Ашық сабақ.Қазақтың салт-дəстүрі-ұлттық құндылығы. 6-сынып
Ашық сабақ.Қазақтың салт-дəстүрі-ұлттық құндылығы. 6-сынып

#1 слайд
“Жаңаталап” жалпы орта мектебінің
қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің
мұғалімі
Сыдықова Нұрсұлу Бақтылықызы
Еңбек өтілі: 12 жыл
Санаты: І
ІІІ (негізгі базалық) деңгей
сертификатының иегері
1 слайд
“Жаңаталап” жалпы орта мектебінің қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі Сыдықова Нұрсұлу Бақтылықызы Еңбек өтілі: 12 жыл Санаты: І ІІІ (негізгі базалық) деңгей сертификатының иегері
#2 слайд
6 «Ә»-сынып. Қазақ тілі пәні
Қыркүйектің
жиырма алтысы
Сынып жұмысы
2 слайд
6 «Ә»-сынып. Қазақ тілі пәні Қыркүйектің жиырма алтысы Сынып жұмысы
#3 слайд
Ұйымдастыру кезеңі
1. Оқушылармен сәлемдесу
2. Топтарға бөлу. Суреттер арқылы топқа
бөлу
3. Психологиялық ахуал қалыптастыру:
«Мен ... жақсы көремін» ойыны.
Оқушылар дөңгеленіп тұрып, бір-біріне
доп лақтырады. Доп кімнің қолына түссе,
сол оқушы кімді жақсы көретінін айтады.
Мысалы: мен анамды жақсы көремін.
Өйткені ол - менің ең жақын адамым.
3 слайд
Ұйымдастыру кезеңі 1. Оқушылармен сәлемдесу 2. Топтарға бөлу. Суреттер арқылы топқа бөлу 3. Психологиялық ахуал қалыптастыру: «Мен ... жақсы көремін» ойыны. Оқушылар дөңгеленіп тұрып, бір-біріне доп лақтырады. Доп кімнің қолына түссе, сол оқушы кімді жақсы көретінін айтады. Мысалы: мен анамды жақсы көремін. Өйткені ол - менің ең жақын адамым.
#4 слайд
Білу кезеңі. «Ой шақыру» әдісі
1. Күнделікті ас ішіп болған соң дастархан
басында не істейміз?
2. Ата-әжелеріміз, ата-аналарымыз
бастарына не киіп жүреді?
3. Отбасындағы қуанышты сәттерге не
жасалады?
- Бүгінгі сабағымыздың тақырыбы не
болады деп ойлайсыңдар?
4 слайд
Білу кезеңі. «Ой шақыру» әдісі 1. Күнделікті ас ішіп болған соң дастархан басында не істейміз? 2. Ата-әжелеріміз, ата-аналарымыз бастарына не киіп жүреді? 3. Отбасындағы қуанышты сәттерге не жасалады? - Бүгінгі сабағымыздың тақырыбы не болады деп ойлайсыңдар?
#5 слайд
Сабақтың тақырыбы: Қазақтың салт-
дәстүрі – ұлттық құндылығы
Сабақтың мақсаты:
6.2.5.1 мәтіннен негізгі және қосымша
ақпаратты, көтерілген мәселені
анықтауға бағытталған нақтылау
сұрақтарын құрастыру;
6.4.2.1 екпіннің түрлерін (сөз екпіні,
тіркес екпіні, логикалық екпін) сөз және
сөйлем ішінде орынды қолдану.
5 слайд
Сабақтың тақырыбы: Қазақтың салт- дәстүрі – ұлттық құндылығы Сабақтың мақсаты: 6.2.5.1 мәтіннен негізгі және қосымша ақпаратты, көтерілген мәселені анықтауға бағытталған нақтылау сұрақтарын құрастыру; 6.4.2.1 екпіннің түрлерін (сөз екпіні, тіркес екпіні, логикалық екпін) сөз және сөйлем ішінде орынды қолдану.
#6 слайд
Түсіну кезеңі
1-тапсырма. Оқылым. Мәтінді оқып
шығып, мәтіннен негізгі және қосымша
ақпаратты анықтаңдар.
Дескриптор:
-Мәтінді түсініп оқиды;
-Мәтіннен негізгі ақпаратты
анықтайды ;
-Қосымша ақпаратты анықтайды.
Қ.Б. «Бағдаршам» әдісі арқылы бағала
6 слайд
Түсіну кезеңі 1-тапсырма. Оқылым. Мәтінді оқып шығып, мәтіннен негізгі және қосымша ақпаратты анықтаңдар. Дескриптор: -Мәтінді түсініп оқиды; -Мәтіннен негізгі ақпаратты анықтайды ; -Қосымша ақпаратты анықтайды. Қ.Б. «Бағдаршам» әдісі арқылы бағала
#7 слайд
2-тапсырма. «Желпуіш» әдісі бойынша
мәтіндегі негізгі ойды анықтауға
бағытталған нақтылау сұрақтарын
құрастырыңдар.
Дескриптор:
-Нақтылау сұрақтарын құрастырады;
-Сұраққа топпен жауап береді.
ҚБ. «Бас бармақ» әдісі
арқылы бірін-бірі бағалату
7 слайд
2-тапсырма. «Желпуіш» әдісі бойынша мәтіндегі негізгі ойды анықтауға бағытталған нақтылау сұрақтарын құрастырыңдар. Дескриптор: -Нақтылау сұрақтарын құрастырады; -Сұраққа топпен жауап береді. ҚБ. «Бас бармақ» әдісі арқылы бірін-бірі бағалату
#8 слайд
Қолдану
•Үлгі бойынша ой екпінін өзгертіп, 5 сөйлем
жазыңдар.
• Апам бүгін ауылға келді. Ауылға бүгін
апам келді.
•Дескриптор:
• - 5 сөйлем жазады;
•-Ой екпінінің орнын өзгертіп қолданады.
•«Екі жұлдыз бір тілек» әдісі арқылы бір-бірін
бағалату
8 слайд
Қолдану •Үлгі бойынша ой екпінін өзгертіп, 5 сөйлем жазыңдар. • Апам бүгін ауылға келді. Ауылға бүгін апам келді. •Дескриптор: • - 5 сөйлем жазады; •-Ой екпінінің орнын өзгертіп қолданады. •«Екі жұлдыз бір тілек» әдісі арқылы бір-бірін бағалату
#9 слайд
•4-тапсырма. Кітаппен жұмыс
•Мақал-мәтелдерден ой екпінін тауып,
мағынасын жұптасып бір-бірлеріңе
түсіндіріңдер.
Ата-ананың қадірін
Балалы болғанда білерсің.
Ағайынның қадірін
Жалалы болғанда білерсің.
9 слайд
•4-тапсырма. Кітаппен жұмыс •Мақал-мәтелдерден ой екпінін тауып, мағынасын жұптасып бір-бірлеріңе түсіндіріңдер. Ата-ананың қадірін Балалы болғанда білерсің. Ағайынның қадірін Жалалы болғанда білерсің.
#10 слайд
•Дескриптор:
•-Мақал-мәтелден ой екпіні түсіп
тұрған сөзді табады;
•-Жұпта талқылап жариялайды.
•ҚБ. Жарайсың, керемет, өте жақсы,т.с.
10 слайд
•Дескриптор: •-Мақал-мәтелден ой екпіні түсіп тұрған сөзді табады; •-Жұпта талқылап жариялайды. •ҚБ. Жарайсың, керемет, өте жақсы,т.с.
#11 слайд
•Сабақты бекіту. «Сыныптан шығу билеті» әдісі бойынша сұраққа
жауап беріңдер.
• 1. Дәстүр дегеніміз не?
•2. Қазақтың қандай салт-дәстүрлері бар?
• 3. Өз халқыңның салт-дәстүрін, әдет-ғұрпын білу болашақ өмірлеріңе
қаншалықты қажет деп ойлайсыңдар?
•4. Халық пен дәстүрдің қандай байланысы бар?
•3. Қазақ халқының салт-дәстүрлерін кімдер жақсы білген?
•4. «Ата салтымыз» деп неге атайды?
•5. Салт-дәстүрді сақтау үшін не қажет деп ойлайсың?
•6. Дәстүрді неге қасиетті деп есептейді?
•7. «Дәстүр – тәрбие негізі» деген пікірге қалай қарайсыңдар?
•8. Екпін дегеніміз не?
•9. Екпіннің қандай түрлері бар?
• «Жарайсың!»әдісі бойынша бағалау
11 слайд
•Сабақты бекіту. «Сыныптан шығу билеті» әдісі бойынша сұраққа жауап беріңдер. • 1. Дәстүр дегеніміз не? •2. Қазақтың қандай салт-дәстүрлері бар? • 3. Өз халқыңның салт-дәстүрін, әдет-ғұрпын білу болашақ өмірлеріңе қаншалықты қажет деп ойлайсыңдар? •4. Халық пен дәстүрдің қандай байланысы бар? •3. Қазақ халқының салт-дәстүрлерін кімдер жақсы білген? •4. «Ата салтымыз» деп неге атайды? •5. Салт-дәстүрді сақтау үшін не қажет деп ойлайсың? •6. Дәстүрді неге қасиетті деп есептейді? •7. «Дәстүр – тәрбие негізі» деген пікірге қалай қарайсыңдар? •8. Екпін дегеніміз не? •9. Екпіннің қандай түрлері бар? • «Жарайсың!»әдісі бойынша бағалау
#12 слайд
12 слайд
#13 слайд
13 слайд
#14 слайд
Кері байланыс. «Сабақтан
алған әсерім...»
•. Оқушылар сабақтан алған әсерлерін
стикерлерге жазады.
14 слайд
Кері байланыс. «Сабақтан алған әсерім...» •. Оқушылар сабақтан алған әсерлерін стикерлерге жазады.
#15 слайд
Үйге тапсырма
•5-тапсырма. «Салт-дәстүр
– тәрбие негізі»
тақырыбында эссе
жазыңдар. Сөз саны- 50.
15 слайд
Үйге тапсырма •5-тапсырма. «Салт-дәстүр – тәрбие негізі» тақырыбында эссе жазыңдар. Сөз саны- 50.
#16 слайд
Назарларынызға
рахмет! Назарларынызға
рахмет!
16 слайд
Назарларынызға рахмет! Назарларынызға рахмет!
шағым қалдыра аласыз













