Материалдар / Ашық сабақ "Шәкәрім Құдайбердіұлы" 8 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ "Шәкәрім Құдайбердіұлы" 8 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Материал мұғалімдерге керек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
04 Қаңтар 2019
499
3 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Адам үшін еңбегім, Өмірден бар тергенім. Қалағанын қарап ал, Мұрам сол, жастар бергенім! Шәкәр

1 слайд
Адам үшін еңбегім, Өмірден бар тергенім. Қалағанын қарап ал, Мұрам сол, жастар бергенім! Шәкәрім

1 слайд

Адам үшін еңбегім, Өмірден бар тергенім. Қалағанын қарап ал, Мұрам сол, жастар бергенім! Шәкәрім

“Сен ғылымға болсаң ынтық, бұл сөзімді әбден ұқ, Білгеніңнің жақсысын қыл, білмегенді біле бер. Білг

2 слайд
“Сен ғылымға болсаң ынтық, бұл сөзімді әбден ұқ, Білгеніңнің жақсысын қыл, білмегенді біле бер. Білген ердің бол шәкірті, білмегенді қыл шәкірт, Үйренуге қылма намыс, үйретуге болма кер” Шәкәрім Құдайбердіұлы

2 слайд

“Сен ғылымға болсаң ынтық, бұл сөзімді әбден ұқ, Білгеніңнің жақсысын қыл, білмегенді біле бер. Білген ердің бол шәкірті, білмегенді қыл шәкірт, Үйренуге қылма намыс, үйретуге болма кер” Шәкәрім Құдайбердіұлы

Шәкәрім Құдайбердіұлы- әрі лирик ақын, әрі эпик ақын, сазгер әрі музыкант, орыс және шығыс классиктерімен қазақ оқушыларын т

3 слайд
Шәкәрім Құдайбердіұлы- әрі лирик ақын, әрі эпик ақын, сазгер әрі музыкант, орыс және шығыс классиктерімен қазақ оқушыларын таныстырған шебер аудармашы, терең ойшыл, мәдениет қайраткері.

3 слайд

Шәкәрім Құдайбердіұлы- әрі лирик ақын, әрі эпик ақын, сазгер әрі музыкант, орыс және шығыс классиктерімен қазақ оқушыларын таныстырған шебер аудармашы, терең ойшыл, мәдениет қайраткері.

- 1858 жылы қазіргі Шығыс Қазақстан облысы Абай ауданындағы Шыңғыс тауның бөктерінде туған. - оның әкесі Құдайберді- Абайдың

4 слайд
- 1858 жылы қазіргі Шығыс Қазақстан облысы Абай ауданындағы Шыңғыс тауның бөктерінде туған. - оның әкесі Құдайберді- Абайдың туған ағасы. - әкесі 1866 жылы 37 жасында дүниеден өтіп, Шәкәрім 7 жасында жетім қалады. - Шәкәрім 7 жасында өлең шығарып жаза бастаған.

4 слайд

- 1858 жылы қазіргі Шығыс Қазақстан облысы Абай ауданындағы Шыңғыс тауның бөктерінде туған. - оның әкесі Құдайберді- Абайдың туған ағасы. - әкесі 1866 жылы 37 жасында дүниеден өтіп, Шәкәрім 7 жасында жетім қалады. - Шәкәрім 7 жасында өлең шығарып жаза бастаған.

АҚЫН ТАҒДЫРЫ- ЕЛ ТАҒДЫРЫ 1888- “ҚАЛҚАМАН - МАМЫР» 1891-”ЕҢЛІК - КЕБЕК” 1907- “ЛӘЙЛІ - МӘЖНҮН” ПОЭМАЛАР ЖАЗҒАН. 1931 ЖЫЛЫ 2 ҚАЗА

5 слайд
АҚЫН ТАҒДЫРЫ- ЕЛ ТАҒДЫРЫ 1888- “ҚАЛҚАМАН - МАМЫР» 1891-”ЕҢЛІК - КЕБЕК” 1907- “ЛӘЙЛІ - МӘЖНҮН” ПОЭМАЛАР ЖАЗҒАН. 1931 ЖЫЛЫ 2 ҚАЗАН АЙЫНДА 73 ЖАСЫНДА ҚАЙТЫС БОЛҒАН.

5 слайд

АҚЫН ТАҒДЫРЫ- ЕЛ ТАҒДЫРЫ 1888- “ҚАЛҚАМАН - МАМЫР» 1891-”ЕҢЛІК - КЕБЕК” 1907- “ЛӘЙЛІ - МӘЖНҮН” ПОЭМАЛАР ЖАЗҒАН. 1931 ЖЫЛЫ 2 ҚАЗАН АЙЫНДА 73 ЖАСЫНДА ҚАЙТЫС БОЛҒАН.

6 слайд

6 слайд

7 слайд

7 слайд

8 слайд

8 слайд

9 слайд

9 слайд

“ЖОЛАМА ҚУЛАР МАҢАЙҒА” -Өлеңнің негізгі тақырыбы қандай? -Өлеңнің Адамдық борыш ар үшін, Барша адамзат қамы үшін

10 слайд
“ЖОЛАМА ҚУЛАР МАҢАЙҒА” -Өлеңнің негізгі тақырыбы қандай? -Өлеңнің Адамдық борыш ар үшін, Барша адамзат қамы үшін Серт бергем еңбек етем деп, Алдағы атар таң үшін,- деп келетін жолдары Шәкәрім ақын туралы,одан қалған әдеби мұра туралы сендерді қандай қорытынды жасауға жетелейді?

10 слайд

“ЖОЛАМА ҚУЛАР МАҢАЙҒА” -Өлеңнің негізгі тақырыбы қандай? -Өлеңнің Адамдық борыш ар үшін, Барша адамзат қамы үшін Серт бергем еңбек етем деп, Алдағы атар таң үшін,- деп келетін жолдары Шәкәрім ақын туралы,одан қалған әдеби мұра туралы сендерді қандай қорытынды жасауға жетелейді?

- Келер ұрпаққа кімнен не қалады, оның өміршеңдігі қандай болмақ деген сауалға өлеңнен жауап табыңдар.

11 слайд
- Келер ұрпаққа кімнен не қалады, оның өміршеңдігі қандай болмақ деген сауалға өлеңнен жауап табыңдар.

11 слайд

- Келер ұрпаққа кімнен не қалады, оның өміршеңдігі қандай болмақ деген сауалға өлеңнен жауап табыңдар.

“ Адамдық борышын” - Өлеңнен Абай өнегесі қалай байқалады? -“ Ақ жолдан айнымай, ар сақта” деген өлең жолында автордың айтпақ

12 слайд
“ Адамдық борышын” - Өлеңнен Абай өнегесі қалай байқалады? -“ Ақ жолдан айнымай, ар сақта” деген өлең жолында автордың айтпақ болғаны не? - Ақын шын бақыт деп ненікөрсеткісі келген? - Ақынның адамгершілік идеяларын өлеңдегі көрінісі қандай?

12 слайд

“ Адамдық борышын” - Өлеңнен Абай өнегесі қалай байқалады? -“ Ақ жолдан айнымай, ар сақта” деген өлең жолында автордың айтпақ болғаны не? - Ақын шын бақыт деп ненікөрсеткісі келген? - Ақынның адамгершілік идеяларын өлеңдегі көрінісі қандай?

ШӘКӘРІМ

13 слайд
ШӘКӘРІМ

13 слайд

ШӘКӘРІМ

1) өмірбаянды оқу 2) өлеңдерді мазмұндап оқу, тақырыптарын ашу 3) қазақ тілінің түсіндірме сөздігінен борыш, ар, ғибрат сөздер

14 слайд
1) өмірбаянды оқу 2) өлеңдерді мазмұндап оқу, тақырыптарын ашу 3) қазақ тілінің түсіндірме сөздігінен борыш, ар, ғибрат сөздерінің мағынасын жазып келу.

14 слайд

1) өмірбаянды оқу 2) өлеңдерді мазмұндап оқу, тақырыптарын ашу 3) қазақ тілінің түсіндірме сөздігінен борыш, ар, ғибрат сөздерінің мағынасын жазып келу.