Ашық сабақ "Тыныс алу жүйесі қызметі тарауын қайталау сабағы" 8 сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
С.Қожанов атындағы
№9 жалпы орта мектеп
8-А сынып
Тынысалу жүйесі
тарауын қайталау
сабағы
Пән мұғалімі:
Бұхарбаев Жакыбек
1 слайд
С.Қожанов атындағы №9 жалпы орта мектеп 8-А сынып Тынысалу жүйесі тарауын қайталау сабағы Пән мұғалімі: Бұхарбаев Жакыбек
2 слайд
Сәлемдеме
2 слайд
Сәлемдеме
3 слайд
Топты жинақтау
3 слайд
Топты жинақтау
4 слайд
Бұл не, не
істейді???
4 слайд
Бұл не, не істейді???
5 слайд
Топтық ереже
Ұйымшыл болу;
Кезекпен сөйлеу;
Көмектесу және көмек сұрау;
Талқылаудың қорытындысын
шығару, дәйекті айғақтар
келтіру;
5 слайд
Топтық ереже Ұйымшыл болу; Кезекпен сөйлеу; Көмектесу және көмек сұрау; Талқылаудың қорытындысын шығару, дәйекті айғақтар келтіру;
6 слайд
Өткен
ге
шолу
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
6 слайд
Өткен ге шолу 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
7 слайд
Тақырыбы:
Қайталау
сабағы
11.02.2017ж.
7 слайд
Тақырыбы: Қайталау сабағы 11.02.2017ж.
8 слайд
Сабақтың мақсаты:
•Тыныс алу жүйесі қызметі
тарауын жүйелеуге, өмірде
қолдана білуге бағыт бағдар
беру;
• Тыныс алу жүйесіне
қорытынды жасай білуге, ой -
өрістерін ғылыми тұрғыда
ізденуге үйрету,
шығармашылықпен жұмыс
істеу қабілетін дамыту;
8 слайд
Сабақтың мақсаты: •Тыныс алу жүйесі қызметі тарауын жүйелеуге, өмірде қолдана білуге бағыт бағдар беру; • Тыныс алу жүйесіне қорытынды жасай білуге, ой - өрістерін ғылыми тұрғыда ізденуге үйрету, шығармашылықпен жұмыс істеу қабілетін дамыту;
9 слайд
Жаңа сабақ
I.Білу – Ғажайып сандар
II. Түсіну – “Кластер” әдісі
бойынша (постермен жұмыс)
III. Талдау – Тәжірибе есеп
шығару, алғашқы жәрдем.
9 слайд
Жаңа сабақ I.Білу – Ғажайып сандар II. Түсіну – “Кластер” әдісі бойынша (постермен жұмыс) III. Талдау – Тәжірибе есеп шығару, алғашқы жәрдем.
10 слайд
І. Білу. Ғажайып сандар
1
2
3
4
5
9
6
12
10
8
11
13
7
14
15
10 слайд
І. Білу. Ғажайып сандар 1 2 3 4 5 9 6 12 10 8 11 13 7 14 15
11 слайд
Сұрақтар
1.Ауа залалсызданады, ылғалданады, жылынады.
2.Шеміршекті жартылай саңылаулардан тұрады.
3.Шеміршек сақиналарынан түзілген.
4.Сүйекті шеміршекті қалқа бар.
5.Дыбыс түзеді
6.Сілемейлі қабық қаттарындағы шеміршектер арасында дыбыс
сіңірлері түзілген
7.Ішкі қуыс түтік
8.IV – VI мойын омырқалары деңгейінде орналасқан?
9.Өңнштің алдынғы орналасқан түтік?
10.Тармақталған, ағашын түзеді?
11.Кеуде қуысында орналасқан кеуекті жұп мүшелері?
12.Сырты плеврамен жабылған?
13.Сыртқы дөңес бетін қабырғалар қоршайды?
14.Иіс сезу мүшесі?
15.Ұзындығы 9-13 см
11 слайд
Сұрақтар 1.Ауа залалсызданады, ылғалданады, жылынады. 2.Шеміршекті жартылай саңылаулардан тұрады. 3.Шеміршек сақиналарынан түзілген. 4.Сүйекті шеміршекті қалқа бар. 5.Дыбыс түзеді 6.Сілемейлі қабық қаттарындағы шеміршектер арасында дыбыс сіңірлері түзілген 7.Ішкі қуыс түтік 8.IV – VI мойын омырқалары деңгейінде орналасқан? 9.Өңнштің алдынғы орналасқан түтік? 10.Тармақталған, ағашын түзеді? 11.Кеуде қуысында орналасқан кеуекті жұп мүшелері? 12.Сырты плеврамен жабылған? 13.Сыртқы дөңес бетін қабырғалар қоршайды? 14.Иіс сезу мүшесі? 15.Ұзындығы 9-13 см
12 слайд
І. Білу. Ғажайып сандар
1
2
3
4
5
9
6
12
10
8
11
13
7
14
15
12 слайд
І. Білу. Ғажайып сандар 1 2 3 4 5 9 6 12 10 8 11 13 7 14 15
13 слайд
Бағалау
13 слайд
Бағалау
14 слайд
ІІ. Түсіну. “Кластер” әдісі
14 слайд
ІІ. Түсіну. “Кластер” әдісі
15 слайд
Бағалау
15 слайд
Бағалау
16 слайд
ІІІ. Талдау.
1. Салауатты өкпе. (ролик)
16 слайд
ІІІ. Талдау. 1. Салауатты өкпе. (ролик)
17 слайд
2. Есеп. «Кім жылдам?»
Адам әрбір тыныс алған сайын
өкпесі арқылы 500 см
3
ауаны
өткізеді. Егер адам бір минутта
18 рет тыныс алатын болса,
1 тәулікте өкпе арқылы қанша
ауа өтетіндігін анықтаңыз?
Жауабы: 12 960 000 см
3
17 слайд
2. Есеп. «Кім жылдам?» Адам әрбір тыныс алған сайын өкпесі арқылы 500 см 3 ауаны өткізеді. Егер адам бір минутта 18 рет тыныс алатын болса, 1 тәулікте өкпе арқылы қанша ауа өтетіндігін анықтаңыз? Жауабы: 12 960 000 см 3
18 слайд
«Ой түю» 5-5-1 әдісі:
Оқушылар сабақ кезінде нені
меңгергені жайлы 5 сөйлем жазады.
Одан кейін сол 5 сөйлемді 5 сөзге дейін
қысқартады. Соңында 5 сөзді 1сөзге
қысқартады. Сабақтағы – өзі үшін
маңызды болған сөзді қалдырады.
Оқушылар өздерінің түйінді сөзін
бүкіл сыныппен бөліседі.
18 слайд
«Ой түю» 5-5-1 әдісі: Оқушылар сабақ кезінде нені меңгергені жайлы 5 сөйлем жазады. Одан кейін сол 5 сөйлемді 5 сөзге дейін қысқартады. Соңында 5 сөзді 1сөзге қысқартады. Сабақтағы – өзі үшін маңызды болған сөзді қалдырады. Оқушылар өздерінің түйінді сөзін бүкіл сыныппен бөліседі.
19 слайд
Бағалау
Рефлексия
«Бір ауыз сөз»
19 слайд
Бағалау Рефлексия «Бір ауыз сөз»
20 слайд
Үйге тапсырма
20 слайд
Үйге тапсырма