Материалдар / Ашық сабақ ."Сызықтық функция графиктерінің өзара орналасуы" тақырыбына есептер шығару.
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ ."Сызықтық функция графиктерінің өзара орналасуы" тақырыбына есептер шығару.

Материал туралы қысқаша түсінік
Сызықтыұ функция графиктерінің өзара орналасуына есептер шығару тақырыбына өткізілген ашық сабақьың презентациясы.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
04 Мамыр 2023
274
0 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Йыйы Алматы қаласы Әуезов ауданы «Жаңа Ғасыр» №175 гимназиянның математика пәнінің мұғалімі Саменова Сауле Жан

1 слайд
Йыйы Алматы қаласы Әуезов ауданы «Жаңа Ғасыр» №175 гимназиянның математика пәнінің мұғалімі Саменова Сауле Жанымхановна

1 слайд

Йыйы Алматы қаласы Әуезов ауданы «Жаңа Ғасыр» №175 гимназиянның математика пәнінің мұғалімі Саменова Сауле Жанымхановна

Oқу бағдaрламaсына cәйкec oқытy мақсаттары Сабақтың мақсаты 7.4.1.8. Сызықтық функция графиктерінің өзара орналасуы олардың

2 слайд
Oқу бағдaрламaсына cәйкec oқытy мақсаттары Сабақтың мақсаты 7.4.1.8. Сызықтық функция графиктерінің өзара орналасуы олардың коэффициенттеріне тәуелді болатынын негіздеу. 7.4.1.9. графигі берілген функцияның графигіне параллель немесе қиятын сызықтық функцияның формуласын табу . Бағалау критерийлері Сызықтық функция ұғымына сипаттама береді; - Сызықтық функцияның берілу тәсілдерін біледі; - Функция және функцияның графигі ұғымдарын меңгереді

2 слайд

Oқу бағдaрламaсына cәйкec oқытy мақсаттары Сабақтың мақсаты 7.4.1.8. Сызықтық функция графиктерінің өзара орналасуы олардың коэффициенттеріне тәуелді болатынын негіздеу. 7.4.1.9. графигі берілген функцияның графигіне параллель немесе қиятын сызықтық функцияның формуласын табу . Бағалау критерийлері Сызықтық функция ұғымына сипаттама береді; - Сызықтық функцияның берілу тәсілдерін біледі; - Функция және функцияның графигі ұғымдарын меңгереді

Үй тапсырмасы: № 3.72(2); 3.76(1,5) ; 3.77 (1)

3 слайд
Үй тапсырмасы: № 3.72(2); 3.76(1,5) ; 3.77 (1)

3 слайд

Үй тапсырмасы: № 3.72(2); 3.76(1,5) ; 3.77 (1)

10 минуттық тест : 6 минут Сызықтық функция және оның графигі 1 . y=-3x-7 функциясы берілген. Егер x=-4 болса, функц

4 слайд
10 минуттық тест : 6 минут Сызықтық функция және оның графигі 1 . y=-3x-7 функциясы берілген. Егер x=-4 болса, функцияның мәні неге тең болады? А) 5; В) -5 С) -14 Д) 4 2. Бір координаталық жүйеде y=2x-1 және y=2 функциялардың графиктері салынған. График бойыша олардың қиылысу нүктесін анықтаңыз. А) (1,8; 2); В) (1,2; 1); С) (1,5; 2); Д)(1; 2) 3. y=0,5x-8 функцияның графигі мен абсцисса осінің қиылысу нүктесін табыңыз. А) (4; 0); В) (0; 4); С) (8; 0); Д) (16;0). 4. y= kx+b функцияның графигі берілген. Осы функцияның формуласын жазыңыз. А) y=1,5x-3 ; В) y=1,5x+5 ; С) y=2x-3 ; Д) y=-2x+3. 5. Функциялардың қиылысу нүктесінің координаталырын анықтаңыз y= 1/3 x және y=2x-5 А) (3;1) В) (1;3) С) (-3;1) Д) (3;-1) 6. Функцияның мәні y=-2 болғанда, y=-0,8x+6 функциясы үшін х-т i ң мәнің табыңыз . А) 9 В) 10 С) -10 Д) 8 Бағалау: Дұрыс 1-4 жауапқа –«1» балл Дұрыс 6 жауапқа – «2» балл Дескрипторлар : - сызықтық функциялар графиктерінің параллель болу шартын біледі және қолданады; - түзулердің перпендикулярлық шартын біледі және қолданады; - берілген нүкте арқылы өтетін және координаталар осьтерін қиятын функцияның формуласын жазады.  Сұрақ А1 А2 А3 А4 В1 В2 Жауап А С Д С А В 10 Жауап кілті:  1;3

4 слайд

10 минуттық тест : 6 минут Сызықтық функция және оның графигі 1 . y=-3x-7 функциясы берілген. Егер x=-4 болса, функцияның мәні неге тең болады? А) 5; В) -5 С) -14 Д) 4 2. Бір координаталық жүйеде y=2x-1 және y=2 функциялардың графиктері салынған. График бойыша олардың қиылысу нүктесін анықтаңыз. А) (1,8; 2); В) (1,2; 1); С) (1,5; 2); Д)(1; 2) 3. y=0,5x-8 функцияның графигі мен абсцисса осінің қиылысу нүктесін табыңыз. А) (4; 0); В) (0; 4); С) (8; 0); Д) (16;0). 4. y= kx+b функцияның графигі берілген. Осы функцияның формуласын жазыңыз. А) y=1,5x-3 ; В) y=1,5x+5 ; С) y=2x-3 ; Д) y=-2x+3. 5. Функциялардың қиылысу нүктесінің координаталырын анықтаңыз y= 1/3 x және y=2x-5 А) (3;1) В) (1;3) С) (-3;1) Д) (3;-1) 6. Функцияның мәні y=-2 болғанда, y=-0,8x+6 функциясы үшін х-т i ң мәнің табыңыз . А) 9 В) 10 С) -10 Д) 8 Бағалау: Дұрыс 1-4 жауапқа –«1» балл Дұрыс 6 жауапқа – «2» балл Дескрипторлар : - сызықтық функциялар графиктерінің параллель болу шартын біледі және қолданады; - түзулердің перпендикулярлық шартын біледі және қолданады; - берілген нүкте арқылы өтетін және координаталар осьтерін қиятын функцияның формуласын жазады.  Сұрақ А1 А2 А3 А4 В1 В2 Жауап А С Д С А В 10 Жауап кілті:  1;3

«Миға шабуыл!» 2 минут Келесі тұжырымдарды жалған немесе ақиқат екенін анықтаңыз

5 слайд
«Миға шабуыл!» 2 минут Келесі тұжырымдарды жалған немесе ақиқат екенін анықтаңыз

5 слайд

«Миға шабуыл!» 2 минут Келесі тұжырымдарды жалған немесе ақиқат екенін анықтаңыз

жалған ақиқат y= ах+b сызықтық функция СФ.графигі қисық сызық екі нукте арқылы түзу сызуға болады

6 слайд
жалған ақиқат y= ах+b сызықтық функция СФ.графигі қисық сызық екі нукте арқылы түзу сызуға болады Сызықтық функцияның графигі абцисса осіне параллель y=x графигі биссектриса Сызықтық функциялардың графиктері параллель: және Берілген функциялардың графиктері беттесу үшін, * белгісінің орнына 9 санын қою керек : және Сызықтық функциялардың графиктері параллель: және 1    x y 4 12   x y 5 9   x y 5 *   x y x y 2 4 2   x y

6 слайд

жалған ақиқат y= ах+b сызықтық функция СФ.графигі қисық сызық екі нукте арқылы түзу сызуға болады Сызықтық функцияның графигі абцисса осіне параллель y=x графигі биссектриса Сызықтық функциялардың графиктері параллель: және Берілген функциялардың графиктері беттесу үшін, * белгісінің орнына 9 санын қою керек : және Сызықтық функциялардың графиктері параллель: және 1    x y 4 12   x y 5 9   x y 5 *   x y x y 2 4 2   x y

7 слайд

7 слайд

Функционалды сауаттылық тапсырмасы . Ақбұлақ ауылында тұратын достардың бірі Алмас таңертең үйінен спорт мектебіне барды,ал д

8 слайд
Функционалды сауаттылық тапсырмасы . Ақбұлақ ауылында тұратын достардың бірі Алмас таңертең үйінен спорт мектебіне барды,ал досы Ермек шахмат үйірмесіне барды. а) Екі достың жүрген жолдарын функция түрінде беріңдер. б) Алмас пен Ермектің кездесу орнының координатасын табыңыздар. Дескриптор . -координата жазықтығында нүктелердің координатасын таба алады; -функция теңдеуін жаза алады; - функция графиктерінің қиылысу нүктелерін табады; - сұраққа дұрыс жауап бере алады. Дескриптор. -координата жазықтығында нүктелердің координатасын таба алады; -функция теңдеуін жаза алады; - функция графиктерінің қиылысу нүктелерін табады; - сұраққа дұрыс жауап бере алады

8 слайд

Функционалды сауаттылық тапсырмасы . Ақбұлақ ауылында тұратын достардың бірі Алмас таңертең үйінен спорт мектебіне барды,ал досы Ермек шахмат үйірмесіне барды. а) Екі достың жүрген жолдарын функция түрінде беріңдер. б) Алмас пен Ермектің кездесу орнының координатасын табыңыздар. Дескриптор . -координата жазықтығында нүктелердің координатасын таба алады; -функция теңдеуін жаза алады; - функция графиктерінің қиылысу нүктелерін табады; - сұраққа дұрыс жауап бере алады. Дескриптор. -координата жазықтығында нүктелердің координатасын таба алады; -функция теңдеуін жаза алады; - функция графиктерінің қиылысу нүктелерін табады; - сұраққа дұрыс жауап бере алады

Жеке жұмыс: 6 минут «Қарапайымнан күрделіге» әдісі. А 3.70 В 3.78, №3.79 (1,3) ( Жалпы сыныпқа) Дескрипторлар : - сыз

9 слайд
Жеке жұмыс: 6 минут «Қарапайымнан күрделіге» әдісі. А 3.70 В 3.78, №3.79 (1,3) ( Жалпы сыныпқа) Дескрипторлар : - сызықтық функциялар графиктерінің параллель болу шартын біледі және қолданады; - түзулердің перпендикулярлық шартын біледі және қолданады; - берілген нүкте арқылы өтетін және координаталар осьтерін қиятын функцияның формуласын жазады.  

9 слайд

Жеке жұмыс: 6 минут «Қарапайымнан күрделіге» әдісі. А 3.70 В 3.78, №3.79 (1,3) ( Жалпы сыныпқа) Дескрипторлар : - сызықтық функциялар графиктерінің параллель болу шартын біледі және қолданады; - түзулердің перпендикулярлық шартын біледі және қолданады; - берілген нүкте арқылы өтетін және координаталар осьтерін қиятын функцияның формуласын жазады.  

. Бекіту тест 5 минут https://ww.plickers.com/classes/6368bfc8506 1ef0014e6a212 Қорытындылау.Бағалау. Үй тапсырмасы: №3.78 (2,4

10 слайд
. Бекіту тест 5 минут https://ww.plickers.com/classes/6368bfc8506 1ef0014e6a212 Қорытындылау.Бағалау. Үй тапсырмасы: №3.78 (2,4); 3.79.(4)

10 слайд

. Бекіту тест 5 минут https://ww.plickers.com/classes/6368bfc8506 1ef0014e6a212 Қорытындылау.Бағалау. Үй тапсырмасы: №3.78 (2,4); 3.79.(4)

11 слайд

11 слайд

Назарларыңызға рахмет!

12 слайд
Назарларыңызға рахмет!

12 слайд

Назарларыңызға рахмет!

Ұйымдастыру. «Жақсы тілек- жан жылуы» «Сен маған,мен саған» үй тапсырмасын тексеру. «Миға шабуыл» Мақсаты: Өткен тақырыпты

13 слайд
Ұйымдастыру. «Жақсы тілек- жан жылуы» «Сен маған,мен саған» үй тапсырмасын тексеру. «Миға шабуыл» Мақсаты: Өткен тақырыпты қаншалықты меңгерегенін анықтау. Тиімділігі: Тексеруде уақыттан ұтамын. «Жұмыла көтерген жүк жеңіл   » Топтық жұмыс   «Ойлан ,жұптас, бөліс» ФС есебін беремін «Қарапайымнан күрделіге» әдісі. https://qalan.kz/ сайтынан есептер шығару. ЕБҚЕ: Maқcaты: Өз oйын aйтып, caбақты қopытындылау. Тиімділігі: O қушы aлған білімiн жинaқтaп, сaралaй білуге дағдыланады. Сабақтың ортасы Сабақ мақсатына қол жеткізуге берілген тапсырмалар Сабақты қорытындылау Сабақтың соңы:

13 слайд

Ұйымдастыру. «Жақсы тілек- жан жылуы» «Сен маған,мен саған» үй тапсырмасын тексеру. «Миға шабуыл» Мақсаты: Өткен тақырыпты қаншалықты меңгерегенін анықтау. Тиімділігі: Тексеруде уақыттан ұтамын. «Жұмыла көтерген жүк жеңіл   » Топтық жұмыс   «Ойлан ,жұптас, бөліс» ФС есебін беремін «Қарапайымнан күрделіге» әдісі. https://qalan.kz/ сайтынан есептер шығару. ЕБҚЕ: Maқcaты: Өз oйын aйтып, caбақты қopытындылау. Тиімділігі: O қушы aлған білімiн жинaқтaп, сaралaй білуге дағдыланады. Сабақтың ортасы Сабақ мақсатына қол жеткізуге берілген тапсырмалар Сабақты қорытындылау Сабақтың соңы: