Ашық сабақ "Сүт өнімдерінің пайдасы"

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ "Сүт өнімдерінің пайдасы"

Материал туралы қысқаша түсінік
Жаңартылған оқу бойынша қазақ тілінен ашық сабақ презентациясы. Қазақ тілі пәнінің мұғалімдері пайдалана алады.
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Ұйымдастыру кезеңі Дөңгелек стол сабағы

#1 слайд
Ұйымдастыру кезеңі Дөңгелек стол сабағы

1 слайд

Ұйымдастыру кезеңі Дөңгелек стол сабағы

Үй тапсырмасын тексеру

#2 слайд
Үй тапсырмасын тексеру

2 слайд

Үй тапсырмасын тексеру

«Адасқан әріптер» әдісі

#3 слайд
«Адасқан әріптер» әдісі

3 слайд

«Адасқан әріптер» әдісі

•1. МЫЗҚЫ •2.БАТШҰ •3.РАНҚЫМЫ •4.РАНАЙ •5.МАЛСАУ

#4 слайд
•1. МЫЗҚЫ •2.БАТШҰ •3.РАНҚЫМЫ •4.РАНАЙ •5.МАЛСАУ

4 слайд

•1. МЫЗҚЫ •2.БАТШҰ •3.РАНҚЫМЫ •4.РАНАЙ •5.МАЛСАУ

• Сабақтың тақырыбы Сүт өнімдерінің пайдасы

#5 слайд
• Сабақтың тақырыбы Сүт өнімдерінің пайдасы

5 слайд

• Сабақтың тақырыбы Сүт өнімдерінің пайдасы

Сабақтың мақсаты: 7.Т/А3. Тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну, ұсынылған ақпарат бойынша факті мен көзқарасты ажырата білу. 7.Ж

#6 слайд
Сабақтың мақсаты: 7.Т/А3. Тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну, ұсынылған ақпарат бойынша факті мен көзқарасты ажырата білу. 7.Ж5. Оқылым материалдары бойынша тірек сөздер мен сөз тіркестерін қолдана отырып, жинақы мәтін жазу,сұхбат құру.

6 слайд

Сабақтың мақсаты: 7.Т/А3. Тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну, ұсынылған ақпарат бойынша факті мен көзқарасты ажырата білу. 7.Ж5. Оқылым материалдары бойынша тірек сөздер мен сөз тіркестерін қолдана отырып, жинақы мәтін жазу,сұхбат құру.

О қы лы м

#7 слайд
О қы лы м

7 слайд

О қы лы м

#8 слайд

8 слайд

#9 слайд

9 слайд

#10 слайд

10 слайд

#11 слайд

11 слайд

#12 слайд

12 слайд

Ж азылым

#13 слайд
Ж азылым

13 слайд

Ж азылым

Дөңгелек стол Топқа 1 парақ беріледі. Топ оқушысының бірі сол параққа осы тақырып бойынша 1 сөйлем жазады. Екіншісі оның жазғ

#14 слайд
Дөңгелек стол Топқа 1 парақ беріледі. Топ оқушысының бірі сол параққа осы тақырып бойынша 1 сөйлем жазады. Екіншісі оның жазған ойын әрі қарай жалғастырып, екінші сөйлемді жазады. Соңында тақырып жайлы мәтін шығады. Бір оқушы мәтінді оқиды, сынып болып талдайды.

14 слайд

Дөңгелек стол Топқа 1 парақ беріледі. Топ оқушысының бірі сол параққа осы тақырып бойынша 1 сөйлем жазады. Екіншісі оның жазған ойын әрі қарай жалғастырып, екінші сөйлемді жазады. Соңында тақырып жайлы мәтін шығады. Бір оқушы мәтінді оқиды, сынып болып талдайды.

ТІЛІМІЗДЕ АДАМ СЕЗІМІНІҢ АЛУАН ТҮРЛІ КҮЙІН БІЛДІРЕТІН СӨЗДЕР БОЛАДЫ. АЙТАЛЫҚ ,ҚУАНҒАНДА ,РЕНЖІГЕНДЕ , ҚОРЫҚҚАНДА БЕЛГІЛІ БІР

#15 слайд
ТІЛІМІЗДЕ АДАМ СЕЗІМІНІҢ АЛУАН ТҮРЛІ КҮЙІН БІЛДІРЕТІН СӨЗДЕР БОЛАДЫ. АЙТАЛЫҚ ,ҚУАНҒАНДА ,РЕНЖІГЕНДЕ , ҚОРЫҚҚАНДА БЕЛГІЛІ БІР СӨЗДЕРДІ ҚОЛДАНАМЫЗ. МЫСАЛЫ: АУ, ҚАЙДАН КЕЛЕСІҢ? ПАЙ –ПАЙ , ЖҮЙРІГІН –АЙ! БӘРЕКЕЛДІ ,НАҒЫЗ АЗАМАТ ОСЫНДАЙ БОЛАР! Е –Е , ҚАРАҒЫМ –АЙ ,БІЗДЕ ҚАЙБІР ЕС ҚАЛДЫ ДЕЙСІҢ? ДЕГЕН СӨЙЛЕМДЕРДЕГІ АУ, ПАЙ –ПАЙ , БӘРЕКЕЛДІ, Е –Е ДЕГЕН ОДАҒАЙЛАР ҮЙРЕНШІКТІ ДАҒДЫҒА АЙНАЛҒАНДЫҚТАН , ЖҰРТТЫҢ БӘРІНЕ ТҮСІНІКТІ БОЛЫП КЕТКЕН. СӨЙЛЕМДЕ ОДАҒАЙЛАР БАСҚА СӨЗДЕРМЕН ГРАММАТИКАЛЫҚ БАЙЛАНЫСҚА ТҮСПЕЙ , ОҚШАУ АЙТЫЛАДЫ, СОНДЫҚТАН ДА ОДАҒАЙ СӨЙЛЕМ МҮШЕСІ БОЛА АЛМАЙДЫ. ТЕК ҚОСЫМШАЛАР ҚАБЫЛДАҒАН ЖАҒДАЙДА ҒАНА БЕЛГІЛІ БІР СӨЗ ТАБЫНА АЙНАЛЫП, СӨЙЛЕМ МҮШЕСІНІҢ ҚЫЗМЕТІН АТҚАРА АЛАДЫ. МЫСАЛЫ: ОТЫРСА , ТҰРСА, ОЙБАЙЫ АУЗЫНАН ТҮСПЕЙДІ. БҰЛ СӨЙЛЕМДЕ ОДАҒАЙ ЗАТТАНЫП ,БАСТАУЫШ ҚЫЗМЕТІН АТҚАРЫП ТҰР. Одағай

15 слайд

ТІЛІМІЗДЕ АДАМ СЕЗІМІНІҢ АЛУАН ТҮРЛІ КҮЙІН БІЛДІРЕТІН СӨЗДЕР БОЛАДЫ. АЙТАЛЫҚ ,ҚУАНҒАНДА ,РЕНЖІГЕНДЕ , ҚОРЫҚҚАНДА БЕЛГІЛІ БІР СӨЗДЕРДІ ҚОЛДАНАМЫЗ. МЫСАЛЫ: АУ, ҚАЙДАН КЕЛЕСІҢ? ПАЙ –ПАЙ , ЖҮЙРІГІН –АЙ! БӘРЕКЕЛДІ ,НАҒЫЗ АЗАМАТ ОСЫНДАЙ БОЛАР! Е –Е , ҚАРАҒЫМ –АЙ ,БІЗДЕ ҚАЙБІР ЕС ҚАЛДЫ ДЕЙСІҢ? ДЕГЕН СӨЙЛЕМДЕРДЕГІ АУ, ПАЙ –ПАЙ , БӘРЕКЕЛДІ, Е –Е ДЕГЕН ОДАҒАЙЛАР ҮЙРЕНШІКТІ ДАҒДЫҒА АЙНАЛҒАНДЫҚТАН , ЖҰРТТЫҢ БӘРІНЕ ТҮСІНІКТІ БОЛЫП КЕТКЕН. СӨЙЛЕМДЕ ОДАҒАЙЛАР БАСҚА СӨЗДЕРМЕН ГРАММАТИКАЛЫҚ БАЙЛАНЫСҚА ТҮСПЕЙ , ОҚШАУ АЙТЫЛАДЫ, СОНДЫҚТАН ДА ОДАҒАЙ СӨЙЛЕМ МҮШЕСІ БОЛА АЛМАЙДЫ. ТЕК ҚОСЫМШАЛАР ҚАБЫЛДАҒАН ЖАҒДАЙДА ҒАНА БЕЛГІЛІ БІР СӨЗ ТАБЫНА АЙНАЛЫП, СӨЙЛЕМ МҮШЕСІНІҢ ҚЫЗМЕТІН АТҚАРА АЛАДЫ. МЫСАЛЫ: ОТЫРСА , ТҰРСА, ОЙБАЙЫ АУЗЫНАН ТҮСПЕЙДІ. БҰЛ СӨЙЛЕМДЕ ОДАҒАЙ ЗАТТАНЫП ,БАСТАУЫШ ҚЫЗМЕТІН АТҚАРЫП ТҰР. Одағай

«Қарекет» бағдарламасы «Ойлас-жұптас-бөліс» Айтылым

#16 слайд
«Қарекет» бағдарламасы «Ойлас-жұптас-бөліс» Айтылым

16 слайд

«Қарекет» бағдарламасы «Ойлас-жұптас-бөліс» Айтылым

#17 слайд

17 слайд

Сабақты бекіту

#18 слайд
Сабақты бекіту

18 слайд

Сабақты бекіту

пайдалы кеңес

#19 слайд
пайдалы кеңес

19 слайд

пайдалы кеңес

Қазіргі уақытта дүкен сөрелерінде сүт және сүт өнімдерінің көп түрлері бар. Олардың ішінде өзіңізге және отбасыңызға пайдалылар

#20 слайд
Қазіргі уақытта дүкен сөрелерінде сүт және сүт өнімдерінің көп түрлері бар. Олардың ішінде өзіңізге және отбасыңызға пайдалыларын қалай таңдауға болады? Бірнеше пайдалы кеңеске құлақ салыңыз: 1.Сүт пайдалы тағам болғанымен, ол тез бұзылатын азық-түлікке жатады. Сондықтан сүт немесе сүт өнімінің қорабындағы тұтынушыға арналған ақпаратқа «жарамдылық мерзіміне» көңіл бөліңіз; 2.Технологиялық өңдеуде табиғи құрылымы бұзылмаған сүт және сүт өнімдерінің қолданылу мерзімі қысқа; 3.Кейбір сүт және сүт өнімдерін құрғатылған майсыз сүтті қалыптастыру арқылы, ал майлылығын өсімдік майын қосу арқылы өндіреді, бұл деректер сүт немесе сүт өнімі құрамы туралы тұтынушыға арналған ақпаратта жазылады. 4.Айран және басқа қышқыл сүт өнімдері дәстүрлі түрде айран ашытқы саңырауқұлақтарын қолдану арқылы өндіріледі. Көп жағдайда құрғақ ашытқы концентраттарын қолдану арқылы өндіріледі. Ол жайында да тұтынушыға арналған ақпаратта деректер жазылуы қажет

20 слайд

Қазіргі уақытта дүкен сөрелерінде сүт және сүт өнімдерінің көп түрлері бар. Олардың ішінде өзіңізге және отбасыңызға пайдалыларын қалай таңдауға болады? Бірнеше пайдалы кеңеске құлақ салыңыз: 1.Сүт пайдалы тағам болғанымен, ол тез бұзылатын азық-түлікке жатады. Сондықтан сүт немесе сүт өнімінің қорабындағы тұтынушыға арналған ақпаратқа «жарамдылық мерзіміне» көңіл бөліңіз; 2.Технологиялық өңдеуде табиғи құрылымы бұзылмаған сүт және сүт өнімдерінің қолданылу мерзімі қысқа; 3.Кейбір сүт және сүт өнімдерін құрғатылған майсыз сүтті қалыптастыру арқылы, ал майлылығын өсімдік майын қосу арқылы өндіреді, бұл деректер сүт немесе сүт өнімі құрамы туралы тұтынушыға арналған ақпаратта жазылады. 4.Айран және басқа қышқыл сүт өнімдері дәстүрлі түрде айран ашытқы саңырауқұлақтарын қолдану арқылы өндіріледі. Көп жағдайда құрғақ ашытқы концентраттарын қолдану арқылы өндіріледі. Ол жайында да тұтынушыға арналған ақпаратта деректер жазылуы қажет

Миыңның суретін сал

#21 слайд
Миыңның суретін сал

21 слайд

Миыңның суретін сал

.

#22 слайд
.

22 слайд

.

#23 слайд

23 слайд

Файл форматы:
pptx
16.10.2018
636
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі