Материалдар / Ашық сабақ, "Сұлушаш" поэмасы
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ашық сабақ, "Сұлушаш" поэмасы

Материал туралы қысқаша түсінік
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары:Әдеби шығарманың композициясы Шығармадағы рухани құндылық Шығармашылық жұмыс
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Қазан 2019
604
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
СӘБИТ МҰҚАНОВ «СҰЛУШАШ» ПОЭМАСЫ »ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ АШЫҚ САБАҚ ПӘН МҰҒАЛІМІ: ШӘРІП ҚАРЛЫҒАШ

1 слайд
СӘБИТ МҰҚАНОВ «СҰЛУШАШ» ПОЭМАСЫ »ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ АШЫҚ САБАҚ ПӘН МҰҒАЛІМІ: ШӘРІП ҚАРЛЫҒАШ ӘЛІМХАТҚЫЗЫ АЛМАТЫ ҚАЛАСЫ 2018

 Сабақ мақсаты:  Шығарма идеясындағы композицияның орнын талдау.  Сюжет арқылы шығарманың рухани құндылығына баға беру.

2 слайд
   Сабақ мақсаты:  Шығарма идеясындағы композицияның орнын талдау.  Сюжет арқылы шығарманың рухани құндылығына баға беру.

 Бағалау критерийлері: 1. Шығарма идеясындағы композицияның орнын талдайды 2. Сюжет арқылы шығарманың рухани құндылығына б

3 слайд
   Бағалау критерийлері: 1. Шығарма идеясындағы композицияның орнын талдайды 2. Сюжет арқылы шығарманың рухани құндылығына баға береді 3. Көтерілген мәселе бойынша көзқарасын айқын көрсетіп жаза алады

 Сабақтың басы: «Сұлушаш» поэмасынан...Өздеріңе ерекше әсер еткен оқиғаны 1 сөйлеммен баяндаңыз.  мені қуантқан  мені

4 слайд
   Сабақтың басы: «Сұлушаш» поэмасынан...Өздеріңе ерекше әсер еткен оқиғаны 1 сөйлеммен баяндаңыз.  мені қуантқан  мені ойландырған  менің көңілімді түсірген

 Сабақтың ортасы: 1-тапсырма. Оқушылар С. Мұқановтың «Сұлушаш» поэмасына құрылымдық-композициялық талдау жүргізеді. 1-топ

5 слайд
   Сабақтың ортасы: 1-тапсырма. Оқушылар С. Мұқановтың «Сұлушаш» поэмасына құрылымдық-композициялық талдау жүргізеді. 1-топ Шығарма идеясындағы композицияның (басталуы, байланысы) орнын талда. Осы бөлікте қандай құндылыққа баға берер едің? Басталуы. Байланыс. 2-топ Шығарма идеясындағы композицияның (даму, шиеленістің) орын талда. Осы бөлікте қандай құндылыққа баға берер едің? Даму. Шиеленіс. 3-топ Шығарма идеясындағы композицияның (шарықтау шегі, шешімнің) орын талда. Осы бөлікте қандай құндылыққа баға берер едің? Шарықтау шегі. Шешім.

 Сабақтың ортасы: 1-тапсырма. Оқушылар С. Мұқановтың «Сұлушаш» поэмасына құрылымдық-композициялық талдау жүргізеді. Бағал

6 слайд
   Сабақтың ортасы: 1-тапсырма. Оқушылар С. Мұқановтың «Сұлушаш» поэмасына құрылымдық-композициялық талдау жүргізеді. Бағалау критерийі Дескриптор Тапсырма орындау (+,-) Эпикалық шығарма идеясындағы композицияның орнын талдайды Шы ғ арманы топта талдайды     Хикаяттың құрылымдық- композициялық құрылымына ( басталуы, байланыс, даму, шиеленіс, шарықтау шегі, шешім ) талдау жасай алады    

 Сабақтың ортасы: 2 -тапсырма . 1-қадам: Кейіпкерлерді таңдап алу. Кейіпкерлер: Сұлушаш, Алтай, Қайсар, Ермек, т.б. 2-қада

7 слайд
   Сабақтың ортасы: 2 -тапсырма . 1-қадам: Кейіпкерлерді таңдап алу. Кейіпкерлер: Сұлушаш, Алтай, Қайсар, Ермек, т.б. 2-қадам: Оқушылар кейіпкерлерге хат жазу барысында бірнеше «жуан», жоғары дәрежелі сұрақтарды қоюы керек. 3-қадам: Егер..., не болар еді? Неге...? Неліктен...? 4-қадам: Осы сұрақтарға өзі мүмкіндігінше балама жауап ұсынуы қажет. Мүмкін..., ... болған шығар? 5-қадам: Хат соңында кейіпкерге ұсыныс жазыңыз. «Кейіпкерге хат» (60-80 сөз).

 Сабақтың ортасы: 2 -тапсырма .«Кейіпкерге хат» (60-80 сөз). Бағалау критерийі Дескриптор Тапсырма орындау (+,-) Автор сти

8 слайд
   Сабақтың ортасы: 2 -тапсырма .«Кейіпкерге хат» (60-80 сөз). Бағалау критерийі Дескриптор Тапсырма орындау (+,-) Автор стиліне сүйене отырып, шығармашылық жұмыс жаза алады 1.Оқушылар кейіпкерге хат жазу барысында бірнеше «жуан», жоғары дәрежелі сұрақтар қоя алады     2.Осы сұрақтарға өзі мүмкіндігінше балама жауап ұсына алады     3.Хат соңында кейіпкерге ұсыныс жаза алады    

 Сабақтың ортасы: 3 -тапсырма . Төмендегі тақырыпқа эссе жазу. С. Мұқановтың «Сұлушаш» поэмасындағы ғашықтар махаббатының

9 слайд
   Сабақтың ортасы: 3 -тапсырма . Төмендегі тақырыпқа эссе жазу. С. Мұқановтың «Сұлушаш» поэмасындағы ғашықтар махаббатының діңгегі Сұлушаш па, әлде Алтай ма? Бағалау критерийі Дескриптор Тапсырма орындау (+,-) Эссе тақырыбынан ауытқымай, абзац түрлерін жүйелі құрастырып, көтерілген мәселе бойынша көзқарасын айқын көрсетіп жазады 1.Эссе құрылымын сақтайды (Эссе -150-170 сөзден тұрады, Кіріспе – 30-40 сөз, Негізгі бөлім – 70-80 сөз, Қорытынды – 40-50 сөз )     2.Өзіндік көзқарасы бар     3.Тақырып эссенің өн бойынан көрініс табады     4.Мәселені шешу жолын ұсынған    

 Сабақ мақсаты:  Шығарма идеясындағы композицияның орнын талдау.  Сюжет арқылы шығарманың рухани құндылығына баға беру.

10 слайд
   Сабақ мақсаты:  Шығарма идеясындағы композицияның орнын талдау.  Сюжет арқылы шығарманың рухани құндылығына баға беру.

Рефлексия  Бүгінгі сабақты шығармадағы қай сөйлеммен аяқтар едің? Неліктен?  Бүгінгі сабақтан үйренгеніңді қандай мақал-мәте

11 слайд
Рефлексия  Бүгінгі сабақты шығармадағы қай сөйлеммен аяқтар едің? Неліктен?  Бүгінгі сабақтан үйренгеніңді қандай мақал-мәтелмен қорытындылар едің?  Сабақта сен үшін қандай ақпарат құнды болды?

12 слайд