Ашық тарбие сабағы "Қазақ елі-Мәңгілік ел" 11 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық тарбие сабағы "Қазақ елі-Мәңгілік ел" 11 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық тарбие сабағы сынып жетекшілерге және жас мамандарға көмек ретінде қолдануға болады.
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Ұйымдастыру Психологиялық ахуал тудыру «Әр елдің амандасуы» тренингі арқылы Топқа бөлу.

#1 слайд
Ұйымдастыру Психологиялық ахуал тудыру «Әр елдің амандасуы» тренингі арқылы Топқа бөлу.

1 слайд

Ұйымдастыру Психологиялық ахуал тудыру «Әр елдің амандасуы» тренингі арқылы Топқа бөлу.

#2 слайд
Қазақ елі-Мәңгілік ел

2 слайд

Қазақ елі-Мәңгілік ел

1. Бір - бірінен айқын бір жұп белгі бойынша ажыратылатын гомозиготалы дараларды шағылыстырса, бірнеше ұрпақта генотипі де, фен

#3 слайд
1. Бір - бірінен айқын бір жұп белгі бойынша ажыратылатын гомозиготалы дараларды шағылыстырса, бірнеше ұрпақта генотипі де, фенотипі де біркелкі будандар алынады. Бұл қай заң? Біркелкілік заңы 2. Аллельді гендері екі түрлі - біреу доминантты, екіншісі рецессивті (Аа) белгінің дамуын анықтайтын организм Гетеризиготалы 3. Бірінші ұрпақта көрінбей қалған қарам - қарсы белгі Басылыңқы белгі 4. Гомозиготалы ақ қоянды қара қоянмен шағылыстырғанда ұрпағында тек ақ қоянның пайда болуы. Бұл қай заңға негізделген? Біркелкілік заңы 5. Ата - аналары бір - бірінен екі жұп белгі бойынша ажыратылатын дараларды шағылыстыру қалай аталады? Дигибридті будандастыру «Миға шабуыл» «Нөмірленген бастар стратегиясы» бойынша

3 слайд

1. Бір - бірінен айқын бір жұп белгі бойынша ажыратылатын гомозиготалы дараларды шағылыстырса, бірнеше ұрпақта генотипі де, фенотипі де біркелкі будандар алынады. Бұл қай заң? Біркелкілік заңы 2. Аллельді гендері екі түрлі - біреу доминантты, екіншісі рецессивті (Аа) белгінің дамуын анықтайтын организм Гетеризиготалы 3. Бірінші ұрпақта көрінбей қалған қарам - қарсы белгі Басылыңқы белгі 4. Гомозиготалы ақ қоянды қара қоянмен шағылыстырғанда ұрпағында тек ақ қоянның пайда болуы. Бұл қай заңға негізделген? Біркелкілік заңы 5. Ата - аналары бір - бірінен екі жұп белгі бойынша ажыратылатын дараларды шағылыстыру қалай аталады? Дигибридті будандастыру «Миға шабуыл» «Нөмірленген бастар стратегиясы» бойынша

«Ой қозғау» 1.«Қазақ елі» тобы Тәуелсіздік ұғымын қалай түсінесіңдер? 2. «Тәуелсіздік» тобы Тәуелсіздіктің жеткен жетістіктерімі

#4 слайд
«Ой қозғау» 1.«Қазақ елі» тобы Тәуелсіздік ұғымын қалай түсінесіңдер? 2. «Тәуелсіздік» тобы Тәуелсіздіктің жеткен жетістіктеріміз қандай? 3. «Бәйтерек» тобы «Мәңгілік ел» ұғымын қалай түсінесіздер?

4 слайд

«Ой қозғау» 1.«Қазақ елі» тобы Тәуелсіздік ұғымын қалай түсінесіңдер? 2. «Тәуелсіздік» тобы Тәуелсіздіктің жеткен жетістіктеріміз қандай? 3. «Бәйтерек» тобы «Мәңгілік ел» ұғымын қалай түсінесіздер?

1-топ Туған жерге туыңды тік 2-топ Қазақстан:өткен

#5 слайд
1-топ Туған жерге туыңды тік 2-топ Қазақстан:өткені, бүгіні, болашағы 3-топ Мәңгілік елдің жүрегі-Астана

5 слайд

1-топ Туған жерге туыңды тік 2-топ Қазақстан:өткені, бүгіні, болашағы 3-топ Мәңгілік елдің жүрегі-Астана

Екі жұлдыз, бір ұсыныс

#6 слайд
Екі жұлдыз, бір ұсыныс

6 слайд

Екі жұлдыз, бір ұсыныс

“ПОПС-формула” «Мен елімнің Мәңгілік елге айналуы үшін не істеймін?» бір минуттық эссе П П О С «Менің ойымша, ....» «Себебі …

#7 слайд
“ПОПС-формула” «Мен елімнің Мәңгілік елге айналуы үшін не істеймін?» бір минуттық эссе П П О С «Менің ойымша, ....» «Себебі …». «Мен мұны келесі мысалдармен дәлелдей аламын ..» «Осыларға сүйене отырып, мен мынадай қорытындыға келдім...»

7 слайд

“ПОПС-формула” «Мен елімнің Мәңгілік елге айналуы үшін не істеймін?» бір минуттық эссе П П О С «Менің ойымша, ....» «Себебі …». «Мен мұны келесі мысалдармен дәлелдей аламын ..» «Осыларға сүйене отырып, мен мынадай қорытындыға келдім...»

Қорытынды. «Мәңгілік ел» дегеніміз не?

#8 слайд
Қорытынды. «Мәңгілік ел» дегеніміз не?

8 слайд

Қорытынды. «Мәңгілік ел» дегеніміз не?

•Рефлексия «Шолиер табақшасы» •«Маңызды 3 стратегиясы» Мен бүгін қандай 3 нәрсемен таныстым? Мен қандай 3 тапсырманы жақсы

#9 слайд
•Рефлексия «Шолиер табақшасы» •«Маңызды 3 стратегиясы» Мен бүгін қандай 3 нәрсемен таныстым? Мен қандай 3 тапсырманы жақсы орындадым? Мен қандай 3 нәрсені көбірек білгім келеді?

9 слайд

•Рефлексия «Шолиер табақшасы» •«Маңызды 3 стратегиясы» Мен бүгін қандай 3 нәрсемен таныстым? Мен қандай 3 тапсырманы жақсы орындадым? Мен қандай 3 нәрсені көбірек білгім келеді?

Файл форматы:
pptx
05.12.2018
853
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі