Ашық сабақ Уақытты қалай өлшейміз
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Дидактика – педагогикалық маңызды саласы.
Дидактика (didaktikоc – оқытушы, didasko –
оқушы) ұғымы грек тілінен алынған, оқыту
немесе үйрету деген сөз.
Бұл ұғымды ғылыми айналымға алғаш енгізген
неміс педагогы Вольфганг Ратке (1571–1635).
1 слайд
Дидактика – педагогикалық маңызды саласы. Дидактика (didaktikоc – оқытушы, didasko – оқушы) ұғымы грек тілінен алынған, оқыту немесе үйрету деген сөз. Бұл ұғымды ғылыми айналымға алғаш енгізген неміс педагогы Вольфганг Ратке (1571–1635).
2 слайд
Сол мағынада бұл ұғымды чех педагогы Я.А.
Коменский пайдаланып, 1657 жылы өзінің “Ұлы
дидактика” еңбегін жарыққа шығарады. Д идактика –
білім беру мен оқыту мәселелерін зерттейтін ғылым
саласы. Ол оқыту теориясы деп те аталады.
Дидактиканың зерттеу пәні – оқыту мен оқудың
себептері, барысы, нәтижелері
2 слайд
Сол мағынада бұл ұғымды чех педагогы Я.А. Коменский пайдаланып, 1657 жылы өзінің “Ұлы дидактика” еңбегін жарыққа шығарады. Д идактика – білім беру мен оқыту мәселелерін зерттейтін ғылым саласы. Ол оқыту теориясы деп те аталады. Дидактиканың зерттеу пәні – оқыту мен оқудың себептері, барысы, нәтижелері
3 слайд
Дидактиканың даму тарихы
Я.А.Коменский
И.Г.Песталоций
Ж.Ж.Руссо
К.Д.Ушинский
Н.К.Крупская
А.С.Макаренко
М.Жұмабаев Ж.Аймауытов А.Байтұрсынов Ы.Алтынсарин В.А.Сухомлинский Оқыту теориясының негізін қалаушылар,
үлес қосқан ғалымдар :
Оқыту - оқушыны білімдендіру, тәрбиелеу, дамыту
мақсатына бағытталған алдын–ала жоспарланған іс әрекет.
3 слайд
Дидактиканың даму тарихы Я.А.Коменский И.Г.Песталоций Ж.Ж.Руссо К.Д.Ушинский Н.К.Крупская А.С.Макаренко М.Жұмабаев Ж.Аймауытов А.Байтұрсынов Ы.Алтынсарин В.А.Сухомлинский Оқыту теориясының негізін қалаушылар, үлес қосқан ғалымдар : Оқыту - оқушыны білімдендіру, тәрбиелеу, дамыту мақсатына бағытталған алдын–ала жоспарланған іс әрекет.
4 слайд
Дидактиканың міндеті-білім мазмұнын,оқыту әдістерін
және оқытуды ұйымдастыруды ғылыми тұрғыдан негіздеу.
4 слайд
Дидактиканың міндеті-білім мазмұнын,оқыту әдістерін және оқытуды ұйымдастыруды ғылыми тұрғыдан негіздеу.
5 слайд
Білім беру , біріншіден, ғылым негіздеріне сай
оқушыларды нақты фактілермен, қағида және
түсініктермен, заңдылықтармен қаруландыруды
қамтамасыз етсе,
екіншіден солардың негізінде, айналасындағы
әр түрлі құбылыстарға олардың ғылыми
көзқарасын қалыптастыру.
5 слайд
Білім беру , біріншіден, ғылым негіздеріне сай оқушыларды нақты фактілермен, қағида және түсініктермен, заңдылықтармен қаруландыруды қамтамасыз етсе, екіншіден солардың негізінде, айналасындағы әр түрлі құбылыстарға олардың ғылыми көзқарасын қалыптастыру.
6 слайд
Оқыту процесі – білімді, біліктілік пен дағдыны
меңгеретін, оқушылардың дүниетанымын, күш
қайратын, қабілеттерін тәрбиелеп дамытатын іс–
әрекет барысы.
Екі жақты процесс болғандықтан,мұғалім мен
оқушылардың бірлескен
Іс-әрекетін,мұғалім тарапынан оқушы іс-әрекетіне
басшылық етуді,жоспарлауды,ұйымдастыруды
Басқаруды талап етеді.
6 слайд
Оқыту процесі – білімді, біліктілік пен дағдыны меңгеретін, оқушылардың дүниетанымын, күш қайратын, қабілеттерін тәрбиелеп дамытатын іс– әрекет барысы. Екі жақты процесс болғандықтан,мұғалім мен оқушылардың бірлескен Іс-әрекетін,мұғалім тарапынан оқушы іс-әрекетіне басшылық етуді,жоспарлауды,ұйымдастыруды Басқаруды талап етеді.
7 слайд
Оқытудың маңызды міндеттері
Оқушылардың танымдық белсенділігін
ынталандыру.
Оқушылардың ғылыми білім,іскерлік дағдыларды
Меңгеруіне керекті оқу-танымдық іс-әрекетті
ұйымдастыру.
Ақыл-ойды,ұғымталдықты,қабілетті,
дарындылықты дамыту.
7 слайд
Оқытудың маңызды міндеттері Оқушылардың танымдық белсенділігін ынталандыру. Оқушылардың ғылыми білім,іскерлік дағдыларды Меңгеруіне керекті оқу-танымдық іс-әрекетті ұйымдастыру. Ақыл-ойды,ұғымталдықты,қабілетті, дарындылықты дамыту.
8 слайд
8 слайд
9 слайд
9 слайд