Материалдар / Ашық сабақ Үлестер
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ Үлестер

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
20 Мамыр 2020
457
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
READ ABOUT THE POP STAR, DILNAZ AKHMADIEVA. DILNAZ AKHMADIEVA WAS BORN IN 1980 .SHE WAS ONLY FOUR WHEN SHE ACTED IN HER FIR

1 слайд
READ ABOUT THE POP STAR, DILNAZ AKHMADIEVA. DILNAZ AKHMADIEVA WAS BORN IN 1980 .SHE WAS ONLY FOUR WHEN SHE ACTED IN HER FIRST FILM AND ONLY SIX WHEN SHE SANG ON STAGE IN ALMATY. SHE BECAME FAMOUS IN THE 1990S AND HAS MADE FIVE ALBUMS OF SONGS. SHE HAS PERFORMED IN ASIA, EUROPE AND AMERICA.Қазақстан Білім және Ғылым Министірлігі. Тақырып: Бастауыш сынып мұғалімі : Рустемова наргиза Маммадкаримовна

1 слайд

READ ABOUT THE POP STAR, DILNAZ AKHMADIEVA. DILNAZ AKHMADIEVA WAS BORN IN 1980 .SHE WAS ONLY FOUR WHEN SHE ACTED IN HER FIRST FILM AND ONLY SIX WHEN SHE SANG ON STAGE IN ALMATY. SHE BECAME FAMOUS IN THE 1990S AND HAS MADE FIVE ALBUMS OF SONGS. SHE HAS PERFORMED IN ASIA, EUROPE AND AMERICA.Қазақстан Білім және Ғылым Министірлігі. Тақырып: Бастауыш сынып мұғалімі : Рустемова наргиза Маммадкаримовна

FILL IN THE CROSSWORD Білімділік : Үлестер туралы түсінік беру, берілген есептерді шығару дағдыларын жетілдіру. Дамытушылық

2 слайд
FILL IN THE CROSSWORD Білімділік : Үлестер туралы түсінік беру, берілген есептерді шығару дағдыларын жетілдіру. Дамытушылық : Оқушылардың логикалық ойлау,танымдық қабілеттерін арттыру, шығармашылық жұмыс істей білу дағдысын қалыптастыру. Тәрбиелік : Жаңа әдіс - т әсілдер арқылы балаларды ынтымақдастыққа, ұйымшылдыққа, жылдамдыққа, өз бетімен жұмыс істеуге тәрбиелеу.

2 слайд

FILL IN THE CROSSWORD Білімділік : Үлестер туралы түсінік беру, берілген есептерді шығару дағдыларын жетілдіру. Дамытушылық : Оқушылардың логикалық ойлау,танымдық қабілеттерін арттыру, шығармашылық жұмыс істей білу дағдысын қалыптастыру. Тәрбиелік : Жаңа әдіс - т әсілдер арқылы балаларды ынтымақдастыққа, ұйымшылдыққа, жылдамдыққа, өз бетімен жұмыс істеуге тәрбиелеу.

Б А Ғ А Л А У – “ 5” – “ 4” – “ 3”C АБАҚ АЛДЫНДА КӨҢІЛ КҮЙІМІЗДІ КӨТЕРЕЙІК!!!

3 слайд
Б А Ғ А Л А У – “ 5” – “ 4” – “ 3”C АБАҚ АЛДЫНДА КӨҢІЛ КҮЙІМІЗДІ КӨТЕРЕЙІК!!!

3 слайд

Б А Ғ А Л А У – “ 5” – “ 4” – “ 3”C АБАҚ АЛДЫНДА КӨҢІЛ КҮЙІМІЗДІ КӨТЕРЕЙІК!!!

READ ABOUT THE POP STAR, DILNAZ AKHMADIEVA. DILNAZ AKHMADIEVA WAS BORN IN 1980 .SHE WAS ONLY FOUR WHEN SHE ACTED IN HER FIR

4 слайд
READ ABOUT THE POP STAR, DILNAZ AKHMADIEVA. DILNAZ AKHMADIEVA WAS BORN IN 1980 .SHE WAS ONLY FOUR WHEN SHE ACTED IN HER FIRST FILM AND ONLY SIX WHEN SHE SANG ON STAGE IN ALMATY. SHE BECAME FAMOUS IN THE 1990S AND HAS MADE FIVE ALBUMS OF SONGS. SHE HAS PERFORMED IN ASIA, EUROPE AND AMERICA.

4 слайд

READ ABOUT THE POP STAR, DILNAZ AKHMADIEVA. DILNAZ AKHMADIEVA WAS BORN IN 1980 .SHE WAS ONLY FOUR WHEN SHE ACTED IN HER FIRST FILM AND ONLY SIX WHEN SHE SANG ON STAGE IN ALMATY. SHE BECAME FAMOUS IN THE 1990S AND HAS MADE FIVE ALBUMS OF SONGS. SHE HAS PERFORMED IN ASIA, EUROPE AND AMERICA.

"Тәуелсіз Қазақстан: бейбітшіліктің, келісімнің және жасампаздықтың 2 5 жылы"

5 слайд
"Тәуелсіз Қазақстан: бейбітшіліктің, келісімнің және жасампаздықтың 2 5 жылы"

5 слайд

"Тәуелсіз Қазақстан: бейбітшіліктің, келісімнің және жасампаздықтың 2 5 жылы"

 Үй тапсырмасын сұрау t S VОқушыларды геометрик фигуралар арқылы топқа біріктіру .

6 слайд
 Үй тапсырмасын сұрау t S VОқушыларды геометрик фигуралар арқылы топқа біріктіру .

6 слайд

 Үй тапсырмасын сұрау t S VОқушыларды геометрик фигуралар арқылы топқа біріктіру .

 Егер саған сабақ ұнаса және тапсырманың барлығын сәтті орындаған болсаң, батпырауықты жасыл түске боя  Егер сен сабақт

7 слайд
 Егер саған сабақ ұнаса және тапсырманың барлығын сәтті орындаған болсаң, батпырауықты жасыл түске боя  Егер сен сабақта белгілі бір қиындықты кездестірген болсаң, батпырауықты сары түске боя  Егер саған сабақ барысында тапсырмаларды орындау қиын болып, мұғалімнің көмегі қажет болған болса, батпырауықты қызыл түске боя REFLECTION

7 слайд

 Егер саған сабақ ұнаса және тапсырманың барлығын сәтті орындаған болсаң, батпырауықты жасыл түске боя  Егер сен сабақта белгілі бір қиындықты кездестірген болсаң, батпырауықты сары түске боя  Егер саған сабақ барысында тапсырмаларды орындау қиын болып, мұғалімнің көмегі қажет болған болса, батпырауықты қызыл түске боя REFLECTION

1. Дастурхонда 10 пиёла, 3ни олди Хилола Қолганига қуйиб чой,меҳмон кутти Гулнора . 2. Тарвуз олдим полиздан,

8 слайд
1. Дастурхонда 10 пиёла, 3ни олди Хилола Қолганига қуйиб чой,меҳмон кутти Гулнора . 2. Тарвуз олдим полиздан, пичоқ олиб патнисдан, Тарвузни мен 4га бўлдим, Бир б ўлагин отга бердим

8 слайд

1. Дастурхонда 10 пиёла, 3ни олди Хилола Қолганига қуйиб чой,меҳмон кутти Гулнора . 2. Тарвуз олдим полиздан, пичоқ олиб патнисдан, Тарвузни мен 4га бўлдим, Бир б ўлагин отга бердим

 Балалар, сендер натурал сандарды білесіңдер. Натурал сандардан басқа ұзындықты, массаны, уақытты өлшеу үшін б

9 слайд
 Балалар, сендер натурал сандарды білесіңдер. Натурал сандардан басқа ұзындықты, массаны, уақытты өлшеу үшін бөлшек сандар деп аталатын жаңа сандар енгізілген. Интерактивті тақтадағы алма тең төрт бөлікке бөлінген.  Мұндай тең бөліктер үлес деп аталады.    деп жаза аламыз. Төрттен бір деп оқимыз.

9 слайд

 Балалар, сендер натурал сандарды білесіңдер. Натурал сандардан басқа ұзындықты, массаны, уақытты өлшеу үшін бөлшек сандар деп аталатын жаңа сандар енгізілген. Интерактивті тақтадағы алма тең төрт бөлікке бөлінген.  Мұндай тең бөліктер үлес деп аталады.    деп жаза аламыз. Төрттен бір деп оқимыз.

Балалар,міне осы өрнектелген бөліктер жай бөлшекті білдіреді. Үлестер тең бөліктер болғандықтан, «үлес» деген

10 слайд
Балалар,міне осы өрнектелген бөліктер жай бөлшекті білдіреді. Үлестер тең бөліктер болғандықтан, «үлес» деген ұғымды «бөлік» деп те атайды.  Жай бөлшекті:   , деп жазамыз, мұндағы а – алымы, b – бөлімі. Жай бөлшектің жазылуындағы – сызық бөлшек сызығы. Бөлшек бөліміндегі сан неше үлеске бөлінгенін көрсетеді. Ал бөлшек алымындағы сан неше үлестің алынғанын көрсетеді. 0 саны кез келген жай бөлшектің алымы болады, бірақ бөлімі бола алмайды. Өйткені санды нөлге бөлуге болмайды. Жай бөлшекті оқығанда алдымен бөлшек сызығының астындағы сан шығыс септігінде оқылады.

10 слайд

Балалар,міне осы өрнектелген бөліктер жай бөлшекті білдіреді. Үлестер тең бөліктер болғандықтан, «үлес» деген ұғымды «бөлік» деп те атайды.  Жай бөлшекті:   , деп жазамыз, мұндағы а – алымы, b – бөлімі. Жай бөлшектің жазылуындағы – сызық бөлшек сызығы. Бөлшек бөліміндегі сан неше үлеске бөлінгенін көрсетеді. Ал бөлшек алымындағы сан неше үлестің алынғанын көрсетеді. 0 саны кез келген жай бөлшектің алымы болады, бірақ бөлімі бола алмайды. Өйткені санды нөлге бөлуге болмайды. Жай бөлшекті оқығанда алдымен бөлшек сызығының астындағы сан шығыс септігінде оқылады.

Оны қайшымен қиып алсақ, екі тіктөртбұрыш аламыз. Яғни шаршы екіге бөлінді. Оның бір бөлігі шаршының жартысына тең. Осы бөлік

11 слайд
Оны қайшымен қиып алсақ, екі тіктөртбұрыш аламыз. Яғни шаршы екіге бөлінді. Оның бір бөлігі шаршының жартысына тең. Осы бөлікті ½ «екіден бір» деп өрнектеуге болады.Шаршыны екіге бөлейік

11 слайд

Оны қайшымен қиып алсақ, екі тіктөртбұрыш аламыз. Яғни шаршы екіге бөлінді. Оның бір бөлігі шаршының жартысына тең. Осы бөлікті ½ «екіден бір» деп өрнектеуге болады.Шаршыны екіге бөлейік

12 слайд

12 слайд

FILL IN THE CROSSWORD ЖЕЛТОҚСАННЫҢ ЖИЫРМА ҮШІ. ТАҚЫРЫП : ҮЛЕСТЕР .

13 слайд
FILL IN THE CROSSWORD ЖЕЛТОҚСАННЫҢ ЖИЫРМА ҮШІ. ТАҚЫРЫП : ҮЛЕСТЕР .

13 слайд

FILL IN THE CROSSWORD ЖЕЛТОҚСАННЫҢ ЖИЫРМА ҮШІ. ТАҚЫРЫП : ҮЛЕСТЕР .

2 . а) Бақта 240 ағаш бар. Оның 1/8 бөлігі алма ағаштары, қалғаны- алмұрт ағаштары. Бақта қанша алмұрт ағашы бар? ОҚУЛЫҚП

14 слайд
2 . а) Бақта 240 ағаш бар. Оның 1/8 бөлігі алма ағаштары, қалғаны- алмұрт ағаштары. Бақта қанша алмұрт ағашы бар? ОҚУЛЫҚПЕН ЖҰМЫС 4 . а)Есептің сызбасын толықтыр. t=? сағ S= км V = км/сағ . V = км/сағ

14 слайд

2 . а) Бақта 240 ағаш бар. Оның 1/8 бөлігі алма ағаштары, қалғаны- алмұрт ағаштары. Бақта қанша алмұрт ағашы бар? ОҚУЛЫҚПЕН ЖҰМЫС 4 . а)Есептің сызбасын толықтыр. t=? сағ S= км V = км/сағ . V = км/сағ

“ БОСҚА ОТЫРМАЙ, БАС ҚАТЫР”

15 слайд
“ БОСҚА ОТЫРМАЙ, БАС ҚАТЫР”

15 слайд

“ БОСҚА ОТЫРМАЙ, БАС ҚАТЫР”

WORKING WITH STUDENT`S BOOK MATCH THE WORDS WITH THE PICTURES. WRITE THE NAMES OF THE INSTRUMENTS IN THE SPACES. 1. A PIANO 2

16 слайд
WORKING WITH STUDENT`S BOOK MATCH THE WORDS WITH THE PICTURES. WRITE THE NAMES OF THE INSTRUMENTS IN THE SPACES. 1. A PIANO 2. DRUMS 3. A TRUMPET 4. A VIOLIN 5.A CLARINET 6. AN ELECTRIC GUITAR 7. A SAXOPHONE 8. A FLUTE 9. A DOMBRA 10. A RUBOB. a violin “ МАТЕМАТИКАЛЫҚ БҰЛТТАР ” ойыны . 150:3 = 350:7= 350:7=50600:3=200150:3 =50 600:3=t s v

16 слайд

WORKING WITH STUDENT`S BOOK MATCH THE WORDS WITH THE PICTURES. WRITE THE NAMES OF THE INSTRUMENTS IN THE SPACES. 1. A PIANO 2. DRUMS 3. A TRUMPET 4. A VIOLIN 5.A CLARINET 6. AN ELECTRIC GUITAR 7. A SAXOPHONE 8. A FLUTE 9. A DOMBRA 10. A RUBOB. a violin “ МАТЕМАТИКАЛЫҚ БҰЛТТАР ” ойыны . 150:3 = 350:7= 350:7=50600:3=200150:3 =50 600:3=t s v

WORKING WITH STUDENT`S BOOK MATCH THE WORDS WITH THE PICTURES. WRITE THE NAMES OF THE INSTRUMENTS IN THE SPACES. 1. A PIANO 2

17 слайд
WORKING WITH STUDENT`S BOOK MATCH THE WORDS WITH THE PICTURES. WRITE THE NAMES OF THE INSTRUMENTS IN THE SPACES. 1. A PIANO 2. DRUMS 3. A TRUMPET 4. A VIOLIN 5.A CLARINET 6. AN ELECTRIC GUITAR 7. A SAXOPHONE 8. A FLUTE 9. A DOMBRA 10. A RUBOB. a violin dombra . a trumpet a saxophon e 5.a clarinet a piano a rubob drumsan electric guitar ШЫНЫҚСАҢ ШЫМЫР БОЛАРСЫҢ! “ Шаңғы тебу” ойыны. Математикалық диктант Жай бөлшек түрінде жазыңдар: Жетіден екіні Бестен үшті Алтыдан бірді Сегізден бесті Оннан тоғызды Жүзден үшті

17 слайд

WORKING WITH STUDENT`S BOOK MATCH THE WORDS WITH THE PICTURES. WRITE THE NAMES OF THE INSTRUMENTS IN THE SPACES. 1. A PIANO 2. DRUMS 3. A TRUMPET 4. A VIOLIN 5.A CLARINET 6. AN ELECTRIC GUITAR 7. A SAXOPHONE 8. A FLUTE 9. A DOMBRA 10. A RUBOB. a violin dombra . a trumpet a saxophon e 5.a clarinet a piano a rubob drumsan electric guitar ШЫНЫҚСАҢ ШЫМЫР БОЛАРСЫҢ! “ Шаңғы тебу” ойыны. Математикалық диктант Жай бөлшек түрінде жазыңдар: Жетіден екіні Бестен үшті Алтыдан бірді Сегізден бесті Оннан тоғызды Жүзден үшті

FIND THE VOWEL SOUNDS Aa, Uu, Ii, Oo, Ee. м s c м usic

18 слайд
FIND THE VOWEL SOUNDS Aa, Uu, Ii, Oo, Ee. м s c м usic мусиқа, куй r gg reggae регги j zz jazz жаз h p h p hip hop хип хоп cl ss c l classical мумтоз, классик r p rap репПостер қорғау

18 слайд

FIND THE VOWEL SOUNDS Aa, Uu, Ii, Oo, Ee. м s c м usic мусиқа, куй r gg reggae регги j zz jazz жаз h p h p hip hop хип хоп cl ss c l classical мумтоз, классик r p rap репПостер қорғау

«АЛТЫН САНДЫҚ» ОЙЫНЫ Берілген сандарды өз сандықтарына орналастыр. Жай сандар: Құрама сандар: Жай бөлшектер: 9, 4

19 слайд
«АЛТЫН САНДЫҚ» ОЙЫНЫ   Берілген сандарды өз сандықтарына орналастыр. Жай сандар: Құрама сандар: Жай бөлшектер: 9, 4/5, 15 4, 21, 2/3 7, 1/6, 23

19 слайд

«АЛТЫН САНДЫҚ» ОЙЫНЫ   Берілген сандарды өз сандықтарына орналастыр. Жай сандар: Құрама сандар: Жай бөлшектер: 9, 4/5, 15 4, 21, 2/3 7, 1/6, 23

THE GREATEST COMPOSERS

20 слайд
THE GREATEST COMPOSERS

20 слайд

THE GREATEST COMPOSERS

БАҒАЛАУ

21 слайд
БАҒАЛАУ

21 слайд

БАҒАЛАУ

ҮЙГЕ ТАПСЫРМА: № 795

22 слайд
ҮЙГЕ ТАПСЫРМА: № 795

22 слайд

ҮЙГЕ ТАПСЫРМА: № 795

РЕФЛЕКСИЯ

23 слайд
РЕФЛЕКСИЯ

23 слайд

РЕФЛЕКСИЯ

24 слайд

24 слайд