1 слайд
«Шаттық шеңбері»
(бір-бірлеріне жақсы көңіл-күй сыйлайды,
сыныпта жағымды орта туғызады)
Топ қа бөлу (бір-один- one; екі-
два- two ;.... санау арқылы )
1-топ: Қазақ тілі
2-топ: Орыс тілі
3-топ: Ағылшын тіліҰйымдастыру кезеңі
2 слайд
«Т ілдердің үштұғырлығы мәдени
жобасын кезеңдеп іске асыруды қолға
алуды ұсынамын.Қазақстан бүкіл әлемде
халқы үш тілді пайдаланатын жоғары
білімді ел ретінде танылуға тиіс.
Бұлар: қазақ тілі -мемлекеттік тіл,
орыс тілі -ұлтаралық қатынас тілі және
ағылшын тілі – жаһандық экономикаға
ойдағыдай кірігу тілі.»
Н.Ә.Назарбаев
3 слайд
№ 1016,№1017
(3,4,6) әр оқушы кезекпен
дауыстап оқиды, әрқайсызы өз
есептеріндегі қателері болса
түзеп отырады
Топтық жұмыс
Сан аралықтары кестесі
4 слайд
Координаталық түзуде
кескінделуі Белгіленуі Аты Теңсіздік
түрінде
жазылуы
Интервал
[ ; b ] Кесінді
( ; b ] Жартылай
интервалСан аралықтары кестесі
х
х
х
хa
a
b
b) ; ( a
; a
) ; ( b
b ;
a х
a х
b х
b х Ашық сәуле
Сәуле
Ашық сәуле
Сәуле
хa
b
) ; ( b a b х a
хa b
a b х а
а b х a
хa
b
5 слайд
Сан аралықтары кестесі
Аралықтың
белгіленуі Координаталық
түзуде Теңсіздікпен
берілуі Сан
аралықтың
аты
(-∞; 3 ]
[ - 3 ; 2]
(- 7 ; 0)
[ - 4 ; 2)
(-∞; 5)
( 5;+∞)
6 слайд
Сан аралықтары кестесі
Теңсіздікпен
берілуі Координаталық
түзуде Аралықтың
белгіленуі Сан аралықтың
аты
1 3 x
2 х
5 2 x
3 х
2 2 x
3 x
7 слайд
10 ақпан
Сан аралықтарының
бірігуі мен қиылысуы
тақырыбына есептер
шығару
8 слайд
-3 8,5 х
-3,1;-4;
9,3; -3; 8,5;
0; 7;
Мына сандардың қайсысы берілген
аралыққа тиісті.«Ой қозғау» сұрақтары:
1.Сан аралықтарының қиылысуы дегеніміз не?
2.Сан аралықтарының бірігуі дегеніміз не?
9 слайд
және сан аралықтарының
қиылысуын және бірігуін табыңдар және
сатылай кешенді талда. 7 ; 1 5 ; 2
7 x-2
1 5 5 ; 1
5; 2 7; 1
5 ; 2 ∪ 7 ; 1 7 ; 2
10 слайд
5 ; 1 . Сатылай кешенді талдау
1.1 аталуы
1.2 оқылуы
1.3 координаталық түзуде кескінделуі
1.4 теңсіздік түрінде жазылуы
2. аралыққа тиісті бүтін сандар
2.1 аралыққа тиісті ең кіші бүтін сан
2.2 аралыққа тиісті ең үлкен бүтін сан
11 слайд
Сан аралықтары – количество слотов- number of slots
Сәуле – луч - ray
Ашық сәуле- открытый луч - light beam
Интервал - интервал - interval
Жартылай интервал - полуторный интервал - semi interval
Кесінді – отрезок - segment
Теңсіздік – неравенство - inequality
Қатаң теңсіздік- строгое неравенство- strict
Қатаң емес теңсіздік - нестрогое неравенство - strict inequality
Қос теңсіздік - двойное неравенство - double inequality
12 слайд
Оқулықпен жұмыс
№ 1018,№1019
13 слайд
Полиглот
Тест сұрағының 4
жауабы берілген, дұрыс
жауап нұсқасын табады,
сан аралығының
аталуын үш тілде
атайды
14 слайд
12 ;
; 12
12 ;
) ; 12 [ Берілген теңсіздік қай аралыққа тең.
х > 12
х12
дұрыс!
Тексеру 1
2
43
Ашық сәуле
15 слайд
1 ; 8
8 ; 1
8 ; 1
8 ; 1 -1 < х < 8
х-1 Дұрыс !
Тексеру 1
2
43
8
ИНТЕРВАЛБерілген қос теңсіздік қай аралыққа тең.
16 слайд
; 7
7 ;
7 ;
) ; 7 [ х≤-7
21
3
4
х-7
Дұрыс !
Тексеру Сәуле Берілген теңсіздік қай аралыққа тең.
17 слайд
3 ;
; 3
3 ;
) ; 3 [
х-3
Дұрыс !
Тексеру 1
2
43 Сәуле Берілген теңсіздік қай аралыққа тең.
18 слайд
13 ; 26
13 ; 26
13 ; 26
) 26 ; 13 [ Дұрыс !
Тексеру 1
2
43
х-26 -13
Жарты ИНТЕРВАЛ Берілген теңсіздік қай аралыққа тең.
19 слайд
; 17
17 ;
17 ;
) ; 17 [ 21
3
4
х17
Дұрыс !
Тексеру Ашық сәулеБерілген теңсіздік қай аралыққа тең.
20 слайд
Берілген теңсіздік қай аралыққа тең.
ДҰРЫС!
1
2
43 7 9 х 9 ; 7
7 9 х
7 9 х
9 7 х ЖАРТЫИНТЕРВАЛ
21 слайд
19; 8Дұрыс !
1
2
43 19 8 х
8 19 х
8 19 х
8 19 х Кесінді Берілген теңсіздік қай аралыққа тең.
22 слайд
21
3
4 Дұрыс !
-8 х
-8 х
-5 х-5 х 0 ; 5 1 ; 4 Ашық сәулеБерілген сан аралықтарының қиылысуын тап
-4
0
1
23 слайд
КЕРІ БАЙЛАНЫС
Мен бүгінгі сабақтан не үйрендім?
Сабақтың қай кезеңі қызықты болды?
Қиындық тудырған сабақтың кезеңі?
24 слайд
ІХ. Рефлексия
Мен қайталау арқылы ... нені еске түсірдім?
Өзіңді қай жауабың үшін мақтай аласың?
Қай жауабыңа қанағаттанбадың?
Не үшін?
Өзіңді бағала.
25 слайд
Үйге тапсырма:
1.Ережелерді қайталау
2.Жаңа терминдерді жаттау
3.№ 1020
26 слайд
Сабақтың нәтижелері:
Анықтама-
ларды,
ережелерді
үй
тапсырмасын
біледі
(барлығы); Ондық
бөлшектерді
көбейтудің
ережесін
білетін
болады
(барлығы); Натурал
сандарды
көбейту
мен ондық
бөлшектерді
көбейтуді
салыстырып
талдайды
(барлығы); Есеп
шығаруда
ережені
қолдана
алады
(көпшілігі); Ондық
бөлшектерді
көбейту
ережесін
тұжырымдай
алады
(кейбіреуі); Өзгенің
және
өзінің
жұмысына
баға бере
алады
(кейбіреуі);
Білу: Түсіну: Қолдану:
Талдау: Жинақтау: Бағалау:
27 слайд
жүйесі
Түсіну
1 ұпай
Білу
6 ұпайТалдау
1 ұпайҚолдану
8 ұпайЖинақтау
3 ұпайБағалау
3 ұпай 9
-1
7
ұ
.
“ 4”
6
-
8
ұ
.
“ 3”
1
8
-2
4
ұ
. “ 5” Б
А
Ғ
А
Л
А
у
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз