Ашық сабақ Сауат ашу Менің отбасым. М дыбысы мен әрпі 1-сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Д.А.Қонаев атындағы орта мектеп мектепкедейінгі шағын орталығы
Сабақтың тақырыбы:
«Менің отбасым.
М дыбысы мен әрпі»
1-сынып
Бастауыш сынып мұғалімі:Зхиева Зауре Даулетовна
1 слайд
Д.А.Қонаев атындағы орта мектеп мектепкедейінгі шағын орталығы Сабақтың тақырыбы: «Менің отбасым. М дыбысы мен әрпі» 1-сынып Бастауыш сынып мұғалімі:Зхиева Зауре Даулетовна
2 слайд
Сабақтың тақырыбы:
Менің отбасым. Мм дыбысы мен әрпі
Оқу мақсаты:
1.2.9.1. Әріпті таниды, ажыратады және дыбыспен
сәйкестендіреді
1.2.1.1. Сөз, сөйлем сызбасын оқиды
1.3.11.1.Сөйлемдерді бас әріптен бастап жазып, сөйлемнің
соңына тиісті тыныс белгілерін қояды
Сабақ мақсаттары:
Барлық оқушылар: Әріпті тану, ажырату, дыбыспен
сәйкестендіру
Көптеген оқушылар: Сөз, сөйлем сызбасын құру, оқу
Кейбір оқушылар: Тиісті тыныс белгілерін сөйлем соңына қою
Бағалау критерийлері:
-Әріпті таниды, ажыратады және дыбыспен сәйкестендіреді
-Сөйлемді бас әріптен бастап жазады
-Сөйлемнің соңына тиісті белгілерін қояды
- Сызба арқылы сөйлемдер құрастырады, оқиды
СауатСауат ашу
2 слайд
Сабақтың тақырыбы: Менің отбасым. Мм дыбысы мен әрпі Оқу мақсаты: 1.2.9.1. Әріпті таниды, ажыратады және дыбыспен сәйкестендіреді 1.2.1.1. Сөз, сөйлем сызбасын оқиды 1.3.11.1.Сөйлемдерді бас әріптен бастап жазып, сөйлемнің соңына тиісті тыныс белгілерін қояды Сабақ мақсаттары: Барлық оқушылар: Әріпті тану, ажырату, дыбыспен сәйкестендіру Көптеген оқушылар: Сөз, сөйлем сызбасын құру, оқу Кейбір оқушылар: Тиісті тыныс белгілерін сөйлем соңына қою Бағалау критерийлері: -Әріпті таниды, ажыратады және дыбыспен сәйкестендіреді -Сөйлемді бас әріптен бастап жазады -Сөйлемнің соңына тиісті белгілерін қояды - Сызба арқылы сөйлемдер құрастырады, оқиды СауатСауат ашу
3 слайд
«Белсенді оқу оқушының мұғалімді енжар тыңдап қана қоймай, белсенді
жұмысқа тартылуын көздейтін оқыту және оқу әдістерінің бірі болып
табылады. Бұл тәсілдер оқу үдерісі жаттығудың алдында емес оны
орындау барысында жүзеге асырылатын құбылыс»
(Т) «Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі
Мақсаты:-Сөз, сөйлем,сөйлем сызбасы туралы түсінік
қалыптастыру
Нәтиже:- Топтық жұмыс барысында ынтымақтастық ортасы
қалыптасады, бір-бірін құрметтейді, әркімнің пікірі құнды екенін
түсінеді
(Д) «Сөз құра, тез құра» әдісі
Мақсаты:-М әрпін, әріпке байланысты сөздерді дұрыс, сауатты
жазуға үйрету
Нәтиже:-М әрпін, әріпке байланысты сөздерді дұрыс жазады,
сауатты жазу дағдылары қалыптасады
3 слайд
«Белсенді оқу оқушының мұғалімді енжар тыңдап қана қоймай, белсенді жұмысқа тартылуын көздейтін оқыту және оқу әдістерінің бірі болып табылады. Бұл тәсілдер оқу үдерісі жаттығудың алдында емес оны орындау барысында жүзеге асырылатын құбылыс» (Т) «Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі Мақсаты:-Сөз, сөйлем,сөйлем сызбасы туралы түсінік қалыптастыру Нәтиже:- Топтық жұмыс барысында ынтымақтастық ортасы қалыптасады, бір-бірін құрметтейді, әркімнің пікірі құнды екенін түсінеді (Д) «Сөз құра, тез құра» әдісі Мақсаты:-М әрпін, әріпке байланысты сөздерді дұрыс, сауатты жазуға үйрету Нәтиже:-М әрпін, әріпке байланысты сөздерді дұрыс жазады, сауатты жазу дағдылары қалыптасады
4 слайд
(Ұ) «Ойлан, тап!» әдісі
Мақсаты:-Тапсырманы дұрыс тыңдап, орындауға үйрету
Нәтиже:- Берілген тапсырманы тыңдайды. Ойлау,
дәлелдеу дағдылары қалыптасады
Отбасы
ана
іні
аға
апа
ата
4 слайд
(Ұ) «Ойлан, тап!» әдісі Мақсаты:-Тапсырманы дұрыс тыңдап, орындауға үйрету Нәтиже:- Берілген тапсырманы тыңдайды. Ойлау, дәлелдеу дағдылары қалыптасады Отбасы ана іні аға апа ата
5 слайд
«Әр оқушы үшін оқу үдерісі – оның өз ұғымын жетілдіру үшін білім
беру бағдарламасының мазмұнын игеруі. Саралау үдерісі анағұрлым
жоғары деңгейлі ойлау үдерісін пайдалануды ынталандырады»
(Ұ, Д) «Ойыңды сыртқа шығар» әдісі
Мақсаты:- Берілген сызбалар бойынша сөз, сөйлем құрастыруға, дәлелдеуге үйрету
Нәтиже:-Тапсырманы орындау барысында берілген сызбалар бойынша дәлелдеу,
сыни тұрғысынан ойлау дағдылары қалыптасады.
Тапсырма барысында қабілеті жоғары оқушы анықталған жағдайда қосымша саралау
жұмысы ұсынылады және көмек қажет ететін оқушыларға қолдау көрсетіледі
Б
Бағалау критерийлері:-Берілген
сызбалар бойынша сөз, сөйлем
құрастырады
- Сөйлемдерді оқиды
Дескриптор:- Сызбадағы сөз
санын анықтайды
-Сызбаға сәйкес сөйлемдер
құрастырады
-Сөйлемдерді оқиды
.
.
5 слайд
«Әр оқушы үшін оқу үдерісі – оның өз ұғымын жетілдіру үшін білім беру бағдарламасының мазмұнын игеруі. Саралау үдерісі анағұрлым жоғары деңгейлі ойлау үдерісін пайдалануды ынталандырады» (Ұ, Д) «Ойыңды сыртқа шығар» әдісі Мақсаты:- Берілген сызбалар бойынша сөз, сөйлем құрастыруға, дәлелдеуге үйрету Нәтиже:-Тапсырманы орындау барысында берілген сызбалар бойынша дәлелдеу, сыни тұрғысынан ойлау дағдылары қалыптасады. Тапсырма барысында қабілеті жоғары оқушы анықталған жағдайда қосымша саралау жұмысы ұсынылады және көмек қажет ететін оқушыларға қолдау көрсетіледі Б Бағалау критерийлері:-Берілген сызбалар бойынша сөз, сөйлем құрастырады - Сөйлемдерді оқиды Дескриптор:- Сызбадағы сөз санын анықтайды -Сызбаға сәйкес сөйлемдер құрастырады -Сөйлемдерді оқиды . .
6 слайд
(Т) «Ассоциация» әдісі
М
Мақсаты:- Өтілген тақырып бойынша
тұжырым жасауға үйрету
Нәтиже:- Бір –бірінің пікірін тыңдап ортақ
шешімге келеді, қызығушылықтары артады.
6 слайд
(Т) «Ассоциация» әдісі М Мақсаты:- Өтілген тақырып бойынша тұжырым жасауға үйрету Нәтиже:- Бір –бірінің пікірін тыңдап ортақ шешімге келеді, қызығушылықтары артады.
7 слайд
«Қалыптастырушы бағалау мұғалім мен білім алушылардың
арасындағы кері байланысты қамтамасыз ететін, оқу жетістігінің
дамуына, өсуіне тікелей әсер ететін үдеріс»
«Бағдаршам» әдісі
«От шашу» әдісі
Асықтар
Күлегештер
7 слайд
«Қалыптастырушы бағалау мұғалім мен білім алушылардың арасындағы кері байланысты қамтамасыз ететін, оқу жетістігінің дамуына, өсуіне тікелей әсер ететін үдеріс» «Бағдаршам» әдісі «От шашу» әдісі Асықтар Күлегештер
8 слайд
Рефлексия
8 слайд
Рефлексия