Материалдар / Ашық сабақ "Қысым" 7 сынып

Ашық сабақ "Қысым" 7 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Барлық оқушылар: Қатынас ыдыстардың құрылысын түсінеді және тұрмыста қолданылуына мысалдар келтіре алады. Оқушылардың басым бөлігі: Әр түрлі сұйықтардың еркін бетінің деңгейіне байланысты қарапайым тәжірибелер жасайды. Кейбір оқушылар үшін: Қатынас ыдыстардың су құбырларында қолданылуына талдау жасай алады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
298
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Северный орта мектебінің физика пәнінің мұғалімі Жумашева Гулим Сериковна Тақырып: Қатынас ыдыстар Сабақтың негізделген оқу

1 слайд
Северный орта мектебінің физика пәнінің мұғалімі Жумашева Гулим Сериковна Тақырып: Қатынас ыдыстар Сабақтың негізделген оқу мақсаттар: 7.3.1.6 – қатынас ыдыстарды қолдануға мысалдар келтіру Оқу мақсаты : Барлық оқушылар: Қатынас ыдыстардың құрылысын түсінеді және тұрмыста қолданылуына мысалдар келтіре алады. Оқушылардың басым бөлігі: Әр түрлі сұйықтардың еркін бетінің деңгейіне байланысты қарапайым тәжірибелер жасайды. Кейбір оқушылар үшін: Қатынас ыдыстардың су құбырларында қолданылуына талдау жасай алады. Бағалау критерийлері - Қатынас ыдыстардың түрлеріне сипаттама береді - Әр түрлі сұйықтардың еркін бетінің деңгейіне байланысты қарапайым тәжірибелер жасай алады - Қатынас ыдыстарды су құбырларында қолданады

1 слайд

Северный орта мектебінің физика пәнінің мұғалімі Жумашева Гулим Сериковна Тақырып: Қатынас ыдыстар Сабақтың негізделген оқу мақсаттар: 7.3.1.6 – қатынас ыдыстарды қолдануға мысалдар келтіру Оқу мақсаты : Барлық оқушылар: Қатынас ыдыстардың құрылысын түсінеді және тұрмыста қолданылуына мысалдар келтіре алады. Оқушылардың басым бөлігі: Әр түрлі сұйықтардың еркін бетінің деңгейіне байланысты қарапайым тәжірибелер жасайды. Кейбір оқушылар үшін: Қатынас ыдыстардың су құбырларында қолданылуына талдау жасай алады. Бағалау критерийлері - Қатынас ыдыстардың түрлеріне сипаттама береді - Әр түрлі сұйықтардың еркін бетінің деңгейіне байланысты қарапайым тәжірибелер жасай алады - Қатынас ыдыстарды су құбырларында қолданады

Тілдік мақсаттар Қатынас ыдыстарға келтірілген мысалдарды ауызша және жазбаша түрде сипаттай және жүйелей алады. Терминдер:

2 слайд
Тілдік мақсаттар Қатынас ыдыстарға келтірілген мысалдарды ауызша және жазбаша түрде сипаттай және жүйелей алады. Терминдер: Резеңке, шыны түтік,құман, шәйнек, субұрқақ, су құбыры Құндылықтарға баулу Шығармашылық пен сын тұрғысынан ойлау тапсырмаларын шағын топта орындау арқылы өзара қарым-қатынас жасау қабілетін дамытып, өндіріс пен білімнің қолданылу аясын кеңейту. Пәнаралық байланыс Математика – есептер шығару (амалдар қолдану) Информатика – ғаламтор желісінде ақпарат жинақтау. Технология – субұрқақтың моделін құрастыра білу Алдыңғы білім Паскаль заңы, сұйықтар мен газдардағы қысым. Заттың тығыздығы.

2 слайд

Тілдік мақсаттар Қатынас ыдыстарға келтірілген мысалдарды ауызша және жазбаша түрде сипаттай және жүйелей алады. Терминдер: Резеңке, шыны түтік,құман, шәйнек, субұрқақ, су құбыры Құндылықтарға баулу Шығармашылық пен сын тұрғысынан ойлау тапсырмаларын шағын топта орындау арқылы өзара қарым-қатынас жасау қабілетін дамытып, өндіріс пен білімнің қолданылу аясын кеңейту. Пәнаралық байланыс Математика – есептер шығару (амалдар қолдану) Информатика – ғаламтор желісінде ақпарат жинақтау. Технология – субұрқақтың моделін құрастыра білу Алдыңғы білім Паскаль заңы, сұйықтар мен газдардағы қысым. Заттың тығыздығы.

Сабақ барысы Сабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақта жоспарланған жаттығу түрлері Ресурстар Сабақтың басы

3 слайд
Сабақ барысы Сабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақта жоспарланған жаттығу түрлері Ресурстар Сабақтың басы 3 мин 3 мин Пазл әдісі арқылы топқа бөлу ( Қатынас ыдыстардың суреттерін құрастыру) - Сурет бойынша топтасыңыз - Құрастырылған сурет туралы айтыңыз Әр топтың топбасшылары сайланады бағалау парақтары беріледі. Ойды шоғырландыру жаттығуы: өзіміз күнделікті тұрмыста қолданып жүрген шайнектің шүмегі, егер байқап қарасаңдар, оның бетімен деңгейлес келеді. Ал егер шайнектің шүмегі оның ортан белінен-ақ келсе немесе аса ұзын болса,қалай болар еді?

3 слайд

Сабақ барысы Сабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақта жоспарланған жаттығу түрлері Ресурстар Сабақтың басы 3 мин 3 мин Пазл әдісі арқылы топқа бөлу ( Қатынас ыдыстардың суреттерін құрастыру) - Сурет бойынша топтасыңыз - Құрастырылған сурет туралы айтыңыз Әр топтың топбасшылары сайланады бағалау парақтары беріледі. Ойды шоғырландыру жаттығуы: өзіміз күнделікті тұрмыста қолданып жүрген шайнектің шүмегі, егер байқап қарасаңдар, оның бетімен деңгейлес келеді. Ал егер шайнектің шүмегі оның ортан белінен-ақ келсе немесе аса ұзын болса,қалай болар еді?

Сабақтың ортасы 10 мин Топтық жұмыс 1 тапсырма. «Stop-кадр» әдісі Сұйықтық қатынас ыдыстарды олардың еркін бетінің де

4 слайд
Сабақтың ортасы 10 мин Топтық жұмыс 1 тапсырма. «Stop-кадр» әдісі Сұйықтық қатынас ыдыстарды олардың еркін бетінің деңгейі бірдей болатындай етіп толтырылады. Ыдысқа су құю үшін батырманы ыдыс үстіне басыңыз және су деңгейі ыдыс пішініне қалай тәуелді екенін бақылаңыз. Б ейне роликтер, http.bilimlemi.kz 2 тапсырма « Элективті тест» арқылы оқушылар қолдарына берілген А,В,С, D стикерлерін көтереді. Төменде көрсетілген ыдыстардың  қайсысы қатынас ыдыстарына ұқсас болып келеді? Бағалау парағы

4 слайд

Сабақтың ортасы 10 мин Топтық жұмыс 1 тапсырма. «Stop-кадр» әдісі Сұйықтық қатынас ыдыстарды олардың еркін бетінің деңгейі бірдей болатындай етіп толтырылады. Ыдысқа су құю үшін батырманы ыдыс үстіне басыңыз және су деңгейі ыдыс пішініне қалай тәуелді екенін бақылаңыз. Б ейне роликтер, http.bilimlemi.kz 2 тапсырма « Элективті тест» арқылы оқушылар қолдарына берілген А,В,С, D стикерлерін көтереді. Төменде көрсетілген ыдыстардың  қайсысы қатынас ыдыстарына ұқсас болып келеді? Бағалау парағы

8 мин Топтық жұмыс Топтық жұмысқа берілетін тапсырмалар 1. Глоссариймен жұмыс (оқулықпен жұмыс) • «Эврика!» әдісі бойынша

5 слайд
8 мин Топтық жұмыс Топтық жұмысқа берілетін тапсырмалар 1. Глоссариймен жұмыс (оқулықпен жұмыс) • «Эврика!» әдісі бойынша жеке топтар бір-біріне кезектесіп сұрақтар қойып, өзара бағалау жүргізеді. Жұмыс парағы Физика және астрономия оқулығы 145 бет Бағалау парағы «Кім жылдам?» стратегиясы бойынша А деңгейіндегі есептер шығару тапсырмасы № 1 Адам суда 9 м тереңдікке дейін жүзіп бара алады. Осы тереңдіктегі адамға әрекет ететін су қысымын есептеп табыңдар?Теңіз суының тығыздығы: 1030 кг/м 3 . № 2 Қатты денелер, газ және сұйықтар арқылы қысым қалай беріледі? № 3 Теңіздің 10900 м болатын ең терең жеріндегі су қысымын табыңдар. Теңіз суының тығыздығы 1030 кг/м3 • «Парадокс» таблосы бойынша жеке топтар өздерінің жұмыс парақтарын өзге топтарға беріп, өзара бағалау. • Осы тапсырмаға « Ашық микрофон » әдісі арқылы рефлексия жасау. Есептер мен сұрақтар жазылған үлестірмелі кестелер Бағалау парағыМаңызды терминдер Атқаратын қызметі Шәйнек Су құбыры Субұрқақ

5 слайд

8 мин Топтық жұмыс Топтық жұмысқа берілетін тапсырмалар 1. Глоссариймен жұмыс (оқулықпен жұмыс) • «Эврика!» әдісі бойынша жеке топтар бір-біріне кезектесіп сұрақтар қойып, өзара бағалау жүргізеді. Жұмыс парағы Физика және астрономия оқулығы 145 бет Бағалау парағы «Кім жылдам?» стратегиясы бойынша А деңгейіндегі есептер шығару тапсырмасы № 1 Адам суда 9 м тереңдікке дейін жүзіп бара алады. Осы тереңдіктегі адамға әрекет ететін су қысымын есептеп табыңдар?Теңіз суының тығыздығы: 1030 кг/м 3 . № 2 Қатты денелер, газ және сұйықтар арқылы қысым қалай беріледі? № 3 Теңіздің 10900 м болатын ең терең жеріндегі су қысымын табыңдар. Теңіз суының тығыздығы 1030 кг/м3 • «Парадокс» таблосы бойынша жеке топтар өздерінің жұмыс парақтарын өзге топтарға беріп, өзара бағалау. • Осы тапсырмаға « Ашық микрофон » әдісі арқылы рефлексия жасау. Есептер мен сұрақтар жазылған үлестірмелі кестелер Бағалау парағыМаңызды терминдер Атқаратын қызметі Шәйнек Су құбыры Субұрқақ

6 мин Топтық жұмыс Семантикалық карта Берілген тапсырманы жеке орындап топ басшы арқылы тексереді Оқушылардың бағаларын

6 слайд
6 мин Топтық жұмыс Семантикалық карта  Берілген тапсырманы жеке орындап топ басшы арқылы тексереді Оқушылардың бағаларын топ басшысы бағалау парағына жазып береді Сабақтың соңы Кері байланыс парағы Үйге тапсырма 5 мин «Плюс,минус,қызықты» әдісі «Плюс»- оң әсер еткен фактілерді,алған,білімдері жайлы жазады. «Минус»-« қолымнан келмей жатыр» немесе «түсініксіз болып тұр»деген ойларын жазады. «Қызықты»- деген бағанға өздеріне не қызықты болды соны жазады ,немесе не жайында көбірек білгісі,соны жазады. Үйде орындалатын эксперименттік тапсырма: Қатынас ыдыстардағы сүйықтың деңгейін бақылау Физика және астрономия оқулығы 147 бет Физикалық шама Белгіленуі Өлшем бірлігі Жол Күш Қысым Тығыздық Жылдамдық Қолданған материал түрі Не байқадың? Құбылысты түсіндіріңі з

6 слайд

6 мин Топтық жұмыс Семантикалық карта  Берілген тапсырманы жеке орындап топ басшы арқылы тексереді Оқушылардың бағаларын топ басшысы бағалау парағына жазып береді Сабақтың соңы Кері байланыс парағы Үйге тапсырма 5 мин «Плюс,минус,қызықты» әдісі «Плюс»- оң әсер еткен фактілерді,алған,білімдері жайлы жазады. «Минус»-« қолымнан келмей жатыр» немесе «түсініксіз болып тұр»деген ойларын жазады. «Қызықты»- деген бағанға өздеріне не қызықты болды соны жазады ,немесе не жайында көбірек білгісі,соны жазады. Үйде орындалатын эксперименттік тапсырма: Қатынас ыдыстардағы сүйықтың деңгейін бақылау Физика және астрономия оқулығы 147 бет Физикалық шама Белгіленуі Өлшем бірлігі Жол Күш Қысым Тығыздық Жылдамдық Қолданған материал түрі Не байқадың? Құбылысты түсіндіріңі з

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ