Ашық сабақ "Қысым" 7 сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Северный орта мектебінің физика пәнінің
мұғалімі Жумашева Гулим Сериковна
Тақырып: Қатынас ыдыстар
Сабақтың
негізделген оқу
мақсаттар:
7.3.1.6 – қатынас ыдыстарды қолдануға мысалдар
келтіру
Оқу мақсаты: Барлық оқушылар: Қатынас ыдыстардың құрылысын түсінеді
және тұрмыста қолданылуына мысалдар келтіре алады.
Оқушылардың басым бөлігі: Әр түрлі сұйықтардың еркін
бетінің деңгейіне байланысты қарапайым тәжірибелер
жасайды.
Кейбір оқушылар үшін: Қатынас ыдыстардың су
құбырларында қолданылуына талдау жасай алады.
Бағалау
критерийлері
-Қатынас ыдыстардың түрлеріне сипаттама береді
-Әр түрлі сұйықтардың еркін бетінің деңгейіне
байланысты қарапайым тәжірибелер жасай алады
- Қатынас ыдыстарды су құбырларында қолданады
1 слайд
Северный орта мектебінің физика пәнінің мұғалімі Жумашева Гулим Сериковна Тақырып: Қатынас ыдыстар Сабақтың негізделген оқу мақсаттар: 7.3.1.6 – қатынас ыдыстарды қолдануға мысалдар келтіру Оқу мақсаты: Барлық оқушылар: Қатынас ыдыстардың құрылысын түсінеді және тұрмыста қолданылуына мысалдар келтіре алады. Оқушылардың басым бөлігі: Әр түрлі сұйықтардың еркін бетінің деңгейіне байланысты қарапайым тәжірибелер жасайды. Кейбір оқушылар үшін: Қатынас ыдыстардың су құбырларында қолданылуына талдау жасай алады. Бағалау критерийлері -Қатынас ыдыстардың түрлеріне сипаттама береді -Әр түрлі сұйықтардың еркін бетінің деңгейіне байланысты қарапайым тәжірибелер жасай алады - Қатынас ыдыстарды су құбырларында қолданады
2 слайд
Тілдік мақсаттар Қатынас ыдыстарға келтірілген мысалдарды ауызша
және жазбаша түрде сипаттай және жүйелей алады.
Терминдер: Резеңке, шыны түтік,құман, шәйнек,
субұрқақ, су құбыры
Құндылықтарға баулу Шығармашылық пен сын тұрғысынан ойлау
тапсырмаларын шағын топта орындау арқылы өзара
қарым-қатынас жасау қабілетін дамытып, өндіріс пен
білімнің қолданылу аясын кеңейту.
Пәнаралық байланыс Математика – есептер шығару (амалдар қолдану)
Информатика – ғаламтор желісінде ақпарат
жинақтау.
Технология – субұрқақтың моделін құрастыра білу
Алдыңғы білім Паскаль заңы, сұйықтар мен газдардағы қысым.
Заттың тығыздығы.
2 слайд
Тілдік мақсаттар Қатынас ыдыстарға келтірілген мысалдарды ауызша және жазбаша түрде сипаттай және жүйелей алады. Терминдер: Резеңке, шыны түтік,құман, шәйнек, субұрқақ, су құбыры Құндылықтарға баулу Шығармашылық пен сын тұрғысынан ойлау тапсырмаларын шағын топта орындау арқылы өзара қарым-қатынас жасау қабілетін дамытып, өндіріс пен білімнің қолданылу аясын кеңейту. Пәнаралық байланыс Математика – есептер шығару (амалдар қолдану) Информатика – ғаламтор желісінде ақпарат жинақтау. Технология – субұрқақтың моделін құрастыра білу Алдыңғы білім Паскаль заңы, сұйықтар мен газдардағы қысым. Заттың тығыздығы.
3 слайд
Сабақ барысы
Сабақтың
жоспарланған
кезеңдері
Сабақта жоспарланған жаттығу
түрлері
Ресурстар
Сабақтың
басы
3 мин
3 мин
Пазл әдісі арқылы топқа бөлу
( Қатынас ыдыстардың суреттерін
құрастыру)
-Сурет бойынша топтасыңыз
-Құрастырылған сурет туралы
айтыңыз
Әр топтың топбасшылары сайланады
бағалау парақтары беріледі.
Ойды шоғырландыру жаттығуы: өзіміз
күнделікті тұрмыста қолданып жүрген
шайнектің шүмегі, егер байқап
қарасаңдар, оның бетімен деңгейлес келеді.
Ал егер шайнектің шүмегі оның ортан
белінен-ақ келсе немесе аса ұзын
болса,қалай болар еді?
3 слайд
Сабақ барысы Сабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақта жоспарланған жаттығу түрлері Ресурстар Сабақтың басы 3 мин 3 мин Пазл әдісі арқылы топқа бөлу ( Қатынас ыдыстардың суреттерін құрастыру) -Сурет бойынша топтасыңыз -Құрастырылған сурет туралы айтыңыз Әр топтың топбасшылары сайланады бағалау парақтары беріледі. Ойды шоғырландыру жаттығуы: өзіміз күнделікті тұрмыста қолданып жүрген шайнектің шүмегі, егер байқап қарасаңдар, оның бетімен деңгейлес келеді. Ал егер шайнектің шүмегі оның ортан белінен-ақ келсе немесе аса ұзын болса,қалай болар еді?
4 слайд
Сабақтың
ортасы
10 мин
Топтық
жұмыс
1 тапсырма.
«Stop-кадр» әдісі
Сұйықтық қатынас ыдыстарды олардың еркін
бетінің деңгейі бірдей болатындай етіп
толтырылады. Ыдысқа су құю үшін
батырманы ыдыс үстіне басыңыз және су
деңгейі ыдыс пішініне қалай тәуелді екенін
бақылаңыз.
Бейне роликтер,
http.bilimlemi.kz
2 тапсырма
«Элективті тест» арқылы оқушылар
қолдарына берілген А,В,С,D стикерлерін
көтереді.
Төменде көрсетілген ыдыстардың қайсысы
қатынас ыдыстарына ұқсас болып келеді?
Бағалау парағы
4 слайд
Сабақтың ортасы 10 мин Топтық жұмыс 1 тапсырма. «Stop-кадр» әдісі Сұйықтық қатынас ыдыстарды олардың еркін бетінің деңгейі бірдей болатындай етіп толтырылады. Ыдысқа су құю үшін батырманы ыдыс үстіне басыңыз және су деңгейі ыдыс пішініне қалай тәуелді екенін бақылаңыз. Бейне роликтер, http.bilimlemi.kz 2 тапсырма «Элективті тест» арқылы оқушылар қолдарына берілген А,В,С,D стикерлерін көтереді. Төменде көрсетілген ыдыстардың қайсысы қатынас ыдыстарына ұқсас болып келеді? Бағалау парағы
5 слайд
8 мин
Топтық
жұмыс
Топтық жұмысқа берілетін тапсырмалар
1.Глоссариймен жұмыс (оқулықпен жұмыс)
• «Эврика!» әдісі бойынша жеке топтар бір-біріне
кезектесіп сұрақтар қойып, өзара бағалау жүргізеді.
Жұмыс парағы
Физика және
астрономия
оқулығы 145 бет
Бағалау парағы
«Кім жылдам?» стратегиясы бойынша
А деңгейіндегі есептер шығару тапсырмасы
№1 Адам суда 9 м тереңдікке дейін жүзіп бара алады. Осы
тереңдіктегі адамға әрекет ететін су қысымын есептеп
табыңдар?Теңіз суының тығыздығы:1030 кг/м
3
.
№2 Қатты денелер, газ және сұйықтар арқылы қысым қалай
беріледі?
№3 Теңіздің 10900 м болатын ең терең жеріндегі су
қысымын табыңдар. Теңіз суының тығыздығы 1030 кг/м3
• «Парадокс» таблосы бойынша жеке топтар өздерінің
жұмыс парақтарын өзге топтарға беріп, өзара бағалау.
• Осы тапсырмаға «Ашық микрофон» әдісі арқылы
рефлексия жасау.
Есептер мен
сұрақтар
жазылған
үлестірмелі
кестелер
Бағалау парағы
Маңызды терминдер Атқаратын қызметі
Шәйнек
Су құбыры
Субұрқақ
5 слайд
8 мин Топтық жұмыс Топтық жұмысқа берілетін тапсырмалар 1.Глоссариймен жұмыс (оқулықпен жұмыс) • «Эврика!» әдісі бойынша жеке топтар бір-біріне кезектесіп сұрақтар қойып, өзара бағалау жүргізеді. Жұмыс парағы Физика және астрономия оқулығы 145 бет Бағалау парағы «Кім жылдам?» стратегиясы бойынша А деңгейіндегі есептер шығару тапсырмасы №1 Адам суда 9 м тереңдікке дейін жүзіп бара алады. Осы тереңдіктегі адамға әрекет ететін су қысымын есептеп табыңдар?Теңіз суының тығыздығы:1030 кг/м 3 . №2 Қатты денелер, газ және сұйықтар арқылы қысым қалай беріледі? №3 Теңіздің 10900 м болатын ең терең жеріндегі су қысымын табыңдар. Теңіз суының тығыздығы 1030 кг/м3 • «Парадокс» таблосы бойынша жеке топтар өздерінің жұмыс парақтарын өзге топтарға беріп, өзара бағалау. • Осы тапсырмаға «Ашық микрофон» әдісі арқылы рефлексия жасау. Есептер мен сұрақтар жазылған үлестірмелі кестелер Бағалау парағы Маңызды терминдер Атқаратын қызметі Шәйнек Су құбыры Субұрқақ
6 слайд
6 мин
Топтық
жұмыс
Семантикалық карта
Берілген
тапсырманы жеке
орындап топ басшы
арқылы тексереді
Оқушылардың
бағаларын топ
басшысы бағалау
парағына жазып
береді
Сабақтың соңы
Кері байланыс
парағы
Үйге тапсырма
5 мин
«Плюс,минус,қызықты» әдісі
«Плюс»-оң әсер еткен фактілерді,алған,білімдері жайлы
жазады.
«Минус»-«қолымнан келмей жатыр» немесе «түсініксіз болып
тұр»деген ойларын жазады.
«Қызықты»-деген бағанға өздеріне не қызықты болды соны
жазады ,немесе не жайында көбірек білгісі,соны жазады.
Үйде орындалатын эксперименттік тапсырма: Қатынас
ыдыстардағы сүйықтың деңгейін бақылау
Физика және
астрономия
оқулығы 147 бет
Физикалық шама Белгіленуі Өлшем бірлігі
Жол
Күш
Қысым
Тығыздық
Жылдамдық
Қолданған
материал түрі
Не байқадың? Құбылысты
түсіндіріңіз
6 слайд
6 мин Топтық жұмыс Семантикалық карта Берілген тапсырманы жеке орындап топ басшы арқылы тексереді Оқушылардың бағаларын топ басшысы бағалау парағына жазып береді Сабақтың соңы Кері байланыс парағы Үйге тапсырма 5 мин «Плюс,минус,қызықты» әдісі «Плюс»-оң әсер еткен фактілерді,алған,білімдері жайлы жазады. «Минус»-«қолымнан келмей жатыр» немесе «түсініксіз болып тұр»деген ойларын жазады. «Қызықты»-деген бағанға өздеріне не қызықты болды соны жазады ,немесе не жайында көбірек білгісі,соны жазады. Үйде орындалатын эксперименттік тапсырма: Қатынас ыдыстардағы сүйықтың деңгейін бақылау Физика және астрономия оқулығы 147 бет Физикалық шама Белгіленуі Өлшем бірлігі Жол Күш Қысым Тығыздық Жылдамдық Қолданған материал түрі Не байқадың? Құбылысты түсіндіріңіз