйрегіштер барын санау; құрал-жабдықтарды арнайы орнына қою қажет. 3. Жұмыс барысында: мұқият болу; оң қолдың ортаңғы саусағына оймақ кию; инені, түйрегіштерді пайдаланғаннан кейін инешекке қадау; қайшының ұшын жабылған күйінде және тұтқасын алға қаратып беру қажет. 4. Жұмыс соңында: инешектегі ине мен түйрегіштерді санап шығу(жұмыс басталғанға дейін нешеу болса, сонша болу керек); жұмыс орнын жинау.

18 слайд

Қауіпсіздік ережелерін сақтау 1. Жұмыс барысындағы қауіпті жағдайлар: инемен немесе түйрегішпен саусақты жарақаттаудан; қайшымен қолды, көзді жарақаттап алудан сақтану керек. 2. Жұмысты бастамас бұрын: инешекте қанша инелер мен түйрегіштер барын санау; құрал-жабдықтарды арнайы орнына қою қажет. 3. Жұмыс барысында: мұқият болу; оң қолдың ортаңғы саусағына оймақ кию; инені, түйрегіштерді пайдаланғаннан кейін инешекке қадау; қайшының ұшын жабылған күйінде және тұтқасын алға қаратып беру қажет. 4. Жұмыс соңында: инешектегі ине мен түйрегіштерді санап шығу(жұмыс басталғанға дейін нешеу болса, сонша болу керек); жұмыс орнын жинау.

19 слайд

19 слайд

“ОЙЛАН, ТАП” жұмбақты шешу

20 слайд
“ОЙЛАН, ТАП” жұмбақты шешу

20 слайд

“ОЙЛАН, ТАП” жұмбақты шешу

Тап-тап, тап жорға, Табаны жоқ боз жорға. Желіп кетсе жеткізбес, Жерге түссе таптырмас.

21 слайд
Тап-тап, тап жорға, Табаны жоқ боз жорға. Желіп кетсе жеткізбес, Жерге түссе таптырмас.

21 слайд

Тап-тап, тап жорға, Табаны жоқ боз жорға. Желіп кетсе жеткізбес, Жерге түссе таптырмас.

Түр-түсі және геометриялық пішіні әр алуан мата қиындыларынан құралған өрнек?

22 слайд
Түр-түсі және геометриялық пішіні әр алуан мата қиындыларынан құралған өрнек?

22 слайд

Түр-түсі және геометриялық пішіні әр алуан мата қиындыларынан құралған өрнек?

Жүрген сайын жүйрігім, Қысқартады құйрығын.

23 слайд
Жүрген сайын жүйрігім, Қысқартады құйрығын.

23 слайд

Жүрген сайын жүйрігім, Қысқартады құйрығын.

Жарқылдаған қос қылыш, Қолға тисе жоқ тыныш.

24 слайд
Жарқылдаған қос қылыш, Қолға тисе жоқ тыныш.

24 слайд

Жарқылдаған қос қылыш, Қолға тисе жоқ тыныш.

Басқаға киін дейді, Ал өзі киінбейді.

25 слайд
Басқаға киін дейді, Ал өзі киінбейді.

25 слайд

Басқаға киін дейді, Ал өзі киінбейді.

Жаңа сабақты пысықтау 1.Тігім дегеніміз не? 2.Қол жұмысы барысында қандай қауіпсіздік ережелерді есте сақтау керек? 3.Торлау и

26 слайд
Жаңа сабақты пысықтау 1.Тігім дегеніміз не? 2.Қол жұмысы барысында қандай қауіпсіздік ережелерді есте сақтау керек? 3.Торлау инешаншымдар не үшін қолданылады? 4.Инешаншым ұзындығы неше см болады? 5.Қол жұмыстарына қандай нөмірлі жіптер қолданылады?

26 слайд

Жаңа сабақты пысықтау 1.Тігім дегеніміз не? 2.Қол жұмысы барысында қандай қауіпсіздік ережелерді есте сақтау керек? 3.Торлау инешаншымдар не үшін қолданылады? 4.Инешаншым ұзындығы неше см болады? 5.Қол жұмыстарына қандай нөмірлі жіптер қолданылады?

 Қауіпсіздік ережерері мен техникалық талаптарын жаттап келу Еңбек құралдарына байланысты мақал – мәтелдер жинап келу. Ү

27 слайд
 Қауіпсіздік ережерері мен техникалық талаптарын жаттап келу Еңбек құралдарына байланысты мақал – мәтелдер жинап келу. ҮІ.Үйге тапсырма

27 слайд

 Қауіпсіздік ережерері мен техникалық талаптарын жаттап келу Еңбек құралдарына байланысты мақал – мәтелдер жинап келу. ҮІ.Үйге тапсырма

Оқушыларды жұмыстарына қарай бағалау.

28 слайд
Оқушыларды жұмыстарына қарай бағалау.

28 слайд

Оқушыларды жұмыстарына қарай бағалау.

Назар аударғандарыңызға рахмет!!!

29 слайд
Назар аударғандарыңызға рахмет!!!

29 слайд

Назар аударғандарыңызға рахмет!!!