Ашық сабақ "Шәкәрім Құдайбердіұлы" 8 сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Адам үшін еңбегім,
Өмірден бар тергенім.
Қалағанын қарап ал,
Мұрам сол, жастар
бергенім!
Шәкәрім
1 слайд
Адам үшін еңбегім, Өмірден бар тергенім. Қалағанын қарап ал, Мұрам сол, жастар бергенім! Шәкәрім
2 слайд
“Сен ғылымға болсаң ынтық, бұл сөзімді
әбден ұқ,
Білгеніңнің жақсысын қыл, білмегенді біле
бер.
Білген ердің бол шәкірті, білмегенді қыл
шәкірт,
Үйренуге қылма намыс, үйретуге болма
кер”
Шәкәрім Құдайбердіұлы
2 слайд
“Сен ғылымға болсаң ынтық, бұл сөзімді әбден ұқ, Білгеніңнің жақсысын қыл, білмегенді біле бер. Білген ердің бол шәкірті, білмегенді қыл шәкірт, Үйренуге қылма намыс, үйретуге болма кер” Шәкәрім Құдайбердіұлы
3 слайд
Шәкәрім Құдайбердіұлы- әрі
лирик ақын, әрі эпик ақын,
сазгер әрі музыкант, орыс және
шығыс классиктерімен қазақ
оқушыларын таныстырған
шебер аудармашы, терең
ойшыл, мәдениет қайраткері.
3 слайд
Шәкәрім Құдайбердіұлы- әрі лирик ақын, әрі эпик ақын, сазгер әрі музыкант, орыс және шығыс классиктерімен қазақ оқушыларын таныстырған шебер аудармашы, терең ойшыл, мәдениет қайраткері.
4 слайд
- 1858 жылы қазіргі Шығыс
Қазақстан облысы Абай
ауданындағы Шыңғыс тауның
бөктерінде туған.
- оның әкесі Құдайберді- Абайдың
туған ағасы.
- әкесі 1866 жылы 37 жасында
дүниеден өтіп, Шәкәрім 7 жасында
жетім қалады.
- Шәкәрім 7 жасында өлең
шығарып жаза бастаған.
4 слайд
- 1858 жылы қазіргі Шығыс Қазақстан облысы Абай ауданындағы Шыңғыс тауның бөктерінде туған. - оның әкесі Құдайберді- Абайдың туған ағасы. - әкесі 1866 жылы 37 жасында дүниеден өтіп, Шәкәрім 7 жасында жетім қалады. - Шәкәрім 7 жасында өлең шығарып жаза бастаған.
5 слайд
АҚЫН ТАҒДЫРЫ- ЕЛ ТАҒДЫРЫ
1888- “ҚАЛҚАМАН - МАМЫР»
1891-”ЕҢЛІК - КЕБЕК”
1907- “ЛӘЙЛІ - МӘЖНҮН”
ПОЭМАЛАР ЖАЗҒАН.
1931 ЖЫЛЫ 2 ҚАЗАН АЙЫНДА
73 ЖАСЫНДА ҚАЙТЫС БОЛҒАН.
5 слайд
АҚЫН ТАҒДЫРЫ- ЕЛ ТАҒДЫРЫ 1888- “ҚАЛҚАМАН - МАМЫР» 1891-”ЕҢЛІК - КЕБЕК” 1907- “ЛӘЙЛІ - МӘЖНҮН” ПОЭМАЛАР ЖАЗҒАН. 1931 ЖЫЛЫ 2 ҚАЗАН АЙЫНДА 73 ЖАСЫНДА ҚАЙТЫС БОЛҒАН.
6 слайд
6 слайд
7 слайд
7 слайд
8 слайд
8 слайд
9 слайд
9 слайд
10 слайд
“ЖОЛАМА ҚУЛАР МАҢАЙҒА”
-Өлеңнің негізгі тақырыбы қандай?
-Өлеңнің
Адамдық борыш ар үшін,
Барша адамзат қамы үшін
Серт бергем еңбек етем деп,
Алдағы атар таң үшін,- деп келетін
жолдары Шәкәрім ақын туралы,одан
қалған әдеби мұра туралы сендерді
қандай қорытынды жасауға
жетелейді?
10 слайд
“ЖОЛАМА ҚУЛАР МАҢАЙҒА” -Өлеңнің негізгі тақырыбы қандай? -Өлеңнің Адамдық борыш ар үшін, Барша адамзат қамы үшін Серт бергем еңбек етем деп, Алдағы атар таң үшін,- деп келетін жолдары Шәкәрім ақын туралы,одан қалған әдеби мұра туралы сендерді қандай қорытынды жасауға жетелейді?
11 слайд
- Келер ұрпаққа кімнен не қалады, оның
өміршеңдігі қандай болмақ деген
сауалға
өлеңнен жауап табыңдар.
11 слайд
- Келер ұрпаққа кімнен не қалады, оның өміршеңдігі қандай болмақ деген сауалға өлеңнен жауап табыңдар.
12 слайд
“ Адамдық борышын”
- Өлеңнен Абай өнегесі қалай
байқалады?
-“ Ақ жолдан айнымай, ар сақта”
деген өлең жолында автордың
айтпақ болғаны не?
- Ақын шын бақыт деп ненікөрсеткісі
келген?
- Ақынның адамгершілік идеяларын
өлеңдегі көрінісі қандай?
12 слайд
“ Адамдық борышын” - Өлеңнен Абай өнегесі қалай байқалады? -“ Ақ жолдан айнымай, ар сақта” деген өлең жолында автордың айтпақ болғаны не? - Ақын шын бақыт деп ненікөрсеткісі келген? - Ақынның адамгершілік идеяларын өлеңдегі көрінісі қандай?
13 слайд
ШӘКӘРІМ
13 слайд
ШӘКӘРІМ
14 слайд
1) өмірбаянды оқу
2) өлеңдерді мазмұндап оқу,
тақырыптарын ашу
3) қазақ тілінің түсіндірме сөздігінен
борыш, ар, ғибрат сөздерінің
мағынасын жазып келу.
14 слайд
1) өмірбаянды оқу 2) өлеңдерді мазмұндап оқу, тақырыптарын ашу 3) қазақ тілінің түсіндірме сөздігінен борыш, ар, ғибрат сөздерінің мағынасын жазып келу.