Материалдар / Ашық сабақ,Математика 6-сынып.Сан аралықтары
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ашық сабақ,Математика 6-сынып.Сан аралықтары

Материал туралы қысқаша түсінік
Сан аралықтары тақырыбы бойынша Блум таксономиясымен жасалған дайын слайд
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
30 Қаңтар 2024
163
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
450 тг 338 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
«Шаттық шеңбері» (бір-бірлеріне жақсы көңіл-күй сыйлайды, сыныпта жағымды орта туғызады) Топ қа бөлу (бір-один- one; екі- два

1 слайд
«Шаттық шеңбері» (бір-бірлеріне жақсы көңіл-күй сыйлайды, сыныпта жағымды орта туғызады) Топ қа бөлу (бір-один- one; екі- два- two ;.... санау арқылы ) 1-топ: Қазақ тілі 2-топ: Орыс тілі 3-топ: Ағылшын тіліҰйымдастыру кезеңі

«Т ілдердің үштұғырлығы мәдени жобасын кезеңдеп іске асыруды қолға алуды ұсынамын.Қазақстан бүкіл әлемде халқы үш тілді пай

2 слайд
«Т ілдердің үштұғырлығы мәдени жобасын кезеңдеп іске асыруды қолға алуды ұсынамын.Қазақстан бүкіл әлемде халқы үш тілді пайдаланатын жоғары білімді ел ретінде танылуға тиіс. Бұлар: қазақ тілі -мемлекеттік тіл, орыс тілі -ұлтаралық қатынас тілі және ағылшын тілі – жаһандық экономикаға ойдағыдай кірігу тілі.» Н.Ә.Назарбаев

№ 1016,№1017 (3,4,6) әр оқушы кезекпен дауыстап оқиды, әрқайсызы өз есептеріндегі қателері болса түзеп отырады Топтық жұмыс

3 слайд
№ 1016,№1017 (3,4,6) әр оқушы кезекпен дауыстап оқиды, әрқайсызы өз есептеріндегі қателері болса түзеп отырады Топтық жұмыс Сан аралықтары кестесі

Координаталық түзуде кескінделуі Белгіленуі Аты Теңсіздік түрінде жазылуы Интервал [ ; b ] Кесінді ( ; b ] Жартылай

4 слайд
Координаталық түзуде кескінделуі Белгіленуі Аты Теңсіздік түрінде жазылуы Интервал [ ; b ] Кесінді ( ; b ] Жартылай интервалСан аралықтары кестесі х х х хa a b b) ; (   a     ; a ) ; ( b    b ;   a х  a х  b х  b х  Ашық сәуле Сәуле Ашық сәуле Сәуле хa b ) ; ( b a b х  a  хa b a b х   а а b х   a хa b

Сан аралықтары кестесі Аралықтың белгіленуі Координаталық түзуде Теңсіздікпен берілуі Сан аралықтың аты (-∞; 3 ]

5 слайд
Сан аралықтары кестесі Аралықтың белгіленуі Координаталық түзуде Теңсіздікпен берілуі Сан аралықтың аты (-∞; 3 ] [ - 3 ; 2] (- 7 ; 0) [ - 4 ; 2) (-∞; 5) ( 5;+∞)

Сан аралықтары кестесі Теңсіздікпен берілуі Координаталық түзуде Аралықтың белгіленуі Сан аралықтың аты 1 3 x   2

6 слайд
Сан аралықтары кестесі Теңсіздікпен берілуі Координаталық түзуде Аралықтың белгіленуі Сан аралықтың аты 1 3 x   2 х  5 2   x 3 х   2 2 x    3   x

10 ақпан Сан аралықтарының бірігуі мен қиылысуы тақырыбына есептер шығару

7 слайд
10 ақпан Сан аралықтарының бірігуі мен қиылысуы тақырыбына есептер шығару

-3 8,5 х -3,1;-4; 9,3; -3; 8,5; 0; 7; Мына сандардың қайсысы берілген аралыққа тиісті.«Ой қозғау» сұрақтары: 1.Сан аралықтары

8 слайд
-3 8,5 х -3,1;-4; 9,3; -3; 8,5; 0; 7; Мына сандардың қайсысы берілген аралыққа тиісті.«Ой қозғау» сұрақтары: 1.Сан аралықтарының қиылысуы дегеніміз не? 2.Сан аралықтарының бірігуі дегеніміз не?

және сан аралықтарының қиылысуын және бірігуін табыңдар және сатылай кешенді талда.    7 ; 1 5

9 слайд
және сан аралықтарының қиылысуын және бірігуін табыңдар және сатылай кешенді талда.    7 ; 1 5 ; 2   7 x-2 1 5   5 ; 1    5; 2    7; 1   5 ; 2  ∪   7 ; 1   7 ; 2  

  5 ; 1 . Сатылай кешенді талдау 1.1 аталуы 1.2 оқылуы 1.3 координаталық түзуде кеск

10 слайд
  5 ; 1 . Сатылай кешенді талдау 1.1 аталуы 1.2 оқылуы 1.3 координаталық түзуде кескінделуі 1.4 теңсіздік түрінде жазылуы 2. аралыққа тиісті бүтін сандар 2.1 аралыққа тиісті ең кіші бүтін сан 2.2 аралыққа тиісті ең үлкен бүтін сан

Сан аралықтары – количество слотов- number of slots Сәуле – луч - ray Ашық сәуле- открытый луч - light beam Интервал -

11 слайд
Сан аралықтары – количество слотов- number of slots Сәуле – луч - ray Ашық сәуле- открытый луч - light beam Интервал - интервал - interval Жартылай интервал - полуторный интервал - semi interval Кесінді – отрезок - segment Теңсіздік – неравенство - inequality Қатаң теңсіздік- строгое неравенство- strict Қатаң емес теңсіздік - нестрогое неравенство - strict inequality Қос теңсіздік - двойное неравенство - double inequality

Оқулықпен жұмыс № 1018,№1019

12 слайд
Оқулықпен жұмыс № 1018,№1019

Полиглот Тест сұрағының 4 жауабы берілген, дұрыс жауап нұсқасын табады, сан аралығының аталуын үш тілде атайды

13 слайд
Полиглот Тест сұрағының 4 жауабы берілген, дұрыс жауап нұсқасын табады, сан аралығының аталуын үш тілде атайды

  12 ;      ; 12   12 ;   ) ; 12 [  Берілген теңсіздік қай аралыққа тең. х > 12

14 слайд
  12 ;      ; 12   12 ;   ) ; 12 [  Берілген теңсіздік қай аралыққа тең. х > 12 х12  дұрыс! Тексеру 1 2 43 Ашық сәуле

  1 ; 8    8 ; 1    8 ; 1    8 ; 1 -1 < х < 8 х-1 Дұрыс ! Тексеру

15 слайд
  1 ; 8    8 ; 1    8 ; 1    8 ; 1 -1 < х < 8 х-1 Дұрыс ! Тексеру 1 2 43 8 ИНТЕРВАЛБерілген қос теңсіздік қай аралыққа тең.

    ; 7   7 ;      7 ;    ) ; 7 [   х≤-7 21 3 4 х-7  Дұр

16 слайд
    ; 7   7 ;      7 ;    ) ; 7 [   х≤-7 21 3 4 х-7  Дұрыс ! Тексеру Сәуле Берілген теңсіздік қай аралыққа тең.

  3 ;        ; 3   3 ;    ) ; 3 [    х-3   Дұрыс ! Тексер

17 слайд
  3 ;        ; 3   3 ;    ) ; 3 [    х-3   Дұрыс ! Тексеру 1 2 43 Сәуле Берілген теңсіздік қай аралыққа тең.

  13 ; 26    13 ; 26     13 ; 26   ) 26 ; 13 [  Дұрыс ! Тексеру 1 2 43

18 слайд
  13 ; 26    13 ; 26     13 ; 26   ) 26 ; 13 [  Дұрыс ! Тексеру 1 2 43 х-26 -13 Жарты ИНТЕРВАЛ Берілген теңсіздік қай аралыққа тең.

   ; 17   17 ;     17 ;   ) ; 17 [  21 3 4 х17   Дұрыс ! Тек

19 слайд
   ; 17   17 ;     17 ;   ) ; 17 [  21 3 4 х17   Дұрыс ! Тексеру Ашық сәулеБерілген теңсіздік қай аралыққа тең.

Берілген теңсіздік қай аралыққа тең. ДҰРЫС! 1 2 43 7 9 х  9 ; 7 7 9 х 7 9 х 9 7 х ЖАРТЫИНТЕРВАЛ

20 слайд
Берілген теңсіздік қай аралыққа тең. ДҰРЫС! 1 2 43 7 9 х  9 ; 7 7 9 х 7 9 х 9 7 х ЖАРТЫИНТЕРВАЛ

  19; 8Дұрыс ! 1 2 43 19 8 х 8 19 х 8 19 х 8 19 х Кесінді Берілген теңсіздік қай аралыққа тең.

21 слайд
  19; 8Дұрыс ! 1 2 43 19 8 х 8 19 х 8 19 х 8 19 х Кесінді Берілген теңсіздік қай аралыққа тең.

21 3 4 Дұрыс ! -8 х -8 х -5 х-5 х    0 ; 5 1 ; 4    Ашық сәулеБерілген сан аралықтарының қиылысуын тап -4 0 1

22 слайд
21 3 4 Дұрыс ! -8 х -8 х -5 х-5 х    0 ; 5 1 ; 4    Ашық сәулеБерілген сан аралықтарының қиылысуын тап -4 0 1

КЕРІ БАЙЛАНЫС Мен бүгінгі сабақтан не үйрендім? Сабақтың қай кезеңі қызықты болды? Қиындық тудырған сабақтың кезеңі?

23 слайд
КЕРІ БАЙЛАНЫС Мен бүгінгі сабақтан не үйрендім? Сабақтың қай кезеңі қызықты болды? Қиындық тудырған сабақтың кезеңі?

ІХ. Рефлексия Мен қайталау арқылы ... нені еске түсірдім? Өзіңді қай жауабың үшін мақтай аласың? Қай жауабыңа қанағаттанбадың?

24 слайд
ІХ. Рефлексия Мен қайталау арқылы ... нені еске түсірдім? Өзіңді қай жауабың үшін мақтай аласың? Қай жауабыңа қанағаттанбадың? Не үшін? Өзіңді бағала.

Үйге тапсырма: 1.Ережелерді қайталау 2.Жаңа терминдерді жаттау 3.№ 1020

25 слайд
Үйге тапсырма: 1.Ережелерді қайталау 2.Жаңа терминдерді жаттау 3.№ 1020

Сабақтың нәтижелері: Анықтама- ларды, ережелерді үй тапсырмасын біледі (барлығы); Ондық бөлшектерді көбейтудің ережесін

26 слайд
Сабақтың нәтижелері: Анықтама- ларды, ережелерді үй тапсырмасын біледі (барлығы); Ондық бөлшектерді көбейтудің ережесін білетін болады (барлығы); Натурал сандарды көбейту мен ондық бөлшектерді көбейтуді салыстырып талдайды (барлығы); Есеп шығаруда ережені қолдана алады (көпшілігі); Ондық бөлшектерді көбейту ережесін тұжырымдай алады (кейбіреуі); Өзгенің және өзінің жұмысына баға бере алады (кейбіреуі); Білу: Түсіну: Қолдану: Талдау: Жинақтау: Бағалау:

жүйесі Түсіну 1 ұпай Білу 6 ұпайТалдау 1 ұпайҚолдану 8 ұпайЖинақтау 3 ұпайБағалау 3 ұпай 9

27 слайд
жүйесі Түсіну 1 ұпай Білу 6 ұпайТалдау 1 ұпайҚолдану 8 ұпайЖинақтау 3 ұпайБағалау 3 ұпай 9 -1 7 ұ . “ 4” 6 - 8 ұ . “ 3” 1 8 -2 4 ұ . “ 5” Б А Ғ А Л А у