Ашық сабақ "Қосамын және азайтамын"
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
1 слайд
2 слайд
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі:
а) Сәлемдесу (3 тілде)
ә) Топтың атын атау
Ұшбұрыш Төртбұрыш Шеңбер
в) Назарларын сабаққа аудару
Көніл күйлерін қалай?
2 слайд
Сабақтың барысы: І. Ұйымдастыру кезеңі: а) Сәлемдесу (3 тілде) ә) Топтың атын атау Ұшбұрыш Төртбұрыш Шеңбер в) Назарларын сабаққа аудару Көніл күйлерін қалай?
3 слайд
ІІ. Өткен сабақты еске түсіру
«Шеңберден шығу» ойыны
Сандар ,фигуралар < = > кем тең артық
Өткен сабақты бекіту мақсатында 3топқа тапсырма
беремін
3 слайд
ІІ. Өткен сабақты еске түсіру «Шеңберден шығу» ойыны Сандар ,фигуралар < = > кем тең артық Өткен сабақты бекіту мақсатында 3топқа тапсырма беремін
4 слайд
4 слайд
5 слайд
5 слайд
6 слайд
6 слайд
7 слайд
Жарайсыңдар балалар!
Бейнероликқа назар
аударайық
7 слайд
Жарайсыңдар балалар! Бейнероликқа назар аударайық
8 слайд
Жаңа сабақ
«Баспалдақтың сиқыры» 1+3
1+33-1 3-11+2
1+22-1 2-11+1
1+11-1 1-1
Қосу кестесі арқылы өсу ретімен баспалдақтан
жоғары көтеріледі, сол теңдіктерге кері амал
құрастырып баспалдақтан төмен түседі.
8 слайд
Жаңа сабақ «Баспалдақтың сиқыры» 1+3 1+33-1 3-11+2 1+22-1 2-11+1 1+11-1 1-1 Қосу кестесі арқылы өсу ретімен баспалдақтан жоғары көтеріледі, сол теңдіктерге кері амал құрастырып баспалдақтан төмен түседі.
9 слайд
Топпен жұмысТоппен жұмыс
1-топ.
Суреттегі балаларды
сана. Сурет бойынша
қандай жазулар құруға
болады?
2-топ.
Суреттегі балаларды
сана. Сурет бойынша
қандай жазулар құруға
болады?
3-топ.
Суреттегі
қарандаштарды сана,
сурет бойынша теңдік
құрастыруға болама?
9 слайд
Топпен жұмысТоппен жұмыс 1-топ. Суреттегі балаларды сана. Сурет бойынша қандай жазулар құруға болады? 2-топ. Суреттегі балаларды сана. Сурет бойынша қандай жазулар құруға болады? 3-топ. Суреттегі қарандаштарды сана, сурет бойынша теңдік құрастыруға болама?
10 слайд
10 слайд
11 слайд
11 слайд
12 слайд
«Дұрысын тап» әдісі.
Текше лақтыру арқылы
1+5=
7-6=
2+2=
4-1=
10-5=
1+1=
12 слайд
«Дұрысын тап» әдісі. Текше лақтыру арқылы 1+5= 7-6= 2+2= 4-1= 10-5= 1+1=
13 слайд
Сабақты қорыту
«Мозайка» әдісі.
Музыка ойнап тұрады.
Оқушылар музыка тоқтағанда
мозайканы құрастырады.
13 слайд
Сабақты қорыту «Мозайка» әдісі. Музыка ойнап тұрады. Оқушылар музыка тоқтағанда мозайканы құрастырады.
14 слайд
14 слайд
15 слайд
5-1
15 слайд
5-1
16 слайд
16 слайд
17 слайд
17 слайд
18 слайд
2+2
18 слайд
2+2
19 слайд
19 слайд
20 слайд
20 слайд
21 слайд
0+3
21 слайд
0+3
22 слайд
22 слайд
23 слайд
Рефлексия
Білемін Білгім
келеді
Білдім
23 слайд
Рефлексия Білемін Білгім келеді Білдім
24 слайд
ЖАРАЙСЫҢДАР!
24 слайд
ЖАРАЙСЫҢДАР!
25 слайд
1.Ағашта бар 3 алма, ал
қолымда 1 алма
барлығын қосқанда
болады екен неше алма?
(4)
2. Табақта 2 қияр бар,
оған қосамыз 2 қияр.
Барлығы неше қияр?
(4)
3. Суда жүр 3 үйрек, келді
оған 2 үйрек. Барлығы
болды неше үйрек?
(5)
25 слайд
1.Ағашта бар 3 алма, ал қолымда 1 алма барлығын қосқанда болады екен неше алма? (4) 2. Табақта 2 қияр бар, оған қосамыз 2 қияр. Барлығы неше қияр? (4) 3. Суда жүр 3 үйрек, келді оған 2 үйрек. Барлығы болды неше үйрек? (5)
26 слайд
Зейін қойып тыңдағандарыңызға
рахмет!
26 слайд
Зейін қойып тыңдағандарыңызға рахмет!