Ашық сабақ "Ққ дыбысы мен әрпі " 1 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ "Ққ дыбысы мен әрпі " 1 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Бастауыш сынып
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Сабақтың ережесі  Сабақта бір-бірімізді сыйлаймыз, тыңдаймыз!  Уақытты үнемдейміз!  Нақты, дәл жауап береміз!  Са

#1 слайд
Сабақтың ережесі  Сабақта бір-бірімізді сыйлаймыз, тыңдаймыз!  Уақытты үнемдейміз!  Нақты, дәл жауап береміз!  Сабақта өзіміздің шапшаңдығымызды, тапқырлығымызды көрсетеміз!  Сабаққа белсене қатысамыз !

1 слайд

Сабақтың ережесі  Сабақта бір-бірімізді сыйлаймыз, тыңдаймыз!  Уақытты үнемдейміз!  Нақты, дәл жауап береміз!  Сабақта өзіміздің шапшаңдығымызды, тапқырлығымызды көрсетеміз!  Сабаққа белсене қатысамыз !

Психологиялық дайындық «Ақ тілек,әсем күлкі» тренингі Көңіл күйлеріңіз қалай? -Керемет !! (қолдарын көтереді) -Сабаққа дайын

#2 слайд
Психологиялық дайындық «Ақ тілек,әсем күлкі» тренингі Көңіл күйлеріңіз қалай? -Керемет !! (қолдарын көтереді) -Сабаққа дайындықтарың қалай? -Тамаша!( қол шапалақтайды) -Ынталарың қалай? -Ғажап !(Бас бармақтарын көтереді) -Ендеше сабағымызды бастайық! -О,о,о! ( қолдарын үш рет шапалақтайды)

2 слайд

Психологиялық дайындық «Ақ тілек,әсем күлкі» тренингі Көңіл күйлеріңіз қалай? -Керемет !! (қолдарын көтереді) -Сабаққа дайындықтарың қалай? -Тамаша!( қол шапалақтайды) -Ынталарың қалай? -Ғажап !(Бас бармақтарын көтереді) -Ендеше сабағымызды бастайық! -О,о,о! ( қолдарын үш рет шапалақтайды)

Оқушылардың дұрыс отыруын қадағалау

#3 слайд
Оқушылардың дұрыс отыруын қадағалау

3 слайд

Оқушылардың дұрыс отыруын қадағалау

 Әріп дегеніміз не ?  Дыбыс дегеніміз не?  Дыбыстан не құралады?  Дыбыс нешеге бөлінеді ?  Дауысты дыбыс нешеге бөлінед

#4 слайд
 Әріп дегеніміз не ?  Дыбыс дегеніміз не?  Дыбыстан не құралады?  Дыбыс нешеге бөлінеді ?  Дауысты дыбыс нешеге бөлінеді ?  Дауыссыз дыбыс нешеге бөлінеді? Ой қозғау “Кім жылдам?”

4 слайд

 Әріп дегеніміз не ?  Дыбыс дегеніміз не?  Дыбыстан не құралады?  Дыбыс нешеге бөлінеді ?  Дауысты дыбыс нешеге бөлінеді ?  Дауыссыз дыбыс нешеге бөлінеді? Ой қозғау “Кім жылдам?”

Жұмбақ шешу • Жасыл ала дөңгелек , Бақшада жатыр дөңгелеп . • Сусыз піскен ас көрдім,, Домаланған бас көрдім.

#5 слайд
Жұмбақ шешу • Жасыл ала дөңгелек , Бақшада жатыр дөңгелеп . • Сусыз піскен ас көрдім,, Домаланған бас көрдім.

5 слайд

Жұмбақ шешу • Жасыл ала дөңгелек , Бақшада жатыр дөңгелеп . • Сусыз піскен ас көрдім,, Домаланған бас көрдім.

#6 слайд

6 слайд

Үш тілде

#7 слайд
Үш тілде

7 слайд

Үш тілде

ҚАЗАҚША-қарбыз ОРЫСША- арбуз АҒЫЛШЫНША - watermelon

#8 слайд
ҚАЗАҚША-қарбыз ОРЫСША- арбуз АҒЫЛШЫНША - watermelon

8 слайд

ҚАЗАҚША-қарбыз ОРЫСША- арбуз АҒЫЛШЫНША - watermelon

ҚАЗАҚША-қауын ОРЫСША- дыня АҒЫЛШЫНША- melon

#9 слайд
ҚАЗАҚША-қауын ОРЫСША- дыня АҒЫЛШЫНША- melon

9 слайд

ҚАЗАҚША-қауын ОРЫСША- дыня АҒЫЛШЫНША- melon

Ққ дыбысы мен әрпіСабақтың тақырыбы

#10 слайд
Ққ дыбысы мен әрпіСабақтың тақырыбы

10 слайд

Ққ дыбысы мен әрпіСабақтың тақырыбы

 С өздерді буындап, тұтас, түсініп оқиды.  Каллиграфиялық талаптарға сай жазады.  Сөйлеуде ым-ишара, қимыл, салыстыру

#11 слайд
 С өздерді буындап, тұтас, түсініп оқиды.  Каллиграфиялық талаптарға сай жазады.  Сөйлеуде ым-ишара, қимыл, салыстыру сөздерін қолданады.  Қ дыбысынан басталатын сөздерді айтып, буын санын анықтайды.  Дыбыстық талдау жасайды .Сабақтың мақсаты

11 слайд

 С өздерді буындап, тұтас, түсініп оқиды.  Каллиграфиялық талаптарға сай жазады.  Сөйлеуде ым-ишара, қимыл, салыстыру сөздерін қолданады.  Қ дыбысынан басталатын сөздерді айтып, буын санын анықтайды.  Дыбыстық талдау жасайды .Сабақтың мақсаты

Ққ –дауыссыз, қатаң

#12 слайд
Ққ –дауыссыз, қатаң

12 слайд

Ққ –дауыссыз, қатаң

#13 слайд

13 слайд

Дыбыстық талдау жасау ақ ана сыр қалта

#14 слайд
Дыбыстық талдау жасау ақ ана сыр қалта

14 слайд

Дыбыстық талдау жасау ақ ана сыр қалта

“ Шынжырлы әдіс” • Анам ас . • Ол қасық, шанышқы алды. • атамды тамаққа шақырдым. • Қуырдақ

#15 слайд
“ Шынжырлы әдіс” • Анам ас . • Ол қасық, шанышқы алды. • атамды тамаққа шақырдым. • Қуырдақ . • Артынан ыстық шай .

15 слайд

“ Шынжырлы әдіс” • Анам ас . • Ол қасық, шанышқы алды. • атамды тамаққа шақырдым. • Қуырдақ . • Артынан ыстық шай .

#16 слайд

16 слайд

Қарама-қарсы сөздер

#17 слайд
Қарама-қарсы сөздер

17 слайд

Қарама-қарсы сөздер

#18 слайд

18 слайд

#19 слайд

19 слайд

Қарама-қарсы сөздер

#20 слайд
Қарама-қарсы сөздер

20 слайд

Қарама-қарсы сөздер

#21 слайд

21 слайд

#22 слайд

22 слайд

#23 слайд

23 слайд

#24 слайд

24 слайд

#25 слайд

25 слайд

#26 слайд

26 слайд

Сергіту сәті

#27 слайд
Сергіту сәті

27 слайд

Сергіту сәті

Дәптеріміздің 36-бетін ашып, сондағы берілген Қ әрпі мен қ дыбысы бар сөздерді жазу жолына, жоларалық кеңістікті, жолдың

#28 слайд
Дәптеріміздің 36-бетін ашып, сондағы берілген Қ әрпі мен қ дыбысы бар сөздерді жазу жолына, жоларалық кеңістікті, жолдың жоғарғы және төменгі сызығын сақтай отырып, әріп элементтерін каллиграфиялық талаптарға сай жазу .

28 слайд

Дәптеріміздің 36-бетін ашып, сондағы берілген Қ әрпі мен қ дыбысы бар сөздерді жазу жолына, жоларалық кеңістікті, жолдың жоғарғы және төменгі сызығын сақтай отырып, әріп элементтерін каллиграфиялық талаптарға сай жазу .

“ Артығын тап” әдісі қала, қалам, қара, шана, қалақ, Ққ Сс Тт Мм Дд Оо Шш Рр а-на, ша-на, а-на-шым, та-на,

#29 слайд
“ Артығын тап” әдісі қала, қалам, қара, шана, қалақ, Ққ Сс Тт Мм Дд Оо Шш Рр а-на, ша-на, а-на-шым, та-на,

29 слайд

“ Артығын тап” әдісі қала, қалам, қара, шана, қалақ, Ққ Сс Тт Мм Дд Оо Шш Рр а-на, ша-на, а-на-шым, та-на,

“ Артығын тап” әдісі қала, қалам, қара, шана, қалақ, Ққ Сс Тт Мм Дд Оо Шш Рр а-на, ша-на, а-на-шым, та-

#30 слайд
“ Артығын тап” әдісі қала, қалам, қара, шана, қалақ, Ққ Сс Тт Мм Дд Оо Шш Рр а-на, ша-на, а-на-шым, та-на,

30 слайд

“ Артығын тап” әдісі қала, қалам, қара, шана, қалақ, Ққ Сс Тт Мм Дд Оо Шш Рр а-на, ша-на, а-на-шым, та-на,

Кері байланыс “ Бес саусақ” әдісі  Сөздерді буындап оқимын .  Дауысты және дауыссыз дыбыстарды ажы

#31 слайд
Кері байланыс “ Бес саусақ” әдісі  Сөздерді буындап оқимын .  Дауысты және дауыссыз дыбыстарды ажырата аламын  Дыбыстық талдау жасаймын  Әдемі жазамын  Қарама-қарсы сөздерді ажыратамын

31 слайд

Кері байланыс “ Бес саусақ” әдісі  Сөздерді буындап оқимын .  Дауысты және дауыссыз дыбыстарды ажырата аламын  Дыбыстық талдау жасаймын  Әдемі жазамын  Қарама-қарсы сөздерді ажыратамын

Файл форматы:
pptx
21.01.2021
386
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі