Ашық сабақ.Презентация. Жекпе-жек.8-сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ.Презентация. Жекпе-жек.8-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімдеріне АКТ-мен сабақ өту үшін ыңғайлы.критерий, дескрипторлары бар.
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Сыдықова Нұрсұлу Бақтылықызы “Жаңаталап” жалпы орта білім беретін мектеп» КММ-нің қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі Сана

#1 слайд
Сыдықова Нұрсұлу Бақтылықызы “Жаңаталап” жалпы орта білім беретін мектеп» КММ-нің қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі Санаты - І Еңбек өтілі – 12 жыл Ұраным: «Өзіңе сен, өзіңді алып шығар, Білімің мен ақылың екі жақтан»

1 слайд

Сыдықова Нұрсұлу Бақтылықызы “Жаңаталап” жалпы орта білім беретін мектеп» КММ-нің қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі Санаты - І Еңбек өтілі – 12 жыл Ұраным: «Өзіңе сен, өзіңді алып шығар, Білімің мен ақылың екі жақтан»

«Еліміздің ертеңі – бүгінгі жас ұрапақтың қолыңда, ал жас ұрпақтың тағдыры – ұстаздың қолында.» Н. Ә. Назарбаев

#2 слайд
«Еліміздің ертеңі – бүгінгі жас ұрапақтың қолыңда, ал жас ұрпақтың тағдыры – ұстаздың қолында.» Н. Ә. Назарбаев

2 слайд

«Еліміздің ертеңі – бүгінгі жас ұрапақтың қолыңда, ал жас ұрпақтың тағдыры – ұстаздың қолында.» Н. Ә. Назарбаев

•Пәнаралық байланыс •Қазақстан тарихы, дене тәрбиесі

#3 слайд
•Пәнаралық байланыс •Қазақстан тарихы, дене тәрбиесі

3 слайд

•Пәнаралық байланыс •Қазақстан тарихы, дене тәрбиесі

#4 слайд

4 слайд

1. Суреттерден не байқадық? 2. Бүгінгі сабағымыздың тақырыбы не болады деп ойлайсыңдар?

#5 слайд
1. Суреттерден не байқадық? 2. Бүгінгі сабағымыздың тақырыбы не болады деп ойлайсыңдар?

5 слайд

1. Суреттерден не байқадық? 2. Бүгінгі сабағымыздың тақырыбы не болады деп ойлайсыңдар?

Жекпе-жек Оқу мақсаты:8.2.5.1 -перифразаның түрлі тәсілдерін қолдана отырып, мәтін бойынша сұрақтар құрастыру;

#6 слайд
Жекпе-жек Оқу мақсаты:8.2.5.1 -перифразаның түрлі тәсілдерін қолдана отырып, мәтін бойынша сұрақтар құрастыру; 8.3. 4.1 -эссе құрылымы мен даму желісін сақтап, мәселе бойынша ұсынылған шешімнің артықшылығы мен кемшілік тұстарын салыстыру, өз ойын дәлелдеп жазу. (аргументативті эссе);

6 слайд

Жекпе-жек Оқу мақсаты:8.2.5.1 -перифразаның түрлі тәсілдерін қолдана отырып, мәтін бойынша сұрақтар құрастыру; 8.3. 4.1 -эссе құрылымы мен даму желісін сақтап, мәселе бойынша ұсынылған шешімнің артықшылығы мен кемшілік тұстарын салыстыру, өз ойын дәлелдеп жазу. (аргументативті эссе);

Критерийі

#7 слайд
Критерийі

7 слайд

Критерийі

Түсіну 1-тапсырма. Оқылым. Мәтінді оқып шығып, перифразаның түрлі тәсілдерін қолдану арқылы мәтін бойынша сұрақтар құрастырыңд

#8 слайд
Түсіну 1-тапсырма. Оқылым. Мәтінді оқып шығып, перифразаның түрлі тәсілдерін қолдану арқылы мәтін бойынша сұрақтар құрастырыңдар. «Желпуіш» әдісі арқылы Дескриптор: - Мәтінді түсініп оқиды; - Мәтін бойынша перифразаларды қолданады; - Сұрақтар құрастырады. ҚБ. «Бағдаршам» әдісі арқылы бағалау

8 слайд

Түсіну 1-тапсырма. Оқылым. Мәтінді оқып шығып, перифразаның түрлі тәсілдерін қолдану арқылы мәтін бойынша сұрақтар құрастырыңдар. «Желпуіш» әдісі арқылы Дескриптор: - Мәтінді түсініп оқиды; - Мәтін бойынша перифразаларды қолданады; - Сұрақтар құрастырады. ҚБ. «Бағдаршам» әдісі арқылы бағалау

Қолдану Қолдану кезеңі. Топпен жұмыс 2-тапсырма. Шал ақынның жігіттерге берген бағасын түсініп оқыңдар. Екі топқа бөлініп, мәт

#9 слайд
Қолдану Қолдану кезеңі. Топпен жұмыс 2-тапсырма. Шал ақынның жігіттерге берген бағасын түсініп оқыңдар. Екі топқа бөлініп, мәтіндегі ойды анықтау барысында пікірталас ұйымдастырыңдар. Жігіт сыны: бір жігіт бар – құр жан, бір жігіт бар – тірі жан, бір жігіт бар – жігіт жан. Құр жан дейтін жігіт кеудесінде жаны бар, - еш нәрсені бітірмейді. Тірі жан дейтін жігіт бар тапқанын киім мен асқа салар, қызыл белбеу, үкі тағып, шоңқима етік киіп, әркімді бір сықақ қылар. Жігіт жан дейтін жігіт сегіз қырлы, бір сырлы болар. 1. Шал ақын айтқан жігіт сипаты қазіргі заманда қалай көрінуі мүмкін? 2. Тірі жан мен құр жан тобындағы жігіттердің қазір айналысатын істері қандай? 3. Жігіт жанның қасиеттерін қандай деп айта аласыңдар Дескриптор: - Мәтінді түсініп оқиды; - Сұрақтарға дәлелмен жауап береді; -Өз ойларын ортаға салады. -«Екі жұлдыз бір тілек» әдісі арқылы топты бағалатамын.

9 слайд

Қолдану Қолдану кезеңі. Топпен жұмыс 2-тапсырма. Шал ақынның жігіттерге берген бағасын түсініп оқыңдар. Екі топқа бөлініп, мәтіндегі ойды анықтау барысында пікірталас ұйымдастырыңдар. Жігіт сыны: бір жігіт бар – құр жан, бір жігіт бар – тірі жан, бір жігіт бар – жігіт жан. Құр жан дейтін жігіт кеудесінде жаны бар, - еш нәрсені бітірмейді. Тірі жан дейтін жігіт бар тапқанын киім мен асқа салар, қызыл белбеу, үкі тағып, шоңқима етік киіп, әркімді бір сықақ қылар. Жігіт жан дейтін жігіт сегіз қырлы, бір сырлы болар. 1. Шал ақын айтқан жігіт сипаты қазіргі заманда қалай көрінуі мүмкін? 2. Тірі жан мен құр жан тобындағы жігіттердің қазір айналысатын істері қандай? 3. Жігіт жанның қасиеттерін қандай деп айта аласыңдар Дескриптор: - Мәтінді түсініп оқиды; - Сұрақтарға дәлелмен жауап береді; -Өз ойларын ортаға салады. -«Екі жұлдыз бір тілек» әдісі арқылы топты бағалатамын.

Жинақтау 3-тапсырма. Жинақтау кезеңі. «Белсенді жазба» әдісі бойынша «Сегіз қырлы, бір сырлы» жігітке тән қасиеттер туралы ар

#10 слайд
Жинақтау 3-тапсырма. Жинақтау кезеңі. «Белсенді жазба» әдісі бойынша «Сегіз қырлы, бір сырлы» жігітке тән қасиеттер туралы аргументативті эссе жазыңдар. Сөз саны –70-80. Дескриптор: - Эссе құрылымын сақтап жазады; - ұсынылған шешімнің артықшылығы мен кемшілік тұстарын салыстырады; - өз ойларын дәлелдеп жазады; - сөз санын сақтайды(70-80 сөз). «Бас бармақ» әдісі арқылы бір-бірін бағалату

10 слайд

Жинақтау 3-тапсырма. Жинақтау кезеңі. «Белсенді жазба» әдісі бойынша «Сегіз қырлы, бір сырлы» жігітке тән қасиеттер туралы аргументативті эссе жазыңдар. Сөз саны –70-80. Дескриптор: - Эссе құрылымын сақтап жазады; - ұсынылған шешімнің артықшылығы мен кемшілік тұстарын салыстырады; - өз ойларын дәлелдеп жазады; - сөз санын сақтайды(70-80 сөз). «Бас бармақ» әдісі арқылы бір-бірін бағалату

Бекіту Зымыран сұрақтар 1. Спорт кәсіпке жата ма? Қалай дәлелдейсіңдер? 2. Рингтегі айқас қалай суреттелген? 3. Боксшыға қанда

#11 слайд
Бекіту Зымыран сұрақтар 1. Спорт кәсіпке жата ма? Қалай дәлелдейсіңдер? 2. Рингтегі айқас қалай суреттелген? 3. Боксшыға қандай қасиеттер қажет деп ойлайсыңдар? 4. Нағыз жігіт қандай болу керек екен?

11 слайд

Бекіту Зымыран сұрақтар 1. Спорт кәсіпке жата ма? Қалай дәлелдейсіңдер? 2. Рингтегі айқас қалай суреттелген? 3. Боксшыға қандай қасиеттер қажет деп ойлайсыңдар? 4. Нағыз жігіт қандай болу керек екен?

Үйге тапсырма. Қазақстандық боксшылар туралы зерттеу жүргізіп, қазақ боксының деңгейі туралы дәлелді пікірлеріңді ұсыныңд

#12 слайд
Үйге тапсырма. Қазақстандық боксшылар туралы зерттеу жүргізіп, қазақ боксының деңгейі туралы дәлелді пікірлеріңді ұсыныңдар.

12 слайд

Үйге тапсырма. Қазақстандық боксшылар туралы зерттеу жүргізіп, қазақ боксының деңгейі туралы дәлелді пікірлеріңді ұсыныңдар.

Көңіл қойып тыңдағандарыңызға рахмет!

#13 слайд
Көңіл қойып тыңдағандарыңызға рахмет!

13 слайд

Көңіл қойып тыңдағандарыңызға рахмет!

Файл форматы:
pptx
03.12.2018
1313
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі