Ашық сабақ "Тыныс алу жүйесі қызметі тарауын қайталау сабағы" 8 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ "Тыныс алу жүйесі қызметі тарауын қайталау сабағы" 8 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Презентация "Тыныс алу жүйесі қызметі тарауын қайталау сабағы" 8 сынып
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
С.Қожанов атындағы №9 жалпы орта мектеп 8-А сынып Тынысалу жүйесі тарауын қайталау сабағы Пән мұғалімі: Бұхарбаев Жак

#1 слайд
С.Қожанов атындағы №9 жалпы орта мектеп 8-А сынып Тынысалу жүйесі тарауын қайталау сабағы Пән мұғалімі: Бұхарбаев Жакыбек

1 слайд

С.Қожанов атындағы №9 жалпы орта мектеп 8-А сынып Тынысалу жүйесі тарауын қайталау сабағы Пән мұғалімі: Бұхарбаев Жакыбек

Сәлемдеме

#2 слайд
Сәлемдеме

2 слайд

Сәлемдеме

Топты жинақтау

#3 слайд
Топты жинақтау

3 слайд

Топты жинақтау

Бұл не, не істейді???

#4 слайд
Бұл не, не істейді???

4 слайд

Бұл не, не істейді???

Топтық ереже Ұйымшыл болу; Кезекпен сөйлеу; Көмектесу және көмек сұрау; Талқылаудың қорытындысын шығару, дәйекті айғақтар келт

#5 слайд
Топтық ереже Ұйымшыл болу; Кезекпен сөйлеу; Көмектесу және көмек сұрау; Талқылаудың қорытындысын шығару, дәйекті айғақтар келтіру;

5 слайд

Топтық ереже Ұйымшыл болу; Кезекпен сөйлеу; Көмектесу және көмек сұрау; Талқылаудың қорытындысын шығару, дәйекті айғақтар келтіру;

Өткен ге шолу 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13

#6 слайд
Өткен ге шолу 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13

6 слайд

Өткен ге шолу 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13

Тақырыбы: Қайталау сабағы 11.02.2017ж.

#7 слайд
Тақырыбы: Қайталау сабағы 11.02.2017ж.

7 слайд

Тақырыбы: Қайталау сабағы 11.02.2017ж.

Сабақтың мақсаты: •Тыныс алу жүйесі қызметі тарауын жүйелеуге, өмірде қолдана білуге бағыт бағдар беру; • Тыныс алу жүйесі

#8 слайд
Сабақтың мақсаты: •Тыныс алу жүйесі қызметі тарауын жүйелеуге, өмірде қолдана білуге бағыт бағдар беру; • Тыныс алу жүйесіне қорытынды жасай білуге, ой - өрістерін ғылыми тұрғыда ізденуге үйрету, шығармашылықпен жұмыс істеу қабілетін дамыту;

8 слайд

Сабақтың мақсаты: •Тыныс алу жүйесі қызметі тарауын жүйелеуге, өмірде қолдана білуге бағыт бағдар беру; • Тыныс алу жүйесіне қорытынды жасай білуге, ой - өрістерін ғылыми тұрғыда ізденуге үйрету, шығармашылықпен жұмыс істеу қабілетін дамыту;

Жаңа сабақ I.Білу – Ғажайып сандар II. Түсіну – “Кластер” әдісі бойынша (постермен жұмыс) III. Талдау – Тәжірибе есеп шығару,

#9 слайд
Жаңа сабақ I.Білу – Ғажайып сандар II. Түсіну – “Кластер” әдісі бойынша (постермен жұмыс) III. Талдау – Тәжірибе есеп шығару, алғашқы жәрдем.

9 слайд

Жаңа сабақ I.Білу – Ғажайып сандар II. Түсіну – “Кластер” әдісі бойынша (постермен жұмыс) III. Талдау – Тәжірибе есеп шығару, алғашқы жәрдем.

І. Білу. Ғажайып сандар 1 2 3 4 5 9 6 12 10 8 11 13 7 14 15

#10 слайд
І. Білу. Ғажайып сандар 1 2 3 4 5 9 6 12 10 8 11 13 7 14 15

10 слайд

І. Білу. Ғажайып сандар 1 2 3 4 5 9 6 12 10 8 11 13 7 14 15

Сұрақтар 1.Ауа залалсызданады, ылғалданады, жылынады. 2.Шеміршекті жартылай саңылаулардан тұрады. 3.Шеміршек сақиналарынан түзіл

#11 слайд
Сұрақтар 1.Ауа залалсызданады, ылғалданады, жылынады. 2.Шеміршекті жартылай саңылаулардан тұрады. 3.Шеміршек сақиналарынан түзілген. 4.Сүйекті шеміршекті қалқа бар. 5.Дыбыс түзеді 6.Сілемейлі қабық қаттарындағы шеміршектер арасында дыбыс сіңірлері түзілген 7.Ішкі қуыс түтік 8.IV – VI мойын омырқалары деңгейінде орналасқан? 9.Өңнштің алдынғы орналасқан түтік? 10.Тармақталған, ағашын түзеді? 11.Кеуде қуысында орналасқан кеуекті жұп мүшелері? 12.Сырты плеврамен жабылған? 13.Сыртқы дөңес бетін қабырғалар қоршайды? 14.Иіс сезу мүшесі? 15.Ұзындығы 9-13 см

11 слайд

Сұрақтар 1.Ауа залалсызданады, ылғалданады, жылынады. 2.Шеміршекті жартылай саңылаулардан тұрады. 3.Шеміршек сақиналарынан түзілген. 4.Сүйекті шеміршекті қалқа бар. 5.Дыбыс түзеді 6.Сілемейлі қабық қаттарындағы шеміршектер арасында дыбыс сіңірлері түзілген 7.Ішкі қуыс түтік 8.IV – VI мойын омырқалары деңгейінде орналасқан? 9.Өңнштің алдынғы орналасқан түтік? 10.Тармақталған, ағашын түзеді? 11.Кеуде қуысында орналасқан кеуекті жұп мүшелері? 12.Сырты плеврамен жабылған? 13.Сыртқы дөңес бетін қабырғалар қоршайды? 14.Иіс сезу мүшесі? 15.Ұзындығы 9-13 см

І. Білу. Ғажайып сандар 1 2 3 4 5 9 6 12 10 8 11 13 7 14 15

#12 слайд
І. Білу. Ғажайып сандар 1 2 3 4 5 9 6 12 10 8 11 13 7 14 15

12 слайд

І. Білу. Ғажайып сандар 1 2 3 4 5 9 6 12 10 8 11 13 7 14 15

Бағалау

#13 слайд
Бағалау

13 слайд

Бағалау

ІІ. Түсіну. “Кластер” әдісі

#14 слайд
ІІ. Түсіну. “Кластер” әдісі

14 слайд

ІІ. Түсіну. “Кластер” әдісі

Бағалау

#15 слайд
Бағалау

15 слайд

Бағалау

ІІІ. Талдау. 1. Салауатты өкпе. (ролик)

#16 слайд
ІІІ. Талдау. 1. Салауатты өкпе. (ролик)

16 слайд

ІІІ. Талдау. 1. Салауатты өкпе. (ролик)

2. Есеп. «Кім жылдам?» Адам әрбір тыныс алған сайын өкпесі арқылы 500 см 3 ауаны өткізеді. Егер адам бір минутта 18 рет тыны

#17 слайд
2. Есеп. «Кім жылдам?» Адам әрбір тыныс алған сайын өкпесі арқылы 500 см 3 ауаны өткізеді. Егер адам бір минутта 18 рет тыныс алатын болса, 1 тәулікте өкпе арқылы қанша ауа өтетіндігін анықтаңыз? Жауабы: 12 960 000 см 3

17 слайд

2. Есеп. «Кім жылдам?» Адам әрбір тыныс алған сайын өкпесі арқылы 500 см 3 ауаны өткізеді. Егер адам бір минутта 18 рет тыныс алатын болса, 1 тәулікте өкпе арқылы қанша ауа өтетіндігін анықтаңыз? Жауабы: 12 960 000 см 3

«Ой түю» 5-5-1 әдісі: Оқушылар сабақ кезінде нені меңгергені жайлы 5 сөйлем жазады. Одан кейін сол 5 сөйлемді 5 сөз

#18 слайд
  «Ой түю» 5-5-1 әдісі: Оқушылар сабақ кезінде нені меңгергені жайлы 5 сөйлем жазады. Одан кейін сол 5 сөйлемді 5 сөзге дейін қысқартады. Соңында 5 сөзді 1сөзге қысқартады. Сабақтағы – өзі үшін маңызды болған сөзді қалдырады. Оқушылар өздерінің түйінді сөзін бүкіл сыныппен бөліседі.

18 слайд

  «Ой түю» 5-5-1 әдісі: Оқушылар сабақ кезінде нені меңгергені жайлы 5 сөйлем жазады. Одан кейін сол 5 сөйлемді 5 сөзге дейін қысқартады. Соңында 5 сөзді 1сөзге қысқартады. Сабақтағы – өзі үшін маңызды болған сөзді қалдырады. Оқушылар өздерінің түйінді сөзін бүкіл сыныппен бөліседі.

Бағалау Рефлексия «Бір ауыз сөз»

#19 слайд
Бағалау Рефлексия «Бір ауыз сөз»

19 слайд

Бағалау Рефлексия «Бір ауыз сөз»

Үйге тапсырма

#20 слайд
Үйге тапсырма

20 слайд

Үйге тапсырма

Файл форматы:
pptx
21.12.2017
325
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі