Ашық сабақ ."Сызықтық функция графиктерінің өзара орналасуы" тақырыбына есептер шығару.
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Йыйы Алматы қаласы Әуезов ауданы
«Жаңа Ғасыр» №175 гимназиянның
математика пәнінің мұғалімі
Саменова Сауле Жанымхановна
1 слайд
Йыйы Алматы қаласы Әуезов ауданы «Жаңа Ғасыр» №175 гимназиянның математика пәнінің мұғалімі Саменова Сауле Жанымхановна
2 слайд
Oқу бағдaрламaсына
cәйкec oқытy
мақсаттары
Сабақтың
мақсаты 7.4.1.8. Сызықтық функция графиктерінің өзара орналасуы
олардың коэффициенттеріне тәуелді болатынын негіздеу.
7.4.1.9. графигі берілген функцияның графигіне параллель
немесе қиятын сызықтық функцияның формуласын табу .
Бағалау критерийлері Сызықтық функция ұғымына сипаттама береді;
- Сызықтық функцияның берілу тәсілдерін біледі;
- Функция және функцияның графигі ұғымдарын
меңгереді
2 слайд
Oқу бағдaрламaсына cәйкec oқытy мақсаттары Сабақтың мақсаты 7.4.1.8. Сызықтық функция графиктерінің өзара орналасуы олардың коэффициенттеріне тәуелді болатынын негіздеу. 7.4.1.9. графигі берілген функцияның графигіне параллель немесе қиятын сызықтық функцияның формуласын табу . Бағалау критерийлері Сызықтық функция ұғымына сипаттама береді; - Сызықтық функцияның берілу тәсілдерін біледі; - Функция және функцияның графигі ұғымдарын меңгереді
3 слайд
Үй тапсырмасы: № 3.72(2); 3.76(1,5) ; 3.77 (1)
3 слайд
Үй тапсырмасы: № 3.72(2); 3.76(1,5) ; 3.77 (1)
4 слайд
10 минуттық тест : 6 минут
Сызықтық функция және оның графигі
1 . y=-3x-7 функциясы берілген. Егер x=-4 болса, функцияның мәні неге тең болады?
А) 5; В) -5 С) -14 Д) 4
2. Бір координаталық жүйеде y=2x-1 және y=2 функциялардың графиктері салынған. График бойыша олардың
қиылысу нүктесін анықтаңыз.
А) (1,8; 2); В) (1,2; 1); С) (1,5; 2); Д)(1; 2)
3. y=0,5x-8 функцияның графигі мен абсцисса осінің қиылысу нүктесін табыңыз.
А) (4; 0); В) (0; 4); С) (8; 0); Д) (16;0).
4. y= kx+b функцияның графигі берілген. Осы функцияның формуласын жазыңыз.
А) y=1,5x-3 ; В) y=1,5x+5 ; С) y=2x-3 ; Д) y=-2x+3.
5. Функциялардың қиылысу нүктесінің координаталырын анықтаңыз y= 1/3 x және y=2x-5
А) (3;1) В) (1;3) С) (-3;1) Д) (3;-1)
6. Функцияның мәні y=-2 болғанда, y=-0,8x+6 функциясы үшін х-т i ң мәнің табыңыз .
А) 9 В) 10 С) -10 Д) 8
Бағалау:
Дұрыс 1-4
жауапқа –«1» балл
Дұрыс 6 жауапқа
– «2» балл
Дескрипторлар :
- сызықтық функциялар
графиктерінің
параллель болу шартын
біледі және
қолданады;
- түзулердің
перпендикулярлық шартын
біледі
және қолданады;
- берілген нүкте арқылы
өтетін және
координаталар осьтерін
қиятын функцияның
формуласын жазады.
Сұрақ А1 А2 А3 А4 В1 В2
Жауап А С Д С
А В 10 Жауап кілті:
1;3
4 слайд
10 минуттық тест : 6 минут Сызықтық функция және оның графигі 1 . y=-3x-7 функциясы берілген. Егер x=-4 болса, функцияның мәні неге тең болады? А) 5; В) -5 С) -14 Д) 4 2. Бір координаталық жүйеде y=2x-1 және y=2 функциялардың графиктері салынған. График бойыша олардың қиылысу нүктесін анықтаңыз. А) (1,8; 2); В) (1,2; 1); С) (1,5; 2); Д)(1; 2) 3. y=0,5x-8 функцияның графигі мен абсцисса осінің қиылысу нүктесін табыңыз. А) (4; 0); В) (0; 4); С) (8; 0); Д) (16;0). 4. y= kx+b функцияның графигі берілген. Осы функцияның формуласын жазыңыз. А) y=1,5x-3 ; В) y=1,5x+5 ; С) y=2x-3 ; Д) y=-2x+3. 5. Функциялардың қиылысу нүктесінің координаталырын анықтаңыз y= 1/3 x және y=2x-5 А) (3;1) В) (1;3) С) (-3;1) Д) (3;-1) 6. Функцияның мәні y=-2 болғанда, y=-0,8x+6 функциясы үшін х-т i ң мәнің табыңыз . А) 9 В) 10 С) -10 Д) 8 Бағалау: Дұрыс 1-4 жауапқа –«1» балл Дұрыс 6 жауапқа – «2» балл Дескрипторлар : - сызықтық функциялар графиктерінің параллель болу шартын біледі және қолданады; - түзулердің перпендикулярлық шартын біледі және қолданады; - берілген нүкте арқылы өтетін және координаталар осьтерін қиятын функцияның формуласын жазады. Сұрақ А1 А2 А3 А4 В1 В2 Жауап А С Д С А В 10 Жауап кілті: 1;3
5 слайд
«Миға шабуыл!» 2 минут
Келесі тұжырымдарды
жалған немесе ақиқат екенін
анықтаңыз
5 слайд
«Миға шабуыл!» 2 минут Келесі тұжырымдарды жалған немесе ақиқат екенін анықтаңыз
6 слайд
жалған ақиқат
y= ах+b сызықтық функция
СФ.графигі қисық сызық
екі нукте арқылы түзу
сызуға болады
Сызықтық функцияның графигі абцисса осіне
параллель
y=x графигі биссектриса
Сызықтық функциялардың графиктері параллель:
және
Берілген функциялардың графиктері беттесу үшін, *
белгісінің орнына 9 санын қою керек :
және
Сызықтық функциялардың графиктері параллель:
және
1 x y 4 12 x y
5 9 x y
5 * x y
x y 2
4 2 x y
6 слайд
жалған ақиқат y= ах+b сызықтық функция СФ.графигі қисық сызық екі нукте арқылы түзу сызуға болады Сызықтық функцияның графигі абцисса осіне параллель y=x графигі биссектриса Сызықтық функциялардың графиктері параллель: және Берілген функциялардың графиктері беттесу үшін, * белгісінің орнына 9 санын қою керек : және Сызықтық функциялардың графиктері параллель: және 1 x y 4 12 x y 5 9 x y 5 * x y x y 2 4 2 x y
7 слайд
7 слайд
8 слайд
Функционалды сауаттылық тапсырмасы
.
Ақбұлақ ауылында тұратын достардың бірі Алмас таңертең үйінен спорт мектебіне барды,ал досы
Ермек шахмат үйірмесіне барды. а) Екі достың жүрген жолдарын функция түрінде беріңдер.
б) Алмас пен Ермектің кездесу орнының координатасын табыңыздар.
Дескриптор .
-координата жазықтығында нүктелердің координатасын таба алады;
-функция теңдеуін жаза алады;
- функция графиктерінің қиылысу нүктелерін табады;
- сұраққа дұрыс жауап бере алады.
Дескриптор.
-координата жазықтығында нүктелердің
координатасын таба алады;
-функция теңдеуін жаза алады;
- функция графиктерінің қиылысу нүктелерін
табады;
- сұраққа дұрыс жауап бере алады
8 слайд
Функционалды сауаттылық тапсырмасы . Ақбұлақ ауылында тұратын достардың бірі Алмас таңертең үйінен спорт мектебіне барды,ал досы Ермек шахмат үйірмесіне барды. а) Екі достың жүрген жолдарын функция түрінде беріңдер. б) Алмас пен Ермектің кездесу орнының координатасын табыңыздар. Дескриптор . -координата жазықтығында нүктелердің координатасын таба алады; -функция теңдеуін жаза алады; - функция графиктерінің қиылысу нүктелерін табады; - сұраққа дұрыс жауап бере алады. Дескриптор. -координата жазықтығында нүктелердің координатасын таба алады; -функция теңдеуін жаза алады; - функция графиктерінің қиылысу нүктелерін табады; - сұраққа дұрыс жауап бере алады
9 слайд
Жеке жұмыс: 6 минут
«Қарапайымнан күрделіге» әдісі.
А 3.70
В 3.78, №3.79 (1,3) ( Жалпы сыныпқа)
Дескрипторлар :
- сызықтық функциялар графиктерінің
параллель болу шартын біледі және
қолданады;
- түзулердің перпендикулярлық шартын біледі
және қолданады;
- берілген нүкте арқылы өтетін және
координаталар осьтерін қиятын функцияның
формуласын жазады.
9 слайд
Жеке жұмыс: 6 минут «Қарапайымнан күрделіге» әдісі. А 3.70 В 3.78, №3.79 (1,3) ( Жалпы сыныпқа) Дескрипторлар : - сызықтық функциялар графиктерінің параллель болу шартын біледі және қолданады; - түзулердің перпендикулярлық шартын біледі және қолданады; - берілген нүкте арқылы өтетін және координаталар осьтерін қиятын функцияның формуласын жазады.
10 слайд
.
Бекіту тест 5 минут
https://ww.plickers.com/classes/6368bfc8506
1ef0014e6a212
Қорытындылау.Бағалау.
Үй тапсырмасы: №3.78 (2,4); 3.79.(4)
10 слайд
. Бекіту тест 5 минут https://ww.plickers.com/classes/6368bfc8506 1ef0014e6a212 Қорытындылау.Бағалау. Үй тапсырмасы: №3.78 (2,4); 3.79.(4)
11 слайд
11 слайд
12 слайд
Назарларыңызға рахмет!
12 слайд
Назарларыңызға рахмет!
13 слайд
Ұйымдастыру.
«Жақсы тілек- жан
жылуы»
«Сен маған,мен
саған» үй
тапсырмасын тексеру.
«Миға шабуыл»
Мақсаты: Өткен
тақырыпты
қаншалықты
меңгерегенін анықтау.
Тиімділігі:
Тексеруде уақыттан
ұтамын. «Жұмыла көтерген
жүк жеңіл »
Топтық жұмыс
«Ойлан ,жұптас,
бөліс»
ФС есебін беремін
«Қарапайымнан
күрделіге» әдісі.
https://qalan.kz/
сайтынан есептер
шығару.
ЕБҚЕ: Maқcaты: Өз oйын
aйтып, caбақты
қopытындылау.
Тиімділігі: O қушы
aлған білімiн
жинaқтaп, сaралaй
білуге
дағдыланады. Сабақтың ортасы
Сабақ мақсатына қол
жеткізуге берілген
тапсырмалар Сабақты
қорытындылау
Сабақтың соңы:
13 слайд
Ұйымдастыру. «Жақсы тілек- жан жылуы» «Сен маған,мен саған» үй тапсырмасын тексеру. «Миға шабуыл» Мақсаты: Өткен тақырыпты қаншалықты меңгерегенін анықтау. Тиімділігі: Тексеруде уақыттан ұтамын. «Жұмыла көтерген жүк жеңіл » Топтық жұмыс «Ойлан ,жұптас, бөліс» ФС есебін беремін «Қарапайымнан күрделіге» әдісі. https://qalan.kz/ сайтынан есептер шығару. ЕБҚЕ: Maқcaты: Өз oйын aйтып, caбақты қopытындылау. Тиімділігі: O қушы aлған білімiн жинaқтaп, сaралaй білуге дағдыланады. Сабақтың ортасы Сабақ мақсатына қол жеткізуге берілген тапсырмалар Сабақты қорытындылау Сабақтың соңы: