Ашық сабақ.Презентация. Жекпе-жек.8-сынып
Ашық сабақ.Презентация. Жекпе-жек.8-сынып

#1 слайд
Сыдықова
Нұрсұлу
Бақтылықызы
“Жаңаталап” жалпы орта білім беретін мектеп» КММ-нің
қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі
Санаты - І
Еңбек өтілі – 12 жыл
Ұраным:
«Өзіңе сен, өзіңді алып шығар,
Білімің мен ақылың екі жақтан»
1 слайд
Сыдықова Нұрсұлу Бақтылықызы “Жаңаталап” жалпы орта білім беретін мектеп» КММ-нің қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі Санаты - І Еңбек өтілі – 12 жыл Ұраным: «Өзіңе сен, өзіңді алып шығар, Білімің мен ақылың екі жақтан»
#2 слайд
«Еліміздің ертеңі –
бүгінгі жас ұрапақтың
қолыңда, ал жас
ұрпақтың тағдыры –
ұстаздың қолында.»
Н. Ә. Назарбаев
2 слайд
«Еліміздің ертеңі – бүгінгі жас ұрапақтың қолыңда, ал жас ұрпақтың тағдыры – ұстаздың қолында.» Н. Ә. Назарбаев
#3 слайд
•Пәнаралық байланыс
•Қазақстан тарихы, дене
тәрбиесі
3 слайд
•Пәнаралық байланыс •Қазақстан тарихы, дене тәрбиесі
#4 слайд
4 слайд
#5 слайд
1. Суреттерден не байқадық?
2. Бүгінгі сабағымыздың тақырыбы не болады
деп ойлайсыңдар?
5 слайд
1. Суреттерден не байқадық? 2. Бүгінгі сабағымыздың тақырыбы не болады деп ойлайсыңдар?
#6 слайд
Жекпе-жек
Оқу мақсаты:8.2.5.1 -перифразаның түрлі
тәсілдерін қолдана отырып, мәтін бойынша
сұрақтар құрастыру;
8.3. 4.1 -эссе құрылымы мен даму
желісін сақтап, мәселе бойынша ұсынылған
шешімнің артықшылығы мен кемшілік тұстарын
салыстыру, өз ойын дәлелдеп жазу.
(аргументативті эссе);
6 слайд
Жекпе-жек Оқу мақсаты:8.2.5.1 -перифразаның түрлі тәсілдерін қолдана отырып, мәтін бойынша сұрақтар құрастыру; 8.3. 4.1 -эссе құрылымы мен даму желісін сақтап, мәселе бойынша ұсынылған шешімнің артықшылығы мен кемшілік тұстарын салыстыру, өз ойын дәлелдеп жазу. (аргументативті эссе);
#7 слайд
Критерийі
7 слайд
Критерийі
#8 слайд
Түсіну
1-тапсырма. Оқылым. Мәтінді оқып шығып,
перифразаның түрлі тәсілдерін қолдану арқылы
мәтін бойынша сұрақтар құрастырыңдар.
«Желпуіш» әдісі арқылы
Дескриптор:
- Мәтінді түсініп оқиды;
- Мәтін бойынша перифразаларды
қолданады;
- Сұрақтар құрастырады.
ҚБ. «Бағдаршам» әдісі арқылы бағалау
8 слайд
Түсіну 1-тапсырма. Оқылым. Мәтінді оқып шығып, перифразаның түрлі тәсілдерін қолдану арқылы мәтін бойынша сұрақтар құрастырыңдар. «Желпуіш» әдісі арқылы Дескриптор: - Мәтінді түсініп оқиды; - Мәтін бойынша перифразаларды қолданады; - Сұрақтар құрастырады. ҚБ. «Бағдаршам» әдісі арқылы бағалау
#9 слайд
Қолдану
Қолдану кезеңі. Топпен жұмыс
2-тапсырма. Шал ақынның жігіттерге берген бағасын түсініп
оқыңдар. Екі топқа бөлініп, мәтіндегі ойды анықтау барысында
пікірталас ұйымдастырыңдар.
Жігіт сыны: бір жігіт бар – құр жан, бір жігіт бар – тірі жан, бір
жігіт бар – жігіт жан. Құр жан дейтін жігіт кеудесінде жаны бар, - еш
нәрсені бітірмейді. Тірі жан дейтін жігіт бар тапқанын киім мен
асқа салар, қызыл белбеу, үкі тағып, шоңқима етік киіп, әркімді бір
сықақ қылар. Жігіт жан дейтін жігіт сегіз қырлы, бір сырлы болар.
1. Шал ақын айтқан жігіт сипаты қазіргі заманда қалай
көрінуі мүмкін?
2. Тірі жан мен құр жан тобындағы жігіттердің қазір айналысатын
істері қандай?
3. Жігіт жанның қасиеттерін қандай деп айта аласыңдар
Дескриптор:
- Мәтінді түсініп оқиды;
- Сұрақтарға дәлелмен жауап береді;
-Өз ойларын ортаға салады.
-«Екі жұлдыз бір тілек» әдісі арқылы топты бағалатамын.
9 слайд
Қолдану Қолдану кезеңі. Топпен жұмыс 2-тапсырма. Шал ақынның жігіттерге берген бағасын түсініп оқыңдар. Екі топқа бөлініп, мәтіндегі ойды анықтау барысында пікірталас ұйымдастырыңдар. Жігіт сыны: бір жігіт бар – құр жан, бір жігіт бар – тірі жан, бір жігіт бар – жігіт жан. Құр жан дейтін жігіт кеудесінде жаны бар, - еш нәрсені бітірмейді. Тірі жан дейтін жігіт бар тапқанын киім мен асқа салар, қызыл белбеу, үкі тағып, шоңқима етік киіп, әркімді бір сықақ қылар. Жігіт жан дейтін жігіт сегіз қырлы, бір сырлы болар. 1. Шал ақын айтқан жігіт сипаты қазіргі заманда қалай көрінуі мүмкін? 2. Тірі жан мен құр жан тобындағы жігіттердің қазір айналысатын істері қандай? 3. Жігіт жанның қасиеттерін қандай деп айта аласыңдар Дескриптор: - Мәтінді түсініп оқиды; - Сұрақтарға дәлелмен жауап береді; -Өз ойларын ортаға салады. -«Екі жұлдыз бір тілек» әдісі арқылы топты бағалатамын.
#10 слайд
Жинақтау
3-тапсырма. Жинақтау кезеңі. «Белсенді жазба»
әдісі бойынша «Сегіз қырлы, бір сырлы» жігітке
тән қасиеттер туралы аргументативті эссе
жазыңдар. Сөз саны –70-80.
Дескриптор:
- Эссе құрылымын сақтап жазады;
- ұсынылған шешімнің артықшылығы мен
кемшілік тұстарын салыстырады;
- өз ойларын дәлелдеп жазады;
- сөз санын сақтайды(70-80 сөз).
«Бас бармақ» әдісі арқылы бір-бірін
бағалату
10 слайд
Жинақтау 3-тапсырма. Жинақтау кезеңі. «Белсенді жазба» әдісі бойынша «Сегіз қырлы, бір сырлы» жігітке тән қасиеттер туралы аргументативті эссе жазыңдар. Сөз саны –70-80. Дескриптор: - Эссе құрылымын сақтап жазады; - ұсынылған шешімнің артықшылығы мен кемшілік тұстарын салыстырады; - өз ойларын дәлелдеп жазады; - сөз санын сақтайды(70-80 сөз). «Бас бармақ» әдісі арқылы бір-бірін бағалату
#11 слайд
Бекіту
Зымыран сұрақтар
1. Спорт кәсіпке жата ма? Қалай
дәлелдейсіңдер?
2. Рингтегі айқас қалай суреттелген?
3. Боксшыға қандай қасиеттер қажет
деп ойлайсыңдар?
4. Нағыз жігіт қандай болу керек екен?
11 слайд
Бекіту Зымыран сұрақтар 1. Спорт кәсіпке жата ма? Қалай дәлелдейсіңдер? 2. Рингтегі айқас қалай суреттелген? 3. Боксшыға қандай қасиеттер қажет деп ойлайсыңдар? 4. Нағыз жігіт қандай болу керек екен?
#12 слайд
Үйге тапсырма.
Қазақстандық боксшылар
туралы зерттеу жүргізіп,
қазақ боксының деңгейі
туралы дәлелді пікірлеріңді
ұсыныңдар.
12 слайд
Үйге тапсырма. Қазақстандық боксшылар туралы зерттеу жүргізіп, қазақ боксының деңгейі туралы дәлелді пікірлеріңді ұсыныңдар.
#13 слайд
Көңіл қойып
тыңдағандарыңызға
рахмет!
13 слайд
Көңіл қойып тыңдағандарыңызға рахмет!
шағым қалдыра аласыз













