Материалдар / ашық сабақ:«Шынығу» 1 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

ашық сабақ:«Шынығу» 1 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Тақырыбы мен иллюстрациясы бойынша мәтіннің мазмұнын болжайды. Заттың атын білдіретін сөздерді табады, сұрақ қояды. Жаттығуларды көркем жазу талаптарына сай жазады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
17 Мамыр 2022
743
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Та қ ырыбы: Шынығу. Заттың атын білдіретін сөздер 1 «Б» сыныбыАна тілі Сынып жетекшісі:Калданова Амина

1 слайд
Та қ ырыбы: Шынығу. Заттың атын білдіретін сөздер 1 «Б» сыныбыАна тілі Сынып жетекшісі:Калданова Амина

1 слайд

Та қ ырыбы: Шынығу. Заттың атын білдіретін сөздер 1 «Б» сыныбыАна тілі Сынып жетекшісі:Калданова Амина

Оқу мақсаттары: 1.1.3.1 тақырыбы мен иллюстрациясы бойынша мәтіннің мазмұнын болжау; 1.4.2.1 заттың атын ,қимыл-әрекетін,сынын,

2 слайд
Оқу мақсаттары: 1.1.3.1 тақырыбы мен иллюстрациясы бойынша мәтіннің мазмұнын болжау; 1.4.2.1 заттың атын ,қимыл-әрекетін,сынын,санын білдіретін сөздерді ажыратып,орынды қолдану 1.3.6.1 жазу жолын,жоларалықты,жолдың жоғары және төменгі сызықтарын сақтап ,әріп элементтерінің ,әріптердің бір-бірімен байланысын көркем жазу талаптарына сай жазу.

2 слайд

Оқу мақсаттары: 1.1.3.1 тақырыбы мен иллюстрациясы бойынша мәтіннің мазмұнын болжау; 1.4.2.1 заттың атын ,қимыл-әрекетін,сынын,санын білдіретін сөздерді ажыратып,орынды қолдану 1.3.6.1 жазу жолын,жоларалықты,жолдың жоғары және төменгі сызықтарын сақтап ,әріп элементтерінің ,әріптердің бір-бірімен байланысын көркем жазу талаптарына сай жазу.

Ұйымдастыру Психологиялық дайындық : Біз балдырған баламыз, Құстай қанат қағамыз. Дүниені аралап,

3 слайд
Ұйымдастыру Психологиялық дайындық : Біз балдырған баламыз, Құстай қанат қағамыз. Дүниені аралап, Оқып білім аламыз. Көзді салып қараңыз, Былай қанат қағамыз.

3 слайд

Ұйымдастыру Психологиялық дайындық : Біз балдырған баламыз, Құстай қанат қағамыз. Дүниені аралап, Оқып білім аламыз. Көзді салып қараңыз, Былай қанат қағамыз.

1-қатар.Тазалық 2-қатар.Денсаулық 3-қатар.Спорт

4 слайд
1-қатар.Тазалық 2-қатар.Денсаулық 3-қатар.Спорт

4 слайд

1-қатар.Тазалық 2-қатар.Денсаулық 3-қатар.Спорт

5 слайд

5 слайд

6 слайд

6 слайд

7 слайд

7 слайд

Шынығу Көтер қолды жоғары Құстар қанат қағады. Желаяқтар жүгірер Жерге тимей табаны. Бойың тікте , балдырған

8 слайд
Шынығу Көтер қолды жоғары Құстар қанат қағады. Желаяқтар жүгірер Жерге тимей табаны. Бойың тікте , балдырған, Қимылдасын қол жылдам. Аяғыңды соз алға, Қорықпағын қарғудан. Оңға,солға бүгілгін, Кәне,жылдам жүгіргін. Шымырлықтың мәнісі- Шынығуды ,ұғынғын.

8 слайд

Шынығу Көтер қолды жоғары Құстар қанат қағады. Желаяқтар жүгірер Жерге тимей табаны. Бойың тікте , балдырған, Қимылдасын қол жылдам. Аяғыңды соз алға, Қорықпағын қарғудан. Оңға,солға бүгілгін, Кәне,жылдам жүгіргін. Шымырлықтың мәнісі- Шынығуды ,ұғынғын.

Болат Үсенбаев 1955 жылы 24 наурызда Қытай Халық Республикасының Құлжа қаласында туған. Алғашқы өлеңі 1971 жылы «Балдырғ

9 слайд
Болат Үсенбаев  1955 жылы 24 наурызда Қытай Халық Республикасының Құлжа қаласында туған.  Алғашқы өлеңі 1971 жылы «Балдырған» журналында жарияланған. «Жеңеше» (2004), «Жүзік» (2008) жыр жинақтарының авторы

9 слайд

Болат Үсенбаев  1955 жылы 24 наурызда Қытай Халық Республикасының Құлжа қаласында туған.  Алғашқы өлеңі 1971 жылы «Балдырған» журналында жарияланған. «Жеңеше» (2004), «Жүзік» (2008) жыр жинақтарының авторы

Өлең неліктен шынығу деп аталған? Өлеңдегі қимылдарды жаса. Шымыр болу үшін не істеу керек?

10 слайд
Өлең неліктен шынығу деп аталған? Өлеңдегі қимылдарды жаса. Шымыр болу үшін не істеу керек?

10 слайд

Өлең неліктен шынығу деп аталған? Өлеңдегі қимылдарды жаса. Шымыр болу үшін не істеу керек?

11 слайд

11 слайд

12 слайд

12 слайд

13 слайд

13 слайд

Күн тәртібі

14 слайд
Күн тәртібі

14 слайд

Күн тәртібі

1-қатар.Тазалық :Тазалық достарының атын жапсырып,дыбыстық талдау жасайды. 2-қатар. Денсаулық : Денсаулық үшін не қажет?Суреттер

15 слайд
1-қатар.Тазалық :Тазалық достарының атын жапсырып,дыбыстық талдау жасайды. 2-қатар. Денсаулық : Денсаулық үшін не қажет?Суреттерді табады,буынға бөледі.Пазылдарды құрастырады. 3-қатар.Спорт : Суреттен спорт түрлерін атап беру. 1-топ. «Тазалық» вагоны. 2-топ. «Денсаулық» вагоны. 3-топ. «Спорт» вагоны.1-топ. «Тазалық» вагоны. 2-топ. «Денсаулық» вагоны. 3-топ. «Спорт» вагоны.

15 слайд

1-қатар.Тазалық :Тазалық достарының атын жапсырып,дыбыстық талдау жасайды. 2-қатар. Денсаулық : Денсаулық үшін не қажет?Суреттерді табады,буынға бөледі.Пазылдарды құрастырады. 3-қатар.Спорт : Суреттен спорт түрлерін атап беру. 1-топ. «Тазалық» вагоны. 2-топ. «Денсаулық» вагоны. 3-топ. «Спорт» вагоны.1-топ. «Тазалық» вагоны. 2-топ. «Денсаулық» вагоны. 3-топ. «Спорт» вагоны.

16 слайд

16 слайд

Қорытындылау «С өз ойла ,тез ойла » әдісі

17 слайд
Қорытындылау «С өз ойла ,тез ойла » әдісі

17 слайд

Қорытындылау «С өз ойла ,тез ойла » әдісі

Кері байланыс Кубизм стратегиясы 1.Сен күнде жаттығу жасайсың ба? 2.Жаттығудың адамға қандай пайдасы бар? 3.Спорт түрлерін ата.

18 слайд
Кері байланыс Кубизм стратегиясы 1.Сен күнде жаттығу жасайсың ба? 2.Жаттығудың адамға қандай пайдасы бар? 3.Спорт түрлерін ата. 4.Шымыр болу үшін не істеу керек? 5.Сыныптастарыңмен бірге жаттығу жаса. 6.Қазақтың ұлттық спорт түрлерін ата.

18 слайд

Кері байланыс Кубизм стратегиясы 1.Сен күнде жаттығу жасайсың ба? 2.Жаттығудың адамға қандай пайдасы бар? 3.Спорт түрлерін ата. 4.Шымыр болу үшін не істеу керек? 5.Сыныптастарыңмен бірге жаттығу жаса. 6.Қазақтың ұлттық спорт түрлерін ата.

19 слайд

19 слайд