Материалдар / Ашық слайд сабақ "Тіл туралы не білеміз?

Ашық слайд сабақ "Тіл туралы не білеміз?

Материал туралы қысқаша түсінік
Ұстаздарға тәжірибе алмасу үшін, ҚМЖ -ды құра білу үшін, дескриптор, кері байланыстарды құрастыра білу түрлері, сабақта қолданылатын әдіс-тәсілдер және қазақ тілінің ұлт мәдениетінің негізі, рухани өзегі екенін жете түсінуге жан - жақты бағдар беру
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
07 Сәуір 2019
1299
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
 Конкабаева Алмагул Мухаметалиевна  Мектепке дейінгі шағын орталығы бар № 21 орта мектеп КМ

1 слайд
 Конкабаева Алмагул Мухаметалиевна  Мектепке дейінгі шағын орталығы бар № 21 орта мектеп КММСабақтың тақырыбы: «Тіл » туралы не білеміз ?

1 слайд

 Конкабаева Алмагул Мухаметалиевна  Мектепке дейінгі шағын орталығы бар № 21 орта мектеп КММСабақтың тақырыбы: «Тіл » туралы не білеміз ?

 5.1.5.1 тыңдалған мәтін мазмұны негізінде сұрақтарға жауап беру, көтерілген мәселе бойынша өз ойын білдіру;  5.4.1.1 Қаза

2 слайд
 5.1.5.1 тыңдалған мәтін мазмұны негізінде сұрақтарға жауап беру, көтерілген мәселе бойынша өз ойын білдіру;  5.4.1.1 Қазақ тілінің дыбыстар жүйесін, үндестік заңын, емлелік ерекшеліктерін ескере отырып, орфографиялық нормаға сай жазу.  5.2.1.1 мәтіндегі негізгі және қосымша ақпаратты түсіну, анықтау; Оқу мақсаты:

2 слайд

 5.1.5.1 тыңдалған мәтін мазмұны негізінде сұрақтарға жауап беру, көтерілген мәселе бойынша өз ойын білдіру;  5.4.1.1 Қазақ тілінің дыбыстар жүйесін, үндестік заңын, емлелік ерекшеліктерін ескере отырып, орфографиялық нормаға сай жазу.  5.2.1.1 мәтіндегі негізгі және қосымша ақпаратты түсіну, анықтау; Оқу мақсаты:

 Барлық оқушылар: Тыңдалым бойынша мәтін мазмұнын түсініп, негізгі ақпаратарды тауып, өз ойын айтады.Қарамен берілген сөзд

3 слайд
 Барлық оқушылар: Тыңдалым бойынша мәтін мазмұнын түсініп, негізгі ақпаратарды тауып, өз ойын айтады.Қарамен берілген сөздерге дыбыстық талдау жасайды.  Оқушылардың басым бөлігі: Мәтін мазмұнын түсініп, қазіргі өмірмен байланыстыра отырып, жағымды, жағымсыз қасиеттерін табады. «Төрт сөйлем» тәсілі арқылы өз ойларын қорытып, кеңес береді.  Кейбір оқушылар: Тілді құрметтеу дегеніміз не? Берілген тірек сөздер арқылы тақырыпқа болжам жасап, шағын мәтін құрастырады. САБАҚТЫҢ МАҚСАТЫ:

3 слайд

 Барлық оқушылар: Тыңдалым бойынша мәтін мазмұнын түсініп, негізгі ақпаратарды тауып, өз ойын айтады.Қарамен берілген сөздерге дыбыстық талдау жасайды.  Оқушылардың басым бөлігі: Мәтін мазмұнын түсініп, қазіргі өмірмен байланыстыра отырып, жағымды, жағымсыз қасиеттерін табады. «Төрт сөйлем» тәсілі арқылы өз ойларын қорытып, кеңес береді.  Кейбір оқушылар: Тілді құрметтеу дегеніміз не? Берілген тірек сөздер арқылы тақырыпқа болжам жасап, шағын мәтін құрастырады. САБАҚТЫҢ МАҚСАТЫ:

 1.Тыңдалған мәтін мазмұны негізінде сұрақтарға жауап беріп, өлең жолдарындағы тіл туралы ойын қара сөзбен дәлелдейді;  2.Бер

4 слайд
 1.Тыңдалған мәтін мазмұны негізінде сұрақтарға жауап беріп, өлең жолдарындағы тіл туралы ойын қара сөзбен дәлелдейді;  2.Берілген мәтіндегі негізгі және қосымша ақпаратты анықтап, жағымды, жағымсыз қасиеттерін ажырата біледі.  3.«Төрт сөйлем» тәсілі арқылы өз ойларын қорытып, кеңес береді.  4. Мәтіннен қарамен берілген сөздерге дыбыстық талдау жасайды.  5. Тілді құрметтеу дегеніміз не? Берілген тірек сөздер арқылы тақырыпқа болжам жасап, шағын мәтін құрастырады. Бағалау критерийлері

4 слайд

 1.Тыңдалған мәтін мазмұны негізінде сұрақтарға жауап беріп, өлең жолдарындағы тіл туралы ойын қара сөзбен дәлелдейді;  2.Берілген мәтіндегі негізгі және қосымша ақпаратты анықтап, жағымды, жағымсыз қасиеттерін ажырата біледі.  3.«Төрт сөйлем» тәсілі арқылы өз ойларын қорытып, кеңес береді.  4. Мәтіннен қарамен берілген сөздерге дыбыстық талдау жасайды.  5. Тілді құрметтеу дегеніміз не? Берілген тірек сөздер арқылы тақырыпқа болжам жасап, шағын мәтін құрастырады. Бағалау критерийлері

 ««Екі жақты күнделік» әдісі  «Топтастыру» әдісі  «Төрт сөйлем» әдісі  «Бес саусақ» тәсілі Педагогикалық әдіс-тәсілдерді

5 слайд
 ««Екі жақты күнделік» әдісі  «Топтастыру» әдісі  «Төрт сөйлем» әдісі  «Бес саусақ» тәсілі Педагогикалық әдіс-тәсілдерді қолдану

5 слайд

 ««Екі жақты күнделік» әдісі  «Топтастыру» әдісі  «Төрт сөйлем» әдісі  «Бес саусақ» тәсілі Педагогикалық әдіс-тәсілдерді қолдану

Оқушылардың сабаққа дайындығы. Психологиялық ахуал тудыру. Бір партада отырған әр жұп бір-біріне жақсы тілектер айтады.

6 слайд
Оқушылардың сабаққа дайындығы. Психологиялық ахуал тудыру. Бір партада отырған әр жұп бір-біріне жақсы тілектер айтады.   Балалар, қазір оқылатын өлеңді мұқият тыңдайық. Мұхтар Шахановтың «Төрт ана» өлеңі аудио жазбамен беріледі. Сұрақ. – Ақын «Құдіретті төрт анаға» нені теңеп тұр? Балалардың жауабынан кейін әр бала қандай ананы атаса, сол топқа барып отырады. 1-топ - туған жер 2-топ – туған тілі 3-топ – салт-дәстүрі 4-топ – туған тарихы  . Сабақтың басы:

6 слайд

Оқушылардың сабаққа дайындығы. Психологиялық ахуал тудыру. Бір партада отырған әр жұп бір-біріне жақсы тілектер айтады.   Балалар, қазір оқылатын өлеңді мұқият тыңдайық. Мұхтар Шахановтың «Төрт ана» өлеңі аудио жазбамен беріледі. Сұрақ. – Ақын «Құдіретті төрт анаға» нені теңеп тұр? Балалардың жауабынан кейін әр бала қандай ананы атаса, сол топқа барып отырады. 1-топ - туған жер 2-топ – туған тілі 3-топ – салт-дәстүрі 4-топ – туған тарихы  . Сабақтың басы:

 1-топ.Тыңдалым. Екі жақты күнделік стратегиясы бойынша ақын өз өлеңінде төрт ананың біріне неге тілді теңеп тұр, ойларын жа

7 слайд
 1-топ.Тыңдалым. Екі жақты күнделік стратегиясы бойынша ақын өз өлеңінде төрт ананың біріне неге тілді теңеп тұр, ойларын жазу.  «Екі жақты күнделік» стратегиясы Сабақтың ортасы: Үзінді көшіру Оқушының пікірі Болу керек құдіретті төрт ана: Туған жері - түп қазығы, айбыны, Туған тілі - мәңгі өнеге айдыны, Жан байлығы, салт-дәстүрі - тірегі, Қадамына шуақ шашар үнемі, Және туған тарихы...     Дескриптор: - Өлең жолдарындағы үзінділерге пікір жазады. - Өлең жолдары туралы ойын қара сөзбен дәлелдейді

7 слайд

 1-топ.Тыңдалым. Екі жақты күнделік стратегиясы бойынша ақын өз өлеңінде төрт ананың біріне неге тілді теңеп тұр, ойларын жазу.  «Екі жақты күнделік» стратегиясы Сабақтың ортасы: Үзінді көшіру Оқушының пікірі Болу керек құдіретті төрт ана: Туған жері - түп қазығы, айбыны, Туған тілі - мәңгі өнеге айдыны, Жан байлығы, салт-дәстүрі - тірегі, Қадамына шуақ шашар үнемі, Және туған тарихы...     Дескриптор: - Өлең жолдарындағы үзінділерге пікір жазады. - Өлең жолдары туралы ойын қара сөзбен дәлелдейді

 2-топ. Оқылым. Берілген «Шет тілін білу не үшін қажет?! атты мәтінді іштей оқып, кластер құрады. Сабақтың ортасы: Шет тілін

8 слайд
 2-топ. Оқылым. Берілген «Шет тілін білу не үшін қажет?! атты мәтінді іштей оқып, кластер құрады. Сабақтың ортасы: Шет тілін білу не үшін қажет? Дескриптор: - Мәтіндегі негізгі және қосымша ақпаратты түсінеді, анықтайды. - Жағымды, жағымсыз қасиеттерін ажырата біледі.

8 слайд

 2-топ. Оқылым. Берілген «Шет тілін білу не үшін қажет?! атты мәтінді іштей оқып, кластер құрады. Сабақтың ортасы: Шет тілін білу не үшін қажет? Дескриптор: - Мәтіндегі негізгі және қосымша ақпаратты түсінеді, анықтайды. - Жағымды, жағымсыз қасиеттерін ажырата біледі.

 3-топ. Тыңдалған өлең жолдарынан «Төрт сөйлем» стратегиясы арқылы қорытынды шығарады.  «Төрт сөйлем» стратегиясы:  1.Пік

9 слайд
 3-топ. Тыңдалған өлең жолдарынан «Төрт сөйлем» стратегиясы арқылы қорытынды шығарады.  «Төрт сөйлем» стратегиясы:  1.Пікір. Менің ойымша,..........  2. Дәлел. Себебі,................  3. Мысал. Мысалы..............  4. Қорытынды. Сондықтан..............  Дескриптор.  «Төрт сөйлем» тәсілі арқылы өз ойларын қорытады  Қорытынды шығарып, кеңес береді.     ҚБ. Екі жұлдыз, бір тілек. Сабақтың ортасы:

9 слайд

 3-топ. Тыңдалған өлең жолдарынан «Төрт сөйлем» стратегиясы арқылы қорытынды шығарады.  «Төрт сөйлем» стратегиясы:  1.Пікір. Менің ойымша,..........  2. Дәлел. Себебі,................  3. Мысал. Мысалы..............  4. Қорытынды. Сондықтан..............  Дескриптор.  «Төрт сөйлем» тәсілі арқылы өз ойларын қорытады  Қорытынды шығарып, кеңес береді.     ҚБ. Екі жұлдыз, бір тілек. Сабақтың ортасы:

Жұптық жұмыс. /интербелсенді тақтадан көрсету/ Жұбыңызбен берілген мәтіннен қарамен жазылған сөздерге дыбыстық талдау жасаңыз. М

10 слайд
Жұптық жұмыс. /интербелсенді тақтадан көрсету/ Жұбыңызбен берілген мәтіннен қарамен жазылған сөздерге дыбыстық талдау жасаңыз. Мұхтар Шаханов «Төрт ана» Тағдырыңды тамырсыздық індетінен қалқала, Мазмұн жоқта мазмұнсыздық шыға келер ортаға. Әр адамда өз анасынан басқа да, Ғұмырына етер мәңгі астана, Демеп жүрер, жебеп жүрер арқада, Болу керек құдіретті төрт ана: Туған жері - түп қазығы , айбыны, Туған тілі - мәңгі өнеге айдыны, Жан байлығы, салт- дәстүрі - тірегі, Қадамына шуақ шашар үнемі, Және туған тарихы, Еске алуға қаншама Ауыр әрі қасіретті болса да. Сабақтың ортасы:

10 слайд

Жұптық жұмыс. /интербелсенді тақтадан көрсету/ Жұбыңызбен берілген мәтіннен қарамен жазылған сөздерге дыбыстық талдау жасаңыз. Мұхтар Шаханов «Төрт ана» Тағдырыңды тамырсыздық індетінен қалқала, Мазмұн жоқта мазмұнсыздық шыға келер ортаға. Әр адамда өз анасынан басқа да, Ғұмырына етер мәңгі астана, Демеп жүрер, жебеп жүрер арқада, Болу керек құдіретті төрт ана: Туған жері - түп қазығы , айбыны, Туған тілі - мәңгі өнеге айдыны, Жан байлығы, салт- дәстүрі - тірегі, Қадамына шуақ шашар үнемі, Және туған тарихы, Еске алуға қаншама Ауыр әрі қасіретті болса да. Сабақтың ортасы:

 Саралау. Жеке жұмыс. /интербелсенді тақтадан көрсету/ Тақырып: Тілді құрметтеу дегеніміз не? Берілген тірек сөздер арқылы т

11 слайд
 Саралау. Жеке жұмыс. /интербелсенді тақтадан көрсету/ Тақырып: Тілді құрметтеу дегеніміз не? Берілген тірек сөздер арқылы тақырыпқа болжам жасаңыз. Жасаған болжамыңыздың себебін түсіндіріңіз.  Ана тілі, тіл шұбарлығы, қазіргі таңда, қазақ тілі, мемлекеттік тіл, қатынас тілі, көп тіл білу,заман талабы, тіл байлығы, достық, өнеге, ортақ әңгіме. өз ана тілімізді ,қадірлеуді, қастерлеуді, аялауды.  Дескриптор  - тірек сөздер арқылы берілген тақырыпты болжайды;  - болжамының себебін түсіндіреді. Сабақтың ортасы:

11 слайд

 Саралау. Жеке жұмыс. /интербелсенді тақтадан көрсету/ Тақырып: Тілді құрметтеу дегеніміз не? Берілген тірек сөздер арқылы тақырыпқа болжам жасаңыз. Жасаған болжамыңыздың себебін түсіндіріңіз.  Ана тілі, тіл шұбарлығы, қазіргі таңда, қазақ тілі, мемлекеттік тіл, қатынас тілі, көп тіл білу,заман талабы, тіл байлығы, достық, өнеге, ортақ әңгіме. өз ана тілімізді ,қадірлеуді, қастерлеуді, аялауды.  Дескриптор  - тірек сөздер арқылы берілген тақырыпты болжайды;  - болжамының себебін түсіндіреді. Сабақтың ортасы:

 Рефлексия.«Бес саусақ» тәсілі  Бас бармақ – басты мәселе. Бүгін сабақта ең құнды мәселе қандай болды?  Балалы үйрек – бірле

12 слайд
 Рефлексия.«Бес саусақ» тәсілі  Бас бармақ – басты мәселе. Бүгін сабақта ең құнды мәселе қандай болды?  Балалы үйрек – бірлесу. Мен топта қалай жұмыс жасадым? Кімге көмек бердім? Кімді риза еттім?  Ортан терек – ойлану. Мен бүгін қандай білім мен тәжірибе алдым?  Шылдыр шүмек – шынайылық. Сабақ маған ұнады ма? Неліктен?  Кішкентай бөбек – көңіл-күй ахуалы. Мен сабақта өзімді қалай сезіндім? Сабақтың соңы:

12 слайд

 Рефлексия.«Бес саусақ» тәсілі  Бас бармақ – басты мәселе. Бүгін сабақта ең құнды мәселе қандай болды?  Балалы үйрек – бірлесу. Мен топта қалай жұмыс жасадым? Кімге көмек бердім? Кімді риза еттім?  Ортан терек – ойлану. Мен бүгін қандай білім мен тәжірибе алдым?  Шылдыр шүмек – шынайылық. Сабақ маған ұнады ма? Неліктен?  Кішкентай бөбек – көңіл-күй ахуалы. Мен сабақта өзімді қалай сезіндім? Сабақтың соңы:

 Оқушыға мейлінше қолдау көрсету - сабақ кезеңіндегі қалыптастырушы бағалауда көрініс табады.Оқушының жауабын жақсы жағынан

13 слайд
 Оқушыға мейлінше қолдау көрсету - сабақ кезеңіндегі қалыптастырушы бағалауда көрініс табады.Оқушының жауабын жақсы жағынан мадақтап, «жарайсың», «өте дұрыс» сөздерімен қолдау көрсету арқылы ішкі уәжін өсіремін. Қабілетті балаларға тапсырманы күрделендіріп беремін.Қабілетті балаларға тапсырманы күрделендіріп беремін.Мысалы, «Төрт сөйлем» әдісімен мәтін жаздырамын. Саралау

13 слайд

 Оқушыға мейлінше қолдау көрсету - сабақ кезеңіндегі қалыптастырушы бағалауда көрініс табады.Оқушының жауабын жақсы жағынан мадақтап, «жарайсың», «өте дұрыс» сөздерімен қолдау көрсету арқылы ішкі уәжін өсіремін. Қабілетті балаларға тапсырманы күрделендіріп беремін.Қабілетті балаларға тапсырманы күрделендіріп беремін.Мысалы, «Төрт сөйлем» әдісімен мәтін жаздырамын. Саралау

Оқушының сабақтағы жұмысын бағалау парағы Аты-жөні «Екі жақты күнделік» стратегиясы «Шет тілін білу не үшін қажет?! кластер

14 слайд
Оқушының сабақтағы жұмысын бағалау парағы Аты-жөні «Екі жақты күнделік» стратегиясы «Шет тілін білу не үшін қажет?! кластер құрады. «Төрт сөйлем» страте гиясы Дыбыс тық талдау жасау «Болжам» әдісі                                                                                    

14 слайд

Оқушының сабақтағы жұмысын бағалау парағы Аты-жөні «Екі жақты күнделік» стратегиясы «Шет тілін білу не үшін қажет?! кластер құрады. «Төрт сөйлем» страте гиясы Дыбыс тық талдау жасау «Болжам» әдісі                                                                                    

 (https://www.youtube.com/watch? v=uNaJRUhuT58&noredirect=1 сайты, М.Шаханов «Төрт ана»)  ( http://imurat.kz/shet-tilin-uire

15 слайд
 (https://www.youtube.com/watch? v=uNaJRUhuT58&noredirect=1 сайты, М.Шаханов «Төрт ана»)  ( http://imurat.kz/shet-tilin-uirenu / ) , шет т тілін білу не үшін қажет? Алынған мәтіндер

15 слайд

 (https://www.youtube.com/watch? v=uNaJRUhuT58&noredirect=1 сайты, М.Шаханов «Төрт ана»)  ( http://imurat.kz/shet-tilin-uirenu / ) , шет т тілін білу не үшін қажет? Алынған мәтіндер

 Тыңдағандарыңызға рақмет!

16 слайд
 Тыңдағандарыңызға рақмет!

16 слайд

 Тыңдағандарыңызға рақмет!

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ