Материалдар / Ашық сабақ Уақытты қалай өлшейміз
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ Уақытты қалай өлшейміз

Материал туралы қысқаша түсінік
Студенттерге өздерінің білімдерін жетілдіру үшін қажет
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Мамыр 2020
255
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Дидактика – педагогикалық маңызды саласы. Дидактика (didaktikоc – оқытушы, didasko – оқушы) ұғымы грек тілінен алынған, оқыту

1 слайд
Дидактика – педагогикалық маңызды саласы. Дидактика (didaktikоc – оқытушы, didasko – оқушы) ұғымы грек тілінен алынған, оқыту немесе үйрету деген сөз. Бұл ұғымды ғылыми айналымға алғаш енгізген неміс педагогы Вольфганг Ратке (1571–1635).

1 слайд

Дидактика – педагогикалық маңызды саласы. Дидактика (didaktikоc – оқытушы, didasko – оқушы) ұғымы грек тілінен алынған, оқыту немесе үйрету деген сөз. Бұл ұғымды ғылыми айналымға алғаш енгізген неміс педагогы Вольфганг Ратке (1571–1635).

Сол мағынада бұл ұғымды чех педагогы Я.А. Коменский пайдаланып, 1657 жылы өзінің “Ұлы дидактика” еңбегін жарыққа шығарады. Д

2 слайд
Сол мағынада бұл ұғымды чех педагогы Я.А. Коменский пайдаланып, 1657 жылы өзінің “Ұлы дидактика” еңбегін жарыққа шығарады. Д идактика – білім беру мен оқыту мәселелерін зерттейтін ғылым саласы. Ол оқыту теориясы деп те аталады. Дидактиканың зерттеу пәні – оқыту мен оқудың себептері, барысы, нәтижелері

2 слайд

Сол мағынада бұл ұғымды чех педагогы Я.А. Коменский пайдаланып, 1657 жылы өзінің “Ұлы дидактика” еңбегін жарыққа шығарады. Д идактика – білім беру мен оқыту мәселелерін зерттейтін ғылым саласы. Ол оқыту теориясы деп те аталады. Дидактиканың зерттеу пәні – оқыту мен оқудың себептері, барысы, нәтижелері

Дидактиканың даму тарихы Я.А.Коменский И.Г.Песталоций Ж.Ж.Руссо К.Д.Ушинский Н.К.Крупская А.С.Макаренко М.Жұмабаев Ж.Аймау

3 слайд
Дидактиканың даму тарихы Я.А.Коменский И.Г.Песталоций Ж.Ж.Руссо К.Д.Ушинский Н.К.Крупская А.С.Макаренко М.Жұмабаев Ж.Аймауытов А.Байтұрсынов Ы.Алтынсарин В.А.Сухомлинский Оқыту теориясының негізін қалаушылар, үлес қосқан ғалымдар : Оқыту - оқушыны білімдендіру, тәрбиелеу, дамыту мақсатына бағытталған алдын–ала жоспарланған іс әрекет.

3 слайд

Дидактиканың даму тарихы Я.А.Коменский И.Г.Песталоций Ж.Ж.Руссо К.Д.Ушинский Н.К.Крупская А.С.Макаренко М.Жұмабаев Ж.Аймауытов А.Байтұрсынов Ы.Алтынсарин В.А.Сухомлинский Оқыту теориясының негізін қалаушылар, үлес қосқан ғалымдар : Оқыту - оқушыны білімдендіру, тәрбиелеу, дамыту мақсатына бағытталған алдын–ала жоспарланған іс әрекет.

Дидактиканың міндеті-білім мазмұнын,оқыту әдістерін және оқытуды ұйымдастыруды ғылыми тұрғыдан негіздеу.

4 слайд
Дидактиканың міндеті-білім мазмұнын,оқыту әдістерін және оқытуды ұйымдастыруды ғылыми тұрғыдан негіздеу.

4 слайд

Дидактиканың міндеті-білім мазмұнын,оқыту әдістерін және оқытуды ұйымдастыруды ғылыми тұрғыдан негіздеу.

Білім беру , біріншіден, ғылым негіздеріне сай оқушыларды нақты фактілермен, қағида және түсініктермен, заңдылықтармен қарула

5 слайд
Білім беру , біріншіден, ғылым негіздеріне сай оқушыларды нақты фактілермен, қағида және түсініктермен, заңдылықтармен қаруландыруды қамтамасыз етсе, екіншіден солардың негізінде, айналасындағы әр түрлі құбылыстарға олардың ғылыми көзқарасын қалыптастыру.

5 слайд

Білім беру , біріншіден, ғылым негіздеріне сай оқушыларды нақты фактілермен, қағида және түсініктермен, заңдылықтармен қаруландыруды қамтамасыз етсе, екіншіден солардың негізінде, айналасындағы әр түрлі құбылыстарға олардың ғылыми көзқарасын қалыптастыру.

Оқыту процесі – білімді, біліктілік пен дағдыны меңгеретін, оқушылардың дүниетанымын, күш қайратын, қабілеттерін тәрбиелеп да

6 слайд
Оқыту процесі – білімді, біліктілік пен дағдыны меңгеретін, оқушылардың дүниетанымын, күш қайратын, қабілеттерін тәрбиелеп дамытатын іс– әрекет барысы. Екі жақты процесс болғандықтан,мұғалім мен оқушылардың бірлескен Іс-әрекетін,мұғалім тарапынан оқушы іс-әрекетіне басшылық етуді,жоспарлауды,ұйымдастыруды Басқаруды талап етеді.

6 слайд

Оқыту процесі – білімді, біліктілік пен дағдыны меңгеретін, оқушылардың дүниетанымын, күш қайратын, қабілеттерін тәрбиелеп дамытатын іс– әрекет барысы. Екі жақты процесс болғандықтан,мұғалім мен оқушылардың бірлескен Іс-әрекетін,мұғалім тарапынан оқушы іс-әрекетіне басшылық етуді,жоспарлауды,ұйымдастыруды Басқаруды талап етеді.

Оқытудың маңызды міндеттері  Оқушылардың танымдық белсенділігін ынталандыру.  Оқушылардың ғылыми білім,іскерлік дағдыларды М

7 слайд
Оқытудың маңызды міндеттері  Оқушылардың танымдық белсенділігін ынталандыру.  Оқушылардың ғылыми білім,іскерлік дағдыларды Меңгеруіне керекті оқу-танымдық іс-әрекетті ұйымдастыру.  Ақыл-ойды,ұғымталдықты,қабілетті,  дарындылықты дамыту.

7 слайд

Оқытудың маңызды міндеттері  Оқушылардың танымдық белсенділігін ынталандыру.  Оқушылардың ғылыми білім,іскерлік дағдыларды Меңгеруіне керекті оқу-танымдық іс-әрекетті ұйымдастыру.  Ақыл-ойды,ұғымталдықты,қабілетті,  дарындылықты дамыту.

8 слайд

8 слайд

9 слайд

9 слайд