Материалдар / Ашық тарбие сабағы "Қазақ елі-Мәңгілік ел" 11 сынып

Ашық тарбие сабағы "Қазақ елі-Мәңгілік ел" 11 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық тарбие сабағы сынып жетекшілерге және жас мамандарға көмек ретінде қолдануға болады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
05 Желтоқсан 2018
706
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Ұйымдастыру Психологиялық ахуал тудыру «Әр елдің амандасуы» тренингі арқылы Топқа бөлу.

1 слайд
Ұйымдастыру Психологиялық ахуал тудыру «Әр елдің амандасуы» тренингі арқылы Топқа бөлу.

1 слайд

Ұйымдастыру Психологиялық ахуал тудыру «Әр елдің амандасуы» тренингі арқылы Топқа бөлу.

2 слайд
Қазақ елі-Мәңгілік ел

2 слайд

Қазақ елі-Мәңгілік ел

1. Бір - бірінен айқын бір жұп белгі бойынша ажыратылатын гомозиготалы дараларды шағылыстырса, бірнеше ұрпақта ге

3 слайд
1. Бір - бірінен айқын бір жұп белгі бойынша ажыратылатын гомозиготалы дараларды шағылыстырса, бірнеше ұрпақта генотипі де, фенотипі де біркелкі будандар алынады. Бұл қай заң? Біркелкілік заңы 2. Аллельді гендері екі түрлі - біреу доминантты, екіншісі рецессивті (Аа) белгінің дамуын анықтайтын организм Гетеризиготалы 3. Бірінші ұрпақта көрінбей қалған қарам - қарсы белгі Басылыңқы белгі 4. Гомозиготалы ақ қоянды қара қоянмен шағылыстырғанда ұрпағында тек ақ қоянның пайда болуы. Бұл қай заңға негізделген? Біркелкілік заңы 5. Ата - аналары бір - бірінен екі жұп белгі бойынша ажыратылатын дараларды шағылыстыру қалай аталады? Дигибридті будандастыру«Миға шабуыл » «Нөмірленген бастар стратегиясы» бойынша

3 слайд

1. Бір - бірінен айқын бір жұп белгі бойынша ажыратылатын гомозиготалы дараларды шағылыстырса, бірнеше ұрпақта генотипі де, фенотипі де біркелкі будандар алынады. Бұл қай заң? Біркелкілік заңы 2. Аллельді гендері екі түрлі - біреу доминантты, екіншісі рецессивті (Аа) белгінің дамуын анықтайтын организм Гетеризиготалы 3. Бірінші ұрпақта көрінбей қалған қарам - қарсы белгі Басылыңқы белгі 4. Гомозиготалы ақ қоянды қара қоянмен шағылыстырғанда ұрпағында тек ақ қоянның пайда болуы. Бұл қай заңға негізделген? Біркелкілік заңы 5. Ата - аналары бір - бірінен екі жұп белгі бойынша ажыратылатын дараларды шағылыстыру қалай аталады? Дигибридті будандастыру«Миға шабуыл » «Нөмірленген бастар стратегиясы» бойынша

«Ой қозғау» 1.«Қазақ елі» тобы Тәуелсіздік ұғымын қалай түсінесіңдер? 2. «Тәуелсіздік» тобы Тәуелсіздіктің жеткен жетістіктерімі

4 слайд
«Ой қозғау» 1.«Қазақ елі» тобы Тәуелсіздік ұғымын қалай түсінесіңдер? 2. «Тәуелсіздік» тобы Тәуелсіздіктің жеткен жетістіктеріміз қандай? 3. «Бәйтерек» тобы «Мәңгілік ел» ұғымын қалай түсінесіздер?

4 слайд

«Ой қозғау» 1.«Қазақ елі» тобы Тәуелсіздік ұғымын қалай түсінесіңдер? 2. «Тәуелсіздік» тобы Тәуелсіздіктің жеткен жетістіктеріміз қандай? 3. «Бәйтерек» тобы «Мәңгілік ел» ұғымын қалай түсінесіздер?

1-топ Туған жерге туыңды тік 2-топ Қазақстан:өтке

5 слайд
1-топ Туған жерге туыңды тік 2-топ Қазақстан:өткені, бүгіні, болашағы 3-топ Мәңгілік елдің жүрегі-Астана

5 слайд

1-топ Туған жерге туыңды тік 2-топ Қазақстан:өткені, бүгіні, болашағы 3-топ Мәңгілік елдің жүрегі-Астана

Екі жұлдыз, бір ұсыныс

6 слайд
Екі жұлдыз, бір ұсыныс

6 слайд

Екі жұлдыз, бір ұсыныс

“ ПОПС-формула”«Мен елімнің Мәңгілік елге айналуы үшін не істеймін?» бір минуттық эссе П ПО С « Менің ойымша, ....» « Себебі

7 слайд
“ ПОПС-формула”«Мен елімнің Мәңгілік елге айналуы үшін не істеймін?» бір минуттық эссе П ПО С « Менің ойымша, ....» « Себебі …». « Мен мұны келесі мысалдармен дәлелдей аламын ..» «Осыларға сүйене отырып, мен мынадай қорытындыға келдім...»

7 слайд

“ ПОПС-формула”«Мен елімнің Мәңгілік елге айналуы үшін не істеймін?» бір минуттық эссе П ПО С « Менің ойымша, ....» « Себебі …». « Мен мұны келесі мысалдармен дәлелдей аламын ..» «Осыларға сүйене отырып, мен мынадай қорытындыға келдім...»

Қорытынды. «Мәңгілік ел» дегеніміз не?

8 слайд
Қорытынды. «Мәңгілік ел» дегеніміз не?

8 слайд

Қорытынды. «Мәңгілік ел» дегеніміз не?

• Рефлексия «Шолиер табақшасы» • «Маңызды 3 стратегиясы» Мен бүгін қандай 3 нәрсемен таныстым? Мен қандай 3 тапсырманы жақс

9 слайд
• Рефлексия «Шолиер табақшасы» • «Маңызды 3 стратегиясы» Мен бүгін қандай 3 нәрсемен таныстым? Мен қандай 3 тапсырманы жақсы орындадым? Мен қандай 3 нәрсені көбірек білгім келеді?

9 слайд

• Рефлексия «Шолиер табақшасы» • «Маңызды 3 стратегиясы» Мен бүгін қандай 3 нәрсемен таныстым? Мен қандай 3 тапсырманы жақсы орындадым? Мен қандай 3 нәрсені көбірек білгім келеді?

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ