Ашық сабақ XVIII ғасырдағы қазақтардың материалдық мәдениеті 8 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ XVIII ғасырдағы қазақтардың материалдық мәдениеті 8 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
8 сынып оқушыларына ХҮІІІ ғасырдағы қазақ халқының материалдық мәдениетінің дамуы туралы жақсы түсінік қалыптастыруға жақсы үлес қосады
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Қазақстан тарихы пән мұғалімі:Н.Еспанов сынып: 8 “Ғ” №59 жалпы орта білім беретін мектебі

#1 слайд
Қазақстан тарихы пән мұғалімі:Н.Еспанов сынып: 8 “Ғ” №59 жалпы орта білім беретін мектебі

1 слайд

Қазақстан тарихы пән мұғалімі:Н.Еспанов сынып: 8 “Ғ” №59 жалпы орта білім беретін мектебі

Сабақ тақырыбы •XVIII ғасырдағы қазақтардың материалдық мәдениеті •Зерттеу сұрағы: Қазақтың ұлттық қолданбалы өнерінің бірегей

#2 слайд
Сабақ тақырыбы •XVIII ғасырдағы қазақтардың материалдық мәдениеті •Зерттеу сұрағы: Қазақтың ұлттық қолданбалы өнерінің бірегейлігі неде?

2 слайд

Сабақ тақырыбы •XVIII ғасырдағы қазақтардың материалдық мәдениеті •Зерттеу сұрағы: Қазақтың ұлттық қолданбалы өнерінің бірегейлігі неде?

Оқу мақсаты 7.2.2.4 –қолданбалы өнердің жетістіктерін бағалау

#3 слайд
Оқу мақсаты 7.2.2.4 –қолданбалы өнердің жетістіктерін бағалау

3 слайд

Оқу мақсаты 7.2.2.4 –қолданбалы өнердің жетістіктерін бағалау

Сабақ мақсаттары •Барлығы:Халықтың материалдық мәдениеті туралы біледі •Көпшілігі: Халықтың материалдық мәдениеті туралы дерек

#4 слайд
Сабақ мақсаттары •Барлығы:Халықтың материалдық мәдениеті туралы біледі •Көпшілігі: Халықтың материалдық мәдениеті туралы деректерді қолданады •Кейбірі:Халықтың материалдық мәдениеті құндылықтарын анықтайды

4 слайд

Сабақ мақсаттары •Барлығы:Халықтың материалдық мәдениеті туралы біледі •Көпшілігі: Халықтың материалдық мәдениеті туралы деректерді қолданады •Кейбірі:Халықтың материалдық мәдениеті құндылықтарын анықтайды

Тілдік мақсат •Тілдік мақсат Экспедициялардың келу мақсатын, зерттеу бағыттарын анықтау үшін топта дерек көздерді зерттейді (ай

#5 слайд
Тілдік мақсат •Тілдік мақсат Экспедициялардың келу мақсатын, зерттеу бағыттарын анықтау үшін топта дерек көздерді зерттейді (айтылым, тыңдалым және оқылым дағдылары). •Пәнге қатысты лексика мен терминология •экспедиция •отаршылдық •шекаралық комиссия •бекіністер шебі •форпост •ауыз әдебиеті •жырау •жыршы •Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер •Ресей империясы қазақ жерін зерттеуге мүдделі болды, себебі... •П. Рычковтың еңбегінде... •Паллас экспедициясының мақсаты... •Ақындар мен жыраулардың шығармашылығындағы негізгі ой... •Деректерге сүйене отырып... •Деректерге сүйене отырып, қандай нәтиже шығаруға болады?

5 слайд

Тілдік мақсат •Тілдік мақсат Экспедициялардың келу мақсатын, зерттеу бағыттарын анықтау үшін топта дерек көздерді зерттейді (айтылым, тыңдалым және оқылым дағдылары). •Пәнге қатысты лексика мен терминология •экспедиция •отаршылдық •шекаралық комиссия •бекіністер шебі •форпост •ауыз әдебиеті •жырау •жыршы •Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер •Ресей империясы қазақ жерін зерттеуге мүдделі болды, себебі... •П. Рычковтың еңбегінде... •Паллас экспедициясының мақсаты... •Ақындар мен жыраулардың шығармашылығындағы негізгі ой... •Деректерге сүйене отырып... •Деректерге сүйене отырып, қандай нәтиже шығаруға болады?

Бағалау критерийлері •Халықтың материалдық мәдениеті туралы түсіндіреді •Халықтың материалдық мәдениеті туралы деректерді қол

#6 слайд
Бағалау критерийлері •Халықтың материалдық мәдениеті туралы түсіндіреді •Халықтың материалдық мәдениеті туралы деректерді қолданады •Халықтың материалдық мәдениеті туралы бағалау жасайды

6 слайд

Бағалау критерийлері •Халықтың материалдық мәдениеті туралы түсіндіреді •Халықтың материалдық мәдениеті туралы деректерді қолданады •Халықтың материалдық мәдениеті туралы бағалау жасайды

Құндылықтарды дарыту:«Мәңгілік Ел» идеясының маңызды құрамдас бөліктері болып табылатын азаматтық және жалпыұлттық идея қазақ

#7 слайд
Құндылықтарды дарыту:«Мәңгілік Ел» идеясының маңызды құрамдас бөліктері болып табылатын азаматтық және жалпыұлттық идея қазақстандықтардың бойында патриоттық сезімі, ұлттық сана- сезімі, ұлттық рухы, азаматтылығы мен әлеуметтік белсенділігі жоғары деңгейлі зияткер әрі бәсекеге қабілетті тұлғаға тән қасиет-сапаларды жетілдіру Пәнаралық байланыстар:Қазақ әдебиеті, география

7 слайд

Құндылықтарды дарыту:«Мәңгілік Ел» идеясының маңызды құрамдас бөліктері болып табылатын азаматтық және жалпыұлттық идея қазақстандықтардың бойында патриоттық сезімі, ұлттық сана- сезімі, ұлттық рухы, азаматтылығы мен әлеуметтік белсенділігі жоғары деңгейлі зияткер әрі бәсекеге қабілетті тұлғаға тән қасиет-сапаларды жетілдіру Пәнаралық байланыстар:Қазақ әдебиеті, география

Ұйымдастыру кезеңі •Оқушылармен сәлемдесу,түгелдеу,назарларын сабаққа аударып,сабақ мақсаттарымен таныстыру •Оқушыларға қазақ

#8 слайд
Ұйымдастыру кезеңі •Оқушылармен сәлемдесу,түгелдеу,назарларын сабаққа аударып,сабақ мақсаттарымен таныстыру •Оқушыларға қазақ халқының материалдық мәдениетіне не жататыны туралы ой бөлісемін. • Оқулықтағы мәліметтерге сүйене отырып, оқушылардан сабақ тақырыбы қандай болуы мүмкіндігін сұраймын. Дескриптор: •Оқушылар сабақ тақырыбы мен мақсатын анықтайды

8 слайд

Ұйымдастыру кезеңі •Оқушылармен сәлемдесу,түгелдеу,назарларын сабаққа аударып,сабақ мақсаттарымен таныстыру •Оқушыларға қазақ халқының материалдық мәдениетіне не жататыны туралы ой бөлісемін. • Оқулықтағы мәліметтерге сүйене отырып, оқушылардан сабақ тақырыбы қандай болуы мүмкіндігін сұраймын. Дескриптор: •Оқушылар сабақ тақырыбы мен мақсатын анықтайды

Топтық Жұмыс: Сынып оқушыларын төрт топқа бөлемін: Оқушылар оқулықтағы мәтінді пайдалана отырып топ аттарына қарай өнім жасап

#9 слайд
Топтық Жұмыс: Сынып оқушыларын төрт топқа бөлемін: Оқушылар оқулықтағы мәтінді пайдалана отырып топ аттарына қарай өнім жасап шығады •1-топ: Зергерлер •2-топ: Тігіншілер •3-топ: Тарихшылар •4-топ Дизайнерлер •Әр топ алдын-ала жинақтаған материалдарды топ атына сәйкес іріктеп алады.   Дескриптор: •Оқушылар тақырыпқа байланысты өнім жасайды •Оқушылар материалдық мәдениет туралы талдау жасайды

9 слайд

Топтық Жұмыс: Сынып оқушыларын төрт топқа бөлемін: Оқушылар оқулықтағы мәтінді пайдалана отырып топ аттарына қарай өнім жасап шығады •1-топ: Зергерлер •2-топ: Тігіншілер •3-топ: Тарихшылар •4-топ Дизайнерлер •Әр топ алдын-ала жинақтаған материалдарды топ атына сәйкес іріктеп алады.   Дескриптор: •Оқушылар тақырыпқа байланысты өнім жасайды •Оқушылар материалдық мәдениет туралы талдау жасайды

Интерпретация Оқушылар жұмыстарының нәтижесінде ХІХ ғасырдағы ұлттық киімді заманауи үлгіге бейімдеп, ХХІ ғасырдың «бренд» ма

#10 слайд
Интерпретация Оқушылар жұмыстарының нәтижесінде ХІХ ғасырдағы ұлттық киімді заманауи үлгіге бейімдеп, ХХІ ғасырдың «бренд» маркасын көрсетуі керек. Оқушылар жаңа киім үлгісін жасап шығуы керек.Бірақ киім үлгісі қазақтың материалдық мәдениеті критерилеріне сай болу керек.   Дескриптор: •Материалдық мәдениетке бағалау жасайды •Біріге отырып жаңа нәрсе жасап шығады

10 слайд

Интерпретация Оқушылар жұмыстарының нәтижесінде ХІХ ғасырдағы ұлттық киімді заманауи үлгіге бейімдеп, ХХІ ғасырдың «бренд» маркасын көрсетуі керек. Оқушылар жаңа киім үлгісін жасап шығуы керек.Бірақ киім үлгісі қазақтың материалдық мәдениеті критерилеріне сай болу керек.   Дескриптор: •Материалдық мәдениетке бағалау жасайды •Біріге отырып жаңа нәрсе жасап шығады

Бағалау •Оқушылардың басбармақтарын көрсету арқылы топтар бір-бірін бағалайды •Басбармақ жоғарыға қарай = Жақсы. •Басбармақ

#11 слайд
Бағалау •Оқушылардың басбармақтарын көрсету арқылы топтар бір-бірін бағалайды •Басбармақ жоғарыға қарай = Жақсы. •Басбармақ көлденең = Орта. •Басбармақ төмен қарай = Төмен.

11 слайд

Бағалау •Оқушылардың басбармақтарын көрсету арқылы топтар бір-бірін бағалайды •Басбармақ жоғарыға қарай = Жақсы. •Басбармақ көлденең = Орта. •Басбармақ төмен қарай = Төмен.

#12 слайд

12 слайд

Үйге тапсырма •:§-15-16-17-18 тірек сызба жасау

#13 слайд
Үйге тапсырма •:§-15-16-17-18 тірек сызба жасау

13 слайд

Үйге тапсырма •:§-15-16-17-18 тірек сызба жасау

Файл форматы:
ppt
19.11.2018
1674
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі