Ашық сабақ.Қазақтың салт-дəстүрі-ұлттық құндылығы. 6-сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ.Қазақтың салт-дəстүрі-ұлттық құндылығы. 6-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімдеріне жаңартылған бағдарламамен сабақ өтуге ыңғайлы
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
“Жаңаталап” жалпы орта мектебінің қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі Сыдықова Нұрсұлу Бақтылықызы Еңбек өтілі: 12 жыл

#1 слайд
“Жаңаталап” жалпы орта мектебінің қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі Сыдықова Нұрсұлу Бақтылықызы Еңбек өтілі: 12 жыл Санаты: І ІІІ (негізгі базалық) деңгей сертификатының иегері

1 слайд

“Жаңаталап” жалпы орта мектебінің қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі Сыдықова Нұрсұлу Бақтылықызы Еңбек өтілі: 12 жыл Санаты: І ІІІ (негізгі базалық) деңгей сертификатының иегері

6 «Ә»-сынып. Қазақ тілі пәні Қыркүйектің жиырма алтысы Сынып жұмысы

#2 слайд
6 «Ә»-сынып. Қазақ тілі пәні Қыркүйектің жиырма алтысы Сынып жұмысы

2 слайд

6 «Ә»-сынып. Қазақ тілі пәні Қыркүйектің жиырма алтысы Сынып жұмысы

Ұйымдастыру кезеңі 1. Оқушылармен сәлемдесу 2. Топтарға бөлу. Суреттер арқылы топқа бөлу 3. Психологиялық ахуал қалыптастыру:

#3 слайд
Ұйымдастыру кезеңі 1. Оқушылармен сәлемдесу 2. Топтарға бөлу. Суреттер арқылы топқа бөлу 3. Психологиялық ахуал қалыптастыру: «Мен ... жақсы көремін» ойыны. Оқушылар дөңгеленіп тұрып, бір-біріне доп лақтырады. Доп кімнің қолына түссе, сол оқушы кімді жақсы көретінін айтады. Мысалы: мен анамды жақсы көремін. Өйткені ол - менің ең жақын адамым.

3 слайд

Ұйымдастыру кезеңі 1. Оқушылармен сәлемдесу 2. Топтарға бөлу. Суреттер арқылы топқа бөлу 3. Психологиялық ахуал қалыптастыру: «Мен ... жақсы көремін» ойыны. Оқушылар дөңгеленіп тұрып, бір-біріне доп лақтырады. Доп кімнің қолына түссе, сол оқушы кімді жақсы көретінін айтады. Мысалы: мен анамды жақсы көремін. Өйткені ол - менің ең жақын адамым.

Білу кезеңі. «Ой шақыру» әдісі 1. Күнделікті ас ішіп болған соң дастархан басында не істейміз? 2. Ата-әжелеріміз, ата-аналарымы

#4 слайд
Білу кезеңі. «Ой шақыру» әдісі 1. Күнделікті ас ішіп болған соң дастархан басында не істейміз? 2. Ата-әжелеріміз, ата-аналарымыз бастарына не киіп жүреді? 3. Отбасындағы қуанышты сәттерге не жасалады? - Бүгінгі сабағымыздың тақырыбы не болады деп ойлайсыңдар?

4 слайд

Білу кезеңі. «Ой шақыру» әдісі 1. Күнделікті ас ішіп болған соң дастархан басында не істейміз? 2. Ата-әжелеріміз, ата-аналарымыз бастарына не киіп жүреді? 3. Отбасындағы қуанышты сәттерге не жасалады? - Бүгінгі сабағымыздың тақырыбы не болады деп ойлайсыңдар?

Сабақтың тақырыбы: Қазақтың салт- дәстүрі – ұлттық құндылығы Сабақтың мақсаты: 6.2.5.1 мәтіннен негізгі және қосымша ақпаратты,

#5 слайд
Сабақтың тақырыбы: Қазақтың салт- дәстүрі – ұлттық құндылығы Сабақтың мақсаты: 6.2.5.1 мәтіннен негізгі және қосымша ақпаратты, көтерілген мәселені анықтауға бағытталған нақтылау сұрақтарын құрастыру; 6.4.2.1 екпіннің түрлерін (сөз екпіні, тіркес екпіні, логикалық екпін) сөз және сөйлем ішінде орынды қолдану.

5 слайд

Сабақтың тақырыбы: Қазақтың салт- дәстүрі – ұлттық құндылығы Сабақтың мақсаты: 6.2.5.1 мәтіннен негізгі және қосымша ақпаратты, көтерілген мәселені анықтауға бағытталған нақтылау сұрақтарын құрастыру; 6.4.2.1 екпіннің түрлерін (сөз екпіні, тіркес екпіні, логикалық екпін) сөз және сөйлем ішінде орынды қолдану.

Түсіну кезеңі 1-тапсырма. Оқылым. Мәтінді оқып шығып, мәтіннен негізгі және қосымша ақпаратты анықтаңдар. Дескриптор: -Мәтінді

#6 слайд
Түсіну кезеңі 1-тапсырма. Оқылым. Мәтінді оқып шығып, мәтіннен негізгі және қосымша ақпаратты анықтаңдар. Дескриптор: -Мәтінді түсініп оқиды; -Мәтіннен негізгі ақпаратты анықтайды ; -Қосымша ақпаратты анықтайды. Қ.Б. «Бағдаршам» әдісі арқылы бағала

6 слайд

Түсіну кезеңі 1-тапсырма. Оқылым. Мәтінді оқып шығып, мәтіннен негізгі және қосымша ақпаратты анықтаңдар. Дескриптор: -Мәтінді түсініп оқиды; -Мәтіннен негізгі ақпаратты анықтайды ; -Қосымша ақпаратты анықтайды. Қ.Б. «Бағдаршам» әдісі арқылы бағала

2-тапсырма. «Желпуіш» әдісі бойынша мәтіндегі негізгі ойды анықтауға бағытталған нақтылау сұрақтарын құрастырыңдар.

#7 слайд
2-тапсырма. «Желпуіш» әдісі бойынша мәтіндегі негізгі ойды анықтауға бағытталған нақтылау сұрақтарын құрастырыңдар. Дескриптор: -Нақтылау сұрақтарын құрастырады; -Сұраққа топпен жауап береді. ҚБ. «Бас бармақ» әдісі арқылы бірін-бірі бағалату

7 слайд

2-тапсырма. «Желпуіш» әдісі бойынша мәтіндегі негізгі ойды анықтауға бағытталған нақтылау сұрақтарын құрастырыңдар. Дескриптор: -Нақтылау сұрақтарын құрастырады; -Сұраққа топпен жауап береді. ҚБ. «Бас бармақ» әдісі арқылы бірін-бірі бағалату

Қолдану •Үлгі бойынша ой екпінін өзгертіп, 5 сөйлем жазыңдар. • Апам бүгін ауылға келді. Ауылға бүгін апам келді.

#8 слайд
Қолдану •Үлгі бойынша ой екпінін өзгертіп, 5 сөйлем жазыңдар. • Апам бүгін ауылға келді. Ауылға бүгін апам келді. •Дескриптор: • - 5 сөйлем жазады; •-Ой екпінінің орнын өзгертіп қолданады. •«Екі жұлдыз бір тілек» әдісі арқылы бір-бірін бағалату

8 слайд

Қолдану •Үлгі бойынша ой екпінін өзгертіп, 5 сөйлем жазыңдар. • Апам бүгін ауылға келді. Ауылға бүгін апам келді. •Дескриптор: • - 5 сөйлем жазады; •-Ой екпінінің орнын өзгертіп қолданады. •«Екі жұлдыз бір тілек» әдісі арқылы бір-бірін бағалату

•4-тапсырма. Кітаппен жұмыс •Мақал-мәтелдерден ой екпінін тауып, мағынасын жұптасып бір-бірлеріңе түсіндіріңдер. Ата-ананың қа

#9 слайд
•4-тапсырма. Кітаппен жұмыс •Мақал-мәтелдерден ой екпінін тауып, мағынасын жұптасып бір-бірлеріңе түсіндіріңдер. Ата-ананың қадірін Балалы болғанда білерсің. Ағайынның қадірін Жалалы болғанда білерсің.

9 слайд

•4-тапсырма. Кітаппен жұмыс •Мақал-мәтелдерден ой екпінін тауып, мағынасын жұптасып бір-бірлеріңе түсіндіріңдер. Ата-ананың қадірін Балалы болғанда білерсің. Ағайынның қадірін Жалалы болғанда білерсің.

•Дескриптор: •-Мақал-мәтелден ой екпіні түсіп тұрған сөзді табады; •-Жұпта талқылап жариялайды. •ҚБ. Жарайсың, керемет, өте жақ

#10 слайд
•Дескриптор: •-Мақал-мәтелден ой екпіні түсіп тұрған сөзді табады; •-Жұпта талқылап жариялайды. •ҚБ. Жарайсың, керемет, өте жақсы,т.с.

10 слайд

•Дескриптор: •-Мақал-мәтелден ой екпіні түсіп тұрған сөзді табады; •-Жұпта талқылап жариялайды. •ҚБ. Жарайсың, керемет, өте жақсы,т.с.

•Сабақты бекіту. «Сыныптан шығу билеті» әдісі бойынша сұраққа жауап беріңдер. • 1. Дәстүр дегеніміз не? •2. Қазақтың қандай сал

#11 слайд
•Сабақты бекіту. «Сыныптан шығу билеті» әдісі бойынша сұраққа жауап беріңдер. • 1. Дәстүр дегеніміз не? •2. Қазақтың қандай салт-дәстүрлері бар? • 3. Өз халқыңның салт-дәстүрін, әдет-ғұрпын білу болашақ өмірлеріңе қаншалықты қажет деп ойлайсыңдар? •4. Халық пен дәстүрдің қандай байланысы бар? •3. Қазақ халқының салт-дәстүрлерін кімдер жақсы білген? •4. «Ата салтымыз» деп неге атайды? •5. Салт-дәстүрді сақтау үшін не қажет деп ойлайсың? •6. Дәстүрді неге қасиетті деп есептейді? •7. «Дәстүр – тәрбие негізі» деген пікірге қалай қарайсыңдар? •8. Екпін дегеніміз не? •9. Екпіннің қандай түрлері бар? • «Жарайсың!»әдісі бойынша бағалау

11 слайд

•Сабақты бекіту. «Сыныптан шығу билеті» әдісі бойынша сұраққа жауап беріңдер. • 1. Дәстүр дегеніміз не? •2. Қазақтың қандай салт-дәстүрлері бар? • 3. Өз халқыңның салт-дәстүрін, әдет-ғұрпын білу болашақ өмірлеріңе қаншалықты қажет деп ойлайсыңдар? •4. Халық пен дәстүрдің қандай байланысы бар? •3. Қазақ халқының салт-дәстүрлерін кімдер жақсы білген? •4. «Ата салтымыз» деп неге атайды? •5. Салт-дәстүрді сақтау үшін не қажет деп ойлайсың? •6. Дәстүрді неге қасиетті деп есептейді? •7. «Дәстүр – тәрбие негізі» деген пікірге қалай қарайсыңдар? •8. Екпін дегеніміз не? •9. Екпіннің қандай түрлері бар? • «Жарайсың!»әдісі бойынша бағалау

#12 слайд

12 слайд

#13 слайд

13 слайд

Кері байланыс. «Сабақтан алған әсерім...» •. Оқушылар сабақтан алған әсерлерін стикерлерге жазады.

#14 слайд
Кері байланыс. «Сабақтан алған әсерім...» •. Оқушылар сабақтан алған әсерлерін стикерлерге жазады.

14 слайд

Кері байланыс. «Сабақтан алған әсерім...» •. Оқушылар сабақтан алған әсерлерін стикерлерге жазады.

Үйге тапсырма •5-тапсырма. «Салт-дәстүр – тәрбие негізі» тақырыбында эссе жазыңдар. Сөз саны- 50.

#15 слайд
Үйге тапсырма •5-тапсырма. «Салт-дәстүр – тәрбие негізі» тақырыбында эссе жазыңдар. Сөз саны- 50.

15 слайд

Үйге тапсырма •5-тапсырма. «Салт-дәстүр – тәрбие негізі» тақырыбында эссе жазыңдар. Сөз саны- 50.

Назарларынызға рахмет! Назарларынызға рахмет!

#16 слайд
Назарларынызға рахмет! Назарларынызға рахмет!

16 слайд

Назарларынызға рахмет! Назарларынызға рахмет!

Файл форматы:
pptx
03.12.2018
760
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі