Материалдар / Ашық сабақ Зат есім 1 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ Зат есім 1 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Бастауыш сынып мұғалімдеріне
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
07 Ақпан 2019
630
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Пәні: а на тілі Сыныбы: 1 «б» Пән мұғалімі: Молбаева Балжан Қыдыралықызы «Сейфуллин атындағы орта-мектеп бақша» КММ 20

1 слайд
Пәні: а на тілі Сыныбы: 1 «б» Пән мұғалімі: Молбаева Балжан Қыдыралықызы «Сейфуллин атындағы орта-мектеп бақша» КММ 2014-2015 оқу жылы

1 слайд

Пәні: а на тілі Сыныбы: 1 «б» Пән мұғалімі: Молбаева Балжан Қыдыралықызы «Сейфуллин атындағы орта-мектеп бақша» КММ 2014-2015 оқу жылы

 Сабақтың мақсатымен таныстыру  Психологиялық дайындық  Топқа бөлу  «Ой ашар» сұрақ –жауап  Жаңа сабақ  Рефлексия

2 слайд
 Сабақтың мақсатымен таныстыру  Психологиялық дайындық  Топқа бөлу  «Ой ашар» сұрақ –жауап  Жаңа сабақ  Рефлексия

2 слайд

 Сабақтың мақсатымен таныстыру  Психологиялық дайындық  Топқа бөлу  «Ой ашар» сұрақ –жауап  Жаңа сабақ  Рефлексия

1) 1 ) Оқушылардың заттың атын білдіретін сөздер туралы түсініктерін кеңейтуге мүмкіндік жасау. Дауысты дауыссыз дыбыстарды

3 слайд
1) 1 ) Оқушылардың заттың атын білдіретін сөздер туралы түсініктерін кеңейтуге мүмкіндік жасау. Дауысты дауыссыз дыбыстарды ажырата білу; 2 ) Өлеңді мәнерлеп оқуға және өлеңнің негізгі идеясын аша білуге үйрету; 3 ) Ұйымшылдыққа, достыққа, адамгершілікке тәрбиелеу; Мақсаты:

3 слайд

1) 1 ) Оқушылардың заттың атын білдіретін сөздер туралы түсініктерін кеңейтуге мүмкіндік жасау. Дауысты дауыссыз дыбыстарды ажырата білу; 2 ) Өлеңді мәнерлеп оқуға және өлеңнің негізгі идеясын аша білуге үйрету; 3 ) Ұйымшылдыққа, достыққа, адамгершілікке тәрбиелеу; Мақсаты:

Қазақ тілім - өз – тілім – ана тілім, Абай, Мұхтар сөйлеген дана – тілім. Қастерлейді ұл – қызың мәңгі сені, Болашағым, бақыты

4 слайд
Қазақ тілім - өз – тілім – ана тілім, Абай, Мұхтар сөйлеген дана – тілім. Қастерлейді ұл – қызың мәңгі сені, Болашағым, бақытым, дара тілім. Міне балалар, кемеңгер, ғұлама ақындарымыздың тілі – туған тіліміз ана тілі сабағын бастаймыз...Ана тілі

4 слайд

Қазақ тілім - өз – тілім – ана тілім, Абай, Мұхтар сөйлеген дана – тілім. Қастерлейді ұл – қызың мәңгі сені, Болашағым, бақытым, дара тілім. Міне балалар, кемеңгер, ғұлама ақындарымыздың тілі – туған тіліміз ана тілі сабағын бастаймыз...Ана тілі

Үлкенге де сіз Кішіге де сіз Құрметпенен сіздерге Сәлем бердік біз! Қайырлы таң ! Қайырлы күн ! Күліп шықты күн бүгін, Сәттілі

5 слайд
Үлкенге де сіз Кішіге де сіз Құрметпенен сіздерге Сәлем бердік біз! Қайырлы таң ! Қайырлы күн ! Күліп шықты күн бүгін, Сәттілік тілеп осы күн! Психологиялық дайындық

5 слайд

Үлкенге де сіз Кішіге де сіз Құрметпенен сіздерге Сәлем бердік біз! Қайырлы таң ! Қайырлы күн ! Күліп шықты күн бүгін, Сәттілік тілеп осы күн! Психологиялық дайындық

Топқа бөлу: І топ « Бәйшешек» ІІ топ « Жауқазын» ІІІ топ « Қызғалдақ»

6 слайд
Топқа бөлу: І топ « Бәйшешек» ІІ топ « Жауқазын» ІІІ топ « Қызғалдақ»

6 слайд

Топқа бөлу: І топ « Бәйшешек» ІІ топ « Жауқазын» ІІІ топ « Қызғалдақ»

«Ой ашар» «Бәйшешек» тобына  Сауысқанмен көкек қай жерді мекендеген ?  Олар неге б ұтақтарды паналады ?  Көршілердің маза

7 слайд
«Ой ашар» «Бәйшешек» тобына  Сауысқанмен көкек қай жерді мекендеген ?  Олар неге б ұтақтарды паналады ?  Көршілердің мазасын кетірген не ?  Сауысқан қандай ұсыныс жасады көкекке ?  Сауысқан ұяны қалай салды ?

7 слайд

«Ой ашар» «Бәйшешек» тобына  Сауысқанмен көкек қай жерді мекендеген ?  Олар неге б ұтақтарды паналады ?  Көршілердің мазасын кетірген не ?  Сауысқан қандай ұсыныс жасады көкекке ?  Сауысқан ұяны қалай салды ?

«Ой ашар» «Қызғалдақ» тобына  Ұя салуға қай құс ұсыныс жасайды ?  Сауысқан көкектің көмегімен ұя салды ма ?  Қандай өсімді

8 слайд
«Ой ашар» «Қызғалдақ» тобына  Ұя салуға қай құс ұсыныс жасайды ?  Сауысқан көкектің көмегімен ұя салды ма ?  Қандай өсімдік тамырларымен мықтап байлады ?  Ұяның астына не төседі ?  Көкек неге сақау болып қалды ?

8 слайд

«Ой ашар» «Қызғалдақ» тобына  Ұя салуға қай құс ұсыныс жасайды ?  Сауысқан көкектің көмегімен ұя салды ма ?  Қандай өсімдік тамырларымен мықтап байлады ?  Ұяның астына не төседі ?  Көкек неге сақау болып қалды ?

«Ой ашар» « Жауқазын» тобы  Жұрт неге «көкек» деп атап кетті ?  Көкектің ұясы бар ма ?

9 слайд
«Ой ашар» « Жауқазын» тобы  Жұрт неге «көкек» деп атап кетті ?  Көкектің ұясы бар ма ?

9 слайд

«Ой ашар» « Жауқазын» тобы  Жұрт неге «көкек» деп атап кетті ?  Көкектің ұясы бар ма ?

Заттың атын білдіріп, Кім? Не? Кімдер? Нелер? сұрақтарына жауап беретін сөздер. Қазақ тілінде Кім? Кімдер? сұрақтары тек

10 слайд
Заттың атын білдіріп, Кім? Не? Кімдер? Нелер?  сұрақтарына жауап беретін сөздер. Қазақ тілінде Кім? Кімдер?  сұрақтары тек қана адамдарға қойылады ,   Не? Нелер?  сұрақтары   қалған  жанды,  жансыз  зат есімдерге қойылады Зат есім

10 слайд

Заттың атын білдіріп, Кім? Не? Кімдер? Нелер?  сұрақтарына жауап беретін сөздер. Қазақ тілінде Кім? Кімдер?  сұрақтары тек қана адамдарға қойылады ,   Не? Нелер?  сұрақтары   қалған  жанды,  жансыз  зат есімдерге қойылады Зат есім

Кім ? Не ?

11 слайд
Кім ? Не ?

11 слайд

Кім ? Не ?

Кім? Не?

12 слайд
Кім? Не?

12 слайд

Кім? Не?

«Бәйшеше к» тобына « Жауқазын » тобына « Қызғалдақ » тобына Кім? Кімдер? Деген сұраққа жауап беретін зат есімдерді теріп жа

13 слайд
«Бәйшеше к» тобына « Жауқазын » тобына « Қызғалдақ » тобына Кім? Кімдер? Деген сұраққа жауап беретін зат есімдерді теріп жаз. / оқушылар, құс, гүлдер, әке, анашым, мектеп, мұғалім / Көп нүктенің орнына тиісті әріптерді қойып, сұрақ қойыңдар. / бұ..т , к...тап , ағ...лар, д..птер , с...зғыш , әп..лер, д...остар / Төмендегі сөздермен 2-3 сөйлем құраңдар . / Оқушылар, ағаштар, құстар, отырғызды, көктемде, ұшып келді /Топтық жарыс

13 слайд

«Бәйшеше к» тобына « Жауқазын » тобына « Қызғалдақ » тобына Кім? Кімдер? Деген сұраққа жауап беретін зат есімдерді теріп жаз. / оқушылар, құс, гүлдер, әке, анашым, мектеп, мұғалім / Көп нүктенің орнына тиісті әріптерді қойып, сұрақ қойыңдар. / бұ..т , к...тап , ағ...лар, д..птер , с...зғыш , әп..лер, д...остар / Төмендегі сөздермен 2-3 сөйлем құраңдар . / Оқушылар, ағаштар, құстар, отырғызды, көктемде, ұшып келді /Топтық жарыс

Кім ? Не ? Кімдер ? Нелер ? Ана ? машина ? бала ? кітап ? оқушы ? ұстаз ?Дәптермен жұмыс

14 слайд
Кім ? Не ? Кімдер ? Нелер ? Ана ? машина ? бала ? кітап ? оқушы ? ұстаз ?Дәптермен жұмыс

14 слайд

Кім ? Не ? Кімдер ? Нелер ? Ана ? машина ? бала ? кітап ? оқушы ? ұстаз ?Дәптермен жұмыс

15 слайд

15 слайд

???Сергіту сәті

16 слайд
???Сергіту сәті

16 слайд

???Сергіту сәті

Көктемде табиғатта қандай өзгерістер болады? Көкте м

17 слайд
Көктемде табиғатта қандай өзгерістер болады? Көкте м

17 слайд

Көктемде табиғатта қандай өзгерістер болады? Көкте м

Мына c уреттегі сөздердің бастапқы әріптерін алсаңдар, жаңа сөз шығады. Шығармашылық тапсырма

18 слайд
Мына c уреттегі сөздердің бастапқы әріптерін алсаңдар, жаңа сөз шығады. Шығармашылық тапсырма

18 слайд

Мына c уреттегі сөздердің бастапқы әріптерін алсаңдар, жаңа сөз шығады. Шығармашылық тапсырма

 Видео ролик

19 слайд
 Видео ролик

19 слайд

 Видео ролик

20 слайд

20 слайд

Рефлексия Білемін Білдім Білгім келеді

21 слайд
Рефлексия Білемін Білдім Білгім келеді

21 слайд

Рефлексия Білемін Білдім Білгім келеді

Қорытынды

22 слайд
Қорытынды

22 слайд

Қорытынды

23 слайд

23 слайд