Ашық сабақ:Сыйластық бастаулары 8сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Жамбыл облысы,Жуалы ауданы,Ақбастау ауылы
№ 14 Бейімбет Майлин атындағы орта мектеп
Сабақтың тақырыбы:
Сыйластық бастаулары
Сыныбы:8
Пән мұғалімі: Шерімбаева Анафия Дүйсебайқызы
Ақбастау ауылы
1 слайд
Жамбыл облысы,Жуалы ауданы,Ақбастау ауылы № 14 Бейімбет Майлин атындағы орта мектеп Сабақтың тақырыбы: Сыйластық бастаулары Сыныбы:8 Пән мұғалімі: Шерімбаева Анафия Дүйсебайқызы Ақбастау ауылы
2 слайд
Құндылығы: Дұрыс әрекет
Қасиеттері: Ұқыптылық,өзіне-өзі
сенімді болу.әдепті болу,
отбасындағы, мектептегі парызын
орындау
2 слайд
Құндылығы: Дұрыс әрекет Қасиеттері: Ұқыптылық,өзіне-өзі сенімді болу.әдепті болу, отбасындағы, мектептегі парызын орындау
3 слайд
Мақсаты: оқушыларға отбасы құндылықтары , ата-баба
дәстүрі,ұрпақтар парызы екендігі туралы түсіндіру.
Міндеттері:
Білімділік : - отбасындағы,мектептегі парызын орындау
туралы білім беру;
Дамытушылық: - өзіне - өзі сенімді болуды біліс-
әрекетінде дамыту;
Тәрбиелік: - ұқыптылыққа, әдепті болуға тәрбиелеу.
3 слайд
Мақсаты: оқушыларға отбасы құндылықтары , ата-баба дәстүрі,ұрпақтар парызы екендігі туралы түсіндіру. Міндеттері: Білімділік : - отбасындағы,мектептегі парызын орындау туралы білім беру; Дамытушылық: - өзіне - өзі сенімді болуды біліс- әрекетінде дамыту; Тәрбиелік: - ұқыптылыққа, әдепті болуға тәрбиелеу.
4 слайд
4 слайд
5 слайд
Жағымды күйге келу.
Сәлемдесу.
«Өз күлкіңді шеңбермен көршіңе сыйла» жаттығуы. Шеңберде
тұрып, «Мен саған өз күлкімді сыйлаймын, ал сен көршіңе сыйла»
деп жалғастыру.
5 слайд
Жағымды күйге келу. Сәлемдесу. «Өз күлкіңді шеңбермен көршіңе сыйла» жаттығуы. Шеңберде тұрып, «Мен саған өз күлкімді сыйлаймын, ал сен көршіңе сыйла» деп жалғастыру.
6 слайд
Үй тапсырмасын тексеру .Сұрақ-жауап
« Бақыт қайда барасың » Асанұлы Қабан
•
Өлең жолдарында не туралы айтылған?
•
« Сыйластық » ұғымын қалай түсінесіңдер?
•
« Бақыт » пен « сыйластық » ұғымдарының байланысы
қандай?
•
Адам бақытты болып туа ма, әлде қалыптаса ма?
Сендер қазіргі сәттеріңде өздеріңді бақытты сезінесіңдер
ме? Мысал келтір.
6 слайд
Үй тапсырмасын тексеру .Сұрақ-жауап « Бақыт қайда барасың » Асанұлы Қабан • Өлең жолдарында не туралы айтылған? • « Сыйластық » ұғымын қалай түсінесіңдер? • « Бақыт » пен « сыйластық » ұғымдарының байланысы қандай? • Адам бақытты болып туа ма, әлде қалыптаса ма? Сендер қазіргі сәттеріңде өздеріңді бақытты сезінесіңдер ме? Мысал келтір.
7 слайд
Дәйексөз
«Сыйласаң – сыйысымды боларсың» Халық мақалы
•
Сыйластық, сыйлау дегенді қалай түсінесің?
•
Сыйлы болу үшін не істеу керек?
•
Ортаңда сыйлысың ба?
•
Дәйексөзден қандай ой түйдіңіз?
Қорытынды:Сыйласаң сыйлы болу,сыйлы болуға рухани даму бағытын өзгерту.Жалпы адамзаттық
адамгершілікті ұстану.
7 слайд
Дәйексөз «Сыйласаң – сыйысымды боларсың» Халық мақалы • Сыйластық, сыйлау дегенді қалай түсінесің? • Сыйлы болу үшін не істеу керек? • Ортаңда сыйлысың ба? • Дәйексөзден қандай ой түйдіңіз? Қорытынды:Сыйласаң сыйлы болу,сыйлы болуға рухани даму бағытын өзгерту.Жалпы адамзаттық адамгершілікті ұстану.
8 слайд
. Оқиға айту (Мұғалім сыйы).
Автор : Бір қалада әйелі мен ері тұрыпты . Әйелі терезеден көршінің ауласына
қарағанды жақсы көреді екен , әр таң сайын
Әйел
– Осы біздің көрші кір жууды білмейді . Оның жуған киімдерін қарашы , түсі оңып кеткен әрі бәрі кір !
Автор:
Деп, көргенін еріне айтып отырады.
Ол күнде осы сөзді айтады екен. Осылай бір ай өтіпті. Бір күні күйеуіне жүгіріп келіп .
Әйел:
– Көршінің жуған кірлерін қара, тап-таза! Не болғанын түсінбедім. Қызық, қандай ұнтақпен жуды екен?
Күйеуі күліп:
– Әр күн сайын бір сөзді ести бергеннен жалықтым да, бүгін біздің терезені жудым. Терезе кір болатын, сондықтан жуылған
кірлер таза болып көрінбейтін. Бүгін біздің тереземіз таза, сондықтан жуылған кірлер саған ақ және таза болып көрініп тұр!
Мұғалім:
-Ал енді мына төртбұрыштан біз не көріп тұрмыз?
Балалар өз пікірлерін айтады.Жарайсыңдар,балалар.
-Ендеше біздің шағын көрінісіміздің осы затқа қандай сәйкестігі бар?
Мәселен, мен әйелді ортасындағы тұрған қара нүктеге ,күйеуін айналасындағы аққа теңер едім.Егер әйел өз ойын
тазартса,көршісіне деген теріс пікір болмас еді.
-Адамның ойы бұзылса сыйластығы да бұзылуы мүмкін бе?
Дұрыс айтасыңдар.Ендеше дұрыс әрекет жасау біз үшін қымбат дүние.
«Ананың арманы» мәтінін мәнерлеп оқу.
«Қазақ дәстүрі тек ата-ананы ғана емес,жалпы адамды сыйлауға баулиды»-дегенді қалай түсінесіңдер?
Сыйластық әдептілікке жатады ме?
8 слайд
. Оқиға айту (Мұғалім сыйы). Автор : Бір қалада әйелі мен ері тұрыпты . Әйелі терезеден көршінің ауласына қарағанды жақсы көреді екен , әр таң сайын Әйел – Осы біздің көрші кір жууды білмейді . Оның жуған киімдерін қарашы , түсі оңып кеткен әрі бәрі кір ! Автор: Деп, көргенін еріне айтып отырады. Ол күнде осы сөзді айтады екен. Осылай бір ай өтіпті. Бір күні күйеуіне жүгіріп келіп . Әйел: – Көршінің жуған кірлерін қара, тап-таза! Не болғанын түсінбедім. Қызық, қандай ұнтақпен жуды екен? Күйеуі күліп: – Әр күн сайын бір сөзді ести бергеннен жалықтым да, бүгін біздің терезені жудым. Терезе кір болатын, сондықтан жуылған кірлер таза болып көрінбейтін. Бүгін біздің тереземіз таза, сондықтан жуылған кірлер саған ақ және таза болып көрініп тұр! Мұғалім: -Ал енді мына төртбұрыштан біз не көріп тұрмыз? Балалар өз пікірлерін айтады.Жарайсыңдар,балалар. -Ендеше біздің шағын көрінісіміздің осы затқа қандай сәйкестігі бар? Мәселен, мен әйелді ортасындағы тұрған қара нүктеге ,күйеуін айналасындағы аққа теңер едім.Егер әйел өз ойын тазартса,көршісіне деген теріс пікір болмас еді. -Адамның ойы бұзылса сыйластығы да бұзылуы мүмкін бе? Дұрыс айтасыңдар.Ендеше дұрыс әрекет жасау біз үшін қымбат дүние. «Ананың арманы» мәтінін мәнерлеп оқу. «Қазақ дәстүрі тек ата-ананы ғана емес,жалпы адамды сыйлауға баулиды»-дегенді қалай түсінесіңдер? Сыйластық әдептілікке жатады ме?
9 слайд
9 слайд
10 слайд
Шығармашылық жұмыс
1-тапсырма : Оқушыларды таңдаған гүлдері арқылы топтарға
бөлу(Раушан.Түймедақ)
1-топ:Өз «Сынып бақыты»-атты тақырыпта постер жасау
тапсырылады.
2-топ: «Сыйластық» тақырыбына қойылым көрсету
тапсырылады
2-тапсырма : «Ананың арманы» мәтінін оқып, әже мен немере
арасындағы сыйластық туралы эссе жазу.
10 слайд
Шығармашылық жұмыс 1-тапсырма : Оқушыларды таңдаған гүлдері арқылы топтарға бөлу(Раушан.Түймедақ) 1-топ:Өз «Сынып бақыты»-атты тақырыпта постер жасау тапсырылады. 2-топ: «Сыйластық» тақырыбына қойылым көрсету тапсырылады 2-тапсырма : «Ананың арманы» мәтінін оқып, әже мен немере арасындағы сыйластық туралы эссе жазу.
11 слайд
Топпен ән айту
Өміріңе немқұрайлы қарама
Тыңда досым, мен айтайын от тілек,
Дүниеден өтті бай да, өтті бек.
Өміріңе немқұрайлы қарама
Дәулетіңе тұрсаң- дағы көк тіреп.
Әр күн сайын тек сен үшін атып таң,
Зерлі шапан киінсең де жақұттан.
Өміріңе немқұрайлы қарама,
Шақша басың айналса да бақыттан.
Бақ құсыңды қонған кезде бағала,
Қолда мәңгі тұрмайтын ол шағала.
Кенелсең де, досым, қанша шаттыққа,
Өміріңе немқұрайлы қарама.
Тұсау салып, бастатқызбай көш дара,
Етсе-дағы дұшпан күлкі, дос таба.
Өміріңе немқұрайлы қарама
Тағдыр желі қарсы алдыңнан соқса да
Сын сағатта сақтау үшін өз басын,
Сатып кетіп сеніп жүрген жолдасың.
Өміріңе немқұрайлы қарама
Айдын көлге айналса да өз жасың.
.
11 слайд
Топпен ән айту Өміріңе немқұрайлы қарама Тыңда досым, мен айтайын от тілек, Дүниеден өтті бай да, өтті бек. Өміріңе немқұрайлы қарама Дәулетіңе тұрсаң- дағы көк тіреп. Әр күн сайын тек сен үшін атып таң, Зерлі шапан киінсең де жақұттан. Өміріңе немқұрайлы қарама, Шақша басың айналса да бақыттан. Бақ құсыңды қонған кезде бағала, Қолда мәңгі тұрмайтын ол шағала. Кенелсең де, досым, қанша шаттыққа, Өміріңе немқұрайлы қарама. Тұсау салып, бастатқызбай көш дара, Етсе-дағы дұшпан күлкі, дос таба. Өміріңе немқұрайлы қарама Тағдыр желі қарсы алдыңнан соқса да Сын сағатта сақтау үшін өз басын, Сатып кетіп сеніп жүрген жолдасың. Өміріңе немқұрайлы қарама Айдын көлге айналса да өз жасың. .
12 слайд
Үй тапсырмасы.
1. «Әдемі» А.Шаяхметов сөзіне жазылған
өлең жолдарын жаттау.
2. Зейнеп Ахметованың «Сөз анасы-сәлем»
мәтінін оқып келу.
12 слайд
Үй тапсырмасы. 1. «Әдемі» А.Шаяхметов сөзіне жазылған өлең жолдарын жаттау. 2. Зейнеп Ахметованың «Сөз анасы-сәлем» мәтінін оқып келу.
13 слайд
Сабақтың қорытынды сәті.
Тыныс алуға зейін қою.
Баяу музыка қойылады.
Мұғалім: Сіздерден аяқ-қолыңызды айқастырмай, түзу отыруыңызды өтінемін. Біз қазір
тыныс алу жаттығуын жасаймыз. Тыныс алуға зейін қойған кезде, біздің ақылымыз дем
алады. Ауаны ішке жұту кезінде тыныштық пен қуаныш қабылдаймыз. Демді сыртқа
шығарған кезде өзіміздегі мазасыздықтарды сыртқа шығарамыз.
Кәне, дайындалайық, балалар. Көзімізді жұмамыз..., арқамызды тіктейміз..., қолдарыңды
тізеге қоюға болады...
Д е м а л..... ш ы ғ а р... (жаймен 9-10 рет) немесе 1..................2 [ 3 ] .
Рахмет!
Бүгінгі сабақтан игерген жақсы қасиеттерді,дұрыс әрекеттімізді есімізге түсіріп,
жүрегімізге сақтайық.
13 слайд
Сабақтың қорытынды сәті. Тыныс алуға зейін қою. Баяу музыка қойылады. Мұғалім: Сіздерден аяқ-қолыңызды айқастырмай, түзу отыруыңызды өтінемін. Біз қазір тыныс алу жаттығуын жасаймыз. Тыныс алуға зейін қойған кезде, біздің ақылымыз дем алады. Ауаны ішке жұту кезінде тыныштық пен қуаныш қабылдаймыз. Демді сыртқа шығарған кезде өзіміздегі мазасыздықтарды сыртқа шығарамыз. Кәне, дайындалайық, балалар. Көзімізді жұмамыз..., арқамызды тіктейміз..., қолдарыңды тізеге қоюға болады... Д е м а л..... ш ы ғ а р... (жаймен 9-10 рет) немесе 1..................2 [ 3 ] . Рахмет! Бүгінгі сабақтан игерген жақсы қасиеттерді,дұрыс әрекеттімізді есімізге түсіріп, жүрегімізге сақтайық.