Ашық сабақ "Қысым" 7 сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Северный орта мектебінің физика пәнінің
мұғалімі Жумашева Гулим Сериковна
Тақырып: Қатынас ыдыстар
Сабақтың
негізделген оқу
мақсаттар: 7.3.1.6 – қатынас ыдыстарды қолдануға мысалдар
келтіру
Оқу мақсаты : Барлық оқушылар: Қатынас ыдыстардың құрылысын түсінеді
және тұрмыста қолданылуына мысалдар келтіре алады.
Оқушылардың басым бөлігі: Әр түрлі сұйықтардың еркін
бетінің деңгейіне байланысты қарапайым тәжірибелер
жасайды.
Кейбір оқушылар үшін: Қатынас ыдыстардың су
құбырларында қолданылуына талдау жасай алады.
Бағалау
критерийлері -
Қатынас ыдыстардың түрлеріне сипаттама береді
-
Әр түрлі сұйықтардың еркін бетінің деңгейіне
байланысты қарапайым тәжірибелер жасай алады
- Қатынас ыдыстарды су құбырларында қолданады
1 слайд
Северный орта мектебінің физика пәнінің мұғалімі Жумашева Гулим Сериковна Тақырып: Қатынас ыдыстар Сабақтың негізделген оқу мақсаттар: 7.3.1.6 – қатынас ыдыстарды қолдануға мысалдар келтіру Оқу мақсаты : Барлық оқушылар: Қатынас ыдыстардың құрылысын түсінеді және тұрмыста қолданылуына мысалдар келтіре алады. Оқушылардың басым бөлігі: Әр түрлі сұйықтардың еркін бетінің деңгейіне байланысты қарапайым тәжірибелер жасайды. Кейбір оқушылар үшін: Қатынас ыдыстардың су құбырларында қолданылуына талдау жасай алады. Бағалау критерийлері - Қатынас ыдыстардың түрлеріне сипаттама береді - Әр түрлі сұйықтардың еркін бетінің деңгейіне байланысты қарапайым тәжірибелер жасай алады - Қатынас ыдыстарды су құбырларында қолданады
2 слайд
Тілдік мақсаттар Қатынас ыдыстарға келтірілген мысалдарды ауызша
және жазбаша түрде сипаттай және жүйелей алады.
Терминдер: Резеңке, шыны түтік,құман, шәйнек,
субұрқақ, су құбыры
Құндылықтарға баулу Шығармашылық пен сын тұрғысынан ойлау
тапсырмаларын шағын топта орындау арқылы өзара
қарым-қатынас жасау қабілетін дамытып, өндіріс пен
білімнің қолданылу аясын кеңейту.
Пәнаралық байланыс Математика – есептер шығару (амалдар қолдану)
Информатика – ғаламтор желісінде ақпарат
жинақтау.
Технология – субұрқақтың моделін құрастыра білу
Алдыңғы білім Паскаль заңы, сұйықтар мен газдардағы қысым.
Заттың тығыздығы.
2 слайд
Тілдік мақсаттар Қатынас ыдыстарға келтірілген мысалдарды ауызша және жазбаша түрде сипаттай және жүйелей алады. Терминдер: Резеңке, шыны түтік,құман, шәйнек, субұрқақ, су құбыры Құндылықтарға баулу Шығармашылық пен сын тұрғысынан ойлау тапсырмаларын шағын топта орындау арқылы өзара қарым-қатынас жасау қабілетін дамытып, өндіріс пен білімнің қолданылу аясын кеңейту. Пәнаралық байланыс Математика – есептер шығару (амалдар қолдану) Информатика – ғаламтор желісінде ақпарат жинақтау. Технология – субұрқақтың моделін құрастыра білу Алдыңғы білім Паскаль заңы, сұйықтар мен газдардағы қысым. Заттың тығыздығы.
3 слайд
Сабақ барысы
Сабақтың
жоспарланған
кезеңдері Сабақта жоспарланған жаттығу
түрлері Ресурстар
Сабақтың
басы
3 мин
3 мин
Пазл әдісі арқылы топқа бөлу
( Қатынас ыдыстардың суреттерін
құрастыру)
-
Сурет бойынша топтасыңыз
-
Құрастырылған сурет туралы
айтыңыз
Әр топтың топбасшылары сайланады
бағалау парақтары беріледі.
Ойды шоғырландыру жаттығуы: өзіміз
күнделікті тұрмыста қолданып жүрген
шайнектің шүмегі, егер байқап
қарасаңдар, оның бетімен деңгейлес келеді.
Ал егер шайнектің шүмегі оның ортан
белінен-ақ келсе немесе аса ұзын
болса,қалай болар еді?
3 слайд
Сабақ барысы Сабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақта жоспарланған жаттығу түрлері Ресурстар Сабақтың басы 3 мин 3 мин Пазл әдісі арқылы топқа бөлу ( Қатынас ыдыстардың суреттерін құрастыру) - Сурет бойынша топтасыңыз - Құрастырылған сурет туралы айтыңыз Әр топтың топбасшылары сайланады бағалау парақтары беріледі. Ойды шоғырландыру жаттығуы: өзіміз күнделікті тұрмыста қолданып жүрген шайнектің шүмегі, егер байқап қарасаңдар, оның бетімен деңгейлес келеді. Ал егер шайнектің шүмегі оның ортан белінен-ақ келсе немесе аса ұзын болса,қалай болар еді?
4 слайд
Сабақтың
ортасы
10 мин
Топтық
жұмыс 1 тапсырма.
«Stop-кадр» әдісі
Сұйықтық қатынас ыдыстарды олардың еркін
бетінің деңгейі бірдей болатындай етіп
толтырылады. Ыдысқа су құю үшін
батырманы ыдыс үстіне басыңыз және су
деңгейі ыдыс пішініне қалай тәуелді екенін
бақылаңыз. Б ейне роликтер,
http.bilimlemi.kz
2 тапсырма
« Элективті тест» арқылы оқушылар
қолдарына берілген А,В,С, D стикерлерін
көтереді.
Төменде көрсетілген ыдыстардың қайсысы
қатынас ыдыстарына ұқсас болып келеді? Бағалау парағы
4 слайд
Сабақтың ортасы 10 мин Топтық жұмыс 1 тапсырма. «Stop-кадр» әдісі Сұйықтық қатынас ыдыстарды олардың еркін бетінің деңгейі бірдей болатындай етіп толтырылады. Ыдысқа су құю үшін батырманы ыдыс үстіне басыңыз және су деңгейі ыдыс пішініне қалай тәуелді екенін бақылаңыз. Б ейне роликтер, http.bilimlemi.kz 2 тапсырма « Элективті тест» арқылы оқушылар қолдарына берілген А,В,С, D стикерлерін көтереді. Төменде көрсетілген ыдыстардың қайсысы қатынас ыдыстарына ұқсас болып келеді? Бағалау парағы
5 слайд
8 мин
Топтық
жұмыс Топтық жұмысқа берілетін тапсырмалар
1. Глоссариймен жұмыс (оқулықпен жұмыс)
• «Эврика!» әдісі бойынша жеке топтар бір-біріне
кезектесіп сұрақтар қойып, өзара бағалау жүргізеді. Жұмыс парағы
Физика және
астрономия
оқулығы 145 бет
Бағалау парағы
«Кім жылдам?» стратегиясы бойынша
А деңгейіндегі есептер шығару тапсырмасы
№ 1 Адам суда 9 м тереңдікке дейін жүзіп бара алады. Осы
тереңдіктегі адамға әрекет ететін су қысымын есептеп
табыңдар?Теңіз суының тығыздығы: 1030 кг/м 3
.
№ 2 Қатты денелер, газ және сұйықтар арқылы қысым қалай
беріледі?
№ 3 Теңіздің 10900 м болатын ең терең жеріндегі су
қысымын табыңдар. Теңіз суының тығыздығы 1030 кг/м3
• «Парадокс» таблосы бойынша жеке топтар өздерінің
жұмыс парақтарын өзге топтарға беріп, өзара бағалау.
• Осы тапсырмаға « Ашық микрофон » әдісі арқылы
рефлексия жасау. Есептер мен
сұрақтар
жазылған
үлестірмелі
кестелер
Бағалау парағыМаңызды терминдер Атқаратын қызметі
Шәйнек
Су құбыры
Субұрқақ
5 слайд
8 мин Топтық жұмыс Топтық жұмысқа берілетін тапсырмалар 1. Глоссариймен жұмыс (оқулықпен жұмыс) • «Эврика!» әдісі бойынша жеке топтар бір-біріне кезектесіп сұрақтар қойып, өзара бағалау жүргізеді. Жұмыс парағы Физика және астрономия оқулығы 145 бет Бағалау парағы «Кім жылдам?» стратегиясы бойынша А деңгейіндегі есептер шығару тапсырмасы № 1 Адам суда 9 м тереңдікке дейін жүзіп бара алады. Осы тереңдіктегі адамға әрекет ететін су қысымын есептеп табыңдар?Теңіз суының тығыздығы: 1030 кг/м 3 . № 2 Қатты денелер, газ және сұйықтар арқылы қысым қалай беріледі? № 3 Теңіздің 10900 м болатын ең терең жеріндегі су қысымын табыңдар. Теңіз суының тығыздығы 1030 кг/м3 • «Парадокс» таблосы бойынша жеке топтар өздерінің жұмыс парақтарын өзге топтарға беріп, өзара бағалау. • Осы тапсырмаға « Ашық микрофон » әдісі арқылы рефлексия жасау. Есептер мен сұрақтар жазылған үлестірмелі кестелер Бағалау парағыМаңызды терминдер Атқаратын қызметі Шәйнек Су құбыры Субұрқақ
6 слайд
6 мин
Топтық
жұмыс Семантикалық карта Берілген
тапсырманы жеке
орындап топ басшы
арқылы тексереді
Оқушылардың
бағаларын топ
басшысы бағалау
парағына жазып
береді
Сабақтың соңы
Кері байланыс
парағы
Үйге тапсырма
5 мин «Плюс,минус,қызықты» әдісі
«Плюс»- оң әсер еткен фактілерді,алған,білімдері жайлы
жазады.
«Минус»-« қолымнан келмей жатыр» немесе «түсініксіз болып
тұр»деген ойларын жазады.
«Қызықты»- деген бағанға өздеріне не қызықты болды соны
жазады ,немесе не жайында көбірек білгісі,соны жазады.
Үйде орындалатын эксперименттік тапсырма: Қатынас
ыдыстардағы сүйықтың деңгейін бақылау Физика және
астрономия
оқулығы 147 бет Физикалық шама Белгіленуі Өлшем бірлігі
Жол
Күш
Қысым
Тығыздық
Жылдамдық
Қолданған
материал түрі Не байқадың? Құбылысты
түсіндіріңі з
6 слайд
6 мин Топтық жұмыс Семантикалық карта Берілген тапсырманы жеке орындап топ басшы арқылы тексереді Оқушылардың бағаларын топ басшысы бағалау парағына жазып береді Сабақтың соңы Кері байланыс парағы Үйге тапсырма 5 мин «Плюс,минус,қызықты» әдісі «Плюс»- оң әсер еткен фактілерді,алған,білімдері жайлы жазады. «Минус»-« қолымнан келмей жатыр» немесе «түсініксіз болып тұр»деген ойларын жазады. «Қызықты»- деген бағанға өздеріне не қызықты болды соны жазады ,немесе не жайында көбірек білгісі,соны жазады. Үйде орындалатын эксперименттік тапсырма: Қатынас ыдыстардағы сүйықтың деңгейін бақылау Физика және астрономия оқулығы 147 бет Физикалық шама Белгіленуі Өлшем бірлігі Жол Күш Қысым Тығыздық Жылдамдық Қолданған материал түрі Не байқадың? Құбылысты түсіндіріңі з