Ашық тәрбие сағаты "Дені сау ұрпақ -жарқын болашақ"
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
1 слайд
2 слайд
2 слайд
3 слайд
Мақсаты:
Білімділік: Оқушылардың салауатты өмір салты жайлы
білімдерін тереңдету, адам денсаулығының
қымбаттылығын, өмір сүру үшін қажеттілігін, бағалы
байлық екендігін түсіндіру барысында зиянды заттар мен
әдеттердің ағзаға тигізетін әсерін ұғындыру. Денсаулық
сақтауға, тазалыққа, ұқыптылыққа, әдептілікке баулу,
салауатты өмір салтын сақтауға тәрбиелеу.
Дамытушылық: Өз денсаулықтарына жауапкершілікпен
қарауға , шығармашылық қабілеттерін дамыту, сөйлеу
шеберлігін жетілдіру.
Тәрбиелік: Денсаулық сақтауға, тазалыққа, ұқыптылыққа,
әдептілікке баулу, білімді, тәрбиелі, мейірімді, ұстамды,
өзін-өзі тәрбиелей алатын жеке тұлға етіп қалыптастыруға
тәрбиелеу.
3 слайд
Мақсаты: Білімділік: Оқушылардың салауатты өмір салты жайлы білімдерін тереңдету, адам денсаулығының қымбаттылығын, өмір сүру үшін қажеттілігін, бағалы байлық екендігін түсіндіру барысында зиянды заттар мен әдеттердің ағзаға тигізетін әсерін ұғындыру. Денсаулық сақтауға, тазалыққа, ұқыптылыққа, әдептілікке баулу, салауатты өмір салтын сақтауға тәрбиелеу. Дамытушылық: Өз денсаулықтарына жауапкершілікпен қарауға , шығармашылық қабілеттерін дамыту, сөйлеу шеберлігін жетілдіру. Тәрбиелік: Денсаулық сақтауға, тазалыққа, ұқыптылыққа, әдептілікке баулу, білімді, тәрбиелі, мейірімді, ұстамды, өзін-өзі тәрбиелей алатын жеке тұлға етіп қалыптастыруға тәрбиелеу.
4 слайд
Жұмбақ шешу.
1. Оны күткен адамдар
Ұзақ өмір сүреді.
Қадірін білген жарандар
Байлық осы деседі.
(Денсаулық )
4 слайд
Жұмбақ шешу. 1. Оны күткен адамдар Ұзақ өмір сүреді. Қадірін білген жарандар Байлық осы деседі. (Денсаулық )
5 слайд
2. Бір-бірімен дос туыс,
Тау түбінде қос қуыс.
(Мұрын)
3. Жарасы жоқ сыздайды,
Өртенеді, мұздайды.
(Жүрек)
5 слайд
2. Бір-бірімен дос туыс, Тау түбінде қос қуыс. (Мұрын) 3. Жарасы жоқ сыздайды, Өртенеді, мұздайды. (Жүрек)
6 слайд
5. Шомылған баланы
Аймалап алады:
Сүртеді қолын да,
Сүртеді жонын да.
Бұл не?
(Сүлгі)
6 слайд
5. Шомылған баланы Аймалап алады: Сүртеді қолын да, Сүртеді жонын да. Бұл не? (Сүлгі)
7 слайд
6. Сырты жаман, іші жын,
Абыройын түсіреді кісінің.
(Арақ)
7. Түтін болып кіреді,
Күркіл болып жүреді.
(Темекі)
7 слайд
6. Сырты жаман, іші жын, Абыройын түсіреді кісінің. (Арақ) 7. Түтін болып кіреді, Күркіл болып жүреді. (Темекі)
8 слайд
Зиянды әдет –
мың бір індет.
8 слайд
Зиянды әдет – мың бір індет.
9 слайд
9 слайд
10 слайд
10 слайд
11 слайд
11 слайд
12 слайд
Жағдаяттарды талдау
1 жағдаят:
Бір күні сені жан досың бір отырысқа ертіп
баратындығын айтты. Онда барғаныңда
үлкен жиынның үстінен түстің. Сен бейтаныс
адамдар ішімдік ішуге, шылым шегуге
шақырады. Досың да солар жағында. Бұған
дейін досыңның мұндай әдеттерін байқамап-
сың. Осы жағдайда сен не істер едің, қандай
да бір шұғыл шешім қабылдайсың ба? Өз
шешіміңмен бөліс.
12 слайд
Жағдаяттарды талдау 1 жағдаят: Бір күні сені жан досың бір отырысқа ертіп баратындығын айтты. Онда барғаныңда үлкен жиынның үстінен түстің. Сен бейтаныс адамдар ішімдік ішуге, шылым шегуге шақырады. Досың да солар жағында. Бұған дейін досыңның мұндай әдеттерін байқамап- сың. Осы жағдайда сен не істер едің, қандай да бір шұғыл шешім қабылдайсың ба? Өз шешіміңмен бөліс.
13 слайд
2 жағдаят:
Сыныпқа жаңадан оқушы келді.
Барлық сынып оқушылары онымен
жақын
араласып кетті. Сіз онымен дос та болып
алдыңыз. Кейін сіз оның жұқпалы
аурумен ауратының білдіңіз. Бұл
жағдайдағы сіздің іс - әрекетіңіз қандай?
13 слайд
2 жағдаят: Сыныпқа жаңадан оқушы келді. Барлық сынып оқушылары онымен жақын араласып кетті. Сіз онымен дос та болып алдыңыз. Кейін сіз оның жұқпалы аурумен ауратының білдіңіз. Бұл жағдайдағы сіздің іс - әрекетіңіз қандай?
14 слайд
3 жағдаят:
Сенің өте жақсы көретін ағаңның
аузынан ептеп сыраның иісі
шығатынын бір – екі рет байқадың.
Ағаңды қалай құтқарар едің?
14 слайд
3 жағдаят: Сенің өте жақсы көретін ағаңның аузынан ептеп сыраның иісі шығатынын бір – екі рет байқадың. Ағаңды қалай құтқарар едің?
15 слайд
4 жағдаят:
Саған 11 - сынып оқушысы:
«Маған күнде бір қорап темекі алып
бер. Екеуіміз бірлесіп шегеміз. Мұны
тек сен екеуіміз ғана білетін
болайық. Әйтпесе......» деп
жұдырығын көрсетіп, шарт қойды.
Не істейсің?
15 слайд
4 жағдаят: Саған 11 - сынып оқушысы: «Маған күнде бір қорап темекі алып бер. Екеуіміз бірлесіп шегеміз. Мұны тек сен екеуіміз ғана білетін болайық. Әйтпесе......» деп жұдырығын көрсетіп, шарт қойды. Не істейсің?
16 слайд
Шығармашылық жұмыс.
Оқушылардың
өлең жолдарын
тыңдау
16 слайд
Шығармашылық жұмыс. Оқушылардың өлең жолдарын тыңдау
17 слайд
«Тәрбие көзі –
халықта».
17 слайд
«Тәрбие көзі – халықта».
18 слайд
1) Денсаулық – .......
2) Ауру батпандап кіріп, ........
3) Жан ауырса, ........
4) Тәні саудың – ..........
5) Тәуіптің жақсылығы – .........
6) Бас аманда мал тәтті, ...........
18 слайд
1) Денсаулық – ....... 2) Ауру батпандап кіріп, ........ 3) Жан ауырса, ........ 4) Тәні саудың – .......... 5) Тәуіптің жақсылығы – ......... 6) Бас аманда мал тәтті, ...........
19 слайд
7) Аңдамай сөйлеген, .......
8) Ауруын жасырған .......
9)Денің сау болса …....
10) Тазалық – саулық негізі, ......
11) Ауырып ем
іздегенше, ...........
12) Аурудың жақсысы жоқ, .......
19 слайд
7) Аңдамай сөйлеген, ....... 8) Ауруын жасырған ....... 9)Денің сау болса ….... 10) Тазалық – саулық негізі, ...... 11) Ауырып ем іздегенше, ........... 12) Аурудың жақсысы жоқ, .......
20 слайд
Ұлықпан Хакімнің денсаулықты
сақтауға байланысты жеті өсиетін
толықтырыңдар
Бірінші- ерте тұру;
Екінші-орта тазалығын сақтау;
Үшінші-дене шынықтыру;
Төртінші-үнемі денені таз ұстау;
Бесінші-сергек жүру;
Алтыншы-артық тамақ ішпеу;
Жетінші-көп ұйықтап жалқау болмау.
20 слайд
Ұлықпан Хакімнің денсаулықты сақтауға байланысты жеті өсиетін толықтырыңдар Бірінші- ерте тұру; Екінші-орта тазалығын сақтау; Үшінші-дене шынықтыру; Төртінші-үнемі денені таз ұстау; Бесінші-сергек жүру; Алтыншы-артық тамақ ішпеу; Жетінші-көп ұйықтап жалқау болмау.
21 слайд
Сау болыңыздар
21 слайд
Сау болыңыздар