Ашық сабақ. Ұжымдағы қарым-қатынас 7-сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ. Ұжымдағы қарым-қатынас 7-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Жас мамандарға, педагогикалық іс-тәжірибе алмасу үшін деп ойлаймын.
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Ұжымдағы өзара қарым- қатынас

#1 слайд
Ұжымдағы өзара қарым- қатынас

1 слайд

Ұжымдағы өзара қарым- қатынас

Құндылығы: Сүйіспеншілік Қасиеттері: Адамдардың бірін-бірі сыйлауы, құрметтеуі.

#2 слайд
Құндылығы: Сүйіспеншілік Қасиеттері: Адамдардың бірін-бірі сыйлауы, құрметтеуі.

2 слайд

Құндылығы: Сүйіспеншілік Қасиеттері: Адамдардың бірін-бірі сыйлауы, құрметтеуі.

Мақсаты: ұжымдағы қарым- қатынастың адамгершілікке негізделуі керектігін ұғындыра отырып, сүйіспеншілік құндылығының мәнін

#3 слайд
Мақсаты: ұжымдағы қарым- қатынастың адамгершілікке негізделуі керектігін ұғындыра отырып, сүйіспеншілік құндылығының мәнін ашу.

3 слайд

Мақсаты: ұжымдағы қарым- қатынастың адамгершілікке негізделуі керектігін ұғындыра отырып, сүйіспеншілік құндылығының мәнін ашу.

#4 слайд

4 слайд

Тыныштықта отыру. Балалар көздеріңізді жұмыңыздар. Сендердің жүректерің — сендердің кішкене жарқыраған күндерің. Ол да күн си

#5 слайд
Тыныштықта отыру. Балалар көздеріңізді жұмыңыздар. Сендердің жүректерің — сендердің кішкене жарқыраған күндерің. Ол да күн сияқты жылытады. Сендердің күндерің сендерге жылулық береді. Өздеріңнің жақсылықтарыңмен адамдармен бөлісесіңдер. Ал, кәне жақсылық сезімдерімізді өздеріміздің әке-шешемізге, аға-әпкелерімізге, өздеріміздің достарымызға, барлық адамзатқа, келген қонақтарға,  маған және өзіміздің кішкене ғана әдемі жер шарымызға, бәріне-бәріне жіберейік, жақсылық тілейік. -Ал, енді көздеріңді ашыңдар, жымиыңдар және осы сезімдеріңді, қуаныштарыңды күні бойы сақтауға тырысыңдар.

5 слайд

Тыныштықта отыру. Балалар көздеріңізді жұмыңыздар. Сендердің жүректерің — сендердің кішкене жарқыраған күндерің. Ол да күн сияқты жылытады. Сендердің күндерің сендерге жылулық береді. Өздеріңнің жақсылықтарыңмен адамдармен бөлісесіңдер. Ал, кәне жақсылық сезімдерімізді өздеріміздің әке-шешемізге, аға-әпкелерімізге, өздеріміздің достарымызға, барлық адамзатқа, келген қонақтарға,  маған және өзіміздің кішкене ғана әдемі жер шарымызға, бәріне-бәріне жіберейік, жақсылық тілейік. -Ал, енді көздеріңді ашыңдар, жымиыңдар және осы сезімдеріңді, қуаныштарыңды күні бойы сақтауға тырысыңдар.

Сабақтың дәйексөзі. Адамдардың ортасында өмір сүріп бақытты болу дегеніміз – ең алдымен өзіңе тиістіні тындыру, өз борышыңды

#6 слайд
Сабақтың дәйексөзі. Адамдардың ортасында өмір сүріп бақытты болу дегеніміз – ең алдымен өзіңе тиістіні тындыру, өз борышыңды ақтай білу деген сөз. Василий Сухомлинский

6 слайд

Сабақтың дәйексөзі. Адамдардың ортасында өмір сүріп бақытты болу дегеніміз – ең алдымен өзіңе тиістіні тындыру, өз борышыңды ақтай білу деген сөз. Василий Сухомлинский

Әңгімелеу «Айгүлдің әңгімесі» Талдау сұрақтары: 1.Айгүл мен әжесінің арасындағы сыйластықтың сыры неде? 2.Айгүл сыныбынан не

#7 слайд
  Әңгімелеу «Айгүлдің әңгімесі» Талдау сұрақтары: 1.Айгүл мен әжесінің арасындағы сыйластықтың сыры неде? 2.Айгүл сыныбынан неліктен жылылықты сезіне алмады? Ол неге жалғызсырады? 3.Айгүлдің «Мен жер астындағы алтын, күміс емес, дос, туыс болуға татитын адамдарды іздеп жүрмін ғой», - деген сөзінен нені аңғаруға болады? Айгүлге қалай көмектесер едің? 4.Айгүл сыныптастарының арасынан нені іздеді деп ойлайсыңдар?

7 слайд

  Әңгімелеу «Айгүлдің әңгімесі» Талдау сұрақтары: 1.Айгүл мен әжесінің арасындағы сыйластықтың сыры неде? 2.Айгүл сыныбынан неліктен жылылықты сезіне алмады? Ол неге жалғызсырады? 3.Айгүлдің «Мен жер астындағы алтын, күміс емес, дос, туыс болуға татитын адамдарды іздеп жүрмін ғой», - деген сөзінен нені аңғаруға болады? Айгүлге қалай көмектесер едің? 4.Айгүл сыныптастарының арасынан нені іздеді деп ойлайсыңдар?

Құрдастар арасындағы қарым- қатынас (видеоролик)

#8 слайд
  Құрдастар арасындағы қарым- қатынас (видеоролик)

8 слайд

  Құрдастар арасындағы қарым- қатынас (видеоролик)

Мұғалім сыйы. Піл мен маймыл

#9 слайд
Мұғалім сыйы. Піл мен маймыл

9 слайд

Мұғалім сыйы. Піл мен маймыл

Кітаппен жұмыс: Жағдаяттармен танысып, ұжымдағы қарым-қатынас туралы өз пікірлеріңді білдіріңдер .

#10 слайд
  Кітаппен жұмыс: Жағдаяттармен танысып, ұжымдағы қарым-қатынас туралы өз пікірлеріңді білдіріңдер .

10 слайд

  Кітаппен жұмыс: Жағдаяттармен танысып, ұжымдағы қарым-қатынас туралы өз пікірлеріңді білдіріңдер .

Шығармашылық жұмыс: 1-топ: Берілген сөз тіркестерін пайдаланып, ұжымдық қарым-қатынасқа қатысушы тұлғаның (сыныптасың, до

#11 слайд
  Шығармашылық жұмыс: 1-топ: Берілген сөз тіркестерін пайдаланып, ұжымдық қарым-қатынасқа қатысушы тұлғаның (сыныптасың, досың, ересек адам, көркем әдебиет немесе т.б.) адамгершілік портретін суреттеп жазыңдар 2-топ: Адамдар арасындағы ізгі қарым – қатынас туралы ой-толғау жазу 3-топ: Достарыңды таны. 1.Сыныпта өлең шығара алатын адам 2.Ең жақсы билейтін адам 3.Әнді жақсы айтатын адам 4.Әзіл әңгімені көп білетін немесе көп айтатын адам 5.Сыныпта ең жақсы жүзетін адам 6.Суретті жақсы салатын адам 7.Машина жүргізе алатын адам

11 слайд

  Шығармашылық жұмыс: 1-топ: Берілген сөз тіркестерін пайдаланып, ұжымдық қарым-қатынасқа қатысушы тұлғаның (сыныптасың, досың, ересек адам, көркем әдебиет немесе т.б.) адамгершілік портретін суреттеп жазыңдар 2-топ: Адамдар арасындағы ізгі қарым – қатынас туралы ой-толғау жазу 3-топ: Достарыңды таны. 1.Сыныпта өлең шығара алатын адам 2.Ең жақсы билейтін адам 3.Әнді жақсы айтатын адам 4.Әзіл әңгімені көп білетін немесе көп айтатын адам 5.Сыныпта ең жақсы жүзетін адам 6.Суретті жақсы салатын адам 7.Машина жүргізе алатын адам

Ойын “Құрастырмақ” Қиылған суреттерді құрастырсаңыздар құндылықтар шығады. Сол сөздерден сөз құрастырасыздар.

#12 слайд
Ойын “Құрастырмақ” Қиылған суреттерді құрастырсаңыздар құндылықтар шығады. Сол сөздерден сөз құрастырасыздар.

12 слайд

Ойын “Құрастырмақ” Қиылған суреттерді құрастырсаңыздар құндылықтар шығады. Сол сөздерден сөз құрастырасыздар.

Бүгінгі негізгі сөзден барынша көп қысқа сөздерді құрастыру қажет. _________________________________________ ConstantinopleБау

#13 слайд
Бүгінгі негізгі сөзден барынша көп қысқа сөздерді құрастыру қажет. _________________________________________ ConstantinopleБауырмалдылық Сіздің нәтижеңіз қандай ? өте жақсы : 10 және одан да көп сөз жақсы : 8 және одан да көп сөз жаман емес: 6 және одан да көп сөз

13 слайд

Бүгінгі негізгі сөзден барынша көп қысқа сөздерді құрастыру қажет. _________________________________________ ConstantinopleБауырмалдылық Сіздің нәтижеңіз қандай ? өте жақсы : 10 және одан да көп сөз жақсы : 8 және одан да көп сөз жаман емес: 6 және одан да көп сөз

Мұғалім сыйы “ Шегенің іздері”

#14 слайд
Мұғалім сыйы “ Шегенің іздері”

14 слайд

Мұғалім сыйы “ Шегенің іздері”

Мұғалім сыйы Нан созған қолды қайтарған әке Сұрақтар: 1. Әкесінің арбакешке аяушылық танытып нан берген қызын жаз

#15 слайд
Мұғалім сыйы Нан созған қолды қайтарған әке   Сұрақтар: 1. Әкесінің арбакешке аяушылық танытып нан берген қызын жазалауын немен түсіндіруге болады? 2. Неліктен нан сатушын қызын қайыр сұратуға мәжбүр болды? 3. Қандай құндылықтар арқылы шүкірлікке, қанағатшылыққа, кеңпейілдікке жетуге болады? 4. Осы оқиғадан өздеріңе қандай өмірлік сабақ алдыңдар?

15 слайд

Мұғалім сыйы Нан созған қолды қайтарған әке   Сұрақтар: 1. Әкесінің арбакешке аяушылық танытып нан берген қызын жазалауын немен түсіндіруге болады? 2. Неліктен нан сатушын қызын қайыр сұратуға мәжбүр болды? 3. Қандай құндылықтар арқылы шүкірлікке, қанағатшылыққа, кеңпейілдікке жетуге болады? 4. Осы оқиғадан өздеріңе қандай өмірлік сабақ алдыңдар?

Үй тапсырмасы. «Алғашқы айлар» мәтінін оқып келу

#16 слайд
Үй тапсырмасы. «Алғашқы айлар» мәтінін оқып келу

16 слайд

Үй тапсырмасы. «Алғашқы айлар» мәтінін оқып келу

Қорытынды: Сабақты Әзілхан Нұршайықов ағамыздың мына сөздерімен аяқтағым келіп отыр: «Жақсы адам- магнит. Магнитт

#17 слайд
Қорытынды: Сабақты Әзілхан Нұршайықов ағамыздың мына сөздерімен аяқтағым келіп отыр: «Жақсы адам- магнит. Магниттің бірнеше темірді, шегені өзіне тартып алатыны сияқты, жақсы адамның да жанына жұрт көп үйіріледі. Өзің жақсы болсаң айналаңда досың көп, жаман болсаң- жалғыз жүресің, орташа болсаң- сен де бір жақсының жанын жағалайсың...Досты сырттан іздеме, жақыннан ізде, өзіңнің ішіңнен, ішкі дүниеңнен ізде. Жаның жақсы, жүрегің жылы, ақылың парасатты болса- іздеген досың алыстан үйіріліп өзі келеді» деген екен. Жақсы дос таба білейік.

17 слайд

Қорытынды: Сабақты Әзілхан Нұршайықов ағамыздың мына сөздерімен аяқтағым келіп отыр: «Жақсы адам- магнит. Магниттің бірнеше темірді, шегені өзіне тартып алатыны сияқты, жақсы адамның да жанына жұрт көп үйіріледі. Өзің жақсы болсаң айналаңда досың көп, жаман болсаң- жалғыз жүресің, орташа болсаң- сен де бір жақсының жанын жағалайсың...Досты сырттан іздеме, жақыннан ізде, өзіңнің ішіңнен, ішкі дүниеңнен ізде. Жаның жақсы, жүрегің жылы, ақылың парасатты болса- іздеген досың алыстан үйіріліп өзі келеді» деген екен. Жақсы дос таба білейік.

“ Жан досым”әнін орындау

#18 слайд
“ Жан досым”әнін орындау

18 слайд

“ Жан досым”әнін орындау

Файл форматы:
pptx
28.04.2019
541
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі