Материалдар / Ашық сабақ "Ққ дыбысы мен әрпі " 1 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ "Ққ дыбысы мен әрпі " 1 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Бастауыш сынып
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Қаңтар 2021
332
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Сабақтың ережесі  Сабақта бір-бірімізді сыйлаймыз, тыңдаймыз!  Уақытты үнемдейміз!  Нақты, дәл жауап береміз!  Са

1 слайд
Сабақтың ережесі  Сабақта бір-бірімізді сыйлаймыз, тыңдаймыз!  Уақытты үнемдейміз!  Нақты, дәл жауап береміз!  Сабақта өзіміздің шапшаңдығымызды, тапқырлығымызды көрсетеміз!  Сабаққа белсене қатысамыз !

1 слайд

Сабақтың ережесі  Сабақта бір-бірімізді сыйлаймыз, тыңдаймыз!  Уақытты үнемдейміз!  Нақты, дәл жауап береміз!  Сабақта өзіміздің шапшаңдығымызды, тапқырлығымызды көрсетеміз!  Сабаққа белсене қатысамыз !

Психологиялық дайындық «Ақ тілек,әсем күлкі» тренингі Көңіл күйлеріңіз қалай? -Керемет !! (қолдарын көтереді) -Сабаққа дайын

2 слайд
Психологиялық дайындық «Ақ тілек,әсем күлкі» тренингі Көңіл күйлеріңіз қалай? -Керемет !! (қолдарын көтереді) -Сабаққа дайындықтарың қалай? -Тамаша!( қол шапалақтайды) -Ынталарың қалай? -Ғажап !(Бас бармақтарын көтереді) -Ендеше сабағымызды бастайық! -О,о,о! ( қолдарын үш рет шапалақтайды)

2 слайд

Психологиялық дайындық «Ақ тілек,әсем күлкі» тренингі Көңіл күйлеріңіз қалай? -Керемет !! (қолдарын көтереді) -Сабаққа дайындықтарың қалай? -Тамаша!( қол шапалақтайды) -Ынталарың қалай? -Ғажап !(Бас бармақтарын көтереді) -Ендеше сабағымызды бастайық! -О,о,о! ( қолдарын үш рет шапалақтайды)

Оқушылардың дұрыс отыруын қадағалау

3 слайд
Оқушылардың дұрыс отыруын қадағалау

3 слайд

Оқушылардың дұрыс отыруын қадағалау

 Әріп дегеніміз не ?  Дыбыс дегеніміз не?  Дыбыстан не құралады?  Дыбыс нешеге бөлінеді ?  Дауысты дыбыс нешеге бөлінед

4 слайд
 Әріп дегеніміз не ?  Дыбыс дегеніміз не?  Дыбыстан не құралады?  Дыбыс нешеге бөлінеді ?  Дауысты дыбыс нешеге бөлінеді ?  Дауыссыз дыбыс нешеге бөлінеді? Ой қозғау “Кім жылдам?”

4 слайд

 Әріп дегеніміз не ?  Дыбыс дегеніміз не?  Дыбыстан не құралады?  Дыбыс нешеге бөлінеді ?  Дауысты дыбыс нешеге бөлінеді ?  Дауыссыз дыбыс нешеге бөлінеді? Ой қозғау “Кім жылдам?”

Жұмбақ шешу • Жасыл ала дөңгелек , Бақшада жатыр дөңгелеп . • Сусыз піскен ас көрдім,, Домаланған бас көрдім.

5 слайд
Жұмбақ шешу • Жасыл ала дөңгелек , Бақшада жатыр дөңгелеп . • Сусыз піскен ас көрдім,, Домаланған бас көрдім.

5 слайд

Жұмбақ шешу • Жасыл ала дөңгелек , Бақшада жатыр дөңгелеп . • Сусыз піскен ас көрдім,, Домаланған бас көрдім.

6 слайд

6 слайд

Үш тілде

7 слайд
Үш тілде

7 слайд

Үш тілде

ҚАЗАҚША-қарбыз ОРЫСША- арбуз АҒЫЛШЫНША - watermelon

8 слайд
ҚАЗАҚША-қарбыз ОРЫСША- арбуз АҒЫЛШЫНША - watermelon

8 слайд

ҚАЗАҚША-қарбыз ОРЫСША- арбуз АҒЫЛШЫНША - watermelon

ҚАЗАҚША-қауын ОРЫСША- дыня АҒЫЛШЫНША- melon

9 слайд
ҚАЗАҚША-қауын ОРЫСША- дыня АҒЫЛШЫНША- melon

9 слайд

ҚАЗАҚША-қауын ОРЫСША- дыня АҒЫЛШЫНША- melon

Ққ дыбысы мен әрпіСабақтың тақырыбы

10 слайд
Ққ дыбысы мен әрпіСабақтың тақырыбы

10 слайд

Ққ дыбысы мен әрпіСабақтың тақырыбы

 С өздерді буындап, тұтас, түсініп оқиды.  Каллиграфиялық талаптарға сай жазады.  Сөйлеуде ым-ишара, қимыл, салыстыру

11 слайд
 С өздерді буындап, тұтас, түсініп оқиды.  Каллиграфиялық талаптарға сай жазады.  Сөйлеуде ым-ишара, қимыл, салыстыру сөздерін қолданады.  Қ дыбысынан басталатын сөздерді айтып, буын санын анықтайды.  Дыбыстық талдау жасайды .Сабақтың мақсаты

11 слайд

 С өздерді буындап, тұтас, түсініп оқиды.  Каллиграфиялық талаптарға сай жазады.  Сөйлеуде ым-ишара, қимыл, салыстыру сөздерін қолданады.  Қ дыбысынан басталатын сөздерді айтып, буын санын анықтайды.  Дыбыстық талдау жасайды .Сабақтың мақсаты

Ққ –дауыссыз, қатаң

12 слайд
Ққ –дауыссыз, қатаң

12 слайд

Ққ –дауыссыз, қатаң

13 слайд

13 слайд

Дыбыстық талдау жасау ақ ана сыр қалта

14 слайд
Дыбыстық талдау жасау ақ ана сыр қалта

14 слайд

Дыбыстық талдау жасау ақ ана сыр қалта

“ Шынжырлы әдіс” • Анам ас . • Ол қасық, шанышқы алды. • атамды тамаққа шақырдым. • Қуырдақ

15 слайд
“ Шынжырлы әдіс” • Анам ас . • Ол қасық, шанышқы алды. • атамды тамаққа шақырдым. • Қуырдақ . • Артынан ыстық шай .

15 слайд

“ Шынжырлы әдіс” • Анам ас . • Ол қасық, шанышқы алды. • атамды тамаққа шақырдым. • Қуырдақ . • Артынан ыстық шай .

16 слайд

16 слайд

Қарама-қарсы сөздер

17 слайд
Қарама-қарсы сөздер

17 слайд

Қарама-қарсы сөздер

18 слайд

18 слайд

19 слайд

19 слайд

Қарама-қарсы сөздер

20 слайд
Қарама-қарсы сөздер

20 слайд

Қарама-қарсы сөздер

21 слайд

21 слайд

22 слайд

22 слайд

23 слайд

23 слайд

24 слайд

24 слайд

25 слайд

25 слайд

26 слайд

26 слайд

Сергіту сәті

27 слайд
Сергіту сәті

27 слайд

Сергіту сәті

Дәптеріміздің 36-бетін ашып, сондағы берілген Қ әрпі мен қ дыбысы бар сөздерді жазу жолына, жоларалық кеңістікті, жолдың

28 слайд
Дәптеріміздің 36-бетін ашып, сондағы берілген Қ әрпі мен қ дыбысы бар сөздерді жазу жолына, жоларалық кеңістікті, жолдың жоғарғы және төменгі сызығын сақтай отырып, әріп элементтерін каллиграфиялық талаптарға сай жазу .

28 слайд

Дәптеріміздің 36-бетін ашып, сондағы берілген Қ әрпі мен қ дыбысы бар сөздерді жазу жолына, жоларалық кеңістікті, жолдың жоғарғы және төменгі сызығын сақтай отырып, әріп элементтерін каллиграфиялық талаптарға сай жазу .

“ Артығын тап” әдісі қала, қалам, қара, шана, қалақ, Ққ Сс Тт Мм Дд Оо Шш Рр а-на, ша-на, а-на-шым, та-на,

29 слайд
“ Артығын тап” әдісі қала, қалам, қара, шана, қалақ, Ққ Сс Тт Мм Дд Оо Шш Рр а-на, ша-на, а-на-шым, та-на,

29 слайд

“ Артығын тап” әдісі қала, қалам, қара, шана, қалақ, Ққ Сс Тт Мм Дд Оо Шш Рр а-на, ша-на, а-на-шым, та-на,

“ Артығын тап” әдісі қала, қалам, қара, шана, қалақ, Ққ Сс Тт Мм Дд Оо Шш Рр а-на, ша-на, а-на-шым, та-

30 слайд
“ Артығын тап” әдісі қала, қалам, қара, шана, қалақ, Ққ Сс Тт Мм Дд Оо Шш Рр а-на, ша-на, а-на-шым, та-на,

30 слайд

“ Артығын тап” әдісі қала, қалам, қара, шана, қалақ, Ққ Сс Тт Мм Дд Оо Шш Рр а-на, ша-на, а-на-шым, та-на,

Кері байланыс “ Бес саусақ” әдісі  Сөздерді буындап оқимын .  Дауысты және дауыссыз дыбыстарды ажы

31 слайд
Кері байланыс “ Бес саусақ” әдісі  Сөздерді буындап оқимын .  Дауысты және дауыссыз дыбыстарды ажырата аламын  Дыбыстық талдау жасаймын  Әдемі жазамын  Қарама-қарсы сөздерді ажыратамын

31 слайд

Кері байланыс “ Бес саусақ” әдісі  Сөздерді буындап оқимын .  Дауысты және дауыссыз дыбыстарды ажырата аламын  Дыбыстық талдау жасаймын  Әдемі жазамын  Қарама-қарсы сөздерді ажыратамын