Ашық сабақ. Ұжымдағы қарым-қатынас 7-сынып


1 слайд
Ұжымдағы
өзара қарым-
қатынас
1 слайд
Ұжымдағы өзара қарым- қатынас

2 слайд
Құндылығы:
Сүйіспеншілік
Қасиеттері:
Адамдардың бірін-бірі
сыйлауы, құрметтеуі.
2 слайд
Құндылығы: Сүйіспеншілік Қасиеттері: Адамдардың бірін-бірі сыйлауы, құрметтеуі.

3 слайд
Мақсаты: ұжымдағы қарым-
қатынастың адамгершілікке
негізделуі керектігін
ұғындыра отырып,
сүйіспеншілік құндылығының
мәнін ашу.
3 слайд
Мақсаты: ұжымдағы қарым- қатынастың адамгершілікке негізделуі керектігін ұғындыра отырып, сүйіспеншілік құндылығының мәнін ашу.

4 слайд
4 слайд

5 слайд
Тыныштықта отыру.
Балалар көздеріңізді жұмыңыздар.
Сендердің жүректерің — сендердің
кішкене жарқыраған күндерің. Ол да
күн сияқты жылытады. Сендердің
күндерің сендерге жылулық береді.
Өздеріңнің жақсылықтарыңмен
адамдармен бөлісесіңдер. Ал, кәне
жақсылық сезімдерімізді өздеріміздің
әке-шешемізге, аға-әпкелерімізге,
өздеріміздің достарымызға, барлық
адамзатқа, келген қонақтарға, маған
және өзіміздің кішкене ғана әдемі жер
шарымызға, бәріне-бәріне жіберейік,
жақсылық тілейік.
-Ал, енді көздеріңді ашыңдар,
жымиыңдар және осы сезімдеріңді,
қуаныштарыңды күні бойы сақтауға
тырысыңдар.
5 слайд
Тыныштықта отыру. Балалар көздеріңізді жұмыңыздар. Сендердің жүректерің — сендердің кішкене жарқыраған күндерің. Ол да күн сияқты жылытады. Сендердің күндерің сендерге жылулық береді. Өздеріңнің жақсылықтарыңмен адамдармен бөлісесіңдер. Ал, кәне жақсылық сезімдерімізді өздеріміздің әке-шешемізге, аға-әпкелерімізге, өздеріміздің достарымызға, барлық адамзатқа, келген қонақтарға, маған және өзіміздің кішкене ғана әдемі жер шарымызға, бәріне-бәріне жіберейік, жақсылық тілейік. -Ал, енді көздеріңді ашыңдар, жымиыңдар және осы сезімдеріңді, қуаныштарыңды күні бойы сақтауға тырысыңдар.

6 слайд
Сабақтың дәйексөзі.
Адамдардың ортасында өмір сүріп
бақытты болу дегеніміз – ең
алдымен өзіңе тиістіні тындыру, өз
борышыңды ақтай білу деген сөз.
Василий Сухомлинский
6 слайд
Сабақтың дәйексөзі. Адамдардың ортасында өмір сүріп бақытты болу дегеніміз – ең алдымен өзіңе тиістіні тындыру, өз борышыңды ақтай білу деген сөз. Василий Сухомлинский

7 слайд
Әңгімелеу
«Айгүлдің әңгімесі» Талдау сұрақтары:
1.Айгүл мен әжесінің арасындағы
сыйластықтың сыры неде?
2.Айгүл сыныбынан неліктен жылылықты сезіне
алмады? Ол неге жалғызсырады?
3.Айгүлдің «Мен жер астындағы алтын, күміс
емес, дос, туыс болуға татитын адамдарды
іздеп жүрмін ғой», - деген сөзінен нені аңғаруға
болады? Айгүлге қалай көмектесер едің?
4.Айгүл сыныптастарының арасынан нені іздеді
деп ойлайсыңдар?
7 слайд
Әңгімелеу «Айгүлдің әңгімесі» Талдау сұрақтары: 1.Айгүл мен әжесінің арасындағы сыйластықтың сыры неде? 2.Айгүл сыныбынан неліктен жылылықты сезіне алмады? Ол неге жалғызсырады? 3.Айгүлдің «Мен жер астындағы алтын, күміс емес, дос, туыс болуға татитын адамдарды іздеп жүрмін ғой», - деген сөзінен нені аңғаруға болады? Айгүлге қалай көмектесер едің? 4.Айгүл сыныптастарының арасынан нені іздеді деп ойлайсыңдар?

8 слайд
Құрдастар
арасындағы қарым-
қатынас
(видеоролик)
8 слайд
Құрдастар арасындағы қарым- қатынас (видеоролик)

9 слайд
Мұғалім сыйы.
Піл мен маймыл
9 слайд
Мұғалім сыйы. Піл мен маймыл

10 слайд
Кітаппен жұмыс:
Жағдаяттармен танысып,
ұжымдағы қарым-қатынас туралы
өз пікірлеріңді білдіріңдер .
10 слайд
Кітаппен жұмыс: Жағдаяттармен танысып, ұжымдағы қарым-қатынас туралы өз пікірлеріңді білдіріңдер .

11 слайд
Шығармашылық жұмыс:
1-топ: Берілген сөз тіркестерін пайдаланып, ұжымдық
қарым-қатынасқа қатысушы тұлғаның (сыныптасың,
досың, ересек адам, көркем әдебиет немесе т.б.)
адамгершілік портретін суреттеп жазыңдар
2-топ: Адамдар арасындағы ізгі қарым – қатынас
туралы ой-толғау жазу
3-топ: Достарыңды таны.
1.Сыныпта өлең шығара алатын адам
2.Ең жақсы билейтін адам
3.Әнді жақсы айтатын адам
4.Әзіл әңгімені көп білетін немесе көп айтатын адам
5.Сыныпта ең жақсы жүзетін адам
6.Суретті жақсы салатын адам
7.Машина жүргізе алатын адам
11 слайд
Шығармашылық жұмыс: 1-топ: Берілген сөз тіркестерін пайдаланып, ұжымдық қарым-қатынасқа қатысушы тұлғаның (сыныптасың, досың, ересек адам, көркем әдебиет немесе т.б.) адамгершілік портретін суреттеп жазыңдар 2-топ: Адамдар арасындағы ізгі қарым – қатынас туралы ой-толғау жазу 3-топ: Достарыңды таны. 1.Сыныпта өлең шығара алатын адам 2.Ең жақсы билейтін адам 3.Әнді жақсы айтатын адам 4.Әзіл әңгімені көп білетін немесе көп айтатын адам 5.Сыныпта ең жақсы жүзетін адам 6.Суретті жақсы салатын адам 7.Машина жүргізе алатын адам

12 слайд
Ойын
“Құрастырмақ”
Қиылған суреттерді
құрастырсаңыздар
құндылықтар
шығады. Сол
сөздерден сөз
құрастырасыздар.
12 слайд
Ойын “Құрастырмақ” Қиылған суреттерді құрастырсаңыздар құндылықтар шығады. Сол сөздерден сөз құрастырасыздар.

13 слайд
Бүгінгі негізгі сөзден барынша көп қысқа сөздерді құрастыру
қажет.
_________________________________________ ConstantinopleБауырмалдылық
Сіздің нәтижеңіз қандай ?
өте жақсы : 10 және одан да көп сөз
жақсы : 8 және одан да көп сөз
жаман емес: 6 және одан да көп сөз
13 слайд
Бүгінгі негізгі сөзден барынша көп қысқа сөздерді құрастыру қажет. _________________________________________ ConstantinopleБауырмалдылық Сіздің нәтижеңіз қандай ? өте жақсы : 10 және одан да көп сөз жақсы : 8 және одан да көп сөз жаман емес: 6 және одан да көп сөз

14 слайд
Мұғалім сыйы
“ Шегенің іздері”
14 слайд
Мұғалім сыйы “ Шегенің іздері”

15 слайд
Мұғалім сыйы
Нан созған қолды қайтарған әке
Сұрақтар:
1. Әкесінің арбакешке аяушылық танытып нан
берген қызын жазалауын немен түсіндіруге
болады?
2. Неліктен нан сатушын қызын қайыр сұратуға
мәжбүр болды?
3. Қандай құндылықтар арқылы шүкірлікке,
қанағатшылыққа, кеңпейілдікке жетуге болады?
4. Осы оқиғадан өздеріңе қандай өмірлік сабақ
алдыңдар?
15 слайд
Мұғалім сыйы Нан созған қолды қайтарған әке Сұрақтар: 1. Әкесінің арбакешке аяушылық танытып нан берген қызын жазалауын немен түсіндіруге болады? 2. Неліктен нан сатушын қызын қайыр сұратуға мәжбүр болды? 3. Қандай құндылықтар арқылы шүкірлікке, қанағатшылыққа, кеңпейілдікке жетуге болады? 4. Осы оқиғадан өздеріңе қандай өмірлік сабақ алдыңдар?

16 слайд
Үй тапсырмасы.
«Алғашқы айлар»
мәтінін оқып келу
16 слайд
Үй тапсырмасы. «Алғашқы айлар» мәтінін оқып келу

17 слайд
Қорытынды: Сабақты Әзілхан Нұршайықов ағамыздың
мына сөздерімен аяқтағым келіп отыр: «Жақсы адам-
магнит. Магниттің бірнеше темірді, шегені өзіне
тартып алатыны сияқты, жақсы адамның да жанына
жұрт көп үйіріледі. Өзің жақсы болсаң айналаңда досың
көп, жаман болсаң- жалғыз жүресің, орташа болсаң- сен
де бір жақсының жанын жағалайсың...Досты сырттан
іздеме, жақыннан ізде, өзіңнің ішіңнен, ішкі дүниеңнен
ізде. Жаның жақсы, жүрегің жылы, ақылың парасатты
болса- іздеген досың алыстан үйіріліп өзі келеді» деген
екен. Жақсы дос таба білейік.
17 слайд
Қорытынды: Сабақты Әзілхан Нұршайықов ағамыздың мына сөздерімен аяқтағым келіп отыр: «Жақсы адам- магнит. Магниттің бірнеше темірді, шегені өзіне тартып алатыны сияқты, жақсы адамның да жанына жұрт көп үйіріледі. Өзің жақсы болсаң айналаңда досың көп, жаман болсаң- жалғыз жүресің, орташа болсаң- сен де бір жақсының жанын жағалайсың...Досты сырттан іздеме, жақыннан ізде, өзіңнің ішіңнен, ішкі дүниеңнен ізде. Жаның жақсы, жүрегің жылы, ақылың парасатты болса- іздеген досың алыстан үйіріліп өзі келеді» деген екен. Жақсы дос таба білейік.

18 слайд
“ Жан досым”әнін орындау
18 слайд
“ Жан досым”әнін орындау

